Wellicht heb je gewoon dat effect op mannenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Misschien is het de leeftijd hoor van mensen die overblijven... maar echt merendeel van de mannen die ik ontmoet die goed op papier zijn hebben ticks en neurologische aandoeningen.
Echt armen die opeens omhoog komen, tics, rare grimassen
Blijf vooral streven naar het perfectequote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Misschien is het de leeftijd hoor van mensen die overblijven... maar echt merendeel van de mannen die ik ontmoet die goed op papier zijn hebben ticks en neurologische aandoeningen.
Hij zat aan je tiet, knipoogde en deed een duckface?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Je pikt de mensen met tourette uitquote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Is je verliefdheid nog aan?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij zat aan je tiet, knipoogde en deed een duckface?
Je moet de signalen wel herkennen natuurlijk![]()
Jazeker, en hoequote:
Konijnen stinken niet, althans niet zo heel ergquote:
Dank je, zit wel snor denk ik... ik mag niet meer weg hoorde ik netquote:
Wees blij. Ik mag niet meer komenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dank je, zit wel snor denk ik... ik mag niet meer weg hoorde ik net
Je had een date!quote:
Harde waarheidquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hadden wij geen date?![]()
Inb4 'dat klopt'
Ja, je mag 'niet meer' komen.. dus eerst wel.. dat vereist een date..quote:
3e arm zeker?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Mishu het volgende:
Ow.... Zal ik wel verdrukt hebben danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, je mag 'niet meer' komen.. dus eerst wel.. dat vereist een date..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |