Toevallig zeg, ik eet hetzelfde!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vies dik varken.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleur er een pizza in straks, bord op schoot genot.
quote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist een kippetje gesloopt. Verder niks; alleen thuis en geen zin om te koken.
Walgelijke vetzakquote:Op donderdag 25 november 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleur er een pizza in straks, bord op schoot genot.
Chineesquote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die gast is wel behoorlijk kritisch!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Badder is dat ook heel ongezond!
een Chinees zou ik ook niet zo snel opetenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Badder is dat ook heel ongezond!
Dit vind ik één van je mindere grappenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
een Chinees zou ik ook niet zo snel opeten
ja kan altijd van niveau zijn maar chinees is wel een breed begrip natuurlijk, het is geen gerechtquote:Op donderdag 25 november 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik één van je mindere grappen
Ja ik ken al die namen niet ik eet het ook maar één per jaar ofzo, en dan meer omdat iemand anders het bestelt. Zelf zou ik het echt nooit halen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja kan altijd van niveau zijn maar chinees is wel een breed begrip natuurlijk, het is geen gerecht
Met wie ga je het oppeuzelen dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ken al die namen niet ik eet het ook maar één per jaar ofzo, en dan meer omdat iemand anders het bestelt. Zelf zou ik het echt nooit halen.
Dus sorry kan je niet verder helpen
De 'Chinees' die je gemiddeld in Nederland afhaalt of bezorgd krijgt bestaat uit maximaal 4 verschillende basissauzen. Gebaseerd op olie en suiker. Ik ben er geen fan van.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja kan altijd van niveau zijn maar chinees is wel een breed begrip natuurlijk, het is geen gerecht
Zo, we hebben hier met een connaisseur te maken lees ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De 'Chinees' die je gemiddeld in Nederland afhaalt of bezorgd krijgt bestaat uit maximaal 4 verschillende basissauzen. Gebaseerd op olie en suiker. Ik ben er geen fan van.
Maar het eten in China zelf is in sommige streken echt fantastisch.
Al besproken.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetballen. Tenminste, dat gaan ze proberen.
Geen Ab1.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:57 schreef Coco het volgende:
Nieuwe avondklok overtreden
@:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |