Kale koppen, niet te stoppen!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als ik mij kaal scheer vind ik het er beter uitzien dan met haar, ook op foto'sMoet ik wel m'n baard laten staan, dat wel.
Ik las gesoptquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog kite-meisjes gespot? Nieuwe seizoen begint weer.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bierbuik, goedkoopste Hans Anders bril, kort kapsel in joggingbroek met dochter op de foto in Monkeytown
Ik zei altijd dat mijn grijze haren door het zwemmen kwamenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Van stress krijg je alleen maar meer grijze haren, chill een beetje en own die grijze haren gewoon
Helaas welquote:
Hoe bedoel je? Match is match, als je geen Tinder Goud voor nodig hebt klaar toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 13:30 schreef Avianflu het volgende:
Hoeveel mannen hebben tinder gold hier?
Ik heb echt regelmatig dat ik iemand rechts swipe en enkele minuten later een match heb.
Is de strategie dan gewoon wachten op een like en kijken of het “wat is”?
De date pauze is na 4 maanden klaar overigens.
2-3 matches die wel interessant lijken.
Jaquote:Op maandag 21 maart 2022 13:30 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb echt regelmatig dat ik iemand rechts swipe en enkele minuten later een match heb.
De date pauze is na 4 maanden klaar overigens.
2-3 matches die wel interessant lijken.
Na een tijdje eigenlijk moet je eigenlijk wel (als man, maar geen idee hoe dat voor anderen is), want zelfs als je bezig bent in de app en er wordt gelijktijdig op je geswiped dan krijg je de melding 'potentiele match heeft je geswiped, bekijk het profiel nu' en wordt dat account in de 'gold catagorie' gezet, waar je pas bij kan als je betaalt voor Tinder Gold.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:30 schreef Avianflu het volgende:
Mooi hoe al die apps alles van elkaar jattenquote:Op maandag 21 maart 2022 13:36 schreef Godshand het volgende:
Grappig, ben gisteren ook met Tinder weer begonnen. Het is wat onoverzichtelijker geworden, nu je ook kan swipen per categorie (koffie drinken, feestje houden, de natuur in etc). Het lijkt wel als je in zo'n categorie swiped, je minder fake ziet. Algemene swipe overzicht zijn weer de modellen uit Thailand die zeggen geïnteresseerd te zijn in Europa.
Nee hoor, ik heb een paar matches.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Na een tijdje eigenlijk moet je eigenlijk wel (als man, maar geen idee hoe dat voor anderen is), want zelfs als je bezig bent in de app en er wordt gelijktijdig op je geswiped dan krijg je de melding 'potentiele match heeft je geswiped, bekijk het profiel nu' en wordt dat account in de 'gold catagorie' gezet, waar je pas bij kan als je betaalt voor Tinder Gold.
Althans dat was mijn ervaring.
Die boven de stapel waren te heet dan.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een paar matches.
Ze zijn wel goed te herkennen zonder te betalen. Maar de eerste matches worden boven op de swipe stapel gelegd. Daarna is het toeval. Nieuwe swipes worden later niet meer bovenop de stapel gelegd en hoopt Tinder dat je betaald. En anders verschijnen ze wel, maar 2 weken later wanneer ze net al 3 dates met de leukste en snelst reagerende er op hebben zitten waardoor ze niet meer gemotiveerd zijn om met jou te lullen.
Haha, wel lol gehad, maar wat een irritant gedoe, wel even lol gehad, maar zelfs als je een date wil (voor de nacht) en weinig likes krijgt wil je na een paar berichtjes al geen moeite meer doen ofzo.quote:
Alsof ze voor gewone dates voor minder gaan dan datquote:Op vrijdag 25 maart 2022 06:39 schreef Spirit82 het volgende:
Snap ik het nou goed dat je via een app op zoek bent naar een seksdate en dat het je verbaast dat vrouwen daarvoor een aantrekkelijke man willen?
Aantrekkingskracht is natuurlijk altijd belangrijk. Wat iemand aantrekkelijk vindt, is altijd subjectief. Ik bedoelde alleen dat als je een seksdate zoekt, je puur en alleen op uiterlijk af gaat, want het innerlijk of je hobbies boeien op dat moment echt voor geen meter. Dat iemand dat verbaast, verbaast mijquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof ze voor gewone dates voor minder gaan dan dat
Er klopt iets toch niet als mensen jaren een datingsite gebruiken...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:38 schreef Godshand het volgende:
Stil hier, mensen hebben de dating sites maar op gegeven?
No coronaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:38 schreef Godshand het volgende:
Stil hier, mensen hebben de dating sites maar op gegeven?
[ afbeelding ]
Ja of een forum..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Er klopt iets toch niet als mensen jaren een datingsite gebruiken...
Ik verwacht newbees.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Er klopt iets toch niet als mensen jaren een datingsite gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |