Meneer leest mij FOK! postsquote:Op woensdag 24 november 2021 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Mensen hadden 18 maanden de tijd om af te vallen, te stoppen met roken, van de fastfood verslaving af te komen en een superieur fysiek lichaam te kweken, maar nee, schaal de zorg maar op roepen ze.
Ik betaal 120 euro/jaar...dat is omgerekend 2 euro per bezorging. Daarvoor kun je amper het parkeerkaartje en de benzine betalen.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een uitvinding is dat.Bezorgbundeltje delen met 2 of 3 man en het is nog zo'n beetje gratis ook.
Inclusief kinderopvang.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
1,42 miljoen in de zorgOp 9,1 miljoen werkenden.
Nou ja, het is een mooi verhaal, maar zolang de partij die de regering leidt in de zak zit dan o.a. de tabaks- en voedingsmiddelenindustrie gaat er weinig gebeuren.quote:
Zit wat in.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:02 schreef Gehrman het volgende:
Mark Zuckerberg is een reptillian die Facebook heeft gemaakt om de mensheid zichzelf uit te laten roeien.
en Peter R.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
bij dit item mis is bellemangenot en roethofgenot
In ieder geval beter dan de vreselijke Haramabam, die zelf een halve wappie is.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:02 schreef Monolith het volgende:
Goed interview met Cees:
https://www.trouw.nl/reli(...)ijn-slecht~bc52b911/
Kijk eens naar Picnic. Het aanbod zal wel iets schraler zijn vermoed ik, maar de bezorging is gratis en met mooie elektrieke wagentjes.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betaal 120 euro/jaar...dat is omgerekend 2 euro per bezorging. Daarvoor kun je amper het parkeerkaartje en de benzine betalen.
Helaas bezorgen zij niet in het Noorden van het land.quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kijk eens naar Picnic. Het aanbod zal wel iets schraler zijn vermoed ik, maar de bezorging is gratis en met mooie elektrieke wagentjes.
Tja, zo werkt populismequote:Op vrijdag 26 november 2021 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Fleur "pas alles vrij gooien als er 24 op de IC liggen" Agema gaat nu zeggen dat de maatregelen flauwekul zijn.
Deze mutatie is in een HIV patient ontstaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Poepen ze in Botswana ook op straat, zo is de delta variant ook ontstaan
Hij neukte een vleermuis?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Deze mutatie is in een HIV patient ontstaan.
Oké mama.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Je hebt 10 kindertjes in een klas, de juf zet 10 koekjes klaar.
1 kind eet zeven koekjes op.
Alle kindertjes moeten nu voor straf nablijven.
Hey jij kijktquote:
Fleur Agemaquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is dat domme mens? Even leren rekenen.
Ach, normaal kan ik Maarten wel waarderen, maar hier toont hij zich toch wel een enorme alfa. Wie er "het probleem" is hangt er natuurlijk heel erg vanaf welke dwarsdoorsnedes je maakt. Kijk je puur naar gevaccineerd of ongevaccineerd, dan zijn ongevaccineerden "het probleem". Je kunt echter ook nog wat verder onderverdelen. Zouden er meer ongevaccineerde mensen van onder de 40 zonder onderliggend lijden op de IC liggen dan gevaccineerden van boven de 60?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is dat domme mens? Even leren rekenen.
Dat weet ze vast wel maar ze wil de antivax achterban niet wegjagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:54 schreef Supersoep het volgende:
Ik had Fleur Agema altijd wel hoger zitten. Wat valt dat vies tegen. Dan ben je kamerlid, met zorg als je portefeuille, en dan kan je dus niet rekenen. Sta je daar met je gezwets en je grafiekje dat de helft van de patiënten uit gevaccineerden bestaan.
Echt, wat een muts.
Er was wat verwarring. De helft van de patiënten in het ziekenhuis is gevaccineerd, maar slechts 30% van de patiënten op de IC. Wat natuurlijk gezien de vaccinatiegraad in beide gevallen nog steeds disproportioneel is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:54 schreef Supersoep het volgende:
Ik had Fleur Agema altijd wel hoger zitten. Wat valt dat vies tegen. Dan ben je kamerlid, met zorg als je portefeuille, en dan kan je dus niet rekenen. Sta je daar met je gezwets en je grafiekje dat de helft van de patiënten uit gevaccineerden bestaan.
Echt, wat een muts.
Dat wordt er steeds ingeramd in die hoek. De media is de vijand en is er op uit om je "te pakken".quote:
Anderhalve meter hè.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:01 schreef Gehrman het volgende:
Wat is de diameter van jullie ademcirkel?
~monkyyy
quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:01 schreef monkyyy het volgende:
PVV is gewoon de tegenpartij, als Rutte zegt dat je niet op straat moet poepen, dat voert de PVV een motie in dat poepen op straat verplicht moet worden.
Het NIVEL bepaalt de IC capaciteit, gaat de regering niet over.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het NIVEL bepaalt de IC capaciteit, gaat de regering niet over.
Maar leuke pro-motie welquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Het NIVEL bepaalt? Die onderzoeken bij mijn weten alleen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het NIVEL bepaalt de IC capaciteit, gaat de regering niet over.
Monkyyy heeft een monky brainquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het NIVEL bepaalt? Die onderzoeken bij mijn weten alleen.
Ook die hebben longen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:07 schreef Coco het volgende:
Huh maar kinderen waren toch niet besmettelijk?
Een mantra zodat de scholen gratis kinderopvang konden blijven.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:07 schreef Coco het volgende:
Nu is Portugal het beloofde land.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:08 schreef monkyyy het volgende:
We hebben Israël toch als testcase gebruikt? Ging allemaal wel goed toch
Ja, ook dat het slimmer zou zijn om de momentele prikcapaciteit van 2G tieners te bestenen aan mensen die nu hun booster willen. Hoe dan ook, de amicaliteit van kenners spat er vanaf en fantastisch om alle mimiek te zien.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:05 schreef Gehrman het volgende:
En toch heeft Agema een beter verhaal dan Tjer.
Dacht men ruim een jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:07 schreef Coco het volgende:
Dat wisten ze toen ook al.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht men ruim een jaar geleden.
Qua corona-kennis is dat vorige eeuw.
Wachten op zijn OP1epper.quote:
Z’n podcast is wel genot, vooral omdat hij dan niet constant onderbroken wordt.quote:
Dat was Maarten..ik had het hier over Sjonniequote:Op vrijdag 26 november 2021 23:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wachten op zijn OP1epper.
Kan mij nog herinneren hoe boos hij was dat hij niet gelijk werd geprikt en toen, meen ik, ergens voordrong.
Ali B: het is net een vuurpijl zonder stokje.![]()
![]()
Nou ja, het NIVEL doet onderzoek naar hoeveel bedden, IC, zorg etc we nodig hebben. En de zorg, verzekeraars en zittende regeringen hebben ervoor gekozen dat het acceptabel is om op het minimum te gaan zitten dat gesteld is door NIVEL. Want de zorg moet wel betaalbaar blijven, want stel je voor dat je een paar tientjes meer zorgpremie moet betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het NIVEL bepaalt? Die onderzoeken bij mijn weten alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |