Je zou misschien verbaasd zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 09:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk als ik ooit een foto van een konijn op een profiel zet met de tekst "Mijn alles" dat ik dan 0 reacties krijg
Dus dit zou werken?quote:
Ik denk het wel!quote:Op maandag 10 januari 2022 09:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus dit zou werken?
[ afbeelding ]
"Mijn luie knuffel."
"Ik heet Thijs, en hij heet Wammes. Zijn vriendinnetje heet Bea. Hoe heet jij?"quote:Op maandag 10 januari 2022 09:17 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik denk het wel!
"Oh, wat een schatje! Hoe heet hij?"
Dit dus! Een man die van dieren houdt en dit durft te zeggen en zelfs laten zien is een groot pluspuntquote:Op maandag 10 januari 2022 09:17 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik denk het wel!
"Oh, wat een schatje! Hoe heet hij?"
Nooit geweten, daarom vind mijn vriendin me zo leukquote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit dus! Een man die van dieren houdt en dit durft te zeggen en zelfs laten zien is een groot pluspunt
Mannen die van dieren houden zijn lief en zacht.
De kunst is nu dus om het gesprek leuk te houden. Hahaquote:Op maandag 10 januari 2022 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik heet Thijs, en hij heet Wammes. Zijn vriendinnetje heet Bea. Hoe heet jij?"
Ja, en dat ging dus soms niet zo goedquote:Op maandag 10 januari 2022 09:48 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
De kunst is nu dus om het gesprek leuk te houden. Haha
'Heuj, waar is Wammes?'quote:Op maandag 10 januari 2022 09:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en dat ging dus soms niet zo goed
1e foto van het konijn vervolgens op de 2e foto een stuk vleesquote:Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Heuj, waar is Wammes?'
'Ja hallo, het is de week na kerst, wadenkiezelluf?'
Konijnuitlaattdatequote:Op maandag 10 januari 2022 09:48 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
De kunst is nu dus om het gesprek leuk te houden. Haha
'quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
1e foto van het konijn vervolgens op de 2e foto een stuk vlees
En dan blijkt zij een Beagle te hebbenquote:
Wellicht heb je gewoon dat effect op mannenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Misschien is het de leeftijd hoor van mensen die overblijven... maar echt merendeel van de mannen die ik ontmoet die goed op papier zijn hebben ticks en neurologische aandoeningen.
Echt armen die opeens omhoog komen, tics, rare grimassen
Blijf vooral streven naar het perfectequote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Misschien is het de leeftijd hoor van mensen die overblijven... maar echt merendeel van de mannen die ik ontmoet die goed op papier zijn hebben ticks en neurologische aandoeningen.
Hij zat aan je tiet, knipoogde en deed een duckface?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Je pikt de mensen met tourette uitquote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Is je verliefdheid nog aan?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij zat aan je tiet, knipoogde en deed een duckface?
Je moet de signalen wel herkennen natuurlijk![]()
Jazeker, en hoequote:
Konijnen stinken niet, althans niet zo heel ergquote:
Dank je, zit wel snor denk ik... ik mag niet meer weg hoorde ik netquote:
Wees blij. Ik mag niet meer komenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dank je, zit wel snor denk ik... ik mag niet meer weg hoorde ik net
Je had een date!quote:
Harde waarheidquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hadden wij geen date?![]()
Inb4 'dat klopt'
Ja, je mag 'niet meer' komen.. dus eerst wel.. dat vereist een date..quote:
3e arm zeker?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Ow.... Zal ik wel verdrukt hebben danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, je mag 'niet meer' komen.. dus eerst wel.. dat vereist een date..
Ocherm 😘quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow.... Zal ik wel verdrukt hebben dan
Weer vrijgezel dan? Of was dat iemand anders…..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:50 schreef LXIV het volgende:
Ik ben een paar maanden niet actief geweest op datingsites. Als je dan weer inlogt zet het algoritme je volgens mij meteen overal bovenaan. Dan krijg je meteen veel likes en vjatverzoeken
Juist, daarom krijg je in het begin heel veel matches en dat vermindert daarna dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:50 schreef LXIV het volgende:
Ik ben een paar maanden niet actief geweest op datingsites. Als je dan weer inlogt zet het algoritme je volgens mij meteen overal bovenaan. Dan krijg je meteen veel likes en vjatverzoeken
Ja. Tijdje gedate, maar dat werd hem toch niet. Je weet het ook niet altijd meteen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:45 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Weer vrijgezel dan? Of was dat iemand anders…..
Ja, maar met de 'oogst' van 3 dagen kun je wel weer even vooruit.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist, daarom krijg je in het begin heel veel matches en dat vermindert daarna dan.
Liken, chatten, ik maak meestal binnen 2 dagen wel een afspraak om ergens koffie te drinken of zo. Met niet al te hooggespannen verwachtingen hoor. En vanuit daar verder zien.quote:
True ook nooit veel issues gehad met afspreken als er eenmaal een gesprek was. Nu met horeca open moet het voor de singles weer een gouden periode zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 16:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'oogst' van 3 dagen kun je wel weer even vooruit.
Het matchen is heel eenvoudig, het afspreken voor een date en de vervolgdate ook, maar dan begint het eigenlijk pas. Iemand vinden die goed past is nog niet zo gemakkelijk. Dat weet je eigenlijk ook pas na een paar maanden. Terwijl ik aan de oppervlakte eigenlijk helemaal niet veeleisend ben of zo.
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Liken, chatten, ik maak meestal binnen 2 dagen wel een afspraak om ergens koffie te drinken of zo. Met niet al te hooggespannen verwachtingen hoor. En vanuit daar verder zien.
Oké jammer, klopt het is best lastig om iemand te treffen waarmee je chemie en connectie hebt en dat je ook nog eens beide toe bent aan een relatie en compatibel genoeg bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Tijdje gedate, maar dat werd hem toch niet. Je weet het ook niet altijd meteen.
Date je ook meerdere te gelijk? En heb je ook dates die uitlopen op een heerlijke sekspartij?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'oogst' van 3 dagen kun je wel weer even vooruit.
Het matchen is heel eenvoudig, het afspreken voor een date en de vervolgdate ook, maar dan begint het eigenlijk pas. Iemand vinden die goed past is nog niet zo gemakkelijk. Dat weet je eigenlijk ook pas na een paar maanden. Terwijl ik aan de oppervlakte eigenlijk helemaal niet veeleisend ben of zo.
Nee. Maar was toch wel ok en gezellig, zeker met de lockdown. Open haard aan, lekker voor haar koken, filmpje kijken op de bank met kaarsjes. Dus geen spijt van hoor!quote:Op maandag 7 februari 2022 17:56 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Oké jammer, klopt het is best lastig om iemand te treffen waarmee je chemie en connectie hebt en dat je ook nog eens beide toe bent aan een relatie en compatibel genoeg bent.
Nee, maar 1 tegelijk. En 1e date is meestal koffi drinken, hooguit beetje zoenen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:30 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Date je ook meerdere te gelijk? En heb je ook dates die uitlopen op een heerlijke sekspartij?
Veel kansen op een date via DA. Maar collega van werk vind mij leuk (denk, nog niet uigesproken) en ik haar ook wel. Morgen "3e date", ze komt bij mij langs. Tegelijkertijd enorm veel aandacht op bumble en tinder ineens...(hoe kan dat elke keer toch???).quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:14 schreef LXIV het volgende:
Maar is hier nog wat gebeurd de afgelopen maanden? Het topic loopt niet echt…
Tip is om ook echt het profiel te lezen en iets te schrijven wat daarover gaat. Dan toon je echte interesse. Dat werkt beter dan een generiek bericht sturen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Ik ben al blij als ik binnen 2 dagen een reactie krijg
Maar dat doe ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tip is om ook echt het profiel te lezen en iets te schrijven wat daarover gaat. Dan toon je echte interesse. Dat werkt beter dan een generiek bericht sturen.
En ik stuur altijd wel 10 berichten achter elkaar (naar verschillende vrouwen). Dat gaat ook beter dan 1 bericht sturen en een week wachten op een antwoord voordat je het volgende bericht stuurt.
Ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is helemaal niemand meer actief op datingapps momenteel??
Ik ben niet blank en kaal hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Maar het is iets te blank en kaal wat ik daar zie.
Welke app zit je op dan. Op tinder kwam ik toch echt heel veel niet blanke mannen tegen. Maar ligt ook aan het algoritme.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Tinder komen die om te neukenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:56 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Welke app zit je op dan. Op tinder kwam ik toch echt heel veel niet blanke mannen tegen. Maar ligt ook aan het algoritme.
En bierbuikjes?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Jawelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aawwww.. er is niets mis met blank en kaal hoor
Bij vrouwen is het na de 35 heel snel dik en kort pittig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Nee, toch? Misschien met Nederlandse vrouwen na 45?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het na de 35 heel snel dik en kort pittig.
Helaas. Op tinder zijn de mooiste vrouwen in ieder geval te vinden tussen 25/30, daarna verdwijnen ze allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:02 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, toch? Misschien met Nederlandse vrouwen na 45?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |