Natuurlijk ligt het voor een groot deel aan ongevaccineerden. Helemaal op de IC.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, nee, ik krijg soms allerlei berichtjes dat het helemaal niet aan ongevaccineerd zijn ligt, dit.
Misschien zouden wappies een keer een dagje met je kunnen ruilen?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het voor een groot deel aan ongevaccineerden. Helemaal op de IC.
Die gaan gewoon beweren dat het allemaal acteurs zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien zouden wappies een keer een dagje met je kunnen ruilen?
Het ergste is, is dat ze dit waarschijnlijk echt denken.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:01 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die gaan gewoon beweren dat het allemaal acteurs zijn.
Stond vanmorgen in de lokale krant dat in het MST 10 covidpatienten op de IC lagen, waarvan 9 ongevaccineerden... Dat is toch om te janken.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het voor een groot deel aan ongevaccineerden. Helemaal op de IC.
Haha het was meer een vraag dan vaststelling. Alhoewel mijn vrouw werkt ook in de zorg en daar komt de verslechtering echt wel door management..quote:Op woensdag 24 november 2021 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké. Nou, sorry daarvoor dan.
Gelukkig maar, mijn weekend auto rijdt alleen op premium 98. Maar de omvang zal met de tijd afnemen en tzt zullen in die industrie ook banen veranderen. Mensen zijn echt niet alleen geschikt voor één ding.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je die nu omschoolt dan kunnen ze écht wat betekenen als ze alweer (bijna) met pensioen gaan!
Fossiel is er nog wel ff hoor!
Dat die mensen eigenlijk alleen maar op de IC liggen omdat ze een zouttekort hebben, dat ze ook covid hebben heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:01 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die gaan gewoon beweren dat het allemaal acteurs zijn.
Weet zo niet hoe ver we vorige golven zijn gegaan als in fases. Maar voor mijn gevoel zitten we nu dieper dan ooit. We begonnen dan ook met een zware achterstand in deze golf.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou het moment zijn dat hij zoiets af zou kunnen kondigen, dus. Maar ongeacht of hij dat doet, dan is het totale crisis.
Is dit de vorige golven ook zo gegaan?
Wat nou even koken, je bent de hele dag al aan het kokenquote:Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet zo niet hoe ver we vorige golven zijn gegaan als in fases. Maar voor mijn gevoel zitten we nu dieper dan ooit. We begonnen dan ook met een zware achterstand in deze golf.
Goed. Even genoeg COR voor vandaag. Ben er even klaar mee.
Even koken en dan op naar het First Dates topic @:pisces29
Sterkte!quote:Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet zo niet hoe ver we vorige golven zijn gegaan als in fases. Maar voor mijn gevoel zitten we nu dieper dan ooit. We begonnen dan ook met een zware achterstand in deze golf.
Goed. Even genoeg COR voor vandaag. Ben er even klaar mee.
Even koken en dan op naar het First Dates topic @:pisces29
Ja, wat een totale clusterfuck is dit geworden. Een jaar geleden hadden we ongeveer dezelfde cijfers, maar toen gloorden de vaccinaties aan de coronahorizon. In de loop van dit jaar werden we vrijwel allemaal gevaccineerd en 1 november zouden we het oude normaal weer terugkrijgen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een lockdown instellen, niet vrijdag. Nu nog. Gommers krijgt in rap tempo gelijk…quote:Op woensdag 24 november 2021 19:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een totale clusterfuck is dit geworden. Een jaar geleden hadden we ongeveer dezelfde cijfers, maar toen gloorden de vaccinaties aan de coronahorizon. In de loop van dit jaar werden we vrijwel allemaal gevaccineerd en 1 november zouden we het oude normaal weer terugkrijgen.Maar in plaats daarvan spreken deskundigen elkaar nu tegen en weet niemand meer wat we moeten doen om hier uit te komen.
Denk dat ze het wel weten maar er niet aan willen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een totale clusterfuck is dit geworden. Een jaar geleden hadden we ongeveer dezelfde cijfers, maar toen gloorden de vaccinaties aan de coronahorizon. In de loop van dit jaar werden we vrijwel allemaal gevaccineerd en 1 november zouden we het oude normaal weer terugkrijgen.Maar in plaats daarvan spreken deskundigen elkaar nu tegen en weet niemand meer wat we moeten doen om hier uit te komen.
Ik ook niet, maar de term "fase 2D" heb ik echt nog nooit gehoord. En ik loop hier toch al een tijdje mee inmiddels.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet zo niet hoe ver we vorige golven zijn gegaan als in fases.
Influencen in talkshowsquote:Op woensdag 24 november 2021 18:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat doet Ernst dan nu nog voor zijn salaris?
Ik denk niet dat Hugo na zijn uitspraak van gisteren dit binnen nu en 10 dagen doet.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Totale crisis. Vrijwel alle regio's kunnen de (semi) acute zorg niet meer leveren.
Crisistriage. Dat soort dingen.
Zwart moet de minister afkondigen. Dat is het dan volgens mij wel ja.
quote:Op woensdag 24 november 2021 19:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hugo na zijn uitspraak van gisteren dit binnen nu en 10 dagen doet.
Hugo wil niet als eerste de minister zijn, die in NL voor het eerst code zwart moet afroepen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hugo na zijn uitspraak van gisteren dit binnen nu en 10 dagen doet.
Iets zegt mij dat als we code zwart uitroepen zowel hij als het OMT kan ophoepelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gaat ie weigeren op het moment dat hij het seintje krijgt van de IGJ dan? Iets zegt mij dat ie dan kan ophoepelen.
Vroeg of laat zal ie wel moeten maar dan tekent ie ook gelijk zijn ontslagbrief.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hugo wil niet als eerste de minister zijn, die in NL voor het eerst code zwart moet afroepen.
Had ie zich misschien moeten bedenken voordat ie alles weer gierend uit de klauwen liet lopen met een beroep op het gezond verstand van Nederlanders.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hugo wil niet als eerste de minister zijn, die in NL voor het eerst code zwart moet afroepen.
'Hier rust Hugo. Hij hield van dansen'quote:Op woensdag 24 november 2021 19:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat als we code zwart uitroepen zowel hij als het OMT kan ophoepelen.
2 weken geleden was er nog niks aan de hand volgens hen.
Zelfs in het advies van 2 dagen terug nog.
Als de minister van volksgezondheid en het belangrijkste adviesorgaan met een vaccinatiegraad van 85%+genezen personen een code zwart kunnen realiseren hoeven ze niet meer terug te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |