SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)![]()
Daar ben ik het ten volle mee eens.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als de minister van volksgezondheid en het belangrijkste adviesorgaan met een vaccinatiegraad van 85%+genezen personen een code zwart kunnen realiseren hoeven ze niet meer terug te komen.zie email 27 oktober![]()
Hier op kantoor nu meer dan 15 mensen positief de afgelopen 2 weken.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien zouden wappies een keer een dagje met je kunnen ruilen?
Eentje, die 2 weken geleden positief getest is, ligt inmiddels in het ziekenhuis! Gaat niet goed met hem.
Is een fitte dertiger. Reden voor 2 collega’s om zich nu alsnog te laten vaccineren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elk nadeel heb zijn voordeel of zoiets.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
Hoho, code zwart is nog ver weg.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:35 schreef DonDruiper het volgende:
Het is te laat.. het is te laaaaaat... ik verscheurde je afspraak
Mvg,
Hugozie email 27 oktober![]()
Wat ik niet snap is dat Kuipers ook hetzelfde zei, alles zonnig! En nu is het ineens donderwolken boven onze hoofden.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:36 schreef trein2000 het volgende:
Hoho, code zwart is nog ver weg.
Mvg,
Hugo![]()
Gewoon nog even een wintertje volhouden.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Noek het volgende:
Met recht een black friday. Zwarte dag wordt het. Echt zo ontzettend kut.![]()
Hij heeft ambities vermoed ik. Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:37 schreef zipcon het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Kuipers ook hetzelfde zei, alles zonnig! En nu is het ineens donderwolken boven onze hoofden.zie email 27 oktober![]()
Word topdrukte in de kledingzaak waar ik werk vrees ikquote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Noek het volgende:
Met recht een black friday. Zwarte dag wordt het. Echt zo ontzettend kut.![]()
![]()
Ja, en ondertussen niet snappen dat mensen hun gedrag niet aanpassen. Als je niet consequent bent dan krijg je een kut hont en een onopgevoed kint. Ze krijgen het volk wat ze verdienen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:37 schreef zipcon het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Kuipers ook hetzelfde zei, alles zonnig! En nu is het ineens donderwolken boven onze hoofden.Go hard or go home![]()
Licensed to Fail.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heeft ambities vermoed ik. Anders kan ik het ook niet verklaren.![]()
Is maar 1 dag.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Word topdrukte in de kledingzaak waar ik werk vrees ikGo hard or go home![]()
We zitten dus in fase 2d. En daar staat al: Vanaf fase 2d kan besloten worden om ook de kritiek planbare zorg (klasse 3-zorg) af te schalen.![]()
![]()
Gaan de mensen op zijn Amerikaans vechten om die spijkerbroek van 50 procent korting?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Word topdrukte in de kledingzaak waar ik werk vrees ik![]()
Gratis portie corona erbij?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:41 schreef Momo het volgende:
Gaan de mensen op zijn Amerikaans vechten om die spijkerbroek van 50 procent korting?![]()
Ripquote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Word topdrukte in de kledingzaak waar ik werk vrees ik![]()
Gewoon uit de hand laten lopen tot dit moment.. het is werkelijk onnavolgbaar.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:40 schreef Momo het volgende:
We zitten dus in fase 2d. En daar staat al: Vanaf fase 2d kan besloten worden om ook de kritiek planbare zorg (klasse 3-zorg) af te schalen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
We zijn al te laat voor wat voor maatregel ook.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:40 schreef Momo het volgende:
We zitten dus in fase 2d. En daar staat al: Vanaf fase 2d kan besloten worden om ook de kritiek planbare zorg (klasse 3-zorg) af te schalen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Daarna heb je waarschijnlijk weken de tijd om bij te komen en uit te rustenquote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Word topdrukte in de kledingzaak waar ik werk vrees ik
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Maar we flikkeren alle sectoren en de zorg voor de bus en de bron gaan we zo lang mogelijk openhouden.
Echt, hoe dan?!Go hard or go home![]()
Kortom: veiligheidsriemen vast en brace for impact.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zijn al te laat voor wat voor maatregel ook.![]()
Ik ben ook een fitte dertiger, toen ik Corona had was er niks aan de hand verder. Maargoed, alsnog mij laten prikken omdat de overheid een bloedtest niet erkent. Ondermijnt het gevoel van de noodzaak een vaccin te nemen, ofzoiets.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:35 schreef Galvez het volgende:
[..]
Hier op kantoor nu meer dan 15 mensen positief de afgelopen 2 weken.
Eentje, die 2 weken geleden positief getest is, ligt inmiddels in het ziekenhuis! Gaat niet goed met hem.
Is een fitte dertiger. Reden voor 2 collega’s om zich nu alsnog te laten vaccineren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elk nadeel heb zijn voordeel of zoiets.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: