Het is door haar in scène gezet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze had het in haar broek gedaan?
Of was het een grapje?
Dat was een grapje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze had het in haar broek gedaan?
Of was het een grapje?
Even opgezocht; ja, dat was het!quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast in Tequila zijn geweest.
Aha. Wat flauw allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef lily het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Foute vriendinnen of wat Cirilloco hierboven noemt: Tequila (maar dat zegt me even niks).
Hoe dan ook; gespeeld dus.
Tina is vandaag heel irritant met d'r oester, ik overweeg bovenstaande post te corrigeren…quote:Op donderdag 3 november 2022 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is gewoon een enorm onzekere tuttebel.
Wel een leuke tuttebel, maar toch…
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tina is vandaag heel irritant met d'r oester oyster, ik overweeg bovenstaande post te corrigeren…
Ja klopt! Het blijft een leuk programma.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:23 schreef Mrmime het volgende:
Trijntje![]()
Geraldine![]()
Linda
Najib![]()
Filemon![]()
Mike![]()
Tina
Ik vind de kleding van Geraldinequote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef RedFever007 het volgende:
Alleen die vrouwen dit seizoen, die kleding en schoeiselkeuzesmet stip op 1 Trijntje maar ook Tina en Geraldine
HET ZIET ER NIET UIT!
Excuus,quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind de kleding van Geraldinealtijd wel leuk en apart maar met dat lijf kan ze alles hebben.
En er steeds doorheen fietsen naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Trijntjewat is ze alweer vreselijk irritant..
Begrafenisquote:
Weet niet of dat hetzelfde was als wat ze nu aanheeft. Want dit vind ik ook niet mooi. :dquote:Op woensdag 16 november 2022 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Die tent van Trijntje, verre van flatteus
Trijntje heeft een aardige derrière en dat moet enigszins verhuld worden.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Die tent van Trijntje, verre van flatteus
Hoop het niet, maar vrees van wel. Toffe gast is Maik.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik dnek dat Maik naar huis gaat, als ik zo zijn fotoshoot bekijk.
Ik vraag me af of zij er dagelijks vloeibaar vet in giet, hoe kun je anders zo enorm dik worden.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trijntje heeft een aardige derrière en dat moet enigszins verhuld worden.
Gaat alleen wat lastig hartje zomer met 30+ graden, dus dan maar een dekbed aantrekken…
Ooit, toen ik haar van dichtbij leerde kennen tijdens haar Total Touch tijd, had ze wel curves, maar nog wel vrouwelijk:quote:Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zij er dagelijks vloeibaar vet in giet, hoe kun je anders zo enorm dik worden.
quote:
Bovendien zeiden ze dat het de eerste zieke/afwezige ooit was, maar ik weet welhaast zeker dat het jaren terug een keer eerder gebeurde. Ivm een begrafenis of zo, ik weet het niet meer precies.quote:Op maandag 28 november 2022 15:11 schreef Cirilico het volgende:
Zojuis teruggekeken. Matige foto's, vooral de postcodeloterij foto's.
Ik ging er al van uit dat niemand naar huis ging, maar een 0 als cijfer slaat natuurlijk nergens op. Een 1 is het minimum en als je ervan uitgaat dat Linda geen 3 zou halen zou ze sws hoger dan Trijn staan. En had ze thuis niet een vervangende foto kunnen maken? Van een insect of een andere macrofoto? Of er een vervangende fotograaf heensturen zoals in een eerder seizoen?
Zou best kunnen in Argentinië, maar mijn geheugen is niet zo sterk. 😁quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bovendien zeiden ze dat het de eerste zieke/afwezige ooit was, maar ik weet welhaast zeker dat het jaren terug een keer eerder gebeurde. Ivm een begrafenis of zo, ik weet het niet meer precies.
Enfin, beetje gekunsteld allemaal zo.
Edit: was het in de Argentinië-editie niet zo dat iemand een dag ziek was en een opdracht miste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |