Wat een dramatiek! Spannend! Prijskaartje van jaren decadent op de VVD stemmen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er momenteel he-le-maal niets meer van. Mensen klagen over het zwembad. Katja Schuurman is vrijgezel.
godverdomme er is een mega-probleem; het is nu een kwestie van dagen totdat het klaar is met opnemen van patiënten in ziekenhuizen. er zullen nu al doden vallen door alle uitgestelde zorg!
en dat zit dan te discussiëren over zwemles?Katja Schuurman? Het contrast kan niet groter.

Ja die combinatie van zuigen en het slachtoffer uithangen maar ondertussen wel de meest waanzinnige complottheoriën rondspuien, geen normale volwassen discussie kunnen voeren en dan vaak boos en agressief reageren trek ik ontzettend slecht.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En het slachtoffer uithangen, dat de politie geweld tegen ze gebruikt terwijl ze 'alleen maar demonstreren'
Maar er geen enkel probleem mee hebben als die rechts-radicale groeperingen /voetbal hooligans/ of ander tuig de demonstratie gebruikt om de boel te slopen.
'best' gevaarlijk volk , en dat is een understatement

Had hij zijn nieuwe helm al op?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
"En dat is mijn mening, en dat vind ik" staat naast Eline. Maar was Eline niet ziek?
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/445461990483828/

Die komen binnen kort voor de rechter, 🤔 het tribunaal bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
snertwijf van een Eline van 't Noordende..... zou graag die camera uit d'r klauwen trekken en zo in de gracht smijten.
er is niemand daar, alleen Eline en Albert Zantbergen. En maar blijven oproepen om naar Den Haag te komen.

politiestaat!!1!quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die komen binnen kort voor de rechter, 🤔 het tribunaal bedoel ik.

quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef Elvi het volgende:
Marco was toch die bolle met dat schotwond?

Nou dan is het maar goed dat vet flexibel is en meebeweegt anders scheuren z'n hechtingen nog uit ook.quote:

Heeft Albert zn integraalhelm op?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
snertwijf van een Eline van 't Noordende..... zou graag die camera uit d'r klauwen trekken en zo in de gracht smijten.
er is niemand daar, alleen Eline en Albert Zantbergen. En maar blijven oproepen om naar Den Haag te komen.

Ik heb hem op mute gezet met z'n Calimero geneuzel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb altijd een beetje medelijden met Pieter. Volgens mij best wel een goeie/aardige gozer, maar ongelooflijk beïnvloedbaar en zo in de fabeltjesfuik gezogen.

Makkelijk beïnvloedbaar. Simpel figuur. Ook wel weer grappig hoe hij dan mensen aan het interviewen is en vervolgens die persoon niet meer aankijkt, een broodje gaat eten. Geweldige slapstick comedy is dat.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb altijd een beetje medelijden met Pieter. Volgens mij best wel een goeie/aardige gozer, maar ongelooflijk beïnvloedbaar en zo in de fabeltjesfuik gezogen.

Tot nu toe is het bij dit soort demonstraties altijd zo geweest dat er 'opeens' heel veel mensen aanwezig zijn,mssn dat de politie nu gewoon zoiets had van we sluiten de toegangswegen zoveel mogelijk af.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
krijg ook niet het idee dat er mensen bij Katja en Kikker zijn.

haha jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Makkelijk beïnvloedbaar. Simpel figuur. Ook wel weer grappig hoe hij dan mensen aan het interviewen is en vervolgens die persoon niet meer aankijkt, een broodje gaat eten. Geweldige slapstick comedy is dat.

quote:De gemeente Den Haag roept tegenstanders van het coronabeleid op om vanavond niet naar de Turfmarkt te komen, waar demissionair premier Rutte en minister De Jonge een coronapersconferentie geven. "Mensen die hun mening willen uiten, kunnen daarvoor terecht op de Koekamp. De politie is op verschillende plekken in het centrum zichtbaar aanwezig", zegt de gemeente op Twitter.
Omroep West meldde gisteren dat eigenaren van cafés, winkels en andere bedrijven in de Rijnstraat en op de Turfmarkt bang zijn voor rellen. "Ik haal alles wat los en vast zit naar binnen", zei een eigenaar van een café. Bij ongeregeldheden na de coronapersconferentie van 12 november had hij duizenden euro's schade.
quote:Het Amsterdamse Mercatorplein en omgeving zijn vanaf 18.00 uur door burgemeester Femke Halsema aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Dat betekent dat iedereen in het gebied preventief gefouilleerd kan worden.
Aanleiding hiervoor zijn de berichten die de politie heeft gekregen dat personen vrijdagavond uit zijn op ongeregeldheden op en rond het Mercatorplein. ,,Dit past bij de verwachting van mogelijke onrust in de rest van het land", aldus de gemeente. In het hele land worden demonstraties en mogelijk ook rellen verwacht naar aanleiding van de persconferentie waarin strengere coronamaatregelen worden aangekondigd.
De Amsterdamse politie laat weten voorbereid te zijn op verschillende scenario's.

Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?quote:

En hij was doodquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?

Het is een zombie, de apocalyps is begonnenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |