Het is door haar in scène gezet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze had het in haar broek gedaan?
Of was het een grapje?
Dat was een grapje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze had het in haar broek gedaan?
Of was het een grapje?
Even opgezocht; ja, dat was het!quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast in Tequila zijn geweest.
Aha. Wat flauw allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef lily het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Foute vriendinnen of wat Cirilloco hierboven noemt: Tequila (maar dat zegt me even niks).
Hoe dan ook; gespeeld dus.
Tina is vandaag heel irritant met d'r oester, ik overweeg bovenstaande post te corrigeren…quote:Op donderdag 3 november 2022 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is gewoon een enorm onzekere tuttebel.
Wel een leuke tuttebel, maar toch…
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tina is vandaag heel irritant met d'r oester oyster, ik overweeg bovenstaande post te corrigeren…
Ja klopt! Het blijft een leuk programma.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:23 schreef Mrmime het volgende:
Trijntje![]()
Geraldine![]()
Linda
Najib![]()
Filemon![]()
Mike![]()
Tina
Ik vind de kleding van Geraldinequote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef RedFever007 het volgende:
Alleen die vrouwen dit seizoen, die kleding en schoeiselkeuzesmet stip op 1 Trijntje maar ook Tina en Geraldine
HET ZIET ER NIET UIT!
Excuus,quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind de kleding van Geraldinealtijd wel leuk en apart maar met dat lijf kan ze alles hebben.
En er steeds doorheen fietsen naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Trijntjewat is ze alweer vreselijk irritant..
Begrafenisquote:
Weet niet of dat hetzelfde was als wat ze nu aanheeft. Want dit vind ik ook niet mooi. :dquote:Op woensdag 16 november 2022 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Die tent van Trijntje, verre van flatteus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |