SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mijn part is het gekookt door de kindertjes in Bangladesh.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekookt in een pot van 500 miljoen liter door Ali met zijn enorme snor.
Denk wel dat je dat terug proeft in het uiteindelijke eindresultaat van de dikke groene drab.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mijn part is het gekookt door de kindertjes in Bangladesh.
Neequote:Op woensdag 24 november 2021 17:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:ama
Liggen de dekens klaar? Kom ze zo halen
Daarom haal ik altijd bij mijn vader een pannetje vol snert als hij heeft gemaakt. Snert is zooo lekker.quote:
Nee kan niet moet afwassen enz.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opschieten dus...
Ben er zo
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, borden... die neem ik ook mee.
Wat dan?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nooit boeken via hotels.nl dus. Wat een oplichters
Oh ja ik moest nog langs de Actionquote:
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meerquote:
kilo vlees, klinkt goed... als ik er toch benquote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gooit er een kilo vlees in. 🤤
Riekt naar oplichting of in ieder geval misleiding.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meer
Dus geannuleerd via dat hotel. En op hun site blijkt dat je slechts tot 24 uur na de boeking kostenloos kunt annuleren. Hotels.com zei dat het tot 2 dagen voor vertrek kon![]()
Je hebt er nogal verstand van. Het zit niet in een blik.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Bibhakta Maṭara Syupa staat er dan op het blik
Doe danquote:Op woensdag 24 november 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja ik moest nog langs de Action
Het lijkt wel een website die door een of andere zolderkamerhobbyist in elkaar is geknutseldquote:Op woensdag 24 november 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Riekt naar oplichting of in ieder geval misleiding.
Bellen en zeggen dat je voor de Lonely Planet schrijft en dat ze dit binnenkort wel zullen merken.
Je ging al in de fout toen je overwoog een vakantietje in Limburg te boeken.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meer
Dus geannuleerd via dat hotel. En op hun site blijkt dat je slechts tot 24 uur na de boeking kostenloos kunt annuleren. Hotels.com zei dat het tot 2 dagen voor vertrek kon![]()
Die Mutti tomatensaus is inderdaad lekkerquote:Op woensdag 24 november 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Riekt naar oplichting of in ieder geval misleiding.
Bellen en zeggen dat je voor de Lonely Planet schrijft en dat ze dit binnenkort wel zullen merken.
Zal niet weer gebeuren, Befquote:Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je ging al in de fout toen je overwoog een vakantietje in Limburg te boeken.
Ik ben er over 10 minutenquote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond wild op het menu. Ragout van wild zwijn; hert met rode kool en kweepeer.
*springt op de fiets*quote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond wild op het menu. Ragout van wild zwijn; hert met rode kool en kweepeer.
Zelfgemaakt?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben er lekker eerderquote:Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*springt op de fiets*
WACHT OP MIJJJJJ
*fietst nog harder*quote:Op woensdag 24 november 2021 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er lekker eerder![]()
![]()
![]()
Herkent de receptioniste je morgen weer nietquote:Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
En ben ook nog eens netjes geknipt door de kapper.
Ja. ik duidde op het feit dat André O in de basis staat..quote:
Ja is toch dicht nuquote:
Ja. Maar niet door mijquote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O, die site reageert wel snel op mijn mail: de boeking is geannuleerd.
En anders had Hugo dat vrijdag wel gedaan
Morgen weer vrolijk thuis achter m’n laptop.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herkent de receptioniste je morgen weer niet
oh das mooi las al dat de reserves een kans krijgen,quote:Op woensdag 24 november 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik duidde op het feit dat André O in de basis staat..
Ik heb vanavond ook een wild menu, magnetron spinazie met zoute balletjesquote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een wild menu, magnetron spinazie met zoute balletjes
Allemaal wel lekkerquote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar niet door mij![]()
Bij een frituur die zelf alle snacks maken staat die op het menu deze dagen.
Dat heb ik ook al 2 jaar niet meer op ofzoquote:
Wat heb je nou weer gekochtquote:Op woensdag 24 november 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer geld uitgegeven. Nieuwe hypotheek afsluiten.
Jij had zeker een broodje gezond zonder de kaas??quote:
Ik mag vrijdag naar kantoor. Daarna even lekker rellen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen weer vrolijk thuis achter m’n laptop.
nee, een slagroomtaartquote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij had zeker een broodje gezond zonder de kaas??
Nog even niet. Braaf je prakje eten.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Heb eigenlijk trek in pizza, maar dat lijkt me geen goed plan met die mond nu
Als snacks vanavond? Ik heb oude kaas gehaald. En eindelijk chocolade @Amaquote:Op woensdag 24 november 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Huts die pot! wat ga je straks eten?
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even niet. Braaf je prakje eten.
Arbeiten naturlichquote:
quote:
Minuren weg werkenquote:
Etto kom we gaan chocolade stelen bij dud0r.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als snacks vanavond? Ik heb oude kaas gehaald. En eindelijk chocolade @:ama
Ik ben vanmiddag geweest, toen ik gisteren de afspraak maakte leek er nog geen vuiltje aan de luchtquote:Op woensdag 24 november 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop niet dat de kappers dichtgaan. Ik heb zaterdag een afspraak staan
En zonder de ham dan hč.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij had zeker een broodje gezond zonder de kaas??
Mijn repen!quote:Op woensdag 24 november 2021 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Etto kom we gaan chocolade stelen bij dud0r.
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Etto kom we gaan chocolade stelen bij dud0r.
puur met wit?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn repen!![]()
Puur met hazelnoten en wit
Geef de witte chocolade.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn repen!![]()
Puur met hazelnoten en wit
Nee. Daarom staat er en tussen.quote:
Kom maar halenquote:
Nee hahaquote:Op woensdag 24 november 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Daarom staat er en tussen.
[..]
Kom maar halen
Ama is even bezig met spullen inladen in mijn aanhangwagen... dekens, borden...quote:
Veel plezier witte puntmutsquote:Op woensdag 24 november 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga deze film nu kijken BlacKkKlansman (2018) - IMDb
AlabAMAdePAMAquote:Op woensdag 24 november 2021 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel plezier witte puntmuts
Hoi Los, fijne ALPHA male met astronomisch salaris, sixpack en kast van een huis.quote:
Teen gebroken?quote:
Ik moest hier harder om lachen dan noodzakelijkquote:
Oh oh oh. Is er nog wat kapot gegaan?quote:
mijn hoofd maakte er cherryflaps van..quote:Op woensdag 24 november 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest hier harder om lachen dan noodzakelijk
Jouw hoofd maakt overal een huehuehue vanquote:Op woensdag 24 november 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn hoofd maakte er cherryflaps van..
correctquote:Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw hoofd maakt overal een huehuehue van
Haar trots en ego hoogstwaarschijnlijkquote:
Bedankt voor deze mededelingquote:Op woensdag 24 november 2021 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja, dat gaat dus helemaal fout op de IC
Echt nu net pas ook he.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja, dat gaat dus helemaal fout op de IC
Kom maar op schoot bij ome Etto. Amadepamslalalaquote:Op woensdag 24 november 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de vieze oom uithangen.
Nee dit zijn struikelstenenquote:Op woensdag 24 november 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest hier harder om lachen dan noodzakelijk
[..]
Oh oh oh. Is er nog wat kapot gegaan?
Klopt ja, in Deventer zijn er geloof ik al 138. Ik ontdek steeds wee nieuwe. Er is ook een website over. Leuk idee voor als je niet meer weet waar je nog moet gaan wandelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit zijn struikelstenen
[ afbeelding ]
In huize Los geen goud.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoi Los, fijne ALPHA male met astronomisch salaris, sixpack en kast van een huis.
Hoe maakt u het?
Je hart, Los, je hart is van puur goudquote:Op woensdag 24 november 2021 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In huize Los geen goud.
Verder prima
Ja ik maak er altijd foto's van als ik ze tegenkom en ze staan ook op traces of war. Als ik nu door een stad loop speur ik steeds naar deze dingen. Kwam ze eens in Münster tegen en later in Amsterdam en toen ben ik het eens gaan opzoeken.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, in Deventer zijn er geloof ik al 138. Ik ontdek steeds wee nieuwe. Er is ook een website over. Leuk idee voor als je niet meer weet waar je nog moet gaan wandelen.
Noemen ze dat vermoord?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit zijn struikelstenen
[ afbeelding ]
Die steentjes liggen er over vijf jaar overal.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien waren ze niet gevaccineerd.
ja, en dit zie je van heinde en verre aankomen. De volgende stappen:quote:Op woensdag 24 november 2021 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, maar:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rg-afzeggen-a4066710
Die moeten toch steeds gestolen worden door koperdieven? (Lijkt brons)quote:Op woensdag 24 november 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, in Deventer zijn er geloof ik al 138. Ik ontdek steeds wee nieuwe. Er is ook een website over. Leuk idee voor als je niet meer weet waar je nog moet gaan wandelen.
Heb het nog nooit gezien op een reguliere grafsteen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn niet vredig heengegaan.
Ja ik maak ook vaak foto's maar ik doe er dan verder niet wat mee of zo.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik maak er altijd foto's van als ik ze tegenkom en ze staan ook op traces of war. Als ik nu door een stad loop speur ik steeds naar deze dingen. Kwam ze eens in Münster tegen en later in Amsterdam en toen ben ik het eens gaan opzoeken.
Ze liggen er niet echt onder begraven hč.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien op een reguliere grafsteen.
Je moet je druk maken om dingen die je zelf in de hand hebt en die je eigenhandig kunt veranderen of aanpakken, al het andere moet jequote:Op woensdag 24 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dit zie je van heinde en verre aankomen. De volgende stappen:
• Alle ziekenhuizen moeten alle planbare zorg afzeggen
• Poliklinieken dicht en vol leggen met covidpatiënten
• Operatiekamers ook
• SEH ook
• Personeel dat nog niet zelf ziek thuis zit valt uit doordat kinderen ziek zijn of in quaran moeten
• Enige zorg die er nog geleverd kan worden is Covidzorg
• En ook daarvan lang niet meer genoeg
• En tenslotte helemaal niks meer.
Maar het ligt aan de overheid en de media's en aan de buitelanders en aan de rabobank en weet ik veel. Nou, veel plezier ermee.
Zouden wel kleine grafjes zijn dan.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze liggen er niet echt onder begraven hč.
Je lijkt boos om een situatie die overal speelt en niet goed te leiden/voorspellen/anticiperen is.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dit zie je van heinde en verre aankomen. De volgende stappen:
• Alle ziekenhuizen moeten alle planbare zorg afzeggen
• Poliklinieken dicht en vol leggen met covidpatiënten
• Operatiekamers ook
• SEH ook
• Personeel dat nog niet zelf ziek thuis zit valt uit doordat kinderen ziek zijn of in quaran moeten
• Enige zorg die er nog geleverd kan worden is Covidzorg
• En ook daarvan lang niet meer genoeg
• En tenslotte helemaal niks meer.
Maar het ligt aan de overheid en de media's en aan de buitelanders en aan de rabobank en weet ik veel. Nou, veel plezier ermee.
Verdomme krijg je zo een tik van Jezus.quote:Haar verslaving was vluchtgedrag, vertelt Miranda (54), die vanaf haar 20ste tot haar 44ste blowde, en daarna alcoholverslaafd was tot haar 49ste. ,,Ik begon met blowen toen ik was afgekeurd’’, vertelt ze. ,,Ik had geen vrienden, want iedereen werkte. Ik zag het allemaal niet meer zitten en kwam de verkeerde mensen tegen. In het begin rookte ik in het weekend een joint. Dat werden er twee per week en opeens waren het er zes per dag. Ik draaide ze slapend en was 24/7 stoned. Ik voelde niks. Toen mijn ouders overleden, was ik er geestelijk niet eens bij.’’
Toch kreeg Miranda een man en twee zonen, nu 20 en 18. ,,Ik bracht ze naar school en ging meteen naar huis om te blowen. Ik wilde nooit de deur uit, omdat ik moest blowen. Toen mijn oudste zoon 7 was, vroeg hij of we eens iets leuks gingen doen. Dit is niet goed, dacht ik.’’
Voor ik het wist dronk ik veel te veel whisky en wodka
Miranda Wolters
Het lukte om af te kicken, maar een jaar na haar scheiding raakte Miranda verslaafd aan alcohol. ,,Het begon met een wijntje, toen een portje en voor ik het wist dronk ik veel te veel whisky en wodka. Gewoon vluchtgedrag.’’
Haar zonen woonden bij hun vader. ,,Als ze bij mij waren, probeerde ik het te beperken tot een portje. Ze hebben mij nooit dronken gezien.’’
‘Jezus tikte op mijn schouder’
Het lukte Miranda, die in Rozenburg woont, uiteindelijk de alcohol te laten staan door een visioen. ,,Al die tijd bleef ik een gelovige vrouw. Op een dag was ik dronken en voelde ik een tik op mijn schouder. Ik keek om en zag Jezus. De liefde die ik zag in zijn ogen, de rust die hij uitstraalde: dat kon niet anders. Hij zei: ‘Het wordt tijd dat je naar huis komt.’ Ik heb alles uit mijn handen laten vallen en ben meteen naar de kerk gegaan.’’.
Hoe komt zo'n zinneloze aan geld voor drank en drugs?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme krijg je zo een tik van Jezus.
Zinnelozen uitkering en alimentatiequote:Op woensdag 24 november 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n zinneloze aan geld voor drank en drugs?
Vroeger gooiden ze die in het Spinhuis voor een leven lang.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zinnelozen uitkering en alimentatie
Krijgt ballie dat ook als de horeca weer dichtgaat?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zinnelozen uitkering en alimentatie
Ballie is toch geen zinnelozequote:Op woensdag 24 november 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgt ballie dat ook als de horeca weer dichtgaat?
Misschien is dat wel het beste ja. Ik wist eigenlijk ook niet zo goed wat ik nou wou zeggen met die postquote:Op woensdag 24 november 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je druk maken om dingen die je zelf in de hand hebt en die je eigenhandig kunt veranderen of aanpakken, al het andere moet jebij doen.
deceptie, dit datquote:Op woensdag 24 november 2021 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze liggen er niet echt onder begraven hč.
echt he. ze hadden minstens die mensen op kunnen vouwen en onder dat kleine steentje kunnen proppenquote:
Is toch as.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he. ze hadden minstens die mensen op kunnen vouwen en onder dat kleine steentje kunnen proppen
As toch is.quote:
dan is het helemaal makkelijkquote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 24 november 2021 20:12 schreef dud0r het volgende:
Jongens en meisjes! ik heb een dilemma!
Help mij!
Ga ik nu prspct live met adamant scream luisteren of wacht ik 20 minuten om naar the oblivion show te gaan luisteren waar het nieuwe deathmachine album gepresenteerd wordt?!?!?!
je bent net zo nutteloos als je wansmaakquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2021 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent net zo nutteloos als je wansmaak
Adamant scream is wel leuker om naar te kijken dan Joe ET, dolphin, trasher en deathmachinequote:
En jij bent een zinneloze zoals US dat noemt.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent net zo nutteloos als je wansmaak
Okquote:Op woensdag 24 november 2021 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Adamant scream is wel leuker om naar te kijken dan Joe ET, dolphin, trasher en deathmachine
Marlin
Ik hoor al meer dan een maand elke dag vuurwerkquote:Op woensdag 24 november 2021 20:26 schreef Ama het volgende:
Ik hoor hele dag al vuurwerk hier. Het is begonnen.
wat?quote:Op woensdag 24 november 2021 20:26 schreef Ama het volgende:
Beste wensen!quote:Op woensdag 24 november 2021 20:26 schreef Ama het volgende:
Meer vezels eten.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoor al meer dan een maand elke dag vuurwerk
Knettergerriesquote:
quote:
OUWE PALINGPIJPER!!!quote:
al thuis?quote:
Nee, ze ligt nog in de vriezerquote:Op woensdag 24 november 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze ballie al vrijgelaten?
Dat lijkt me echt de grootste marteling voor haar.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nog in de vriezer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo zo. Doe maar ruig.quote:
vreetboeiquote:Op woensdag 24 november 2021 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo zo. Doe maar ruig.
Ik ga eens toastjes met pate pakken
Ja dalekquote:Op woensdag 24 november 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het stil hier.
Ligt iedereen al weer op één oor in bejaardentehuis ’t Zonnebriesje ofzo?
@Ama je wordt geroepenquote:
nee johquote:Op woensdag 24 november 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het stil hier.
quote:het de grootste seksuele gebeurtenis ter wereld.
met de kerstvakantiequote:Op woensdag 24 november 2021 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ben heel benieuwd of de basisscholen echt weer dichtgaan.
Dat sowieso. Maar wellicht ook maandag 2 weken? De ouders die ik vandaag sprak hielden er iig al ernstig rekening mee.quote:
als nu 'bekend' is dat dat de grootste bron van besmettingen is, zou dat niet vreemd zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar wellicht ook maandag 2 weken? De ouders die ik vandaag sprak hielden er iig al ernstig rekening mee.
ik houd rekening met een extra week kerstvakantie maar meer ook niet. Lockdown pas over 2 weken want ze zullen eerst wel wat anders willen proberen.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar wellicht ook maandag 2 weken? De ouders die ik vandaag sprak hielden er iig al ernstig rekening mee.
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het stil hier.
M'n nicht geeft les op de basisschool en geeft nu al de halve week digitaal les omdat haar eigen kinderen om de haverklap thuis moeten blijven. Niemand weet waar ie aan toe is.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ben heel benieuwd of de basisscholen echt weer dichtgaan.
Yep, is de grootste groep. Daarnaast dwingt het ouders ook weer meer thuis te werken. Win-win.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
als nu 'bekend' is dat dat de grootste bron van besmettingen is, zou dat niet vreemd zijn.
en minder ingrijpend dan een volledige lockdown
Nou ik hoop met je mee maar daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik houd rekening met een extra week kerstvakantie maar meer ook niet. Lockdown pas over 2 weken want ze zullen eerst wel wat anders willen proberen.
De beslisboom verandert ook vrij regelmatig.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht geeft les op de basisschool en geeft nu al de halve week digitaal les omdat haar eigen kinderen om de haverklap thuis moeten blijven. Niemand weet waar ie aan toe is.
zeker ben ik er ook niet van maar daar ga ik van uit.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik hoop met je mee maar daar zou ik niet te zeker van zijn.
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Scholen gaan dicht, is al beslist.
Nou ja de scholen weten het intern al.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?Dacht dat het op de agenda stond om besproken te worden maar is dus al zeker?
Dan zouden wij het ook intern al moeten weten.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja de scholen weten het intern al.
Net.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze ballie al vrijgelaten?
Los lult een beetje uit zijn nek.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zouden wij het ook intern al moeten weten.
Oehquote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk horeca ook anders komen al die kut kinderen warme chocolade melk drinken
Gezelligquote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk horeca ook anders komen al die kut kinderen warme chocolade melk drinken
zelfs een speelhoekquote:Op woensdag 24 november 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Hebben jullie ook kleurplaten?
Wedje voor morgen?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Los lult een beetje uit zijn nek.
We gaan gewoon een middag kleuren bij tante bitterbalquote:Op woensdag 24 november 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Hebben jullie ook kleurplaten?
ik had vanmiddag nog warme chocolademelk. Christmas hot chocolate van hotel chocolatequote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
OMT zei juist dat ze de scholen liever niet sluiten vanwege de schade die dat kinderen toebrengtquote:
heel de KSC daar en allemaal om een kleurplaat vragenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan gewoon een middag kleuren bij tante bitterbal
Ik in Belgiëquote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had vanmiddag nog warme chocolademelk. Christmas hot chocolate van hotel chocolate
met slagroom en hagelswag
ik doe jullie wat aanquote:Op woensdag 24 november 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
heel de KSC daar en allemaal om een kleurplaat vragen
Nou wacht maar af danquote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OMT zei juist dat ze de scholen liever niet sluiten vanwege de schade die dat kinderen toebrengt
Kappers blijven open onder restricties.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de kappers? Kijk eens in je glazen bol?
Alleen nog maar de tondeuze?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kappers blijven open onder restricties.
Dank Los van Disselquote:Op woensdag 24 november 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kappers blijven open onder restricties.
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook jassen??
Een verkleedfeestjequote:
Die schade valt op het moment wel mee. De grootste schade was dat veel kinderen in het begin van de pandemie doodsbang waren voor het virus, dat is nu helemaal niet meer zo.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OMT zei juist dat ze de scholen liever niet sluiten vanwege de schade die dat kinderen toebrengt
waren toch best wat kinderen met een leerachterstand doordat de scholen toen dicht waren?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die schade valt op het moment wel mee. De grootste schade was dat veel kinderen in het begin van de pandemie doodsbang waren voor het virus, dat is nu helemaal niet meer zo.
Volgens mij in sommige wijken maar dat het over het algemeen wel meeviel. De leerkrachten zijn nu ook veel beter voorbereid op thuisonderwijs he?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
waren toch best wat kinderen met een leerachterstand doordat de scholen toen dicht waren?
ja dat scheelt wel een boel ja.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij in sommige wijken maar dat het over het algemeen wel meeviel. De leerkrachten zijn nu ook veel beter voorbereid op thuisonderwijs he?
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:22 schreef dud0r het volgende:
poeh jongens dat nieuwe album van deathmachine zeg. Wat een stapel bangers staan daar op zeg. fucking noice
zo hard staat het nou ook weer nietquote:
Ze komt uit Spijkenisse, nuff saidquote:Op woensdag 24 november 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Vrouw bekent bij supersnelrechtzitting rellen Rotterdam: 'Het spijt me voor de agenten'
Tijdens de eerste supersnelrechtzitting over de rellen van afgelopen weekend in Rotterdam, heeft de 26-jarige Sharon M. uit Spijkenisse bekend stoeptegels te hebben gegooid naar ME-busjes. Ze is de eerste relschopper die woensdagmiddag terechtstaat in de rechtbank in Rotterdam.
De vrouw zegt spijt te hebben van het gooien van stenen. "Het was een momentopname en ik heb er echt van geleerd dat ik dat niet moet doen. Het verpest gewoon mijn leven." Ze bekende twee stenen te hebben gegooid. Volgens het OM heeft ze ook een fiets gegooid. "Door alle spanning kan ik me heel weinig meer herinneren van de avond."
Agenten verkeerden in doodsnood, hield de rechter de verdachte voor. Het is volgens de rechter nog maar de vraag of ze weer aan het werk durven. "Ik heb agenten gesproken op het politiebureau en excuses aangeboden", antwoordde de vrouw. "Ik wilde dat het vredig verliep. Het spijt me voor de agenten, ik zou de situatie graag terug willen draaien."
Verstandelijk beperkt of wat?
nee gewoon proberen onder de 5 maanden celstraf uit te komenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Vrouw bekent bij supersnelrechtzitting rellen Rotterdam: 'Het spijt me voor de agenten'
Tijdens de eerste supersnelrechtzitting over de rellen van afgelopen weekend in Rotterdam, heeft de 26-jarige Sharon M. uit Spijkenisse bekend stoeptegels te hebben gegooid naar ME-busjes. Ze is de eerste relschopper die woensdagmiddag terechtstaat in de rechtbank in Rotterdam.
De vrouw zegt spijt te hebben van het gooien van stenen. "Het was een momentopname en ik heb er echt van geleerd dat ik dat niet moet doen. Het verpest gewoon mijn leven." Ze bekende twee stenen te hebben gegooid. Volgens het OM heeft ze ook een fiets gegooid. "Door alle spanning kan ik me heel weinig meer herinneren van de avond."
Agenten verkeerden in doodsnood, hield de rechter de verdachte voor. Het is volgens de rechter nog maar de vraag of ze weer aan het werk durven. "Ik heb agenten gesproken op het politiebureau en excuses aangeboden", antwoordde de vrouw. "Ik wilde dat het vredig verliep. Het spijt me voor de agenten, ik zou de situatie graag terug willen draaien."
ze hadden 10k en 6 maanden geeist dus ze zijn er nog mooi vanaf gekomenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
op je 26ste pas leren dat je zoiets niet moet doen.
Die ander zat ook te janken.
ze hebben mooie straffen gehad. 5 maanden cel waarvan 2 voorwaardelijk, gebiedsverbod voor een jaar geloof ik voor de stad en een boete van 1000 euro
Krokodillentranenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hadden 10k en 6 maanden geeist dus ze zijn er nog mooi vanaf gekomen
zag op die stream toen wel veel vrouwen (meiden).quote:Op woensdag 24 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
op je 26ste pas leren dat je zoiets niet moet doen.
Die ander zat ook te janken.
ze hebben mooie straffen gehad. 5 maanden cel waarvan 2 voorwaardelijk, gebiedsverbod voor een jaar geloof ik voor de stad en een boete van 1000 euro
ja en?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Z
[..]
zag op die stream toen wel veel vrouwen (meiden).
nee hoor. maar hoezo is het relevant?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los pas op. Je beledigt ballie en andere Rotterdamse vrouwen. Straks gooien ze je ruiten in.
Gewoon goed doorgesnoven steentjes droppenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze komt uit Spijkenisse, nuff said
Nou vonk apart, normaal meer Marokkaans mannelijk straattuig.quote:
misschien is er wat mis met het kraanwater in rotterdamquote:Op woensdag 24 november 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vonk apart, normaal meer Marokkaans mannelijk straattuig.
Maar misschien collectief ongesteld?
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is er wat mis met het kraanwater in rotterdam
ja mag hopen dat ze spijt hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Het kan niet echt zijn dat iemand spijt heeft?
Samequote:Op woensdag 24 november 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mag hopen dat ze spijt hebben
Zal best oprechte spijt zijn, spijt van het opgepakt wordenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Het kan niet echt zijn dat iemand spijt heeft?
Ik vind dat wel erg zwart wit. En fouten maken hoort bij het leven, ook hele domme.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als je op je 26se pas leert dat je dit niet moet doen denk ik dat je wat beperkt bent ja.
waarschijnlijk spijt dat ze gepakt zijn
Foto?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
krijg morgen avond nieuw dekbedovertrek van de hema
Ohhh dat is heerlijkquote:Op woensdag 24 november 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
krijg morgen avond nieuw dekbedovertrek van de hema
Roze met turqoise strepen en tropische bloemetjes en beestjesquote:Op woensdag 24 november 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto?
Zodat ik je smaak compleet kan afbranden.
26 jaar !!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg zwart wit. En fouten maken hoort bij het leven, ook hele domme.
En ook dat je pas bij het ‘betrapt’ zijn beseft wat je eigenlijk hebt gedaan en dat dat niet hoeft te betekenen dat je spijt minder oprecht is
Maar mijn opinie hoor
Was dat niet Ted Bundy die antwoorde? "Spijt? nee niet echt, ja iedere dag dat ik opgepakt ben"quote:Op woensdag 24 november 2021 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg zwart wit. En fouten maken hoort bij het leven, ook hele domme.
En ook dat je pas bij het ‘betrapt’ zijn beseft wat je eigenlijk hebt gedaan en dat dat niet hoeft te betekenen dat je spijt minder oprecht is
Maar mijn opinie hoor
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto?
Zodat ik je smaak compleet kan afbranden.
Technisch gezien is het wel een fout maken, anders stonden ze nu niet voor de rechterquote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
26 jaar !!
stoeptegels en fietsen naar een ME bus gooien. Das toch geen fouten maken meer joh
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eigenlijk is deze van Leen, meer iets voor ballie
https://www.leenbakker.nl(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Prachtigquote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roze met turqoise strepen en tropische bloemetjes en beestjes
Hmmquote:
Beetje te witquote:
Deze is nog vrij bescheiden qua kleur, schijtlelijk wel, zou er niet onder kunnen slapen denk ik zelfs nietquote:
je mag er ook niet onder slapenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is nog vrij bescheiden qua kleur, schijtlelijk wel, zou er niet onder kunnen slapen denk ik zelfs niet
Nee dan ben je zwakbegaafdquote:Op woensdag 24 november 2021 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn opinie hoor
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]KAAS IS LEKKER[/img]https://rozevla.nl/fok2/hypno.gif[/img]
Ja ik houd niet zo van licht beddengoedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |