abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202430178
quote:
5s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:32 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Wat nu toch als mevrouw zelf een affaire met Marco heeft gehad, gedumpt is en nu het verhaal de wereld in heeft gebracht dat ie aan haar dochter heeft gezeten.
Ze zou de eerste en laatste niet zijn die uit wraak een ex vals beschuldigt aan jonge meisjes te hebben gezeten.

Nu vind ik Marco toch echt wel een smerige slijmbal en zijn glijerige gedrag jegens het vrouwelijk geslacht walgelijk. Toch, ik ben benieuwd of het werkelijk gaat om het onheus bejegenen van minderjarigen of dat het een wraakactie is van een gewillige moeder. }:|
Dan had hij zich toch met volle overgave en een leger advocaten verdedigt?

Ik vind het juist zo vies dat hij vreemd gaat, bij zijn vrouw blijft en dat geen enkele vrouw ooit naar de krant is gestapt. Tekenen die ook een geheimhoudingsclausule?
pi_202430233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als john iemand heeft weggestuurd die met het verhaal bij hem kwam heeft hij natuurlijk ook een flinke steek laten vallen en moet hij ook wat damage control doen.
Nee hoor, John wordt zelf al jaren bedreigd. Die zegt straks gewoon geen enkele kans gezien te hebben vanwege zijn persoonlijke situatie en na Peter r de Vries zijn dood zal niemand hem dat kwalijk nemen.

En ik geef hem geen ongelijk.
pi_202430329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb hier moeite mee. Aan de ene kant is dit misschien wat nodig is om een en ander in gang te zetten. Aan de andere kant: Marco wordt hier door een vage opmerking flink verdacht gemaakt. Wat het meisje zelf heeft meegemaakt is niet duidelijk en Mathilde heeft weer iets opgevangen van haar moeder. Daar zitten diverse schakels tussen en de grond voor de verdachtmaking blijft onduidelijk.
Precies, want Mathilde heeft destijds klaarblijkelijk voor kennisgeving aangenomen dat haar "jonge leerling" Marco haatte na afloop van de BBQ.

Daar is dus niet op doorgevraagd? Niet besproken met ouders? Mathilde schijnt wel nog steeds in contact te staan met de moeder aangezien ze enkele jaren later de recente geruchten (voor het eerst) met haar bespreekt waarop de moeder deze "checkt met haar dochter' en Mathilde "direct terugkrijgt' dat dochter het meteen geloofde.

Eigenlijk vind ik Mathilde een aandachtshoer, ze heeft (naar eigen zeggen) niks met een signaal van haar leerling gedaan, waarover die leerlinge boos was heeft ze namelijk niet 'gecheckt', maar nu doet ze wel vrolijk een schepje bovenop de verdachtmakingen.
pi_202430457
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:01 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Precies, want Mathilde heeft destijds klaarblijkelijk voor kennisgeving aangenomen dat haar "jonge leerling" Marco haatte na afloop van de BBQ.

Daar is dus niet op doorgevraagd? Niet besproken met ouders? Mathilde schijnt wel nog steeds in contact te staan met de moeder aangezien ze enkele jaren later de recente geruchten (voor het eerst) met haar bespreekt waarop de moeder deze "checkt met haar dochter' en Mathilde "direct terugkrijgt' dat dochter het meteen geloofde.

Eigenlijk vind ik Mathilde een aandachtshoer, ze heeft (naar eigen zeggen) niks met een signaal van haar leerling gedaan, waarover die leerlinge boos was heeft ze namelijk niet 'gecheckt', maar nu doet ze wel vrolijk een schepje bovenop de verdachtmakingen.
Ook niet zo'n handige tweet

twitter
pi_202430561
Tweet is inmiddels verwijderd
  Trouwste user 2022 donderdag 2 december 2021 @ 10:24:34 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_202430584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef JourneyBlue het volgende:
Tweet is inmiddels verwijderd
Deed het pijn ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 2 december 2021 @ 10:26:29 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_202430600
Ik wil al zo lang vreemd gaan. Maar niemand wil me als partner.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202430611
Van Roddelpraat

LEEF!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 10:29:52 #209
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202430631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee hoor, John wordt zelf al jaren bedreigd. Die zegt straks gewoon geen enkele kans gezien te hebben vanwege zijn persoonlijke situatie en na Peter r de Vries zijn dood zal niemand hem dat kwalijk nemen.

En ik geef hem geen ongelijk.
De vraag is natuurlijk of hij ook zo zwaar op onrecht teert als het gaat om zijn eigen geld. RTL huurt hem vaak in als misdaadjournalist. Hij zal redelijk zijn glazen ingooien als hij hierover op onderzoek gaat. Hij had dit natuurlijk ook achter de schermen kunnen doen ipv out in the open. Hij had dan ook niet gelijk in de media gehoeven etc.
en dus minder met bedreigingen te maken hoeven hebben. Maar ja, dan moet je wel op zoek durven gaan bij een ‘geliefd’ BN’er en vooral; naar misstanden onder een van je werk/opdrachtgevers. Immers is The Voice altijd op RTL te zien.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202430653
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
De vraag is natuurlijk of hij ook zo zwaar op onrecht teert als het gaat om zijn eigen geld. RTL huurt hem vaak in als misdaadjournalist. Hij zal redelijk zijn glazen ingooien als hij hierover op onderzoek gaat. Hij had dit natuurlijk ook achter de schermen kunnen doen ipv out in the open. Hij had dan ook niet gelijk in de media gehoeven etc.
en dus minder met bedreigingen te maken hoeven hebben. Maar ja, dan moet je wel op zoek durven gaan bij een ‘geliefd’ BN’er en vooral; naar misstanden onder een van je werk/opdrachtgevers. Immers is The Voice altijd op RTL te zien.
Ik verwacht eigenlijk dat hij ze heeft doorverwezen naar de politie.
pi_202430661
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:27 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Van Roddelpraat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 10:40:39 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202430783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik verwacht eigenlijk dat hij ze heeft doorverwezen naar de politie.
Dat zou inderdaad kunnen. Ik denk echter wel dat Peter R. nét iets meer gedaan zou hebben. Maar goed, je weet ‘t niet. We komen er wel achter welke rol Van den Heuvel heeft gespeeld in dit geheel. Hij lijkt in elk geval iets te weten want hij zegt dat het binnenkort wel naar boven komt en ‘misschien wel eerder dan je denkt’.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 10:45:28 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202430858
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:27 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Van Roddelpraat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die vrouw die Story lastiggevallenopgespoord heeft klinkt niet per se als de moeder? Misschien zitten ze met haar verkeerd? Want ‘wiens kind het hypothetisch ook is’ (?) en ‘ik snap dat het vreemd klinkt want ontken niks, maar bevestig ook niets’, en ‘de meisjes’ klinkt vrij afstandelijk.

Maar misschien probeert ze zo vaag mogelijk te blijven. Ik vind het ook vreemd om zó specifiek te benadrukken dat je niets ontkent maar ook echt niets bevestigt. Sure, rechtszaken enzo maar ze is anoniem dusssss. Nou ja, zal wel :+.
  donderdag 2 december 2021 @ 10:51:09 #214
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202430940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:56 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Het is wel fijn om te weten wat de namen zijn zodat we eigen onderzoek kunnen doen.
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_202430950
Toch ook raar dat hij nergens op gaat reageren.
Groot fan van User Wotte
pi_202431054
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Die vrouw die Story lastiggevallenopgespoord heeft klinkt niet per se als de moeder? Misschien zitten ze met haar verkeerd? Want ‘wiens kind het hypothetisch ook is’ (?) en ‘ik snap dat het vreemd klinkt want ontken niks, maar bevestig ook niets’, en ‘de meisjes’ klinkt vrij afstandelijk.

Maar misschien probeert ze zo vaag mogelijk te blijven. Ik vind het ook vreemd om zó specifiek te benadrukken dat je niets ontkent maar ook echt niets bevestigt. Sure, rechtszaken enzo maar ze is anoniem dusssss. Nou ja, zal wel :+.
Ze lijkt het bewust heel afstandelijk te houden. En echt anoniem is ze natuurlijk niet, het is vrij eenvoudig te achterhalen.
  donderdag 2 december 2021 @ 11:01:17 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_202431088
Ik heb wel moeite met zo'n social media - 'tribunaal'. Zolang er geen aangifte(s) liggen of er bewijs is, kan je dit ook opvatten als smaad.
pi_202431089
Dat hij, Marco, het niet van de daken schreeuwt hoeft niet te betekenen dat hij er zelf geen werk van maakt achter de schermen.

Ik zou het ook niemand aan zijn neus gaan hangen wie of wat ik ingeschakeld heb voor geruchten danwel beschuldigingen als deze als ik in zijn Italiaanse schoenen stond.
LEEF!
  donderdag 2 december 2021 @ 11:36:51 #219
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202431802
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202431820
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Het zijn er drie waarvan twee zussen en nu ook een ander meisje. Ik denk dat dit de moeder is van die nummer drie.
  donderdag 2 december 2021 @ 11:37:57 #221
482080 AgnesGru
pi_202431830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het zijn er drie waarvan twee zussen en nu ook een ander meisje. Ik denk dat dit de moeder is van die nummer drie.
Waar komt dit vandaan?
pi_202432031
Het is niet ongebruikelijk dat kindermisbruikers de moeder al groomen om bij de kinderen te komen, helaas.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202432040
quote:
Marco vs Madonna. :')

Alsof Madonna er niet zelf alles aan doet om haar aandacht op te eisen met haar achterlijke gedrag als bijna bejaarde junk. Daar hoeven haar medewerkers echt niet voor uit de school te klappen.

LEEF!
pi_202432097
Mathilde is dus al net zo'n lapzwans. Een balletje opgooien en dan zich lafjes beroepen op NDA agreements.
LEEF!
  donderdag 2 december 2021 @ 11:55:35 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202432152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat kindermisbruikers de moeder al groomen om bij de kinderen te komen, helaas.
Dit idd, bij een bekende ook al gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202432220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:37 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Waar komt dit vandaan?
Dat verhaal gaat al een half jaar rond in de juice kanalen.
pi_202432272
Heeft Marco dan zo'n groot ego dat hij dacht dat zoiets vroeg of laat niet bekend zou worden? Of dat zijn carrière dit wel zou kunnen overleven?
  donderdag 2 december 2021 @ 12:04:23 #228
482080 AgnesGru
pi_202432297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat verhaal gaat al een half jaar rond in de juice kanalen.
Het zou in eerste instantie gaan om 2 meisjes, volgens Fawry 3. Ik kan me niet herinneren dat er expliciet gesproken is over zussen.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:04:31 #229
264694 blanket
its human nature
pi_202432302
Zou je niet denken dat dit toendertijd al in de doofpot is gestopt. Dat hij ineens weg was bij The Voice kids?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_202432368
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft Marco dan zo'n groot ego dat hij dacht dat zoiets vroeg of laat niet bekend zou worden? Of dat zijn carrière dit wel zou kunnen overleven?
Ik denk dat hij echt zo’n groot ego heeft.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 12:08:36 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202432391
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:52 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Mathilde is dus al net zo'n lapzwans. Een balletje opgooien en dan zich lafjes beroepen op NDA agreements.
Precies. Enige NDA die ik me kan voorstellen heeft iets te maken met de contracten oid bij The Voice (kids). Daar zullen vast wat uitsluitingen en dingen worden benoemd. Wellicht dat het begrip NDA heel erg wordt uitgerekt en/of geïnterpreteerd, alsof die BBQ’s horen bij The-Voicecontracten? Die grens is wellicht ook wat ambigu en onderhevig aan interpretatie. Immers = Marco = voor die kinderen uit zijn clan = The Voice en BBQ’s voor zijn groep kids = onderdeel/behorend toch enigszins grenzend The Voice?

Zoiets?
  donderdag 2 december 2021 @ 12:10:30 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202432432
Mwah... leuk, zo'n NDA maar die beschermt natuurlijk niet bij strafrechtelijke zaken.

Overigens snap ik prima dat Mathilde geen namen aan de Story doorgeeft, wat denken ze bij de Story wel niet?! :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 december 2021 @ 12:13:11 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202432480
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:52 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Ach welnee, maar je hoeft geen namen en nummers door te geven aan Story omdat Story (of welk roddelmedium dan ook) die zo graag wil hebben.

Als de politie navraag komt doen is het een ander verhaal, maar ze heeft geen enkele reden om allerlei roddeljournalisten te informeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202432490
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
die man is een narcistische gek
Groot fan van User Wotte
pi_202432745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:04 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Het zou in eerste instantie gaan om 2 meisjes, volgens Fawry 3. Ik kan me niet herinneren dat er expliciet gesproken is over zussen.
Ik kan het zo snel niet terugvinden maar ik zoek het nog op..
  donderdag 2 december 2021 @ 12:36:27 #236
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202432846
Als de Story erover begin te berichten begint het toch een serieuzer probleem te worden. Dan is het nog een stap verwijderd van de echt serieus te nemen media.
pi_202432892
Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken! Dus nee, ik heb geen seks met hem in een weiland gehad,’ vertelt Nathalie Thielen aan Story.

En

De vrouw bevestigt aan Story ooit voor Marco te hebben gewerkt, en dat ze niet meer met elkaar spreken. ‘Dat is niet voor niets. Het is twee jaar geleden volledig geëscaleerd tussen Marco en mij. Toen heb ik als zzp’er onze samenwerking abrupt beëindigd. Dat was om persoonlijke redenen. Sindsdien heb ik ook geen enkel contact meer met Marco.

https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

Das toevallig, :7
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 12:43:42 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202432942
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:10 schreef Leandra het volgende:
Mwah... leuk, zo'n NDA maar die beschermt natuurlijk niet bij strafrechtelijke zaken.

Overigens snap ik prima dat Mathilde geen namen aan de Story doorgeeft, wat denken ze bij de Story wel niet?! :')
Ja, de Story is er weer bij als de lijkenpikkers die ze zijn, :r.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:44:43 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202432950
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken! Dus nee, ik heb geen seks met hem in een weiland gehad,’ vertelt Nathalie Thielen aan Story.

En

De vrouw bevestigt aan Story ooit voor Marco te hebben gewerkt, en dat ze niet meer met elkaar spreken. ‘Dat is niet voor niets. Het is twee jaar geleden volledig geëscaleerd tussen Marco en mij. Toen heb ik als zzp’er onze samenwerking abrupt beëindigd. Dat was om persoonlijke redenen. Sindsdien heb ik ook geen enkel contact meer met Marco.

https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

Das toevallig, :7
Goh, toen ik dat gisteravond postte maande je vooral daar niet op door te gaan, het moest maar in DM.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 12:46:46 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202432983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:36 schreef Hexagon het volgende:
Als de Story erover begin te berichten begint het toch een serieuzer probleem te worden. Dan is het nog een stap verwijderd van de echt serieus te nemen media.
Er was gister oid in Boulevard (wat ik overigens nooit kijk, dus wel toevallig) wel zo’n off-comment van iemand daar in de studio dat Marco blij mocht zijn dat ene Emma (heeft een kerstnummer en mag samenwerken met Marco) met hém wilde werken ipv hij met haar, :+.

Al was het natuurlijk Marco die met haar wilde werken en zij was zo blij met de kans etc etc want ‘iedere artiest’ wil natuurlijk met Marco samenwerken, :D.
pi_202433042
quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Goh, toen ik dat gisteravond postte maande je vooral daar niet op door te gaan, het moest maar in DM.
Ze doen niet eens moeite om het te verbergen.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:52:49 #242
482080 AgnesGru
pi_202433105
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Er was gister oid in Boulevard (wat ik overigens nooit kijk, dus wel toevallig) wel zo’n off-comment van iemand daar in de studio dat Marco blij mocht zijn dat ene Emma (heeft een kerstnummer en mag samenwerken met Marco) met hém wilde werken ipv hij met haar, :+.

Al was het natuurlijk Marco die met haar wilde werken en zij was zo blij met de kans etc etc want ‘iedere artiest’ wil natuurlijk met Marco samenwerken, :D.
Was wel een mooie opmerking van Frank Dane inderdaad :D
pi_202433185
Het klinkt steeds meer als een stel jaloerse wijven die zich in de haren hebben omdat ze erachter kwamen dat
´´hun´´'Marco het niet alleen met de persoon in kwestie deed maar met zowat de hele fanclub. :') _O-
LEEF!
  donderdag 2 december 2021 @ 12:57:30 #244
482080 AgnesGru
pi_202433200
De dochter van Nathalie heeft niet meegedaan aan TVK , die is in de 20.
Plus is er geen auditie te vinden op haar naam.

Edit:

Opvallende quote op de website van Nathalie:
quote:
Marco Borsato
Voor Marco heb ik 25 jaar lang een deel van de post die voor hem binnenkwam beantwoord, ik voerde de eindredactie over zijn fanmagazine, voerde samen met hem de eindredactie over zijn website, ondersteunde hem bij zijn social media, ik organiseerde met een groep vrijwilligers jaarlijks een fanclubweekend waar tussen de 1000-2000 bezoekers kwamen, ik controleerde en corrigeerde alle geschreven interviews die hij aan de pers gaf, en nog veel meer. In de zomer van 2019 heb ik onze samenwerking beëindigd.
pi_202433211
Is hij niet beste vrienden met John Ewbank? Soms vraag ik mij af hoe lang het wachten is tot over hem ook roddels komen over vreemdgaan oid. Zelfde gluiperige type maar dan wel zogenaamd leuk en lief overkomen (vind ik dan ;)).
pi_202433394
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:57 schreef AgnesGru het volgende:
De dochter van Nathalie heeft niet meegedaan aan TVK , die is in de 20.
Plus is er geen auditie te vinden op haar naam.

Edit:

Opvallende quote op de website van Nathalie:
[..]

Al die juice kanalen houden hun mond dicht over wie het is, komt Story even met een artikel de bocht omvliegen en gooit Nathalie ff onder de bus. Of ze het nu wel of niet is, die indruk wordt gegeven vind ik.
Echt een valse nicht die Guido.
pi_202433399
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:51 schreef Tjacka het volgende:
Toch ook raar dat hij nergens op gaat reageren.
Te hard ontkennen kan ook argwaan opwekken.
Misschien zijn ze ergens mee bezig of ze kijken even waar dit heen gaat, welke vorm het gaat aannemen.
Ik vind het niet dat. De timing is er gewoon (nog) niet naar.
pi_202433894
Las net dat Marco de studio ingedoken is/was met Emma Heesters. Het is toch verschrikkelijk.

Een nieuwe artiest is upcoming, hip en happening en Marco wil weer een graantje meeplukken van dit nieuwe succes. Net als destijds bij Ali B, Do, Sita, Lange Frans, Davina Michelle.... lijst is eindeloos.
  Tettenkoning donderdag 2 december 2021 @ 13:52:18 #249
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202433912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:51 schreef rvtm het volgende:
Las net dat Marco de studio ingedoken is/was met Emma Heesters. Het is toch verschrikkelijk.

Een nieuwe artiest is upcoming, hip en happening en Marco wil weer een graantje meeplukken van dit nieuwe succes. Net als destijds bij Ali B, Do, Sita, Lange Frans, Davina Michelle.... lijst is eindeloos.
Ja, ook daar heeft Marco wel een neusje voor.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202434054
quote:

Dat doen toch al die uitgebluste net iets te dikke zwetende oude generatie zangers. Froger en Joling hebben daar ook een handje van.
Is volgens mij ook typisch Nederlands en het niveau is werkelijk om te janken.
LEEF!
pi_202434211
All those angels with their wings glued on.
pi_202434305
:')
LEEF!
  Spellchecker donderdag 2 december 2021 @ 14:29:24 #253
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202434312
quote:
@ToT kun jij hier niet een mooie meme van maken icm die grote hamer van gisteren? _O-
pi_202434522
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:29 schreef maily het volgende:

[..]
@:ToT kun jij hier niet een mooie meme van maken icm die grote hamer van gisteren? _O-
_O-

Misschien, maar ik moet ook nog wat andere dingen voor FOK! doen en zie momenteel roze olifantjes om m'n hoofd dansen. Misschien in het weekend of zo! :)
pi_202434709
quote:

Je vergeet Trijntje Oosterhuis en Twarres.

Maar inderdaad, zo is die al jaren aan de gang. Mee liften op het succes van nieuwe artiesten.
Om daarna in een vol stadion gehuld in witte kleding zittend op een barkruk met zijn ogen gesloten en een getergd gezicht zijn covers te kwelen voor Gerda, Ria en Nathalie.

Je zal maar CD’s van dit sujet in je kast hebben staan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 2 december 2021 @ 14:58:43 #256
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202434757
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:56 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Het klinkt steeds meer als een stel jaloerse wijven die zich in de haren hebben omdat ze erachter kwamen dat
´´hun´´'Marco het niet alleen met de persoon in kwestie deed maar met zowat de hele fanclub. :') _O-
Behalve met hun natuurlijk, wat de jaloezie nog wat verder opstookt :+
W
Z
E
  donderdag 2 december 2021 @ 15:00:44 #257
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202434789
quote:

Zou het woord studio gelijk zijn aan bed O-)
W
Z
E
pi_202434880
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:07 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
Dat doen toch al die uitgebluste net iets te dikke zwetende oude generatie zangers. Froger en Joling hebben daar ook een handje van.
Is volgens mij ook typisch Nederlands en het niveau is werkelijk om te janken.
The Rolling Stones touren toch ook nog steeds.
  Spellchecker donderdag 2 december 2021 @ 15:07:48 #259
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202434917
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]
The Rolling Stones touren toch ook nog steeds.
Die zijn niet uitgeblust, te dik (en zwetend) :s)
pi_202434975
Sowieso de Stones vergelijken met een Borsato, Joling of Froger :X
pi_202434994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:55 schreef CoExist het volgende:

[..]
Je vergeet Trijntje Oosterhuis en Twarres.

Maar inderdaad, zo is die al jaren aan de gang. Mee liften op het succes van nieuwe artiesten.
Om daarna in een vol stadion gehuld in witte kleding zittend op een barkruk met zijn ogen gesloten en een getergd gezicht zijn covers te kwelen voor Gerda, Ria en Nathalie.

Je zal maar CD’s van dit sujet in je kast hebben staan.
Is het niet andersom. In ieder geval 'vroeger'. Nieuwe artiesten liften mee op het succes van een bekende artiest.
pi_202435587
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:55 schreef CoExist het volgende:
Treffend _O-
pi_202435615
https://www.vkmag.com/mag(...)lijkt-te-gaan-rollen

Het wordt steeds meer geopenbaard. Benieuwd of het vanavond ook in de showrubrieken aan de orde komt.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 december 2021 @ 15:43:11 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_202435616
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:41 schreef praadje het volgende:

[..]
Treffend _O-
Karin is het tegenwoordig op internet?

pi_202435681
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:43 schreef praadje het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)lijkt-te-gaan-rollen

Het wordt steeds meer geopenbaard. Benieuwd of het vanavond ook in de showrubrieken aan de orde komt.
Een van haar leerlingen deed mee aan de Voice junior en ging dus naar de barbecue. Ze zei na afloop dat ze hem haatte. Toen Mathilde onlangs de recente geruchten met haar moeder besprak, checkte zij dit met haar dochter en kreeg direct toch dat ze het meteen geloofde. Mathilde Santing twitterde dit, maar die tweet heeft ze inmiddels weer verwijderd.

Dit gaat dus blijkbaar niet over het meisje met het dagboek.
pi_202435698
Zit Tinie nog steeds in Spanje?
pi_202435801
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zit Tinie nog steeds in Spanje?
Zou vijf/zes dagen duren, die zou al terug zijn.
pi_202435976
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:41 schreef praadje het volgende:

[..]
Treffend _O-
Hoe weten jullie dit allemaal zo precies?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 december 2021 @ 18:07:24 #269
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202437477
RTL boulevard zegt in voorstukje...... Marco komt met een statement....... ooit.... 8)7
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 18:26:00 #270
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202437771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:07 schreef Dazalbest het volgende:
RTL boulevard zegt in voorstukje...... Marco komt met een statement....... ooit.... 8)7
Ja precies, _O-.
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 december 2021 @ 18:47:06 #271
22592 crew  Ole
pi_202438120
nu bij boulevaar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 december 2021 @ 18:47:37 #272
22592 crew  Ole
pi_202438133
hij komt met een verklaring als het hém uitkomt...
pi_202438168
Uitgerekend blijft nu het rtl4 signaal hangen bij mij... Grrrr
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_202438227
J
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:49 schreef suzebol75 het volgende:
Gelukkig heb je FOK! O+
pi_202438257
G
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:52 schreef mascara-klodder het volgende:
J
[..]
Gelukkig heb je FOK! O+
Geukkig wel :-) Wat zou ik toch zonder jullie allemaal moeten??
pi_202438292
I
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:07 schreef Dazalbest het volgende:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 18:56:06 #277
388664 crew  Dotteke
pi_202438315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:49 schreef suzebol75 het volgende:
Er is verder niets gezegd hoor. Alleen dat hij met een verklaring komt als het hem uitkomt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202438343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er is verder niets gezegd hoor. Alleen dat hij met een verklaring komt als het hem uitkomt.
Dank, ik had ook beter moeten weten eigenlijk haha
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 december 2021 @ 18:57:49 #279
22592 crew  Ole
pi_202438347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ja was weer een dooie mus
pi_202438352
Dus er is een verklaring gekomen dat er geen verklaring komt.
Helder.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 18:58:51 #281
388664 crew  Dotteke
pi_202438367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:57 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Dank, ik had ook beter moeten weten eigenlijk haha
Er wordt bijna geen muziek meer van hem gedraaid op de radio, dat werd wel gezegd
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 18:59:38 #282
388664 crew  Dotteke
pi_202438388
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:57 schreef Ole het volgende:

[..]
ja was weer een dooie mus
Ja, maar het doet wel vermoeden dat er dus echt wat aan de hand is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 december 2021 @ 19:02:38 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202438455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dus er is een verklaring gekomen dat er geen verklaring komt.
Helder.
Behalve als het hem uitkomt. Dan komt er wél een verklaring.

:D
pi_202438567
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Behalve als het hem uitkomt. Dan komt er wél een verklaring.

:D

Op een voor hem opportuun moment zal hij met een verklaring komen, dus nu nog niet,
pi_202438646
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:08 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Op een voor hem opportuun moment, dus nu nog niet,
Lijkt Jos Brech wel. Die zou ook gaan praten als het hem uit zou komen. Of als de tijd daar rijp voor is.
pi_202438745
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Op een voor hem opportuun moment zal hij met een verklaring komen, dus nu nog niet,
Wat een misplaatste arrogantie van prins Marco, :r
Hij heeft nog niet door dat die al jaren naast het voetstuk ligt.
  Vis een optie? donderdag 2 december 2021 @ 19:42:27 #287
70532 loveli
N
pi_202439194
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Opportuun betekent geoptimaliseerde damagecontrol.
crap in = crap out
pi_202439479
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:13 schreef praadje het volgende:

[..]
Lijkt Jos Brech wel. Die zou ook gaan praten als het hem uit zou komen. Of als de tijd daar rijp voor is.
Zou Marco ook een verklaring in een kluis hebben liggen die toch nooit geopend gaat worden?
pi_202439602
Of er speelt al veel meer achter de schermen, John van den Heuvel hintte daar ook op in Story ("éerder dan jullie denken zullen de feiten aan het licht komen") en is het inderdaad niet het moment om op
de vage beschuldigingen van de diverse juicechannels te reageren.
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 december 2021 @ 20:00:56 #290
22592 crew  Ole
pi_202439658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:59 schreef JourneyBlue het volgende:
Of er speelt al veel meer achter de schermen, John van den Heuvel hintte daar ook op in Story ("éerder dan jullie denken zullen de feiten aan het licht komen") en is het inderdaad niet het moment om op
Zeker een optie!
pi_202439696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:59 schreef JourneyBlue het volgende:
Hij bedoelde volgens mij meer dat zijn rol in het verhaal aan het licht zou komen.
pi_202439703
Ik geloof dit pas als er een formele aangifte ligt... Er zijn wel weer mannen onterecht als pedo aan de schandpaal genageld.

Zolang de bronnen juicekanalen zijn en met name Jan Roos en Dennis Schouten wacht ik even af
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202439761
Er zijn wel meer aangiftes van misbruik -dat daadwerkelijk heeft plaatsgevonden- niet in behandeling genomen omdat het zonder bewijs snel in een wellesnietus beland en the powers that be dat veel te gecompliceerd vinden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202439948
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hij bedoelde volgens mij meer dat zijn rol in het verhaal aan het licht zou komen.

Het blijft Story, dus heel duidelijk verwoord is het niet, je kunt het zelfs interpreteren als het is waar,
maar alles over mijn rol is onzin.
pi_202440038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:00 schreef Ole het volgende:

[..]
Zeker een optie!
Misschien wacht hij de BOOS aflevering af die al maanden in pre-productie lijkt en is de enige aangifte daarna
die van Marco wegens smaad en of laster. En de schadevergoeding gaat dan waarschijnlijk naar Warchild
pi_202440044
Er staan dingen te gebeuren... :7
pi_202440057
Prins Marco komt natuurlijk met de verklaring dat die met zijn bbq-worstje per ongeluk tegen haar was aangelopen.
pi_202440141
O jongens, wat een toestanden! :o
Is dat zo?
  Vis een optie? donderdag 2 december 2021 @ 20:28:53 #299
70532 loveli
N
pi_202440145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Prins Marco komt natuurlijk met de verklaring dat die met zijn bbq-worstje per ongeluk tegen haar was aangelopen.
Warme Italiaanse zanger, meisje verkeerd begrepen, had rekening mee moeten houden dat kinderen opkijken tegen grote ster, yadi-yadi-ya.
crap in = crap out
pi_202440146
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zou Marco ook een verklaring in een kluis hebben liggen die toch nooit geopend gaat worden?
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')