Ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is helemaal niemand meer actief op datingapps momenteel??
Ik ben niet blank en kaal hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Maar het is iets te blank en kaal wat ik daar zie.
Welke app zit je op dan. Op tinder kwam ik toch echt heel veel niet blanke mannen tegen. Maar ligt ook aan het algoritme.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Tinder komen die om te neukenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:56 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Welke app zit je op dan. Op tinder kwam ik toch echt heel veel niet blanke mannen tegen. Maar ligt ook aan het algoritme.
En bierbuikjes?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Jawelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aawwww.. er is niets mis met blank en kaal hoor
Bij vrouwen is het na de 35 heel snel dik en kort pittig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik.
Nee, toch? Misschien met Nederlandse vrouwen na 45?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het na de 35 heel snel dik en kort pittig.
Helaas. Op tinder zijn de mooiste vrouwen in ieder geval te vinden tussen 25/30, daarna verdwijnen ze allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:02 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, toch? Misschien met Nederlandse vrouwen na 45?
Hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Helaas. Op tinder zijn de mooiste vrouwen in ieder geval te vinden tussen 25/30, daarna verdwijnen ze allemaal![]()
In dating land is het nou eenmaal hoe ouder hoe slechter het aanbod.
Heb jij je bril verkeerd af gesteld? Tot 35 zien de meesten er prima uit. Wel heb je soms vrouwen van tussen de 30 en 35 die tijdens hun moederschap hun uiterlijk lieten verslonzen. Vent is gevlucht en dus gaat ze meteen op een dating app zonder dat sommigen eerst iets aan hun uiterlijk doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Helaas. Op tinder zijn de mooiste vrouwen in ieder geval te vinden tussen 25/30, daarna verdwijnen ze allemaal![]()
In dating land is het nou eenmaal hoe ouder hoe slechter het aanbod.
Bierbuik, goedkoopste Hans Anders bril, kort kapsel in joggingbroek met dochter op de foto in Monkeytownquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:42 schreef Rupibma het volgende:
Wat is verslonzen? Zelfde als bij mannen? Bierbuik, kaal, domme foto's?
Ik vind best wel veel mensen onverzorgd/verslonsd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bierbuik, goedkoopste Hans Anders bril, kort kapsel in joggingbroek met dochter op de foto in Monkeytown
Of misschien waren ze nooit echt zo knap voor jou en werd het gecompenseerd door jeugdigheid?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb jij je bril verkeerd af gesteld? Tot 35 zien de meesten er prima uit. Wel heb je soms vrouwen van tussen de 30 en 35 die tijdens hun moederschap hun uiterlijk lieten verslonzen. Vent is gevlucht en dus gaat ze meteen op een dating app zonder dat sommigen eerst iets aan hun uiterlijk doen.
Maar dat is een minderheid. Na 35 jaar worden de knappe vrouwen wel schaarser, maar ze zijn er wel...
Handig toch, dan kun je jongere vrouwen aantrekken!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als ik mij kaal scheer vind ik het er beter uitzien dan met haar, ook op foto'sMoet ik wel m'n baard laten staan, want met kaal op de kop en kaal op de kin lijk ik net een jonkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |