SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Prima cijfers, kroegen open[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
22,5%
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
2,5 miljoen gepasseerd.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Ik snap wel dat mensen dan de neiging hebben om een andere baan te zoeken dan te werken op de IC. Ze kunnen jullie niet zo blijven behandelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Er zijn bij ons op de IC ook 13 FTE verdwenen na afgelopen winter, die ze niet opgevuld krijgen. Maar er wordt wel verwacht hetzelfde bedden aantal te kunnen bemensen. Geen wonder dat er burn outs plaats vinden.![]()
Bovenop je plafond ligt je plateau.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee kerel, plafond testcapaciteit.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Scholen, horeca, sport, kappers en hoeren.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:16 schreef zipcon het volgende:
Wat gaat er allemaal dicht bij deze genante lockdown?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Recordaantal positieve testen én record percentage positieve testenIk ben zéér positief gestemd (hilarisch, ik weet).
![]()
Ik zou wel uit voorzorg het CBR dicht houden voor drie weken.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg mooie cijfers. Rijscholen kunnen open
@:Mexicanobakkerzie email 27 oktober![]()
Ik zie dat je je negatieve kijk op de zaken nog niet verloren bentquote:Op woensdag 24 november 2021 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wordt het dan ook. Minimaal.![]()
![]()
Waarom worden er al 1,5 jaar elke dag besmettingscijfers gedeeld terwijl we weten dat ze niet compleet zijn?![]()
Laatste update: 24-11-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 23789
Gemeentes met +5 besmettingen:
735 Amsterdam
570 's-Gravenhage
562 Rotterdam
511 Utrecht
345 Breda
329 Tilburg
319 Eindhoven
299 Nijmegen
246 Maastricht
237 Amersfoort
232 Almere
229 Venlo
223 Haarlem
208 Groningen
195 Enschede
194 Arnhem
188 's-Hertogenbosch
178 Alphen aan den Rijn
178 Heerlen
178 Leeuwarden
176 Haarlemmermeer
175 Apeldoorn
170 Zaanstad
161 Ede
154 DordrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
2 gemeentes met 2-4 besmettingen
2 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Voor een woensdag niet slecht.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit si het recordquote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef StephanL het volgende:
Mooie cijfers
Wat is/was het record?![]()
Top, ik ga gauw even wc papier halen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Afgeven op die mensen doe je anders wel:quote:Op woensdag 24 november 2021 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen op de IC bestaat uit ongevaccineerden. Nog steeds. Gisteren bevestigd door Levi yet again.
Ik ben niet boos, hoor. Jij bent degene die de hele dag boos en scheldend door het topic gaat, niet ik.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En de anti-vaxxers. En de stoere mensen die zich lekker niet aan maatregelen houden en telkens proberen die te omzeilen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Beetje droog daar. Als ik het goed zie.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het plateau:
[ afbeelding ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
0 gemeentes met 0 besmettingen, dat is een tijdje geleden.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Realisme. We roepen hier al enige weken dat het compleet de verkeerde kant op gaat. In Den Haag zijn ze er eindelijk ook achter..quote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie dat je je negatieve kijk op de zaken nog niet verloren bent“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
(ben zelf anesthesiemedewerker, maar bij ons gaat het er niet heel anders aan toe. Teveel mensen weg, te weinig nieuwe aanwas. Enige voordeel dat wij hebben is dat er nooit meer dan 1 patiënt tegelijk op tafel kan. Dus onze werkdruk is relatief constant. Zal over een paar weken wel weer anders zijn als we naar de IC gaan om te helpen).quote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen dan de neiging hebben om een andere baan te zoeken dan te werken op de IC. Ze kunnen jullie niet zo blijven behandelen.
Maar ik zou ook voor geen goud kiezen voor een baan op de IC of de verpleegafdeling. Beloning staat totaal niet in verhouding tot wat er gevraagd wordt van het personeel. Ik snap wel dat het zo mis gaat landelijk.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Maar het plateau is bereikt. Ik verwacht weinig maatregelen vrijdag. Jij?quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
droog en eindeloosquote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beetje droog daar. Als ik het goed zie.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik constateer slechts. Dat zijn feiten, namelijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Afgeven op die mensen doe je anders wel:
[..]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ook Rozendaal?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
0 gemeentes met 0 besmettingen, dat is een tijdje geleden.
Waaw. Dat is bijzonder ja.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik dacht dat het vrij 50/50 was? Qua gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen op de IC bestaat uit ongevaccineerden. Nog steeds. Gisteren bevestigd door Levi yet again.![]()
Bedankt maat!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Gefeliciteerd met het record allen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik denk de horeca om 18u dicht maar dat is het wel ja..quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het plateau is bereikt. Ik verwacht weinig maatregelen vrijdag. Jij?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
GOD HEEFT GESPROKEN!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dappere strijders in Urk.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dit doen we samenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Gefeliciteerd met het record allen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Is Urk immuun?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dappere strijders in Urk.![]()
Ik neem aan dat die persconferentie morgen wordt gebruikt om HET VOLK een pluim te geven
Erg mooie cijfers, alles weer open graag
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nog snel geprobeerd naar een bordeel te kunnen gaan, maar helaas.
Hallo, kan ik een afspraak maken bij een van jullie dames van plezier
Zit tot en met vrijdagavond allemaal volgeboekt, meneer
Ook hitsige Herma van 73?
Zelfs die meneer, fijne middag.![]()
Hebben ze echt zoveel overleggen nodig voordat ze actie gaan ondernemen?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Fes breda kan de bot weer van stal halenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat die persconferentie morgen wordt gebruikt om HET VOLK een pluim te geven
Erg mooie cijfers, alles weer open graag![]()
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Gefeliciteerd met het record allen![]()
Ik constateer ook slechts.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik constateer slechts. Dat zijn feiten, namelijk.
Dat er een wanbeleid wordt gevoerd in den haag door een stel clowns. Dat kan je schelden noemen, maar zo staan de feiten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Mijn gedachtes zijn op Schiermonnikoog en Vlieland.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
0 gemeentes met 0 besmettingen, dat is een tijdje geleden.![]()
en wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij 50/50 was? Qua gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC?![]()
Het plateau van GGD-capaciteit lijkt eerder bereikt met 22,5% inmiddelsquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het plateau is bereikt. Ik verwacht weinig maatregelen vrijdag. Jij?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ok chef cijfers.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee kerel, plafond testcapaciteit.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Tsja, als ze het niet doen staat heel Nederland weer bij elke maatregel te steigeren dat niet goed onderzocht is of die wel echt het gewenste effect gaat hebben.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:21 schreef jcdragon het volgende:
Hebben ze echt zoveel overleggen nodig voordat ze actie gaan ondernemen?![]()
Het is pas woensdag he! Nog even wachten op HUGODquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Volgens het laatste wat ik heb gelezen is 68% op de IC ongevaccineerd.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij 50/50 was? Qua gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Er is morgen geen persconferentie.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Wat was het percentage positief gisteren? 22,1%?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Hij kan best gelijk hebben hoor.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Morgenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
![]()
Gaat ook gestaag omhoog hierquote:66 Moerdijk
_____
Met waarschijnlijk 1 miljoen besmettingen per maand heb je op een gegeven moment geen inwoners meer over om besmet te raken.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop op het VK scenario.
Vroeg of laat uitdoofgenot
Tenzij mensen het al om de paar maanden oplopen. In dat geval komt er geen einde aan.
Heb zelf in de directe omgeving nog steeds geen geval had (alleen via via bij mijn vorige werk en mijn huidige werk).
Vorig jaar werd er gelachen over vertrouwen op je immuunsysteem, maar ik kan inmiddels toch wel zeggen dat die van mij redelijk werkt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
22,2 was het gisteren.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:22 schreef Stoney3K het volgende:
Wat was het percentage positief gisteren? 22,1%?![]()
Non COVID -16quote:
COVID + 17
Kiepen ze die non COVID bedden gewoon om of zo?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Overigens is het aantal opnames in de kliniek wel degelijk afgevlakt.
Kan toeval zijn, maar in deze tijd is het het enige bemoedigende dat er momenteel is.
Het schetst toch een iets ander plaatje dan wanneer het gaat om 70% is ongevaccineerd zeg maar.quote:![]()
Ze zijn enorm verdeeld, dus ze gaan de messen slijpen om consensus te bereiken in het OMT.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:21 schreef jcdragon het volgende:
Hebben ze echt zoveel overleggen nodig voordat ze actie gaan ondernemen?
Ergens begrijp ik het wel, een lockdown is wel het laatste wat je wil.
Heb het eerder genoemd, maar het is echt een maatregelenverslaving aan het worden.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
De kern van het probleem is dat het land rekening heeft gehouden met een bepaalde hoeveelheid in te richten zorg. Uit financiële overwegingen is er vanzelfsprekend voor gekozen om alles zo kostenefficiënt in te richten. Nu is de pech ontstaan dat bij de eerste de beste noodsituatie een groot gedeelte van die medewerkers, waar het volluk nog zo hard voor heeft staan klappen, allemaal de handdoek in de ring gooien, en het land dus weerloos achterlaten.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kern van het probleem. Maar laten we vooral blijven roepen dat het allemaal wel meevalt toch met slechts 500 man op de IC?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens het laatste wat ik heb gelezen is 68% op de IC ongevaccineerd.![]()
![]()
Dat is dus (virtueel) een stijging van ~500 positieve testen. Lijkt toch langzaam af te vlakken.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ik denk vreemd genoeg dat de piek nu wel bereikt is eigenlijk, maar heel benieuwd waar ze vrijdag mee gaan komen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is sowieso geen feit dat het clowns zouden zijn. Dus nee, zo staan de feiten niet.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik constateer ook slechts.
Dat er een wanbeleid wordt gevoerd in den haag door een stel clowns. Dat kan je schelden noemen, maar zo staan de feiten.
Of er sprake is van falen en wanbeleid is iets waar je over kunt discussieren. Dat doe jij niet, jij scheldt en schreeuwt en dat noem je feiten. Dat is echt iets heel anders.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Huh, daar loopt het gewoon ook weer op.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Vroeg of laat uitdoofgenot
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het typische VVD, just in time, beleid. Gelukkig heeft het volk gesproken, en doen we het nog een keer 4 jaar.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:23 schreef dycto het volgende:
[..]
De kern van het probleem is dat het land rekening heeft gehouden met een bepaalde hoeveelheid in te richten zorg. Uit financiële overwegingen is er vanzelfsprekend voor gekozen om alles zo kostenefficiënt in te richten. Nu is de pech ontstaan dat bij de eerste de beste noodsituatie een groot gedeelte van die medewerkers, waar het volluk nog zo hard voor heeft staan klappen, allemaal de handdoek in de ring gooien, en het land dus weerloos achterlaten.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
We doen het samen!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
0 gemeentes met 0 besmettingen, dat is een tijdje geleden.![]()
Zeker. Jij ook.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Deniegodquote:
_____
Het VK-scenario is constant hoog aantal besmettingen en een zorg die kraakt en pieptquote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Vroeg of laat uitdoofgenot"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mwoahquote:Op woensdag 24 november 2021 15:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, daar loopt het gewoon ook weer op.![]()
![]()
in een verhouding 85-15 is 50-50 nog steeds schrijnendquote:Op woensdag 24 november 2021 15:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het schetst toch een iets ander plaatje dan wanneer het gaat om 70% is ongevaccineerd zeg maar.![]()
Rutte gaat onze handen afhakken. Tenslotte, als we geen handen hebben kunnen we ze ook niet slecht wassen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het golft een beetje, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, daar loopt het gewoon ook weer op.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Bronquote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kijk liever hierquote:
https://coronavirus.data.gov.uk/details/cases
https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcarewegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Het golft omhoog ja.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het golft een beetje, maar meer ook niet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In mijn directe omgeving zitten nu al 3 gezinnen in quarantaine vanwege een gezinslid dat besmet is, soort natuurlijke lockdown krijg je nu sowieso wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
In de leeftijdscategorieën om wie het gaat ligt die verhouding zelfs eerder op 90-10 tot 95-5 als het gaat om de vaccinatiegraad.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
in een verhouding 85-15 is 50-50 nog steeds schrijnend
Forum Opties Forumhop: Hop naar: