SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jullie slapen er allemaal niet onder !!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd niet zo van licht beddengoed
Helaasquote:Op woensdag 24 november 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jullie slapen er allemaal niet onder !!
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Wat vind je van glow in the dark beddengoed?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd niet zo van licht beddengoed
ik vermoord jullie hoorquote:Op woensdag 24 november 2021 22:56 schreef dud0r het volgende:
Nadat we bij tante ballie in het restaurant hebben zitten kleuren met de hele KSC onder haar beddengoed kruipen
Hut bouwen van kussens en lakensquote:Op woensdag 24 november 2021 22:56 schreef dud0r het volgende:
Nadat we bij tante ballie in het restaurant hebben zitten kleuren met de hele KSC onder haar beddengoed kruipen
Ik denk dat Polen er wel graag onder zouden slapenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan pas op je 36e leren dat je zoiets niet moet doenquote:
ook nietquote:Op woensdag 24 november 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Polen er wel graag onder zouden slapen![]()
www.balletjezoekteenpoolsemeneer.nl
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan pas op je 36e leren dat je zoiets niet moet doen
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hut bouwen van kussens en lakens
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rol je jezelf als een soort van sushi in je dekbed?
Dat is babi pangang, geen sushiquote:
babi pangang zit niet opgeroldquote:
Nee maar deze is dan ook nog rauwquote:
Ben het er helemaal mee eens dat het ontzettend stom is hoor, alleen wat genuancceerder over beperkt blabla. Psychologie van de mens heeft wel vaker laten zien dat we ontzettend domme dingen kunnen doen, vooral in groepsverband en de overtuiging dat je zelf in gevaar bentquote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
26 jaar !!
stoeptegels en fietsen naar een ME bus gooien. Das toch geen fouten maken meer joh
Geen idee maar leuk voor Ted Bundyquote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat niet Ted Bundy die antwoorde? "Spijt? nee niet echt, ja iedere dag dat ik opgepakt ben"
Beetje omdenken, het ruikt heerlijk alsof je net uit een urenlange lesbische dans komt gegleden.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik at kabeljauw en nu ruikt mn mondkapje smerig naar vis
gezellig. ik was bezig met werkquote:Op woensdag 24 november 2021 23:17 schreef Ama het volgende:
Ik was bezig met mijn tiny house in de sims.
Oh, nu heb ik medelijden met je sekservaringenquote:Op woensdag 24 november 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje omdenken, het ruikt heerlijk alsof je net uit een urenlange lesbische dans komt gegleden.
ondertussen the oblivion underground show aan staan. prima te doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt als een matige besteding van de avond.
Nightiequote:Op woensdag 24 november 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik m'n nest maar eens opzoeken.dag vriendjes en vriendinnetjes
Please do help mequote:Op woensdag 24 november 2021 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik medelijden met je sekservaringen
Sorry heb ook een visvaginaquote:Op woensdag 24 november 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Please do help me [ afbeelding ]
Visvag, visvag, visvag, visvag, visvag, visvag.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil hier niet aan denken voor ik ga slapen
Ik dacht dat dit zwaar ruk zou zijn maar ik vind het mooiquote:
Jaa, fijne vibequote:Op woensdag 24 november 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit zwaar ruk zou zijn maar ik vind het mooi
Zou er zelf niet snel opkomen maar snap wel wat je bedoeld. Kende deze nog niet, eigenlijk alleen fade into you en die is ookquote:Op woensdag 24 november 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfde vibe maar ook weer totaal niet;
Hier is Hope Sandoval ook wel prachtig, klein, verlegen, kwetsbaar, ongemakkelijk, sterk, gevoelig, lief en mooi tegelijkertijdquote:Op woensdag 24 november 2021 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou er zelf niet snel opkomen maar snap wel wat je bedoeld. Kende deze nog niet, eigenlijk alleen fade into you en die is ook![]()
mooi
?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal enge nieuwsberichten waarmee je wordt doodgegooid
Ja, het worden geen leuke weken.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal enge nieuwsberichten waarmee je wordt doodgegooid
Ik hoorde dat Hazes ook terug is bij Monique?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
?
https://www.telegraaf.nl/(...)-tv-ze-was-een-bitch
Dat was zelfs in België nieuwsquote:Op donderdag 25 november 2021 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Hazes ook terug is bij Monique?
Marco is toch ook weer terug bij Leontine?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Hazes ook terug is bij Monique?
Try againquote:Op donderdag 25 november 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze daar wat chiquer zijn
Dan heeft-ie geluk. Ik las dat-ie z'n arm had gebroken.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marco is toch ook weer terug bij Leontine?
Hmm verzekering?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
Mijn nieuw bestelde iPhone is kwijt![]()
CB zegt hij is verzonden, postbedrijf zegt pakket is aangemeld maar nooit door ons ontvangen.
Knettergek word ik ervan
Timing is key in lifequote:Op donderdag 25 november 2021 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heeft-ie geluk. Ik las dat-ie z'n arm had gebroken.
Dat is niet jouw probleem uiteindelijk. Nu wel even natuurlijk, omdat je moet zorgen dat je je iPhone of je geld krijgt, maar CB is verantwoordelijk voor het in goede orde laten afleveren van het product.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
Mijn nieuw bestelde iPhone is kwijt![]()
CB zegt hij is verzonden, postbedrijf zegt pakket is aangemeld maar nooit door ons ontvangen.
Knettergek word ik ervan
Nee, Hunnie (Coolblue) zeggen dat ze enkele dagen terug hebben verzonden.quote:
Balen, wie weet komt hij toch snel weer ergens bovendrijven (niet letterlijk hopelijkquote:Op donderdag 25 november 2021 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, Hunnie (Coolblue) zeggen dat ze enkele dagen terug hebben verzonden.
Post hier zegt dat pakket alleen is aangemeld en nooit is aangeleverd.
Intussen zit ik te wachten op mijn nieuwe foon en moeten ze eerst een onderzoek doen wat 10 dagen kan duren
Ah, weird soms ja met posts.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet jouw probleem uiteindelijk. Nu wel even natuurlijk, omdat je moet zorgen dat je je iPhone of je geld krijgt, maar CB is verantwoordelijk voor het in goede orde laten afleveren van het product.
Je post verscheen trouwens niet automatisch tussen de andere posts bij mij, ik zag 'm nu pas!
Heb je CB ook weer gebeld met het verhaal van de post?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah, weird soms ja met posts.
We hadden er twee besteld, 2 orders. 2e bestelling is netjes volgende dag geleverd.
Mijne, de eerste natuurlijk, is spoorloos. Ze hebben geen verklaringben gasn onderzoek starten nu
Nee, maar toch vind het maar matig dat zoiets kan, de slogan vandaag besteld morgen in huis blijkt ook niet waar je op hoopt.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Balen, wie weet komt hij toch snel weer ergens bovendrijven (niet letterlijk hopelijk)
Jawel, bellen, FB, Twitter, alles.... er is een onderzoek gestart waar het pakket isquote:Op donderdag 25 november 2021 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je CB ook weer gebeld met het verhaal van de post?
"Vandaag besteld, misschien over 14 dagen in huis"quote:Op donderdag 25 november 2021 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, maar toch vind het maar matig dat zoiets kan, de slogan vandaag besteld morgen in huis blijkt ook niet waar je op hoopt.
Echt irritant!quote:Op donderdag 25 november 2021 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Jawel, bellen, FB, Twitter, alles.... er is een onderzoek gestart waar het pakket is
Nog nooit eerder gehad, dag later met mailtje ter informatie snap ik nog, maar dit is waardeloos van Coolbluequote:Op donderdag 25 november 2021 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vandaag besteld, misschien over 14 dagen in huis"
Ik heb ook nooit problemen eigenlijk, keer bij BOL een boek besteld net iets voor middernacht en de volgende dag rond 10:00 uur was dat boek al in Antwerpen, huhquote:Op donderdag 25 november 2021 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gehad, dag later met mailtje ter informatie snap ik nog, maar dit is waardeloos van Coolblue
En mijn lief heeft hem dinsdag dus wél ontvangenquote:
Op ons nieuwe adres is het meeste online besteld, je kan het zo gek niet bedenken, lekker laten bezorgenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen eigenlijk, keer bij BOL een boek besteld net iets voor middernacht en de volgende dag rond 10:00 uur was dat boek al in Antwerpen, huh
Klinkt eerlijk gezegd een beetje als een foute medewerker van de post ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:27 schreef Flory het volgende:
[..]
En mijn lief heeft hem dinsdag dus wél ontvangen![]()
Terwijl die later besteld werd, echt schiet mij maar lek
Tja, er is ergens iets misgegaan. Dat kan gebeuren toch? Ik snap ook wel dat ze niet direct een andere telefoon opsturen. Dan heb je er straks twee en moet je er weer één terugsturen waarbij ook weer dingen fout kunnen gaan etc.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:27 schreef Flory het volgende:
[..]
En mijn lief heeft hem dinsdag dus wél ontvangen![]()
Terwijl die later besteld werd, echt schiet mij maar lek
Een uitje via Zoom.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat wij een stichting zijn en wat beter uit de begroting zijn gekomen dan gepland (gok ik) krijgen we nu nog een extra personeelsuitje van 25 euro per persoon, Per locatie voor de hele stichting. Mijn manager vroeg ideeën. Het moet wel dit jaar nog uitgegeven worden. Veel succes ermee denk ik. Zal wel weer een online quiz worden met borrelpakket denk ik.
Ehm ja, dat wordt moeilijk. Kerstmarkt ergens?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat wij een stichting zijn en wat beter uit de begroting zijn gekomen dan gepland (gok ik) krijgen we nu nog een extra personeelsuitje van 25 euro per persoon, Per locatie voor de hele stichting. Mijn manager vroeg ideeën. Het moet wel dit jaar nog uitgegeven worden. Veel succes ermee denk ik. Zal wel weer een online quiz worden met borrelpakket denk ik.
Ik denk niet dat die doorgaan eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Ehm ja, dat wordt moeilijk. Kerstmarkt ergens?
Ik zou dat heel cringe vinden, maar dat vind ik sowieso dat gedoe met die webcams altijd al.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hadden we vorig jaar ook al.
Zoiets dachten we ook al, maar ik moet voorlopig geen vooral GEDULD!!!!! hebbenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt eerlijk gezegd een beetje als een foute medewerker van de post ofzo.
Ik zit 80 procent van de dag met een webcam aan, ik ben het inmiddels wel gewend "the things I have seen"quote:Op donderdag 25 november 2021 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou dat heel cringe vinden, maar dat vind ik sowieso dat gedoe met die webcams altijd al.
Ja afschuwelijk was hetquote:Op donderdag 25 november 2021 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou dat heel cringe vinden, maar dat vind ik sowieso dat gedoe met die webcams altijd al.
quote:Op donderdag 25 november 2021 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er is ergens iets misgegaan. Dat kan gebeuren toch? Ik snap ook wel dat ze niet direct een andere telefoon opsturen. Dan heb je er straks twee en moet je er weer één terugsturen waarbij ook weer dingen fout kunnen gaan etc.
Namen collega's de laptop mee naar het toilet?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit 80 procent van de dag met een webcam aan, ik ben het inmiddels wel gewend "the things I have seen"
Vraag me ook af hoe ze zoiets dan gaan achterhalen. Dus vrees dat geduld wel echt je enige optie is.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Zoiets dachten we ook al, maar ik moet voorlopig geen vooral GEDULD!!!!! hebben
Yups ook, of wederhelften die rare bewegingen maken omdat er twee werelden door elkaar lopenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Namen collega's de laptop mee naar het toilet?
Ah, ja, dat laatste maakt het wel beter. Dan kun je de cringe tenminste nog delen.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja afschuwelijk was hetSommige collega's waren ook bij elkaar op bezoek gegaan en deden als groep mee. Mensen die dansjes gingen doen voor de cam enzo. Maar het was zo cringe dat het daardoor weer wat grappig werd ofzo. (en ik had mijn directe collega ook op whatsapp en daar heel veel lol mee gehad stiekem ondertussen
)
Hier (tot de laatste berichten) nog steeds wel, waarom is me een raadsel.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die doorgaan eigenlijk.
Het allerergste is dat mensen soms vergeten dat ze voor een grote groep zichtbaar zijn en dan dingen voor zichzelf gaan doenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Er was zo'n filmpje (wel in scene gezet) maar waar ik me toen echt ziek om heb gelachen omdat je je kon voorstellen dat zoiets echt zou kunnen gebeuren
Tja, geen idee, maar de post heeft kennelijk geen bewijs van bezorging, dus dan moeten ze na een tijdje concluderen dat ze 'm kwijt zijn als ze 'm niet vinden ondertussen.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe ze zoiets dan gaan achterhalen. Dus vrees dat geduld wel echt je enige optie is.
Wij hebben hier een speciale groepsringtone voor ingesteld als gentle reminderquote:
Ik zag een filmpje dat niet in scene was gezet. Die vrouw ging zonder nadenken naar het toilet met de laptop.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Er was zo'n filmpje (wel in scene gezet) maar waar ik me toen echt ziek om heb gelachen omdat je je kon voorstellen dat zoiets echt zou kunnen gebeuren
Ik zou disconnecten als ik toeschouwer was.quote:
Omg, ik zou aan de wijn gaanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 00:47 schreef Flory het volgende:
Truste luitjes, u hoort het vervolg vast nog wel![]()
[..]
Omg, ik zou aan de wijn gaan
Debby kent jou goed?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:46 schreef UitStraling het volgende:
Ook met audio alleen kan het al grappig zijn; "Hoiiiiiii Debby hier, wat ben je diep aan het ademen gek, het is toch niet wat ik denk dat het is, zet die mic uit gestoorde freak!!!"
Succes met geduld hebben!quote:Op donderdag 25 november 2021 00:47 schreef Flory het volgende:
Truste luitjes, u hoort het vervolg vast nog wel![]()
[..]
Omg, ik zou aan de wijn gaan
Nou ja heb wel al 4.5u geslapen, maar nu weer behoorlijk pijn ja. Bizar hoe lang dit duurtquote:Op donderdag 25 november 2021 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nacht inderdaad. Kon je niet slapen door je nek?
zo fake deze.quote:
Ja, lijkt me echt klote! Vrijdag fysio toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja heb wel al 4.5u geslapen, maar nu weer behoorlijk pijn ja. Bizar hoe lang dit duurt
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt klote! Vrijdag fysio toch?
Ja maar kan er toch wel van genieten, zeker als je het hele gesprek focust op 1 van die andere mensen. Ze reageren allemaal zo anders. Toen ik hem voor het eerst zag wist ik niet dat het fake was. Kon gewoon niet stoppen met lachen, maar weet niet of ik zo gereageerd had als het mij was overkomen.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
zo fake deze.
Maar die gast van CNN was wel aan het handkarren tijdens zoom.
Biertje tijdens werktijd?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb nog nooit echt iets geks meegemaakt tijdens een meeting. Alleen een collega die dacht dat de webcam uitstond en in een meeting met een klant begon te roken, biertje drinken en chips eten rond een uur of 11
quote:Op donderdag 25 november 2021 00:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb nog nooit echt iets geks meegemaakt tijdens een meeting. Alleen een collega die dacht dat de webcam uitstond en in een meeting met een klant begon te roken, biertje drinken en chips eten rond een uur of 11
Ja ok was ook niet helemaal normaal, maar toch wat graadjes minder gek dan masturberenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Biertje tijdens werktijd?Dat is toch behoorlijk gek vind ik.
Nee echt?quote:Op donderdag 25 november 2021 01:02 schreef kwiwi het volgende:
Oh en mijn baas heeft er een handje van om te vergeten dat ze haar scherm nog deelt met de groep. Dat levert soms ook momenten van plaatsvervangende schaamte opVooral toen ze op linkedin op zoek ging naar een andere baan voor zichzelf
quote:A New Jersey woman who once said she was “disgusted” by LGBT curriculum flushed her career on a local school board down the toilet this week by accidentally broadcasting her bathroom break on Zoom during a public meeting.
Frances Cogelja resigned as a trustee of the Hackensack Board of Education in New Jersey over the embarrassing video fail Monday night when she brought her laptop into the bathroom to relieve herself, according to the Daily Voice.
Ms Cogelja apparently was unaware she’d left the camera on – and her trip to the toilet was witnessed by nearly 140 attendees of the virtual meeting, including students.
https://nypost.com/2020/1(...)ation-scandal/?_gl=1*9l87uk*_ga*YW1wLWx1cmM0bDhYMjdqSDhCd0JrM1M5UTdHOWw2Yy1IRk5rdXVxMlZOMXpwaldRNWpyVklNYmVfakVWR0FjYU5Wd0c.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar kan er toch wel van genieten, zeker als je het hele gesprek focust op 1 van die andere mensen. Ze reageren allemaal zo anders. Toen ik hem voor het eerst zag wist ik niet dat het fake was. Kon gewoon niet stoppen met lachen, maar weet niet of ik zo gereageerd had als het mij was overkomen.
Linkje?
quote:Op donderdag 25 november 2021 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Na die online quiz/borrel met collega's heb ik echt 4x opnieuw opgestart voor ik een jointje opstak.Ik dacht laatst eraan om teams eraf te gooien ook weer maar waarschijnlijk de komende tijd toch weer nodig.
Oeh, dat is ook een goeie!quote:Op donderdag 25 november 2021 01:02 schreef kwiwi het volgende:
Oh en mijn baas heeft er een handje van om te vergeten dat ze haar scherm nog deelt met de groep. Dat levert soms ook momenten van plaatsvervangende schaamte opVooral toen ze op linkedin op zoek ging naar een andere baan voor zichzelf
Elf uur is wel wat vroeg, maar rond vier uur moet kunnenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Biertje tijdens werktijd?Dat is toch behoorlijk gek vind ik.
quote:Op donderdag 25 november 2021 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://nypost.com/2020/1(...)ation-scandal/?_gl=1*9l87uk*_ga*YW1wLWx1cmM0bDhYMjdqSDhCd0JrM1M5UTdHOWw2Yy1IRk5rdXVxMlZOMXpwaldRNWpyVklNYmVfakVWR0FjYU5Wd0c.
Ligt aan het werk natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elf uur is wel wat vroeg, maar rond vier uur moet kunnen
Waren ook mensen die dus bij elkaar thuis zaten waar stevig gezopen werd en waarvan iedereen wist dat die mensen daarna nog naar huis moesten rijden.quote:Op donderdag 25 november 2021 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]Haha, wel verstandig. Als je je gaat afvragen of je nog in beeld bent als je al hebt geblowed, word je vast para.
quote:Op donderdag 25 november 2021 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://nypost.com/2020/1(...)ation-scandal/?_gl=1*9l87uk*_ga*YW1wLWx1cmM0bDhYMjdqSDhCd0JrM1M5UTdHOWw2Yy1IRk5rdXVxMlZOMXpwaldRNWpyVklNYmVfakVWR0FjYU5Wd0c.
Hij was aan het jerken op iemand in die zoom-call?quote:In a statement at the time, Toobin said he made “an embarrassingly stupid mistake, believing I was off-camera.’’
“I believed I was not visible on Zoom. I thought no one on the Zoom call could see me. I thought I had muted the Zoom video,’’ he said.
Met klanten he? En sowieso toch niet tijdens werktijd?quote:Op donderdag 25 november 2021 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elf uur is wel wat vroeg, maar rond vier uur moet kunnen
Ja ik heb haar een whatsapp gestuurd terwijl ze er mee bezig was. We zagen nog net "quote:Op donderdag 25 november 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee echt?Wat gęnant.
Hebben mensen haar dat later nog verteld?
Tja, je weet het niet! Misschien zit je over een paar jaar wel met een scherm vol kids.quote:Op donderdag 25 november 2021 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waren ook mensen die dus bij elkaar thuis zaten waar stevig gezopen werd en waarvan iedereen wist dat die mensen daarna nog naar huis moesten rijden.
Ik denk niet dat ik ga wennen aan die online werk gerelateerde dingen maar gelukkig vraagt mijn baan dat ook niet veel van me.
Ik deed heel vaak met cliënten lunchen met een wijntje erbij.quote:Op donderdag 25 november 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met klanten he? En sowieso toch niet tijdens werktijd?Het is noodzakelijk thuiswerken, je trekt als je op het werk bent toch ook geen fles wijn uit je bureaulade.
Tuurlijk. Als er een belangrijke deadline is dan niet. Maar als je op nog een beetje casual zit te vergaderen kan het prima. (Vind ikquote:
Ga eens langs op de Zuid-Asquote:Op donderdag 25 november 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met klanten he? En sowieso toch niet tijdens werktijd?Het is noodzakelijk thuiswerken, je trekt als je op het werk bent toch ook geen fles wijn uit je bureaulade.
Snuif-Asquote:Op donderdag 25 november 2021 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens langs op de Zuid-As
quote:Op donderdag 25 november 2021 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, maar toch vind het maar matig dat zoiets kan, de slogan vandaag besteld morgen in huis blijkt ook niet waar je op hoopt.
Tampaquote:Op donderdag 25 november 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die is mooi he![]()
ergens op een vliegveld in amerika toch?
vind van die grote realistische dingen altijd erg vet.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Laptop aanzwengelen. Vanmiddag een afdelingsoverleg dat dik anderhalf uur duurt.
Gelukkig zitten we opgehokt anders had het de hele middag en avond geduurd met een “gezellig hapje en drankje”.
Knap gedaanquote:Op donderdag 25 november 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind van die grote realistische dingen altijd erg vet.
Dit is bv ook gruwelijk mooi gemaakt, staat in Voorlinden
[ afbeelding ]
Voorlindenquote:Op donderdag 25 november 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die baby is creepyquote:Op donderdag 25 november 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Ron Mueck
https://www.google.com/se(...)mgdii=kuLpaOAeBoCcFM
Gewoon thuiswerkenquote:
gewoon inbreken jij, dan lekt het in de ochtend al uitquote:Op donderdag 25 november 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd wat er allemaal uitlekt vanavond
of vanmiddag al....![]()
All bets are open
wat is inbreden?quote:Op donderdag 25 november 2021 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon inbreken jij, dan lekt het in de ochtend al uit
Die voeten zijn eng!quote:Op donderdag 25 november 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2021 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die voeten zijn eng!
En het doet me aan Buda denken
Als je er dus trouwens naast staat. Die details zoals kleine haartjes en blauwe adertjes en zo is echt verbluffendquote:Op donderdag 25 november 2021 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die voeten zijn eng!
Ieuw hou op zegquote:Op donderdag 25 november 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je er dus trouwens naast staat. Die details zoals kleine haartjes en blauwe adertjes en zo is echt verbluffend
Ja. hij is gigantisch.quote:
Hoezo. heb jij vast ookquote:Op donderdag 25 november 2021 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieuw hou op zeg
[..]
Ja. hij is gigantisch.
nee dat heeft die kunstenaar al gedaan :pquote:Op donderdag 25 november 2021 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maak ik toch geen kunstwerk van.
buDA zijn naam is kleinquote:
jeps. we zijn gedoemdquote:Op donderdag 25 november 2021 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we er wel mee stoppen
quote:Wetenschappers hebben een nieuwe Covid-variant ontdekt met een 'extreem hoog aantal' mutaties. Tot nu toe zijn er tien gevallen ontdekt, maar de wetenschappers maken zich er zorgen om doordat deze variant ook mensen kan treffen die al immuun zijn voor de huidige variant.
De B.1.1.529-variant heeft 32 mutaties in het spike-eiwit, het deel van het virus dat de meeste vaccins gebruiken om het immuunsysteem tegen Covid te wapenen. Mutaties in het spike-eiwit kunnen van invloed zijn op het vermogen van het virus om cellen te infecteren en zich te verspreiden, maar maken het ook moeilijker voor immuuncellen om de ziekteverwekker aan te vallen.
De variant werd voor het eerst ontdekt in Botswana, waar nu drie gevallen zijn gemeld. Er zijn er nog zes bevestigd in Zuid-Afrika en één in Hong Kong, bij een reiziger die terugkeerde uit Zuid-Afrika.
Ik geloof alleen negatieve berichten.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
maar hadden jullie ook gelezen dat in japan het virus al zo vaak was gemuteerd dat het niet meer echt levensvatbaar was ofzo?
ach wat jammer nouquote:Op donderdag 25 november 2021 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Handgemeen kandidaat-raadslid Purmerend met beveiliger om QR-code
In het gemeentehuis in Purmerend heeft een kandidaat bij de gemeenteraadsverkiezingen gisteravond een handgemeen gehad met een beveiliger. Lijsttrekker Ernst van Damme van Lijst Van Damme weigerde een QR-code te tonen, die nodig was om de uitslagenavond bij te wonen.
Op beelden van de regionale omroep NH Nieuws en RTV Purmerend is te zien dat Van Damme door de beveiliger wordt tegengehouden, waarna hij zich van hem probeert te ontworstelen. Als een andere beveiliger erbij komt, loopt Van Damme naar achteren, waarop een van de beveiligers aangeeft bereid te zijn om de politie te bellen. "De politie bellen? Ik doe hier godverdomme mee aan de verkiezingen", antwoordt Van Damme, die een hoge toon aanslaat. Daarna wandelt hij het gemeentehuis uit en laat aan een andere beveiliger weten geen QR-code te willen laten zien, want "daar ben ik principieel op tegen".
Lijst Van Damme heeft volgens RTV Purmerend niet genoeg stemmen gehaald om een zetel in de gemeenteraad te bemachtigen.
Lijst van Damme doet niet meer meequote:Op donderdag 25 november 2021 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Handgemeen kandidaat-raadslid Purmerend met beveiliger om QR-code
In het gemeentehuis in Purmerend heeft een kandidaat bij de gemeenteraadsverkiezingen gisteravond een handgemeen gehad met een beveiliger. Lijsttrekker Ernst van Damme van Lijst Van Damme weigerde een QR-code te tonen, die nodig was om de uitslagenavond bij te wonen.
Op beelden van de regionale omroep NH Nieuws en RTV Purmerend is te zien dat Van Damme door de beveiliger wordt tegengehouden, waarna hij zich van hem probeert te ontworstelen. Als een andere beveiliger erbij komt, loopt Van Damme naar achteren, waarop een van de beveiligers aangeeft bereid te zijn om de politie te bellen. "De politie bellen? Ik doe hier godverdomme mee aan de verkiezingen", antwoordt Van Damme, die een hoge toon aanslaat. Daarna wandelt hij het gemeentehuis uit en laat aan een andere beveiliger weten geen QR-code te willen laten zien, want "daar ben ik principieel op tegen".
Lijst Van Damme heeft volgens RTV Purmerend niet genoeg stemmen gehaald om een zetel in de gemeenteraad te bemachtigen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die voeten zijn eng!
De Botswana-blaf krijg je ervan.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Wetenschappers hebben een nieuwe Covid-variant ontdekt met een 'extreem hoog aantal' mutaties. Tot nu toe zijn er tien gevallen ontdekt, maar de wetenschappers maken zich er zorgen om doordat deze variant ook mensen kan treffen die al immuun zijn voor de huidige variant.
Doen we met de griep ook, ieder jaar. Hoor je niemand overquote:
Diederik ‘Los’ Gommersquote:Op donderdag 25 november 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Los zit bij het overleg jongens![]()
Het sluiten van scholen was kort geleden nog taboe, maar ineens ligt deze maatregel weer op tafel bij kabinet en OMT. Immers, een aanzienlijk deel van de besmettingen in de huidige golf is te herleiden tot het onderwijs. Twee schoolleiders over dit duivelse dilemma. ,,We zijn de achterstanden van de vorige lockdowns
https://www.ad.nl/nieuws/(...)-opgedoken~a7adb3ec/
Als je veel sushi eet dan kun je het virus niet meer krijgenquote:Op donderdag 25 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
maar hadden jullie ook gelezen dat in japan het virus al zo vaak was gemuteerd dat het niet meer echt levensvatbaar was ofzo?
preciesquote:Op donderdag 25 november 2021 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we met de griep ook, ieder jaar. Hoor je niemand overDus dat kan gewoon
Eigenlijk heeft hij er nooit een geheim van gemaakt. Samen met Mark "UitStraling" Rutte is de KSC stiekem gewoon het OMT.quote:
Komt door alle wurmpjes die je dan hebt.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je veel sushi eet dan kun je het virus niet meer krijgen
dan hadden we allang een zolderkamerlockdown gehadquote:Op donderdag 25 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij er nooit een geheim van gemaakt. Samen met Mark "UitStraling" Rutte is de KSC stiekem gewoon het OMT.
ja voor ene kleine groep mensenquote:Op donderdag 25 november 2021 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haquote:Op donderdag 25 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je veel sushi eet dan kun je het virus niet meer krijgen
Echt hequote:Op donderdag 25 november 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof alleen negatieve berichten.
Rond de 20% van de bevolking meen ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor ene kleine groep mensen
Hyenabal.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha![]()
*lacht jullie allemaal uit*
Dat zeg ikquote:Op donderdag 25 november 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rond de 20% van de bevolking meen ik.
quote:Op donderdag 25 november 2021 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt door alle wurmpjes die je dan hebt.
En @Haags is Willem-Alexander.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij er nooit een geheim van gemaakt. Samen met Mark "UitStraling" Rutte is de KSC stiekem gewoon het OMT.
Ik dacht altijd oudjes en jijquote:Op donderdag 25 november 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer mensen gedacht.
Alleen dan 2 koppen kleine. verrekte liliputter die het isquote:Op donderdag 25 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En @:haags is Willem-Alexander.
Zou mij niets verbazen als Willem thuis ook lunchgenot opent neequote:Op donderdag 25 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook gamenquote:Op donderdag 25 november 2021 09:04 schreef Ama het volgende:
Zin om Sims te spelen maar ja, misschien vanavond.
Die heeft Feyenoord fans naar het Moskou? gevlogen, beetje doorzichtig charmeoffensief.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MAX! HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOOOOOOOOOOOOPEND!quote:Op donderdag 25 november 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als Willem thuis ook lunchgenot opent nee
Ligt eraan of er niet iets leuks op tv is haha.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook gamenkomt wel erg dichtbij nu
maar ik ga a way out verder spelen.
gewoon geen tv hebben, dan heb je dat probleem niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan of er niet iets leuks op tv is haha.
En dan knipt hij het rode lint naar de eetkamer door.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
MAX! HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOOOOOOOOOOOOPEND!
Misschien heb ik dat wel gehadquote:Op donderdag 25 november 2021 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Wetenschappers hebben een nieuwe Covid-variant ontdekt met een 'extreem hoog aantal' mutaties. Tot nu toe zijn er tien gevallen ontdekt, maar de wetenschappers maken zich er zorgen om doordat deze variant ook mensen kan treffen die al immuun zijn voor de huidige variant.
wanneer ben jij in botswana geweestquote:Op donderdag 25 november 2021 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat wel gehad
Hou je nou stilquote:Op donderdag 25 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En wanneer was dat verplicht om deel te kunnen nemen aan heg maatschappelijk leven?quote:Op donderdag 25 november 2021 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praagquote:Op donderdag 25 november 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft Feyenoord fans naar het Moskou? gevlogen, beetje doorzichtig charmeoffensief.
Oh dit gejank moet echt ff kappe wezen nu hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 09:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wanneer was dat verplicht om deel te kunnen nemen aan heg maatschappelijk leven?
Appels en peren.
zullen we het over eten gaan hebben?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:19 schreef Ama het volgende:
Het is te vroeg voor wappie gesprekken.
of over seksquote:Op donderdag 25 november 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
zullen we het over eten gaan hebben?
Zullen we gewoon wuppie gesprekken houden?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:19 schreef Ama het volgende:
Het is te vroeg voor wappie gesprekken.
Dat is wel heel lang geledenquote:Op donderdag 25 november 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we gewoon wuppie gesprekken houden?
[ afbeelding ]
De tijd van de wuppiesquote:Op donderdag 25 november 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die oogjes zijn eigenlijk camera's, in wuppies zit een 5G chip in die locatie, stoelgang, slaapgedrag en huidskleur doorgeeft.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oogjes zijn eigenlijk camera's, in wuppies zit een 5G chip in die locatie, stoelgang, slaapgedrag en huidskleur doorgeeft.
Ik voel me oudquote:
-> Brave New Worldquote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oogjes zijn eigenlijk camera's, in wuppies zit een 5G chip in die locatie, stoelgang, slaapgedrag en huidskleur doorgeeft.
Ja maar dat weet iedereen. Dat stond al in de Panorama. De Waarheid voordat Facebook bestond.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
doet het nog steeds hoor, pessimistquote:Op donderdag 25 november 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
toen de zon nog scheen en de toekomst ons tegemoet lachte
Wat bedoel je met "het"?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
doet het nog steeds hoor, pessimist
wereldcuppie van 2100 ofzo ja..quote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
MET EEN WUPPIE WUPPIE WUPPIE PAKKEN WIJ DAT WERELDCUPPIE JA JAAAAAA
Eigenlijk zou daarop een moderne variant moeten komen alleen dan met wappiequote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
MET EEN WUPPIE WUPPIE WUPPIE PAKKEN WIJ DAT WERELDCUPPIE JA JAAAAAA
zonnetje schijnt gewoon nog hoor, hij is wat flauwig achter de wolken, maar hij is er wel en toekomst lacht ons ook gewoon nog tegemoet, wellicht niet de morgrn toekomst maar wel de over een paar jaar toekomstquote:Op donderdag 25 november 2021 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "het"?![]()
Niet DE zon en ook niet DE toekomst in ieder geval
JA EEN WAPPIE WAPPIE WAPPIE HOUDT MIJ NIET MEER VOOR HET LAPPIE JA JAAAAAAquote:Op donderdag 25 november 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou daarop een moderne variant moeten komen alleen dan met wappie
Did you climb down the droonpoop?quote:
Maar een wappie heb geen kappiequote:Op donderdag 25 november 2021 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
JA EEN WAPPIE WAPPIE WAPPIE IS NIET GOED ONDER Z'N KAPPIE JA JAAAAA
Misschien was er een botswanees in Rotterdam op vakantiequote:Op donderdag 25 november 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
wanneer ben jij in botswana geweest
In een containerquote:Op donderdag 25 november 2021 09:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien was er een botswanees in Rotterdam op vakantie
hier zie ik geen zonquote:Op donderdag 25 november 2021 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
doet het nog steeds hoor, pessimist
Gewoon omdraaien en negerenquote:Op donderdag 25 november 2021 09:51 schreef Ama het volgende:
Gezellig in het rookhok een gesprek met een wappie.
merk je toch niks van als je hard aan het werk bentquote:
moet zo naar buitenquote:Op donderdag 25 november 2021 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
merk je toch niks van als je hard aan het werk bent
wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je kibbeling aan het bakken?
binnen blijven danquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat je niet wil horen als je je broek laat zakken
kon dat maar zoquote:Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even zo doen en ben je zo klaar
haard*quote:Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
moet de deurpost nog doen van de voordeur en heb van die open haart dingen, das metaal. die gaan we zwart spuiten
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even zo doen en ben je zo klaar
Gewoon verder kijken en op een goed moment zeggen "Ajuu en steek je minuren maar in je reetquote:Op donderdag 25 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
we stonden gisteren met 5 man sluit,. dus na 9.5 uur gewerkt te hebben vroeg ik of ik mocht stoppen
zei ze nee je hebt minuren
Terecht. wegwerken die minurenquote:Op donderdag 25 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
we stonden gisteren met 5 man sluit,. dus na 9.5 uur gewerkt te hebben vroeg ik of ik mocht stoppen
zei ze nee je hebt minuren
Ja nu is weer lastig moment met de horeca natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken en op een goed moment zeggen "Ajuu en steek je minuren maar in je reet"
Kom dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |