en wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij 50/50 was? Qua gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC?
Het plateau van GGD-capaciteit lijkt eerder bereikt met 22,5% inmiddelsquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het plateau is bereikt. Ik verwacht weinig maatregelen vrijdag. Jij?
Ok chef cijfers.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee kerel, plafond testcapaciteit.
Tsja, als ze het niet doen staat heel Nederland weer bij elke maatregel te steigeren dat niet goed onderzocht is of die wel echt het gewenste effect gaat hebben.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:21 schreef jcdragon het volgende:
Hebben ze echt zoveel overleggen nodig voordat ze actie gaan ondernemen?
Het is pas woensdag he! Nog even wachten op HUGODquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat die persconferentie morgen wordt gebruikt om HET VOLK een pluim te geven
Erg mooie cijfers, alles weer open graag
Volgens het laatste wat ik heb gelezen is 68% op de IC ongevaccineerd.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij 50/50 was? Qua gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC?
Er is morgen geen persconferentie.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat die persconferentie morgen wordt gebruikt om HET VOLK een pluim te geven
Hij kan best gelijk hebben hoor.quote:
Morgenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
Gaat ook gestaag omhoog hierquote:66 Moerdijk
Met waarschijnlijk 1 miljoen besmettingen per maand heb je op een gegeven moment geen inwoners meer over om besmet te raken.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop op het VK scenario.
Vroeg of laat uitdoofgenot
22,2 was het gisteren.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:22 schreef Stoney3K het volgende:
Wat was het percentage positief gisteren? 22,1%?
Non COVID -16quote:
Het schetst toch een iets ander plaatje dan wanneer het gaat om 70% is ongevaccineerd zeg maar.quote:
Ze zijn enorm verdeeld, dus ze gaan de messen slijpen om consensus te bereiken in het OMT.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:21 schreef jcdragon het volgende:
Hebben ze echt zoveel overleggen nodig voordat ze actie gaan ondernemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |