SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ik heb rustig gewacht totdat je het wel doorhadquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Had even niet door dat ik de laatste post had...
Op 1,5 meter afstand zeg ik goedenavondquote:
Zo alleen, zo alleen.....quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg mondkapje, waar ga je hene?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:53 schreef just me het volgende:
Ik moet even iets opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Goedenavond just me. Zag net je berichtje over de donatiequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Op 1,5 meter afstand zeg ik goedenavond
Ik versta je toch niet met je mondkapje opquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond just me. Zag net je berichtje over de donatie![]()
Ben wel heel nieuwsgierig, maar zal het braaf verbijten.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik versta je toch niet met je mondkapje op
Onhandig hè... dan maar op de ogen letten of heb je een zonnebril opquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik lach nu, maar dat kun je helaas niet zien.
Je hebt het mondkapje toch niet over je ogen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik lach nu, maar dat kun je helaas niet zien.
Nee, dat gaat te veel richting boerka.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Onhandig hè... dan maar op de ogen letten of heb je een zonnebril op
Nou, het scheelt niet veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt het mondkapje toch niet over je ogen?
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik probeer net wat boosheid van me af te schrijven
Niet te veel rust hoop ik.quote:
Leef je uit, ik schroef de beats wel weer wat op...quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik probeer net wat boosheid van me af te schrijven
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, ik schroef de beats wel weer wat op...
Je pikt een van Gogh er nu in 1 x uit?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet te veel rust hoop ik.
Vandaag cursus oude meuk herkennen gehad, was ontzettend interessant maar ook best vermoeiend.
wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaag cursus oude meuk herkennen gehad, was ontzettend interessant maar ook best vermoeiend.
Leuk toch wel, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Druten is wel een bekende omgeving voor mij.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk toch wel, lijkt me.
Komend weekend moet ik naar een opkoper van partijen in Druten om wat lampen voor de keuken te scoren, die verder nergens meer verkrijgbaar zijn. De originelen beginnen het door de kookdampen e.d. langzaam te begeven...
Oh wat grappig, familie van mijn vaders kant komt uit Afferden en dat is daar niet ver vandaan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Druten is wel een bekende omgeving voor mij.
Deze is het, op een saai industrieterrein: https://hovandinteren.nl/quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Druten is wel een bekende omgeving voor mij.
dat is geen mallie pietje opslagquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze is het, op een saai industrieterrein: https://hovandinteren.nl/
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu weer eens plaatje van mijn collega, die dit soort muziek maken er als hobby bij doet, maar waar hij eigenlijk meer mee verdiend dan z'n reguliere baan...
De schilderijen komen nog maar een van Gogh herken ik welquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Je pikt een van Gogh er nu in 1 x uit?
Vandaag ging het over kunststijlen (jugendstil, art nouveau, Amsterdamse school en zo) en het design wat er bij hoort, meubels, antiek en lampen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Ik heb een paar jaar in Beneden Leeuwen gewoond. Dan is Druten wel een grotere plaats dichtbij. Voor Tiel moest je de tolbrug of het pontje over, dus dat was minder handig. Afferden is daar inderdaad ook dicht bij, ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat grappig, familie van mijn vaders kant komt uit Afferden en dat is daar niet ver vandaan.
Ik ken Tiel vanwege Appelpop en verder niet veel daar...quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar in Beneden Leeuwen gewoond. Dan is Druten wel een grotere plaats dichtbij. Voor Tiel moest je de tolbrug of het pontje over, dus dat was minder handig. Afferden is daar inderdaad ook dicht bij, ja.
Wij hadden ook familie in Beneden Leeuwen wonen. Mijn tante woonde op een boerderij met haar 2 broers en zij kende echt iedereen. Zo ging dat vroeger. Dan kwam de veldwachter koffie drinken en op zaterdag ging ze de kerk schoonmakenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar in Beneden Leeuwen gewoond. Dan is Druten wel een grotere plaats dichtbij. Voor Tiel moest je de tolbrug of het pontje over, dus dat was minder handig. Afferden is daar inderdaad ook dicht bij, ja.
Hadden ze ook een burgemeester en een zwerver daar?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hadden ook familie in Beneden Leeuwen wonen. Mijn tante woonde op een boerderij met haar 2 broers en zij kende echt iedereen. Zo ging dat vroeger. Dan kwam de veldwachter koffie drinken en op zaterdag ging ze de kerk schoonmaken
je zou het bijna wel denken hèquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hadden ze ook een burgemeester en een zwerver daar?
Die zit nog netjes dicht.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Raf, niet die hele fles whisky leegdrinken, hè?
Daar kan je ook aardig ziek van worden.quote:
Helemaal niet leuk want misselijk enzo.quote:
en dan kotsmisselijk zijnquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je ook aardig ziek van worden.
Ik koop het niet meer, want ik vreet zo'n zak ook in één keer leeg...
Dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je ook aardig ziek van worden.
Ik koop het niet meer, want ik vreet zo'n zak ook in één keer leeg...
Hij heeft er dan weer geen last van.quote:
Ik vind ze heerlijk, maar van dat gevoel langs je tanden als je er een hap van neemt, krijg ik de rillingen over mijn rug...quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst van die schuimblokken (van die harde spekblokken) voor mijn zoon gekocht. Nou, als je ergens misselijk van kunt worden zijn die het wel.
Ik kon het me nog herinneren van vroeger, dus heb ze braaf laten liggen.quote:
Daar heb ik dan weer geen last van. Maar ik snap het wel.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk, maar van dat gevoel langs je tanden als je er een hap van neemt, krijg ik de rillingen over mijn rug...
ja gelukkig welquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:26 schreef livelink het volgende:
Is de boosheid er inmiddels uit, just me?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Thanks all en tot donderdagavond hier met Melting, gok ik...
Dat klinkt inderdaad niet leuk. Soms zijn mannen makkelijker in de omgang.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
ja gelukkig wel
damesgolf was gewoon stom vandaag en ik had het gevoel als een kleuter behandeld te worden
Dat klopt toch helemaal? En van zo'n pak spekjes word ik nog niet misselijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
Echt nogmaals bedankt voor
[ afbeelding ]
Woei blij blij, misselijk, maar blij blij.
Heb foto net ook naar zus en pa doorgestuurd, gekregen van mijn internet vriendjes en vriendinnetjes![]()
Weet niet hoe het anders te benoemen
zeker weten!quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet leuk. Soms zijn mannen makkelijker in de omgang.
Ben nog niet halverwegen, maar al redelijk misselijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt toch helemaal? En van zo'n pak spekjes word ik nog niet misselijk.
Die geniet er gewoon net zoveel van als jij.quote:
quote:
quote:
Moeten er veel mensen van veraf komen ? Begrijp dat je liever eerder stopt want het is dan wel een hele lange dagquote:Op woensdag 24 november 2021 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was dag 1. Vandaag de laatste dag.
Gaat ook wel goedkomen. Alleen dat ze pas om 9.30 beginnen vind ik niets.
En dan willen ze doorgaan tot 18.00.
Ik heb het gisteren af kunnen kappen om 17.30, maar had liever nog eerder.
Cursusleidster moet uit Apeldoorn komen. Maar ze bleef niet slapen, omdat niemand anders bleef slapen.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Moeten er veel mensen van veraf komen ? Begrijp dat je liever eerder stopt want het is dan wel een hele lange dag
Wat een kul verhaalquote:Op woensdag 24 november 2021 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Cursusleidster moet uit Apeldoorn komen. Maar ze bleef niet slapen, omdat niemand anders bleef slapen.
Ja, en niemand bleef slapen omdat iedereen vanaf 20.00 uur op de kamer moest blijven, omdat de horeca dan dicht was.quote:
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op woensdag 24 november 2021 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en niemand bleef slapen omdat iedereen vanaf 20.00 uur op de kamer moest blijven, omdat de horeca dan dicht was.
Ik ben lekker naar huis gegaan.
Vanochtend op de heen reis was het behoorlijk fris op de fiets. terugweg wel ietsjes warmer.quote:
Ik krijg het ook maar niet echt warm in de botten.quote:
Gedoe joh, demonteren en dan elders ophangen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef just me het volgende:
Verwarming hoger zetten, ik ga toch niet in de kou zitten
je moet er iets voor over hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 14:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gedoe joh, demonteren en dan elders ophangen.
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Tip voor alle koukleumers:
[ afbeelding ]
Voor net geen 30 euro heb ik dit ding onder mijn werkbureau in mijn kamer boven staan en na 5 minuten activeren is het flink warm rond mijn bureau...
Je ouders zaten er warm bijquote:Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger zoiets op mijn kamer, omdat mijn ouders vaak de open haard en later allesbrander aanzetten waardoor de cv afsloeg en mijn kamer waar ik huiswerk maakte ijskoud was
Zelfde probleem hier, beneden is de temperatuur op orde waardoor de thermostaat afslaat en ik boven in de kou zit.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger zoiets op mijn kamer, omdat mijn ouders vaak de open haard en later allesbrander aanzetten waardoor de cv afsloeg en mijn kamer waar ik huiswerk maakte ijskoud was
Papier wordt er toch afgeruktquote:Op woensdag 24 november 2021 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph oefent voor inpakpiet. Hij moet nog flink oefenen, laten we het daar maar op houden
Volgens mij staat er niemand op het rooster…quote:Op woensdag 24 november 2021 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
Draait er vanavond nog iemand?
Anders ga ik zo maar wat proberen
Heb wel idee, maar niks klaar staan.
Dan gaat ik zo eens kijken of ik nog weet hoe, iets met knopjes en gedoe.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij staat er niemand op het rooster…
Dit is niet Vout, dit is slecht.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 19:12 schreef zorro28 het volgende:
@:Melting laat mij niet zo schrikken joh
Dan zou ie z'n naam wel eer aan doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:55 schreef Melting het volgende:
Of Draakje heeft kabels doorgebeten.
Dat kan er maar één zijn en dat ben jijquote:Op woensdag 24 november 2021 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ikke was in slaap gevallenNu nekpijn want onhandige houding.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de soepkipigste van het land?
Zo ontzettend niet kunnen slapen en soms ineens welquote:Op woensdag 24 november 2021 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Dat kan er maar één zijn en dat ben jij
![]()
Ik heb er vertrouwen in dat je dat gaat lukken.quote:Op donderdag 25 november 2021 07:20 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn telefoon, dus ik heb verder geen specifieke black-friday dingen nodig, gelukkig. Maar ik wil vandaag wel op tijd stoppen, want ik wil nog wel een wandeling maken vanmiddag voordat het echt donker is.
Of het gaat lukken is een tweede.
Ik kreeg gisterenavond van een H'sums kabouter de vraag of ik een sjaal voor Sinterklaas kon maken op de naaimachine, nou dan moet dan maar gebeuren hèquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg gisterenavond van een H'sums kabouter de vraag of ik een sjaal voor Sinterklaas kon maken op de naaimachine, nou dan moet dan maar gebeuren hè
![]()
Je koopt een lapje stof, je vouwt het dubbel en binnenstebuiten en stikt het dicht Dan 1 van de zijkanten ook dichtnaaien, stof terugdraaien en dan nog 1 naadje, zo klaar.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk. Weet je al wat je gaat maken?
En is wel kort dag.
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
Je koopt een lapje stof, je vouwt het dubbel en binnenstebuiten en stikt het dicht Dan 1 van de zijkanten ook dichtnaaien, stof terugdraaien en dan nog 1 naadje, zo klaar.
En ik ga zo op de markt kijken of ze wat versiersels hebben
Dat komt goed uit, als je nu begint ben je over 'n jaar misschien klaar, veel plezierquote:Op donderdag 25 november 2021 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het klinkt zo makkelijk. Maar als ik een jaar de tijd had, kreeg ik het nog niet voor elkaar, denk ik.
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, als je nu begint ben je over 'n jaar misschien klaar, veel plezier
en dan in het nieuwe huis weer achter de naaimachine en/of lockmachine, je hebt in ieder geval stofjes zatquote:Op donderdag 25 november 2021 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk projectje, met zoiets zou ik ook weer aan de slag kunnen met de naaimachine, maar ik heb besloten om me daar pas na de verhuizing weer mee bezig te gaan houden (en dan daarna is de lockmachine aan de beurt). Ik ga wel proberen deze winter mijn deken verder te haken.
Man, man, je maakt wat meequote:Op donderdag 25 november 2021 12:29 schreef Rafeiro het volgende:
Lekkage op de 5e verdieping, moeten ze hier de kelder in
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
Je koopt een lapje stof, je vouwt het dubbel en binnenstebuiten en stikt het dicht Dan 1 van de zijkanten ook dichtnaaien, stof terugdraaien en dan nog 1 naadje, zo klaar.
En ik ga zo op de markt kijken of ze wat versiersels hebben
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een zgn. gordijnkwast.
Ziet er wel Sinterklazig uit...
Daarna krijg je 'm weer terug, kan je 'm uit elkaar halen en terug naar de markt brengen...quote:Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ome zuunig had net een stukje lint te weinig gekocht en moet nog even terug naar de markt.
dan is de sjaal voor sint klaar en kan die worden opgestuurd![]()
en dan kan de kabouter de sjaal in zijn schoen stoppen en wat er daana mee gebeurd![]()
dan hoop ik dat ik m'n geld terugkrijgquote:Op donderdag 25 november 2021 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarna krijg je 'm weer terug, kan je 'm uit elkaar halen en terug naar de markt brengen...
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ome zuunig had net een stukje lint te weinig gekocht en moet nog even terug naar de markt.
dan is de sjaal voor sint klaar en kan die worden opgestuurd![]()
en dan kan de kabouter de sjaal in zijn schoen stoppen en wat er daana mee gebeurd![]()
Oopsie, zit al in de brievenbusquote:Op donderdag 25 november 2021 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Maak je voor ons een foto van de sjaal, just me?
Dan vraag je of Merel een foto neemtquote:Op donderdag 25 november 2021 15:46 schreef just me het volgende:
[..]
Oopsie, zit al in de brievenbus
Mijn moeder waste de stropdassen van mijn opa en mijn vader knoopte ze dan allemaal netjes voor hem met een dubbele windsor. Ik kon het ooit ook en hielp mijn huisgenoten er mee, maar ik ben vergeten hoe het precies gaat. De enige stropdas van Symph is die van onze bruiloft, dat ding hangt al een paar jaar aan een deurkruk te hangenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:44 schreef Rafeiro het volgende:
Niet van die moeilijke speciale knopen trouwens, maar gewone windsor.
Je moet het niet gebruiken om je te stroppenquote:Op donderdag 25 november 2021 18:00 schreef Melting het volgende:
Goede avond.
Ik kan ook wel een stropdas stroppen.
Niet?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet het niet gebruiken om je te stroppen
Ik ben iets na 17.00 gestopt. En bij stroppen heb ik toch het idee dat iemand ietwat verstikt wordt. Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Waarvoor gebruik je hem dan?
En was je op tijd gestopt vandaag?
Dat is te laat hè?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben iets na 17.00 gestopt. En bij stroppen heb ik toch het idee dat iemand ietwat verstikt wordt. Dat lijkt me niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef livelink het volgende:
Stroppen: Takelonderdelen, meestal bestaande uit lusvormige touwen, gebruikt om iets dat opgehesen, neergelaten, gedragen of opgehangen moet worden.
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
We kijken eerst nog handbal, dus zijn we over uiterlijk 3 kwartier
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:10 schreef brother52 het volgende:
Tom & Jerry - Bridge over troubled water
quote:Under Big Records, Simon and Garfunkel assumed the name Tom & Jerry; Garfunkel named himself Tom Graph, a reference to his interest in mathematics, and Simon Jerry Landis, after the surname of a girl he had dated.
Ik hoorde niets.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg de MP3 een paar keer over.
Of het zit in mijn verbinding…
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar even een spamfilter op het woord 'Black' ingesteld in Outlook…
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Zwarte Piet, geen Black Friday…
Roet Fridayquote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Zwarte Piet, geen Black Friday…
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zou wel lekker samengaan met Aswoensdag
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:38 schreef livelink het volgende:
Hier zit een mama appelsap in volgens mijn kinderen (toen ze klein waren). Tonight is gonna be a kut-night.
Vanaf morgen pas…quote:Op donderdag 25 november 2021 19:38 schreef livelink het volgende:
Hier zit een mama appelsap in volgens mijn kinderen (toen ze klein waren). Tonight is gonna be a kut-night.
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 25 november 2021 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt degene van wie we de mama appelsapjes mogen opnoemen.
Laat ze Good Life van Inner City eens horen…quote:Op donderdag 25 november 2021 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Maar ze waren altijd zo leuk aan het gniffelen als dit nummer draaide.
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Alice Cooper - How You Gonna See Me Now…
Ik kan me ook een mob-dance op dit nummer herinneren met Ophrah Winfrey erbij.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me denken aan een avond in Disney Village, Florida, waar op dit nummer ineens een mob dance gehouden werd. Zag er goed uit…
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
Like a homo in the snow. Ik heb vandaag een raar gehoor.
Alleen deze. Volgens mij geschreven door Taupie (die ook voor Elton John schreef), maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wist niet dat Alice Cooper zoetsappige liedjes maakte.
Een heleboel mensen die zijn plaat kochten naar aanleiding van dit nummer ook nietquote:Op donderdag 25 november 2021 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wist niet dat Alice Cooper zoetsappige liedjes maakte.
Ik moest idd al aan Elton John denken toen ik dit hoordequote:Op donderdag 25 november 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen deze. Volgens mij geschreven door Taupie (die ook voor Elton John schreef), maar dat weet ik niet zeker.
Mag jij Taupie zeggen tegen Bernie Taupin?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen deze. Volgens mij geschreven door Taupie (die ook voor Elton John schreef), maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |