Wat heeft ze gedaan, iemand verkracht ofzo? Vergelijkbare straf.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
een van de opgepakte relschoppers van de rellen in Rotterdam. via snelrecht vandaag berecht.
vroeg me de hele tijd af wat nou het nut is van een gratis huig plug, maar nu is het duidelijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan plug je er toch een sonde in? (kon het niet laten)
stenen naar de politie gegooid, met fietsen gegooid. politieauto stond in brand, daar stond dit stuk stont bij.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan, iemand verkracht ofzo? Vergelijkbare straf.
Steen gegooidquote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb liever dat iemand een steen naar me gooit dan.quote:
Economisch delict dusquote:Op woensdag 24 november 2021 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
stenen naar de politie gegooid, met fietsen gegooid. politieauto stond in brand, daar stond dit stuk stont bij.
Soms moet een rechter zijn taalgebruik wat versimpelen om duidelijker te zijn richting mensen die zaken wat minder goed begrijpen. Dat vind ik juist een teken van professionaliteit.quote:
Ambulance!!!!quote:Op woensdag 24 november 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
Weer iemand opgepakt
Volgens trien bloedt hij
nee, dit is jolanda.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoe die vrouw Ambulance uitspreekt.
en is dit niet die Karin die ik hoor?
ook gewoon terug gaan om te kijken of het bloed isquote:Op woensdag 24 november 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
Weer iemand opgepakt
Volgens trien bloedt hij
Het zijn allemaal aasgieren en aandachtorgelsquote:Op woensdag 24 november 2021 18:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ook gewoon terug gaan om te kijken of het bloed is
Dat er maar velen mogen volgen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
een van de opgepakte relschoppers van de rellen in Rotterdam. via snelrecht vandaag berecht.
Wespenquote:Op woensdag 24 november 2021 18:40 schreef JJ76 het volgende:
daar zijn de vervelende mensen weer...... dit zijn echt geen mensen meer.
uhhh wat zijn het dan?
'Weg mer Rutte, genoeg is genoeg' geroepen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tja, zei die muts vanmiddag al. Hé de politie is tegenwoordig zwart, geen blauw meer, met als de nazi’squote:
uiteraard voor het archief, als bewijsmateriaal voor de tribunalen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:42 schreef Charmian het volgende:
ze willen dat ze het bloed opdempt...why?????
om te bewijzen dat het bloed isquote:Op woensdag 24 november 2021 18:42 schreef Charmian het volgende:
DNA, bewijs...quote:Op woensdag 24 november 2021 18:42 schreef Charmian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |