Gebruiken ze die?quote:
restaurants om 17 uur dicht.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kels-17-00-uur-dicht
Nóg kortere winkeltijden
En musea om 17:00 dicht
Nu is de redding nabij hoor
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dacht heel even om te kapen met TT: Fataal voor hele domme mensen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.
Valt mee, zou het hooguit wat slower maken.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.
Als jij onvriendelijk bent, kun je gewoon Epiales de schuld gevenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dacht heel even om te kapen met TT: Fataal voor hele domme mensen.
Maar deze is wel iets vriendelijker.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt mee, zou het hooguit wat slower maken.
Niet per se erg, kan je tenminste een beetje bijlezen als je er een avondje niet bent.
Of de FPquote:Op donderdag 25 november 2021 13:56 schreef Em31 het volgende:
[..]grapje natuurlijk, we zouden wel een deel uit NWS kunnen lokken, zodat het daar wat normaler wordt.
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijdquote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kels-17-00-uur-dicht
Nóg kortere winkeltijden
En musea om 17:00 dicht
Nu is de redding nabij hoor
Ik ben er wel eens geweest, was van korte duur. Niet lang genoeg om er ook iets te posten iig.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar durf ik geloof ik niet eens te komen
Scholen gewoon nog openquote:Op donderdag 25 november 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijd
Ik kan me toch niet voorstellen dat Hugo & co met dit advies meegaan...quote:Op donderdag 25 november 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijd
Daar kom ik ook echt nooit meer, vroeger nog wel eens, maar dat is echt jaaaaaren geleden.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar durf ik geloof ik niet eens te komen
Ik heb laatst nog een geniale review gelezen van het NSF van 2010quote:Op donderdag 25 november 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, was van korte duur. Niet lang genoeg om er ook iets te posten iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:01 schreef Meke het volgende:
Er zijn hier best wat mensen goed met Excel toch? Ik wil het volgende (onderstaand is gefingeerd)
Ben een beetje opgewonden nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.
Voorbeeldje: =ALS(A1="ja";1;0)+ALS(B1="ja";1;0) . Zijn A1 en B1 allebei ja dan krijg je als uitkomst 2, is een van de twee ja dan krijg je als uitkomst 1, zijn allebei niet ja dan is de uitkomst 0. Je kan hier een aparte kolom voor gebruiken en dan in een andere kolom weer de verwerking doen van de uitkomsten, met wat gepuzzel is het ook in een kolom mogelijk door weer een ALS-formule om de eerdere formule heen te bouwen
Het kan ook nog andersquote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben een beetje opgewonden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |