SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Alleen voor vrienden hè?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag jij Taupie zeggen tegen Bernie Taupin?
Schrijvers: Alice Cooper, Bernie Taupin, Dick Wagnerquote:Op donderdag 25 november 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen deze. Volgens mij geschreven door Taupie (die ook voor Elton John schreef), maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:46 schreef BasEnAad het volgende:
Celine Dion en Barbara Spreidstand!
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef Symphonic het volgende:
Er spoelen walvissen aan bij Camperduin
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:46 schreef BasEnAad het volgende:
Celine Dion en Barbara Spreidstand!
quote:
Ik vind het wel knap dat je zoiets weet. Ik had dat nooit geweten.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
Maak mij maar weer belachelijk![]()
Ik sta hier ook niet bekend om mijn muziekkennis. Wil ik ook eens een feitje noemen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
Maak mij maar weer belachelijk![]()
Ik sta hier ook niet bekend om mijn muziekkennis. Wil ik ook eens een feitje noemen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Viola Wills - If You Could Read My Mind
Weet je zeker dat het niet Stalingrad was?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Stalingrad was?
Ja. Ik zou nooit op deze naam gekomen zijn.quote:
Ik heb hier de vinyl 12” versie nog van staan.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja. Ik zou nooit op deze naam gekomen zijn.
Maar je kent ‘m toch wel?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja. Ik zou nooit op deze naam gekomen zijn.
Dat is juist.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Beautiful Goodbye.
Maar van wie ook al weer?
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer![]()
![]()
Amanda Marshall ? - Beautiful goodbye
Je bent echt op dreefquote:Op donderdag 25 november 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer![]()
![]()
Amanda Marshall ? - Beautiful goodbye
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Jaren op gestemd voor de top 2000. Stond niet eens in de keuzelijst. En op het moment dat ik er mee stopte omdat het toch zinloos was, kwam hij er in
Sneeuw?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag nog even een lading pellets ingeslagen, we krijgen sneeuw van het weekend…
Zaterdag, nat slechts…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Sneeuw?![]()
Dat had ik niet besteld.
quote:
Beter sneeuw dan regen…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als dat maar valt als ik niet naar buiten hoef dan.
In de avond of zo.
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor Chester dus dit zal Linkin Park zijn.
Ik heb ze wel veel erger gehoord.quote:
Sneeuwde het vorig jaar in november?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik moest vorig jaar mijn auto uitgraven, auto stond langs de weg en door sneeuwschuivers stond er een halve meter sneeuw tegenaan
Vorige winter dan oke nou nouquote:Op donderdag 25 november 2021 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Sneeuwde het vorig jaar in november?
Het was een oprechte vraagquote:
Haha oke, ja hier bleef de sneeuw in ieder geval een week liggen toen en het was niet weinig.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag![]()
Ik had geen idee namelijk.
Ik kan het me helemaal niet meer herinneren. Wel dat je kon schaatsenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha oke, ja hier bleef de sneeuw in ieder geval een week liggen toen en het was niet weinig.
Dat was in februari dit jaar.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha oke, ja hier bleef de sneeuw in ieder geval een week liggen toen en het was niet weinig.
Mijn sneeuwschuiver staat al klaar in de gang.quote:
Paard er voor en gaan…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn sneeuwschuiver staat al klaar in de gang.
De buurvrouw is vast wel thuis.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
You,re Love Still Me Bring Me To My Knees… 🤨🤔
Een beeldspraak mama-appelsapquote:Op donderdag 25 november 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
You,re Love Still Me Bring Me To My Knees… 🤨🤔
Ik kan dit nummer nu nooit meer onschuldig meezingenquote:
En wie is er met de mama Appelsap begonnen vanavond?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer nu nooit meer onschuldig meezingen
Ja, maar deze zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En wie is er met de mama Appelsap begonnen vanavond?
Als dat het enige punt is, valt dat helemaal niet tegen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
Mijn beste vriendin is een groot fan van Bruce. Op dat punt vinden wij elkaar niet.
Jij bent immers niet zo groot…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
Mijn beste vriendin is een groot fan van Bruce. Op dat punt vinden wij elkaar niet.
Zelfs met ondertiteling is het niet te doenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
Tina Turner is ook nog wel een dingetje. Ze wilde met mij naar de musical, maar dat heb ik dan toch maar geweigerd.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Als dat het enige punt is, valt dat helemaal niet tegen.
Mijn oudcollega met wie ik een kantoor deelde ook, ik had vaak radio Veronica aan en bij Bruce zette ik ‘m voor haar harder en draaide de boxjes naar haar toequote:Op donderdag 25 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
Tina solo heb ik ook nooit wat gevonden…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Tina Turner is ook nog wel een dingetje. Ze wilde met mij naar de musical, maar dat heb ik dan toch maar geweigerd.
Hahahahaquote:Op donderdag 25 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Tina Turner is ook nog wel een dingetje. Ze wilde met mij naar de musical, maar dat heb ik dan toch maar geweigerd.
Natte sneeuw, dus dat moet gewoon lukken.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef just me het volgende:
Even geen sneeuw hoor
ik wil zaterdag nog Sinterklaas met de kabouters vieren
Kon niet tegen de druk!quote:Op donderdag 25 november 2021 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Waar is deze dame trouwens gebleven?
In 2020 heeft ze nog een single uitgebracht.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:38 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Natte sneeuw, dus dat moet gewoon lukken.
DJ11 draaide laats iets van haar dat ik niet kende, maar ik weet niet hoe nieuw dat was.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Oh wacht, ik had helemaal de verkeerde voor me. Dacht dat het de zangeres van Moloko was.quote:
Haar laatste album is uit 2015.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ11 draaide laats iets van haar dat ik niet kende, maar ik weet niet hoe nieuw dat was.
Wie zaait zal oogstenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar laatste album is uit 2015.
Ach, ze zal wel goede geboerd hebben…
Ja, maar ik had ook nog eens helemaal niet door dat het Caro Emerald wasquote:Op donderdag 25 november 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar laatste album is uit 2015.
Ach, ze zal wel goede geboerd hebben…
Dat viel tijdens optredens reuze mee.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:44 schreef BasEnAad het volgende:
Caro Emerald was altijd zo ongemakkelijk in de media. Je zag dat het haar overviel. Muziek maken vond ze geweldig, maar al die aandacht had ze geen zin in.
Vestje aan, of dekentje omslaan.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:46 schreef livelink het volgende:
Door al dat gepraat over sneeuw heb ik het nu wel koud gekregen trouwens.
Vest had ik al aan. Heb de verwarming op 19,5 gezet. Die stond nog op 19 graden. Hopelijk gaat het net het verschil geven.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Vestje aan, of dekentje omslaan.
Ik duik zo meteen mijn bed in.
Welnee, zo erg wordt het niet…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:48 schreef just me het volgende:
Door het gesprek over de sneeuw bedacht ik me dat ik zondag een golfwedstrijd heb, morgen maar even wat gekleurde golfballetjes kopen
Snel aan de glühweinquote:Op donderdag 25 november 2021 20:46 schreef livelink het volgende:
Door al dat gepraat over sneeuw heb ik het nu wel koud gekregen trouwens.
Ik vind de kleur wit wel mooi.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:48 schreef just me het volgende:
Door het gesprek over de sneeuw bedacht ik me dat ik zondag een golfwedstrijd heb, morgen maar even wat gekleurde golfballetjes kopen
En anders wordt het gewoon zoekenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, zo erg wordt het niet…
Dat zingen ze wel, maar zo heet het niet.quote:
Dat weet ik, maar mijn Congolees is niet zo goed…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zingen ze wel, maar zo heet het niet.
Kijk, dat zijn nou eens goede ideeën!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn Congolees is niet zo goed…
Ik had zaterdag in de Efteling maar een Schrobbelèr genomen. Ze hadden ook glühwein, maar vond Schrobbelèr lekkerder.quote:
De thee is klaar, ik heb het extra lnag laten trekkenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
Symph.... ga jij even thee halen?
Geloof me.... jij wil nu thee gaan halen!
Sorry..... nu hoef ik niet meer. Drink hem zelf maar op.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De thee is klaar, ik heb het extra lnag laten trekken
Ze zien er ook niet echt sympathiek uit.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry..... nu hoef ik niet meer. Drink hem zelf maar op.
Zelfs dat is beter dan een nummer van Madonnaquote:Op donderdag 25 november 2021 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry..... nu hoef ik niet meer. Drink hem zelf maar op.
Sorry.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs dat is beter dan een nummer van Madonna
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Parapapapa staat voor het geluid van een machinegeweer…
U2 - Where The Streets Have No Name…
Ze hebben Schrobbeler in de Efteling? Ik vind dat zo'n mythisch drankje. Voor jou had ik er echt nooit van gehoord. Kan me zo slecht voorstellen dat er een stalletje Schrobbeler in de Efteling staat.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had zaterdag in de Efteling maar een Schrobbelèr genomen. Ze hadden ook glühwein, maar vond Schrobbelèr lekkerder.
Voor de mooi of vanwege een diepere betekenis? Ik heb me nooit in dit nummer verdiept.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit wordt op mijn uitvaart gedraaid…
Tja rap das armasquote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Parapapapa staat voor het geluid van een machinegeweer…
De betekenis.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de mooi of vanwege een diepere betekenis? Ik heb me nooit in dit nummer verdiept.
Alleen tijdens de Winter Efteling. En dan wordt dat verkocht in hetzelfde kraampje als de glühwein, koffie chocomel, etc.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben Schrobbeler in de Efteling? Ik vind dat zo'n mythisch drankje. Voor jou had ik er echt nooit van gehoord. Kan me zo slecht voorstellen dat er een stalletje Schrobbeler in de Efteling staat.
gelukkig duur de winter efteling best langquote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen tijdens de Winter Efteling. En dan wordt dat verkocht in hetzelfde kraampje als de glühwein, koffie chocomel, etc.
Tijd zat om die ene fles leeg te schenken…quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig duur de winter efteling best lang
Wat dat betreft niet lang genoeg.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig duur de winter efteling best lang
dan neem je een heupflaconnetje met inhoud meequote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat dat betreft niet lang genoeg.
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik wou al 'bedankt' zeggen, maar Jerry Lee moet nog even…
Ow, dat logo…quote:
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat logo…![]()
![]()
![]()
![]()
Ben 2 keer in de Sun Studio's geweest en heb een zwart college jack met dat logo groot achterop.
Komt niet meer terug, want het logo mag niet meer gebruikt worden…
Het label is verkocht, maar de rechten van het logo niet.quote:
daar kun je wel een leuk rondje van makenquote:Op vrijdag 26 november 2021 07:54 schreef MadMaster het volgende:
Oeh, lekker!
Wist niet dat ze zo heten, ik ken ze als appelkanjers…
Goedemorgen, vandaag vrij en even de lampen in Druten maar ophalen…
Comfort is zeker belangrijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Projectje voor dit weekend: de woonkamer weer omdraaien. Er komt zo absurd veel kou van de schuifpui af dat we er liever wat verder vanaf zitten. En dan laten we het maar tot de verhuizing zo staan. Op zich bevalt de huidige opstelling beter, maar comfort is ook belangrijk
We doen het op mijn manier en hakken het project in stukjes. Het kleed gaat nu alvast maar naar de kringloop ipv pas volgend jaar, dan leggen we nu het mooie Oosterse tapijt neer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
Comfort is zeker belangrijksucces dan maar met schuiven en doe voorzichtig!
quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - I Get Locked Down
Comfort is zeker belangrijk. Wij hadden zo'n temperatuurmeter gekocht om te zien waar de temperatuur het laagst was en dus waar de meeste warmte weglekt. Dat bleek bij een buitendeur te zijn. Ik heb een zwaar gordijn voor die deur gekocht (en zelf met de hand om maat gezoomd en opgehangen *trots*) en het blijkt echt heel erg te helpen. Het viel zelfs de kinderen op dat het warmer was in de woonkamer en dat het minder tochtte.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Projectje voor dit weekend: de woonkamer weer omdraaien. Er komt zo absurd veel kou van de schuifpui af dat we er liever wat verder vanaf zitten. En dan laten we het maar tot de verhuizing zo staan. Op zich bevalt de huidige opstelling beter, maar comfort is ook belangrijk
Mocht het nog stoppen met regenen, ga ik misschien nog even wandelen. Maar anders hoop ik wel te kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:29 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik me verveel én aangezien ik zin heb om muziek te luisteren, maak jullie weer deelgenoot. Na de misère die Persconferentie heet, gaat het weer los op Radio 49.
[..]
Hopelijk lukt het dan wel met de nieuwe.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:00 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga vannacht even een ander matras uittesten, want op degene die ik nu heb kan ik niet goed slapen
Black op Black Friday, wel lekker toepasselijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik zit naar de nummer 1 van de Top 1000 van Radio Veronica te luisteren en realiseer me weer dat ik echt helemaal niks heb met Black van Pearl Jam.
Maar het is natuurlijk wel beter dan een persconferentie.
We doen als het donker is meteen de gordijnen dicht, dat scheelt inderdaad behoorlijk. Het tocht hier op sommige plekken enorm, ook bij de kantelramen boven, ik ga kijken of ik daar iets kan afplakken ofzo, want als de wind op de achterkant staat waai je wegquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Comfort is zeker belangrijk. Wij hadden zo'n temperatuurmeter gekocht om te zien waar de temperatuur het laagst was en dus waar de meeste warmte weglekt. Dat bleek bij een buitendeur te zijn. Ik heb een zwaar gordijn voor die deur gekocht (en zelf met de hand om maat gezoomd en opgehangen *trots*) en het blijkt echt heel erg te helpen. Het viel zelfs de kinderen op dat het warmer was in de woonkamer en dat het minder tochtte.
Fake nummer 1 dusquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Black op Black Friday, wel lekker toepasselijk
Ik hoop dat het helpt, een fijne matras is zo belangrijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:00 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga vannacht even een ander matras uittesten, want op degene die ik nu heb kan ik niet goed slapen
Ik ook. Omdat het zo lang duurt voordat je hem ziet verschijnen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben echt altijd aan het prutsen met die likes he
FOK! is soms heel traag, helaasquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat het zo lang duurt voordat je hem ziet verschijnen.
Voor als je de club niet meer in mag.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:36 schreef DJ11 het volgende:
The Polic... .oh nee,Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voor als je de club niet meer in mag.
Ik hoorde van iemand die inderdaad op school door 'n leerling besmet is. Afstand houden op een school met speciale kinderen gaat nu eenmaal nietquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:40 schreef livelink het volgende:
Kijk, de scholen blijven open. Dus de teachers zijn nog niet veilig.
Helaas worden veel kinderen op school besmet. Het beleid is daar totaal niet naar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand die inderdaad op school door 'n leerling besmet is. Afstand houden op een school met speciale kinderen gaat nu eenmaal niet
Jep en die kinderen besmetten de leerkrachten enz. enz.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas worden veel kinderen op school besmet. Het beleid is daar totaal niet naar.
En leraren ook, waar ook niemand mee geholpen is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas worden veel kinderen op school besmet. Het beleid is daar totaal niet naar.
Ik zit aan de koffie met een klein likeurtje, gewoon omdat het kanquote:
Je moet ook een beetje genieten. Als je het er maar weer af beweegt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Met een wijntje. Het gaat bij mij weer de verkeerde kant op. Minder wandelen en vaker smokkelen met eten en drinken
Het is ook geen weer om te wandelen! Ik ben lopend boodschappen gaan doen en kwam kletsnat thuis, bah!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Met een wijntje. Het gaat bij mij weer de verkeerde kant op. Minder wandelen en vaker smokkelen met eten en drinken
Ja, dat ben ik ook zeker van plan! Ik wil het nu wel echt bij blijven houden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook geen weer om te wandelen! Ik ben lopend boodschappen gaan doen en kwam kletsnat thuis, bah!
Geniet van je wijntje volgende week minder smokkelen met eten
Wij hebben hier zo looping staan waarop je oefeningen kan doen als het slecht weer is buiten. Wel minder leuk dan buiten wandelenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
De golfwedstrijd die a.s. zondag zou zijn gaat niet door omdat het clubhuis om 17.00 uur dicht moet, heel jammer want het was niet alleen golfen maar ook wijn proevenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook zeker van plan! Ik wil het nu wel echt bij blijven houden.
Ja dat is wel jammer danquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
De golfwedstrijd die a.s. zondag zou zijn gaat niet door omdat het clubhuis om 17.00 uur dicht moet, heel jammer want het was niet alleen golfen maar ook wijn proeven
Ja, misschien moet ik daar ook eens naar kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij hebben hier zo looping staan waarop je oefeningen kan doen als het slecht weer is buiten. Wel minder leuk dan buiten wandelen
Kan het niet vervroegd worden?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
De golfwedstrijd die a.s. zondag zou zijn gaat niet door omdat het clubhuis om 17.00 uur dicht moet, heel jammer want het was niet alleen golfen maar ook wijn proeven
in het donker van huis en met donker weer terugkomen, ook niet echt fijnquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon kwam ook net zeiknat thuis van school. Die maakt echt lange dagen op school (al een paar weken lang). Elke dag vroeg weg en laat thuis.
Ik hoor het best vaak. Of is dat alleen maar via jou?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Bij een radiozender waar ik de baas was, werd deze plaat al maanden grijsgedraaid:AJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
Dat zou een hele klus voor de organisatie zijn, 40 mensen zouden meedoen, en gezien de weersvoorspelling vind ik het ook niet zo erg hoor.quote:
Kijk, dat is letterlijk omdenkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of eerst zuipen en dan nog wat meppen?
Ik denk het welquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het best vaak. Of is dat alleen maar via jou?
Ik doe niet aan rellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of eerst zuipen en dan nog wat meppen?
Sorry, met meppen bedoel ik wat met die clubs slingeren…quote:
Ja, eerst even de hele voorraad aan spullen bekeken in de enorme bedrijfsloods in Druten, daarna geluncht in Tiel en wat kerstrotzooi gekocht…quote:Maar je bent veilig met je lampen thuisgekomen !
Misschien is hij in een YT-mix van mij terecht gekomen. Meestal klik ik op zo'n mix die me wordt voorgeschoteld en als ik hem gegoogeld heb n.a.v. een show hier, dan heeft YT hem ook te pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk het welHet is geen single of zo.
Dat is te hopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien is hij in een YT-mix van mij terecht gekomen. Meestal klik ik op zo'n mix die me wordt voorgeschoteld en als ik hem gegoogeld heb n.a.v. een show hier, dan heeft YT hem ook te pakken.
Ik zou in Tiel naar the Sound of Music zijn gegaan. Vroeger kwam ik vaak in Tiel. Ik vond het altijd een leuke plaats om in rond te lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, met meppen bedoel ik wat met die clubs slingeren…
[..]
Ja, eerst even de hele voorraad aan spullen bekeken in de enorme bedrijfsloods in Druten, daarna geluncht in Tiel en wat kerstrotzooi gekocht…
Ondanks de Black Friday was het er nagenoeg uitgestorven.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou in Tiel naar the Sound of Music zijn gegaan. Vroeger kwam ik vaak in Tiel. Ik vond het altijd een leuke plaats om in rond te lopen.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondanks de Black Friday was het er nagenoeg uitgestorven.
Wel waren er enige dames op leeftijd bezig om met verfspuitbussen en sjablonen teksten op de straat te spuiten, tegen geweld tegen vrouwen. Hilarisch, de verf zat overal, behalve op de straat…
In het verre verleden voordat we afstand moesten houden ivm covid19quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Deze was dringend weer eens aan de beurt. Na weken doorschuiven is het nu dan toch echt zoverEverything Everything - Distant Past
Tot 17.00 mag je nog los in de discoquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Camp, sorry...Kylie Minogue - Your Disco Needs You (German Almighty radio edit)
Scholieren disco… 🤔quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot 17.00 mag je nog los in de disco
Denk gewoon terug aan hoe blij en volwassen je je toen voelde omdat jij ook naar de disco kon.quote:
Je hebt alleen zo weinig aan geld als je het nergens aan kunt uitgeven.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn wel lucratieve weken, honderden euro's terug ontvangen van gecancelde concerten en honderden euro's niet uit hoeven geven aan etentjes. Jammer dat je geen rente meer over je tegoeden krijgt…
Mijn dochter werkt bij een lunchrestaurant. Ik vermoed dat zij het nog wel druk zullen hebben de komende periode. Zij sluiten altijd al om 16.00quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn wel lucratieve weken, honderden euro's terug ontvangen van gecancelde concerten en honderden euro's niet uit hoeven geven aan etentjes. Jammer dat je geen rente meer over je tegoeden krijgt…
Ik ben nooit blij geweest dat ik naar de disco mocht.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk gewoon terug aan hoe blij en volwassen je je toen voelde omdat jij ook naar de disco kon.
Volgens reclame was er deze week genoeg om geld aan te gevenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan geld als je het nergens aan kunt uitgeven.
Da's waar, maar nog een jaar eerder pensioen is ook prima…quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan geld als je het nergens aan kunt uitgeven.
Zelfs de buurvrouw nietquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nooit blij geweest dat ik naar de disco mocht.
Ik ging er ook niet naar toe, alleen tijdens mijn militaire diensttijd, omdat de rest wel ging en dat het enige in Drenthe was wat na 23.00 uur nog open was…
Ik heb vanmiddag in Tiel geluncht en het liep goed vol rond 12.30 uur.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter werkt bij een lunchrestaurant. Ik vermoed dat zij het nog wel druk zullen hebben de komende periode. Zij sluiten altijd al om 16.00
Nou, inderdaad. Ik heb wel een beetje meegedaan. Een nieuwe telefoon en bij de AH wasmiddel met flinke korting. Maar alleen dingen die ik sowieso nodig had.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens reclame was er deze week genoeg om geld aan te geven
Nee, precies. Zij hoeven niks aan te passen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in Tiel geluncht en het liep goed vol rond 12.30 uur.
Die zaak waar je dochter werkt heeft in ieder geval geen last van de maatregelen…
Wasmiddel is altijd handig om in de aanbieding te kopenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik heb wel een beetje meegedaan. Een nieuwe telefoon en bij de AH wasmiddel met flinke korting. Maar alleen dingen die ik sowieso nodig had.
Dat is verstandigquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik heb wel een beetje meegedaan. Een nieuwe telefoon en bij de AH wasmiddel met flinke korting. Maar alleen dingen die ik sowieso nodig had.
Ik vind dit een lekker nummer, ja. Zat al mee te tappen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 meent zich vaag te herinneren dat Livelink dit nummer nogal goed vindt. En aangezien het vandaag Black Friday is...Texas - Black Eyed Boy
Nog verstandigerquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is verstandig
Ik had niets nodig dus ook niets gekocht
De 'zittende' horeca is het probleem ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, precies. Zij hoeven niks aan te passen.
In je eentje heb je ook niet veel nodig !quote:
Bij mij net zo, eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gewerkt, trouwens. Het was druk, maar niet te druk. Precies goed eigenlijk. Mag ook wel eens gezegd worden
Ik eigenlijk wel. Maar ben ook Sinterklaas niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Deze versie, daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van…![]()
Ik kende 'm niet en vind 'm wel grappig, eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Deze versie, daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van…![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag echt lekker gewerkt, trouwens. Het was druk, maar niet te druk. Precies goed eigenlijk. Mag ook wel eens gezegd worden
Het origineel vind ik sterk genoeg van zichzelf.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel. Maar ben ook Sinterklaas niet.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Pak uw schoudervulling en matjes er maar bij.... we gaan naar de 80s...
Ook nooit gehad…quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Pak uw schoudervulling en matjes er maar bij.... we gaan naar de 80s...
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel. Maar ben ook Sinterklaas niet.
Hij heeft zelf ook een leuk nieuw liedje over Máxima uit, trouwens. Nog steeds onmiskenbaar.quote:
Leuk, Annie met Eeuwige Kerst…quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook een leuk nieuw liedje over Máxima uit, trouwens. Nog steeds onmiskenbaar.
Goed nieuws: verderop in de show komt -ie nog een keer voorbij (stond al gepland, in tegenstelling tot dit nummer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |