SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mijn part is het gekookt door de kindertjes in Bangladesh.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekookt in een pot van 500 miljoen liter door Ali met zijn enorme snor.
Denk wel dat je dat terug proeft in het uiteindelijke eindresultaat van de dikke groene drab.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mijn part is het gekookt door de kindertjes in Bangladesh.
Neequote:Op woensdag 24 november 2021 17:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:ama
Liggen de dekens klaar? Kom ze zo halen
Daarom haal ik altijd bij mijn vader een pannetje vol snert als hij heeft gemaakt. Snert is zooo lekker.quote:
Nee kan niet moet afwassen enz.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opschieten dus...
Ben er zo
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, borden... die neem ik ook mee.
Wat dan?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nooit boeken via hotels.nl dus. Wat een oplichters
Oh ja ik moest nog langs de Actionquote:
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meerquote:
kilo vlees, klinkt goed... als ik er toch benquote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gooit er een kilo vlees in. 🤤
Riekt naar oplichting of in ieder geval misleiding.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meer
Dus geannuleerd via dat hotel. En op hun site blijkt dat je slechts tot 24 uur na de boeking kostenloos kunt annuleren. Hotels.com zei dat het tot 2 dagen voor vertrek kon![]()
Je hebt er nogal verstand van. Het zit niet in een blik.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Bibhakta Maṭara Syupa staat er dan op het blik
Doe danquote:Op woensdag 24 november 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja ik moest nog langs de Action
Het lijkt wel een website die door een of andere zolderkamerhobbyist in elkaar is geknutseldquote:Op woensdag 24 november 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Riekt naar oplichting of in ieder geval misleiding.
Bellen en zeggen dat je voor de Lonely Planet schrijft en dat ze dit binnenkort wel zullen merken.
Je ging al in de fout toen je overwoog een vakantietje in Limburg te boeken.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meer
Dus geannuleerd via dat hotel. En op hun site blijkt dat je slechts tot 24 uur na de boeking kostenloos kunt annuleren. Hotels.com zei dat het tot 2 dagen voor vertrek kon![]()
Die Mutti tomatensaus is inderdaad lekkerquote:Op woensdag 24 november 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Riekt naar oplichting of in ieder geval misleiding.
Bellen en zeggen dat je voor de Lonely Planet schrijft en dat ze dit binnenkort wel zullen merken.
Zal niet weer gebeuren, Befquote:Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je ging al in de fout toen je overwoog een vakantietje in Limburg te boeken.
Ik ben er over 10 minutenquote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond wild op het menu. Ragout van wild zwijn; hert met rode kool en kweepeer.
*springt op de fiets*quote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond wild op het menu. Ragout van wild zwijn; hert met rode kool en kweepeer.
Zelfgemaakt?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben er lekker eerderquote:Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*springt op de fiets*
WACHT OP MIJJJJJ
*fietst nog harder*quote:Op woensdag 24 november 2021 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er lekker eerder![]()
![]()
![]()
Herkent de receptioniste je morgen weer nietquote:Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
En ben ook nog eens netjes geknipt door de kapper.
Ja. ik duidde op het feit dat André O in de basis staat..quote:
Ja is toch dicht nuquote:
Ja. Maar niet door mijquote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O, die site reageert wel snel op mijn mail: de boeking is geannuleerd.
En anders had Hugo dat vrijdag wel gedaan
Morgen weer vrolijk thuis achter m’n laptop.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herkent de receptioniste je morgen weer niet
oh das mooi las al dat de reserves een kans krijgen,quote:Op woensdag 24 november 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik duidde op het feit dat André O in de basis staat..
Ik heb vanavond ook een wild menu, magnetron spinazie met zoute balletjesquote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een wild menu, magnetron spinazie met zoute balletjes
Allemaal wel lekkerquote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar niet door mij![]()
Bij een frituur die zelf alle snacks maken staat die op het menu deze dagen.
Dat heb ik ook al 2 jaar niet meer op ofzoquote:
Wat heb je nou weer gekochtquote:Op woensdag 24 november 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer geld uitgegeven. Nieuwe hypotheek afsluiten.
Jij had zeker een broodje gezond zonder de kaas??quote:
Ik mag vrijdag naar kantoor. Daarna even lekker rellen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen weer vrolijk thuis achter m’n laptop.
nee, een slagroomtaartquote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij had zeker een broodje gezond zonder de kaas??
Nog even niet. Braaf je prakje eten.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Heb eigenlijk trek in pizza, maar dat lijkt me geen goed plan met die mond nu
Als snacks vanavond? Ik heb oude kaas gehaald. En eindelijk chocolade @Amaquote:Op woensdag 24 november 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Huts die pot! wat ga je straks eten?
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even niet. Braaf je prakje eten.
Arbeiten naturlichquote:
quote:
Minuren weg werkenquote:
Etto kom we gaan chocolade stelen bij dud0r.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als snacks vanavond? Ik heb oude kaas gehaald. En eindelijk chocolade @:ama
Ik ben vanmiddag geweest, toen ik gisteren de afspraak maakte leek er nog geen vuiltje aan de luchtquote:Op woensdag 24 november 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop niet dat de kappers dichtgaan. Ik heb zaterdag een afspraak staan
En zonder de ham dan hč.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij had zeker een broodje gezond zonder de kaas??
Mijn repen!quote:Op woensdag 24 november 2021 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Etto kom we gaan chocolade stelen bij dud0r.
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Etto kom we gaan chocolade stelen bij dud0r.
puur met wit?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn repen!![]()
Puur met hazelnoten en wit
Geef de witte chocolade.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn repen!![]()
Puur met hazelnoten en wit
Nee. Daarom staat er en tussen.quote:
Kom maar halenquote:
Nee hahaquote:Op woensdag 24 november 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Daarom staat er en tussen.
[..]
Kom maar halen
Ama is even bezig met spullen inladen in mijn aanhangwagen... dekens, borden...quote:
Veel plezier witte puntmutsquote:Op woensdag 24 november 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga deze film nu kijken BlacKkKlansman (2018) - IMDb
AlabAMAdePAMAquote:Op woensdag 24 november 2021 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel plezier witte puntmuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |