Een beetje schreeuwen kun je wel aan die Duitsers overlaten.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Doe je dat omdat je zo elegant bent ten opzichte van de vrouwen?
10% van de 600 teruggevlogen Nederlanders uit Zuid-Afrika zijn positief getest op de r0na. Allicht dat het variantje daar al tussen zit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:08 schreef AFCNiels het volgende:
Dat nieuwe variantje zullen we inmiddels ook wel binnen hebben.
[ twitter ]
Dat lijkt me wel. En ook wel met vluchten daarvoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10% van de 600 teruggevlogen Nederlanders uit Zuid-Afrika zijn positief getest op de r0na. Allicht dat het variantje daar al tussen zit.
teringquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om de schwalbe op 1:17.
[ twitter ]
@Coco heeft hier en leuke gif bij van Babelquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om de schwalbe op 1:17.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM
@maxi-mus
@JR-Style-93What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
~Coco Reviews~
Dune (2021) - IMDb@Zipportal wat doen we hier mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
@:maxi-mus
@:Jr-style-93
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
~Coco Reviews~
Dune (2021) - IMDbDie film van jou vond ik een zesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
@:maxi-mus
@:Jr-style-93
En je vriendin?quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die film van jou vond ik een zesje.
Die ging na 10 minuten naar boven. Ik citeer: 'naar deze onzin ga ik niet kijken, tot morgen'.quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege corona of vanwege het weer?
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege corona of vanwege het weer?
Nee maar het wordt hier wel ineens HEEL donkerquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus @:coco loopt te liegen
Like ingetrokken
Opsluiten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Zipportal wat doen we hier mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |