Koud zeikweer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:47 schreef Olga het volgende:
Hoe is het weer trouwens in Den Haag, want hier in 072 regent het al een tijdje
Wat een dramatiek! Spannend! Prijskaartje van jaren decadent op de VVD stemmen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er momenteel he-le-maal niets meer van. Mensen klagen over het zwembad. Katja Schuurman is vrijgezel.
godverdomme er is een mega-probleem; het is nu een kwestie van dagen totdat het klaar is met opnemen van patiënten in ziekenhuizen. er zullen nu al doden vallen door alle uitgestelde zorg!
en dat zit dan te discussiëren over zwemles?Katja Schuurman? Het contrast kan niet groter.
Ja die combinatie van zuigen en het slachtoffer uithangen maar ondertussen wel de meest waanzinnige complottheoriën rondspuien, geen normale volwassen discussie kunnen voeren en dan vaak boos en agressief reageren trek ik ontzettend slecht.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En het slachtoffer uithangen, dat de politie geweld tegen ze gebruikt terwijl ze 'alleen maar demonstreren'![]()
Maar er geen enkel probleem mee hebben als die rechts-radicale groeperingen /voetbal hooligans/ of ander tuig de demonstratie gebruikt om de boel te slopen.
'best' gevaarlijk volk , en dat is een understatement
Had hij zijn nieuwe helm al op?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
"En dat is mijn mening, en dat vind ik" staat naast Eline. Maar was Eline niet ziek?
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/445461990483828/
Die komen binnen kort voor de rechter, 🤔 het tribunaal bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
snertwijf van een Eline van 't Noordende..... zou graag die camera uit d'r klauwen trekken en zo in de gracht smijten.
er is niemand daar, alleen Eline en Albert Zantbergen. En maar blijven oproepen om naar Den Haag te komen.
politiestaat!!1!quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die komen binnen kort voor de rechter, 🤔 het tribunaal bedoel ik.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef Elvi het volgende:
Marco was toch die bolle met dat schotwond?
Nou dan is het maar goed dat vet flexibel is en meebeweegt anders scheuren z'n hechtingen nog uit ook.quote:
Heeft Albert zn integraalhelm op?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
snertwijf van een Eline van 't Noordende..... zou graag die camera uit d'r klauwen trekken en zo in de gracht smijten.
er is niemand daar, alleen Eline en Albert Zantbergen. En maar blijven oproepen om naar Den Haag te komen.
Ik heb hem op mute gezet met z'n Calimero geneuzel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb altijd een beetje medelijden met Pieter. Volgens mij best wel een goeie/aardige gozer, maar ongelooflijk beïnvloedbaar en zo in de fabeltjesfuik gezogen.
Makkelijk beïnvloedbaar. Simpel figuur. Ook wel weer grappig hoe hij dan mensen aan het interviewen is en vervolgens die persoon niet meer aankijkt, een broodje gaat eten. Geweldige slapstick comedy is dat.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb altijd een beetje medelijden met Pieter. Volgens mij best wel een goeie/aardige gozer, maar ongelooflijk beïnvloedbaar en zo in de fabeltjesfuik gezogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |