Ik wou net zeggen, het is pas dinsdagquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:17 schreef Simmertje het volgende:
Helaas moeten de gevreesde woensdag en donderdag nog komen. Morgen grote kans op 25k gok ik.
Perfect, nu we een mooi plateautje hebben om dat biertje even op neer te zetten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zo daar trek ik eens een spaans biertje op open.
Daar klaagde de GGD toch al over?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij zitten we gewoon tegen het testplafond aan....
IFYP.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:16 schreef Momo het volgende:
Die overlijdens gaan ook weernog steeds omhoog...
Denken dat dit een plateau isquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:18 schreef galantis het volgende:
[..]
Perfect, nu we een mooi plateautje hebben om dat biertje even op neer te zetten.
Het is alweer een paar dagen stil met meldingen hierover.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar klaagde de GGD toch al over?
Dus dat lijkt me evident.
Zal het wat uitmaken dat mensen vandaag of morgen in de cijfers zitten?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij zitten we gewoon tegen het testplafond aan....
Waarom zou dat mooi zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop dat we de 25k nog gaan halen, 30k zou wel heel mooi zijn, maar ik verwacht niet hoger dan dat de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |