SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jullie slapen er allemaal niet onder !!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd niet zo van licht beddengoed
Helaasquote:Op woensdag 24 november 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jullie slapen er allemaal niet onder !!
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Wat vind je van glow in the dark beddengoed?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd niet zo van licht beddengoed
ik vermoord jullie hoorquote:Op woensdag 24 november 2021 22:56 schreef dud0r het volgende:
Nadat we bij tante ballie in het restaurant hebben zitten kleuren met de hele KSC onder haar beddengoed kruipen
Hut bouwen van kussens en lakensquote:Op woensdag 24 november 2021 22:56 schreef dud0r het volgende:
Nadat we bij tante ballie in het restaurant hebben zitten kleuren met de hele KSC onder haar beddengoed kruipen
Ik denk dat Polen er wel graag onder zouden slapenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan pas op je 36e leren dat je zoiets niet moet doenquote:
ook nietquote:Op woensdag 24 november 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Polen er wel graag onder zouden slapen![]()
www.balletjezoekteenpoolsemeneer.nl
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan pas op je 36e leren dat je zoiets niet moet doen
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hut bouwen van kussens en lakens
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rol je jezelf als een soort van sushi in je dekbed?
Dat is babi pangang, geen sushiquote:
babi pangang zit niet opgeroldquote:
Nee maar deze is dan ook nog rauwquote:
Ben het er helemaal mee eens dat het ontzettend stom is hoor, alleen wat genuancceerder over beperkt blabla. Psychologie van de mens heeft wel vaker laten zien dat we ontzettend domme dingen kunnen doen, vooral in groepsverband en de overtuiging dat je zelf in gevaar bentquote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
26 jaar !!
stoeptegels en fietsen naar een ME bus gooien. Das toch geen fouten maken meer joh
Geen idee maar leuk voor Ted Bundyquote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat niet Ted Bundy die antwoorde? "Spijt? nee niet echt, ja iedere dag dat ik opgepakt ben"
Beetje omdenken, het ruikt heerlijk alsof je net uit een urenlange lesbische dans komt gegleden.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik at kabeljauw en nu ruikt mn mondkapje smerig naar vis
gezellig. ik was bezig met werkquote:Op woensdag 24 november 2021 23:17 schreef Ama het volgende:
Ik was bezig met mijn tiny house in de sims.
Oh, nu heb ik medelijden met je sekservaringenquote:Op woensdag 24 november 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje omdenken, het ruikt heerlijk alsof je net uit een urenlange lesbische dans komt gegleden.
ondertussen the oblivion underground show aan staan. prima te doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt als een matige besteding van de avond.
Nightiequote:Op woensdag 24 november 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik m'n nest maar eens opzoeken.dag vriendjes en vriendinnetjes
Please do help mequote:Op woensdag 24 november 2021 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik medelijden met je sekservaringen
Sorry heb ook een visvaginaquote:Op woensdag 24 november 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Please do help me [ afbeelding ]
Visvag, visvag, visvag, visvag, visvag, visvag.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil hier niet aan denken voor ik ga slapen
Ik dacht dat dit zwaar ruk zou zijn maar ik vind het mooiquote:
Jaa, fijne vibequote:Op woensdag 24 november 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit zwaar ruk zou zijn maar ik vind het mooi
Zou er zelf niet snel opkomen maar snap wel wat je bedoeld. Kende deze nog niet, eigenlijk alleen fade into you en die is ookquote:Op woensdag 24 november 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfde vibe maar ook weer totaal niet;
Hier is Hope Sandoval ook wel prachtig, klein, verlegen, kwetsbaar, ongemakkelijk, sterk, gevoelig, lief en mooi tegelijkertijdquote:Op woensdag 24 november 2021 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou er zelf niet snel opkomen maar snap wel wat je bedoeld. Kende deze nog niet, eigenlijk alleen fade into you en die is ook![]()
mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |