Hier komt hij ook zometeenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag bezorgd. 188 euro inclusief de babyset. Thanks voor de tip. Hij was vandaag weer ' normaal met korting'
.
Volgens DHL komt die van ons ook elk momentquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag bezorgd. 188 euro inclusief de babyset. Thanks voor de tip. Hij was vandaag weer ' normaal met korting'
.
Fijn dat je het hebt ontvangen!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
.
Ja hij stond namelijk twee keer op die site, ook voor de reguliere prijsquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:53 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Volgens DHL komt die van ons ook elk moment
Als je 'm via Stokke zelf kocht kreeg je 'alleen' de babyset er gratis bij, geen korting. Vond ik dit toch een betere deal
@:LDG: Ik denk ook dat her misschien een foutje was. Mazzel voor ons!
Dat was de oak-variant geloof ik, ik heb zitten zoeken of er verschil wasquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja hij stond namelijk twee keer op die site, ook voor de reguliere prijsnou ja, mooi voor ons inderdaad
In mijn hoofd ‘moet’ ik nog heel veel maar dat komt vooral doordat bij peuter alles met 32 weken al klaar stond. Nu 34 weken en een beetje en het kamertje is klaar (peuter is van kamer gewisseld en heeft een nieuw bed dus hoefde alleen het ledikant terug omhoog te zetten). Kleding is grotendeels gewassen en hangt/ligt schoon in de kast. Box, kinderwagen en autostoel moeten nog even naar beneden vanaf de zolder maar dat mag man ergens de komende weken doen. Ziekenhuistas komt over een week of twee wel als ik hopelijk een datum voor de ks heb. Volgens mij dus wel voor het grootste deel voorbereid maar mijn hoofd denkt daar soms anders overquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:56 schreef Bottoms_up het volgende:
Ja bedankt @:Keroppi!
Mijn vriend wilde in eerste instantie wachten met de babyset want misschien kunnen we dan de huidige gebruiken. Nu moet niet alles matchen voor mij maar een zwarte babyset op een gele tripp trapp gaat mij te ver, ik hoef geen maya de bij kinderstoel![]()
Fijn eindelijk verlof eponine. Moet je nog veel voorbereiden?
We hebben een pretecho geboekt voor over twee weken. Ik hoop echt dat we haar gezichtje kunnen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag heb ik via marktplaats wel een bed voor de peuters opgehaald. Ben benieuwd wat ze ervan vinden en of ze het misschien leuk vinden om daar in te slapen. Op zich is er ruimte in ons bed, maar ze willen zo graag naast mij liggen en kruipen 's nachts dan het bed door. Met een kleine baby is dat natuurlijk minder handig, maar dat zal ook wel weer loslopen. De vorige keren hebben we daar geen last van gehad, al waren de peuters dan ook wel een aantal maanden ouder en weer voorbij die kruip door het bed fase. Nou ja, we zullen zien! Het leek me in ieder geval praktisch om een extra bed neer te zetten. Hopelijk lukt het vandaag om een kast te verplaatsen naar een andere kamer zodat we dat bed kunnen neerzetten.
DM even bij interesse, prijs komen we wel uit!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:52 schreef Viv het volgende:
Nieuw gekocht en voor één baby gebruikt. Misschien is er interesse hier?Ophalen in de omgeving van Tiel.
bébé-jou badstandaard met bébé-bubble
Deze (hetzelfde principe als de Tummy Tub) met een badstandaard van 103 cm die geschikt is voor de bubble en voor gewone babybadjes:
Zelf uitkleden, baby uitkleden, onder de douche stappen samen. Vooraf aankleedkussen neerleggen op de grond met dikke warme handdoek erop. Baby eruit, in doek wikkelen, zelf afdouchen/haar wassen, eruit, zelf afdrogen en aankleden, baby afdrogen en aankleden. Zeker zolang ze niet rollen gaat dat uitstekend en jij bent vaak prima entertainment om naar te kijken zolang ze daar liggenquote:Op zondag 28 november 2021 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe doen jullie dat dan, met baby onder de douche? En dan eigenlijk vooral daarna? Zelf nog nat de baby afdrogen en aankleden of..?
Ik gebruik het badje 2 keer per week sinds Bambi er is. Ze vind het heerlijk. Wil wel met haar douchen maar weet dus even niet hoe ik dat in de praktijk moet doen zonder dat 1 van ons het koud krijgt (ik dus).
Ik heb douchen met de baby eigenlijk nooit echt handig gevonden (of handig in geworden...). Team badje dusquote:Op zondag 28 november 2021 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe doen jullie dat dan, met baby onder de douche? En dan eigenlijk vooral daarna? Zelf nog nat de baby afdrogen en aankleden of..?
Ik gebruik het badje 2 keer per week sinds Bambi er is. Ze vind het heerlijk. Wil wel met haar douchen maar weet dus even niet hoe ik dat in de praktijk moet doen zonder dat 1 van ons het koud krijgt (ik dus).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor wie het vroeg: pretecho hebben we als ik 27 weken ben. Dus ik hoop ook op mooie plaatjes!
Oh, klinkt wel als een goede routine inderdaad. Ga ik eens proberenquote:Op zondag 28 november 2021 13:35 schreef Jentin het volgende:
[..]
Zelf uitkleden, baby uitkleden, onder de douche stappen samen. Vooraf aankleedkussen neerleggen op de grond met dikke warme handdoek erop. Baby eruit, in doek wikkelen, zelf afdouchen/haar wassen, eruit, zelf afdrogen en aankleden, baby afdrogen en aankleden. Zeker zolang ze niet rollen gaat dat uitstekend en jij bent vaak prima entertainment om naar te kijken zolang ze daar liggen
Ik ben vooral benieuwd wat Bambi fijner vindquote:Op zondag 28 november 2021 13:47 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb douchen met de baby eigenlijk nooit echt handig gevonden (of handig in geworden...). Team badje dus
En dan de Stokke Flexibath. Nu gewoon op het aanrecht, lekker makkelijk met vullen en weer legen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |