Alsof hij daar toe verplicht is.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Charmian het volgende:
Als de rechter direct uitspraak doet, heb ik zomaar het idee dat hij niet vanuit de hoofdingang vertrekt.
Wie is Sharon M.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan plug je er toch een sonde in? (kon het niet laten)
een van de opgepakte relschoppers van de rellen in Rotterdam. via snelrecht vandaag berecht.quote:
Wat heeft ze gedaan, iemand verkracht ofzo? Vergelijkbare straf.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
een van de opgepakte relschoppers van de rellen in Rotterdam. via snelrecht vandaag berecht.
vroeg me de hele tijd af wat nou het nut is van een gratis huig plug, maar nu is het duidelijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan plug je er toch een sonde in? (kon het niet laten)
stenen naar de politie gegooid, met fietsen gegooid. politieauto stond in brand, daar stond dit stuk stont bij.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan, iemand verkracht ofzo? Vergelijkbare straf.
Steen gegooidquote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan, iemand verkracht ofzo? Vergelijkbare straf.
Keb liever dat iemand een steen naar me gooit dan.quote:
Economisch delict dusquote:Op woensdag 24 november 2021 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
stenen naar de politie gegooid, met fietsen gegooid. politieauto stond in brand, daar stond dit stuk stont bij.
Soms moet een rechter zijn taalgebruik wat versimpelen om duidelijker te zijn richting mensen die zaken wat minder goed begrijpen. Dat vind ik juist een teken van professionaliteit.quote:
Ambulance!!!!quote:Op woensdag 24 november 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
Weer iemand opgepakt
Volgens trien bloedt hij
nee, dit is jolanda.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoe die vrouw Ambulance uitspreekt.
en is dit niet die Karin die ik hoor?
ook gewoon terug gaan om te kijken of het bloed isquote:Op woensdag 24 november 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
Weer iemand opgepakt
Volgens trien bloedt hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |