SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mijn part is het gekookt door de kindertjes in Bangladesh.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekookt in een pot van 500 miljoen liter door Ali met zijn enorme snor.
Denk wel dat je dat terug proeft in het uiteindelijke eindresultaat van de dikke groene drab.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mijn part is het gekookt door de kindertjes in Bangladesh.
Neequote:Op woensdag 24 november 2021 17:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:ama
Liggen de dekens klaar? Kom ze zo halen
Daarom haal ik altijd bij mijn vader een pannetje vol snert als hij heeft gemaakt. Snert is zooo lekker.quote:
Nee kan niet moet afwassen enz.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opschieten dus...
Ben er zo
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, borden... die neem ik ook mee.
Wat dan?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nooit boeken via hotels.nl dus. Wat een oplichters
Oh ja ik moest nog langs de Actionquote:
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meerquote:
kilo vlees, klinkt goed... als ik er toch benquote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gooit er een kilo vlees in. 🤤
Riekt naar oplichting of in ieder geval misleiding.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg net een bevestiging van mijn boeking van dat hotel in Arcen. Die melden in de mail dat het zwembad tijdens mijn verblijf dicht is wegens onderhoud. Alleen het thermaalbad is open. Dus ik wilde annuleren via het linkje dat ik gisteren van hotels.nl kreeg. Maar dat werkte lekker niet meer
Dus geannuleerd via dat hotel. En op hun site blijkt dat je slechts tot 24 uur na de boeking kostenloos kunt annuleren. Hotels.com zei dat het tot 2 dagen voor vertrek kon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |