Als je de verspreiding van het virus een beetje wil monitoren wel ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zal het wat uitmaken dat mensen vandaag of morgen in de cijfers zitten?
Ook raar dat je nu al weet dat mensen het straks over een plateau gaan hebben terwijl de trieste werkelijkheid is dat er gewoon niet meer getest kan worden dan nu.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar klaagde de GGD toch al over?
Dus dat lijkt me evident.
Dan gaat de kostprijs per positieve test wel omlaag. Dat is positief. #omdenkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
We gaan naar een kwart positief getest
Shit vorige week in Landgraaf geweest.quote:
Interessant overzichtquote:
Je zit volgens mij ook met verschillen van definitie per land. Is 1 Janssen prik volledig gevaccineerd? Besmetting + Moderna/Pfizer?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:23 schreef Fosive het volgende:
[..]
Interessant overzicht
Overigens dacht ik dat steeds werd verkondigd dat Portugal 100% had, maar dat lijkt dus niet zo te zijn?
Komende 1/2/3 weken zijn cruciaal.quote:
We zitten nog niet eens op de helft van de IC capaciteit.quote:
Limburg boven alles!quote:
Turbo op je booster-coronavariantquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:26 schreef aartstyle het volgende:
Zitten wij nog altijd met de delta variant, of is dit al de Delta plus (turbo)?
Jep, eind van de week / dit weekend ga je al over de 3000 mensen in de ziekenhuizen zonder enig teken van stagnering/daling. Dit meldt het LCPS ook trouwens.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:25 schreef Confetti het volgende:
In de komende dagen komen de 20k'ers in het ziekemhuis pas.
Doe de riemen vast.
AY4.2 (delta = AY4.1; delta-plus, wat overigens geen plus is, is AY4.2) zit nu zo rond de 1,5%.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:26 schreef aartstyle het volgende:
Zitten wij nog altijd met de delta variant, of is dit al de Delta plus (turbo)?
Tijd voor het 2G1D beleid.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:27 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
het gras is groener bij de buren
Duitsland is al een jaar geen gidsland meer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:27 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
het gras is groener bij de buren
Aha, dus we kunnen nog een paar versnellingen hoger? We kunnen straks beter de cijfers bijhouden van de negatieve tests, is makkelijker tellen denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
AY4.2 (delta = AY4.1; delta-plus, wat overigens geen plus is, is AY4.2) zit nu zo rond de 1,5%.
Als die variant idd zo'n 10% besmettelijker is kan het nog wel iets sneller, ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:28 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Aha, dus we kunnen nog een paar versnellingen hoger? We kunnen straks beter de cijfers bijhouden van de negatieve tests, is makkelijker tellen denk ik.
Je ziet toch ook een mooie instroom?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:29 schreef Minimunt het volgende:
Maar wat is de verwachting met ziekenhuisopnames de komende dagen? We zitten toch al enkele weken op ongeveer 20.000+. Zouden we die niet al moeten zien dan?
Wie beweerde dat?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:29 schreef Minimunt het volgende:
Maar wat is de verwachting met ziekenhuisopnames de komende dagen? We zitten toch al enkele weken op ongeveer 20.000+. Zouden we die niet al moeten zien dan?
Wat zou daar een verklaring voor kunnen zijn, eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:29 schreef Benny het volgende:
Overigens een shout-out naar Groningen en Drenthe. Die staan nog steeds lekker op de kaart.
Net als onze waddenparels Ameland en Schiermonnikoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |