Ach, normaal kan ik Maarten wel waarderen, maar hier toont hij zich toch wel een enorme alfa. Wie er "het probleem" is hangt er natuurlijk heel erg vanaf welke dwarsdoorsnedes je maakt. Kijk je puur naar gevaccineerd of ongevaccineerd, dan zijn ongevaccineerden "het probleem". Je kunt echter ook nog wat verder onderverdelen. Zouden er meer ongevaccineerde mensen van onder de 40 zonder onderliggend lijden op de IC liggen dan gevaccineerden van boven de 60?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is dat domme mens? Even leren rekenen.
Dat weet ze vast wel maar ze wil de antivax achterban niet wegjagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:54 schreef Supersoep het volgende:
Ik had Fleur Agema altijd wel hoger zitten. Wat valt dat vies tegen. Dan ben je kamerlid, met zorg als je portefeuille, en dan kan je dus niet rekenen. Sta je daar met je gezwets en je grafiekje dat de helft van de patiënten uit gevaccineerden bestaan.
Echt, wat een muts.
Er was wat verwarring. De helft van de patiënten in het ziekenhuis is gevaccineerd, maar slechts 30% van de patiënten op de IC. Wat natuurlijk gezien de vaccinatiegraad in beide gevallen nog steeds disproportioneel is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:54 schreef Supersoep het volgende:
Ik had Fleur Agema altijd wel hoger zitten. Wat valt dat vies tegen. Dan ben je kamerlid, met zorg als je portefeuille, en dan kan je dus niet rekenen. Sta je daar met je gezwets en je grafiekje dat de helft van de patiënten uit gevaccineerden bestaan.
Echt, wat een muts.
Dat wordt er steeds ingeramd in die hoek. De media is de vijand en is er op uit om je "te pakken".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |