abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202304055
Uitgerekende data:

Begin november: onomatopee
2 november: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
Half november: Takkie88 (meisje)
19 november: BananaPancake (jongetje)

8 december: altootje86 (jongen)
23 december: Poepz0r's vrouw (meisje)

Oud&nieuw 2021/2022: elamanilo (meisje)

2022
Begin januari: eponine (meisje)
22 januari: littledrummergirl
29 januari: LaBelleFleur27
30 januari: CaVaBien

8 maart: Bottoms_up (meisje)

3 april: B.ertha

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 23-11-2021 13:19:32 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202304252
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:

Er mag meisje achter mijn naam O+

Hier staat de teller al op:
- babykleding
- schoenen voor peuter (shoesme heeft een goede sale!)
- newborn set dus
- bijna alle kerstcadeaus
- opbergboxen om alle meuk in kwijt te kunnen _O-

En dan duurt het hele circus nog bijna een week :')
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2021 @ 13:39:55 #3
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202304509
Ik heb bij Babyland een Tripp Trapp voor 188 euro gekocht en toen zat er in het winkelmandje ook nog de babyset voor 0 euro. Ergens vraag ik me af of dit wel klopt, maar we gaan het zien!
Chick on a mission
pi_202304600
Dat zou een heel mooie meevaller zijn!

Wij hebben al gekocht :@
- Nieuwe babykleertjes want hormonen en de vorige keer hadden we alleen tweedehandse
- Babyfoon
- Slaaptrainer voor de oudste
- Knuffeldoekje
- Zwangerschapskleding
pi_202304772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:39 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb bij Babyland een Tripp Trapp voor 188 euro gekocht en toen zat er in het winkelmandje ook nog de babyset voor 0 euro. Ergens vraag ik me af of dit wel klopt, maar we gaan het zien!
Het staat er ook bij als actie dus het zal wel kloppen! Mooie deal :)
pi_202305625
Er kunnen volgens mij wat mensen uit het lijstje van de OP!

Black Friday deals…ik mag van man niets meer bestellen :+ dus dan betaal ik die wikkeldeken van Snoozebaby die ook in de autostoel kan wel zelf. Dezelfde hebben we nog van zoon, maar ik wil een ander kleurtje (en eentje extra is altijd handig, toch…TOCH?!)
pi_202306088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:25 schreef eponine het volgende:
Er kunnen volgens mij wat mensen uit het lijstje van de OP!

Black Friday deals…ik mag van man niets meer bestellen :+ dus dan betaal ik die wikkeldeken van Snoozebaby die ook in de autostoel kan wel zelf. Dezelfde hebben we nog van zoon, maar ik wil een ander kleurtje (en eentje extra is altijd handig, toch…TOCH?!)
Precies, er komt vast poep op, of kots :7
pi_202306870
Oh jee, de tripp trapp ook maar besteld :D
Wij krijgen die van mijn ouders en die vonden het ook een goede deal.
pi_202307956
quote:
Welke kleur heb je het besteld? Ik ga het ook bestellen maar twijfel alleen zo erg welke kleur te nemen.
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2021 @ 18:46:09 #10
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202308023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 18:39 schreef Mahra het volgende:

[..]
Welke kleur heb je het besteld? Ik ga het ook bestellen maar twijfel alleen zo erg welke kleur te nemen.
De witte. We hebben heel lang over de kleur getwijfeld omdat we al een brandweerrode hebben, maar die is uit de collectie. Geen van de andere kleuren matchen met felrood en de rest van het interieur (ja zwart of grijs).

Was dit onze eerste stoel dan kocht ik de lichtgroene.

Maar als ik nu al zie hoeveel lol we van de eerste hebben wilde ik zeker weten weer een Tripp Trapp
Chick on a mission
pi_202308031
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Uitgerekende data:

Begin november: onomatopee
2 november: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
Half november: Takkie88 (meisje)
19 november: BananaPancake (jongetje)

8 december: altootje86 (jongen)
23 december: Poepz0r's vrouw (meisje)

Oud&nieuw 2021/2022: elamanilo (meisje)

2022
Begin januari: eponine (meisje)
22 januari: littledrummergirl
29 januari: LaBelleFleur27
30 januari: CaVaBien

8 maart: Bottoms_up (meisje)

3 april: B.ertha

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Ik mag erbij voor eind mei!
Shine bright like a diamond.
pi_202308125
Wij hebben nog twee Tripp trapps, een roze en een groene. Ik twijfel om er eentje weg te doen, want we hebben er eigenlijk geen plek voor. Ik heb bij onze eettafel namelijk bankjes staan aan beide kanten omdat iedereen altijd heel dicht bij mij wil zitten. Dus alleen 1 kopse kant is vrij en 1 stoel daar lijkt me wel voldoende.

Ik heb ook nog een newbornset die ik ooit tweedehands overnam, via fok volgens mij zelfs. :) We hebben hem bij de eenling(en) nooit gebruikt, maar bij de tweeling was het soms fijn dat er eentje even in kon zitten. Geen idee of we hem nu nodig zullen hebben, we gaan het merken!

Ik heb verder nog niets gekocht in de sale nu, want we zitten net precies even heel krap bij kas, dus ik heb niets om uit te geven. :)
pi_202308453
Wij hebben al een oak grey en nu ging het tussen de groene en de gele. Met een (andere) tint groen op de muur werd het de gele.
Vorige keer hebben we de newborn set geleend maar dat was het oude model. Hij heeft er nooit graag ingezeten. Toen hadden we in een Landal huisje het nieuwe model met de ligstand en hij was meteen KO erin.

Met de acties nu en de Prénatal mega mazzeldagen afgelopen september hebben we de voornaamste dingen wel in huis. Nu moeten we alleen nog wat meubels voor de nieuwe peuterkamer.
pi_202312447
Oeh die newbornset voor de tripptrapp willen wij ook nog! Maar als ik m in mijn mandje doe issie 89 euro, gaat er dan later nog extra korting af? :@

Toevallig heb ik vorige week een 2e hands stoel op de kop getikt voor een prikkie, alleen even een nieuw verfje geven O+

Verder hebben we de belangrijke dingen sowieso wel in huis maar ben morgen dan ook alweer 38 weken :o zijn nu nog wel aan het kijken naar kaartjes, maar da's toch meer voor de leuk en als die wat later zijn prima.
pi_202312511
Ook de tripp trap gekocht _O- Stond toch al op het lijstje. De donkergrijze is het geworden :Y.
pi_202313444
Ik ben echt heel blij met onze Tripp Trapp. We hebben de newborn set toen ook aangeschaft. Mijn baby vindt het heel leuk om er in te liggen en zo kan ze alles zien en in de gaten houden. Ze zit er eigenlijk altijd in als we 's avonds gaan eten en soms ook met het ontbijt. Denk dat de baby set over een tijd ook een hit gaat worden.
pi_202313614
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 23:05 schreef altootje86 het volgende:
Oeh die newbornset voor de tripptrapp willen wij ook nog! Maar als ik m in mijn mandje doe issie 89 euro, gaat er dan later nog extra korting af? :@

Toevallig heb ik vorige week een 2e hands stoel op de kop getikt voor een prikkie, alleen even een nieuw verfje geven O+

Verder hebben we de belangrijke dingen sowieso wel in huis maar ben morgen dan ook alweer 38 weken :o zijn nu nog wel aan het kijken naar kaartjes, maar da's toch meer voor de leuk en als die wat later zijn prima.
Ow, toen ik m kocht ging er nog 10% van die 89 af. Ik zie dat ze het aangepast hebben. Dan zal die extra korting een foutje geweest zijn. Jammer dat het nu niet meer is!
pi_202316805
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 07:17 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Ow, toen ik m kocht ging er nog 10% van die 89 af. Ik zie dat ze het aangepast hebben. Dan zal die extra korting een foutje geweest zijn. Jammer dat het nu niet meer is!
Ik denk dat ze hem onder de categorie babymeubels hebben gezet, en dan valt ie onder de uitzonderingen. Helaas helaas -O-
pi_202318762
Ik denk dat ik pas dingen ga kopen rond de 20 weken. Of in elk geval als we het geslacht weten, weet ik ook meteen of ik de hele bups aan jongenskleding kan doneren :D

Daarnaast merk ik een stuk minder koopdrang, zo bij de 2e.. Het meeste hebben we eigenlijk allemaal nog wel. Zie vooral op om onze rommelkamer leeg te maken, dat wordt de kamer van draak tzt. Maar pff, wat een zooi kun je toch allemaal verzamelen.. Hopelijk komt die nesteldrang nog :D
Shine bright like a diamond.
pi_202320558
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:33 schreef June. het volgende:
Ik denk dat ik pas dingen ga kopen rond de 20 weken. Of in elk geval als we het geslacht weten, weet ik ook meteen of ik de hele bups aan jongenskleding kan doneren :D

Daarnaast merk ik een stuk minder koopdrang, zo bij de 2e.. Het meeste hebben we eigenlijk allemaal nog wel. Zie vooral op om onze rommelkamer leeg te maken, dat wordt de kamer van draak tzt. Maar pff, wat een zooi kun je toch allemaal verzamelen.. Hopelijk komt die nesteldrang nog :D
Hier staat de jongenskleding al klaar voor vinted en de kleinste maatjes zijn al weggegeven.
Hier moet dus exact hetzelfde gebeuren. De nesteldrang heb ik al, alleen vinden we er amper tijd voor met een peuter in huis. Als de opvang dicht gaat zie ik het al helemaal niet meer gebeuren. En ik wil hem tussen kerst en nieuwjaar op zijn nieuwe kamer hebben, haha.

Ik mag ook naar de fysio voor mijn bekken. Dat is iets nieuws deze zwangerschap. Ik ben heel benieuwd of de nieuwe maatregelen hier ook impact op gaan hebben.
pi_202342815
Verlof *O*
pi_202343175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 18:55 schreef elamanilo het volgende:
Wij hebben nog twee Tripp trapps, een roze en een groene. Ik twijfel om er eentje weg te doen, want we hebben er eigenlijk geen plek voor. Ik heb bij onze eettafel namelijk bankjes staan aan beide kanten omdat iedereen altijd heel dicht bij mij wil zitten. Dus alleen 1 kopse kant is vrij en 1 stoel daar lijkt me wel voldoende.

Ik heb ook nog een newbornset die ik ooit tweedehands overnam, via fok volgens mij zelfs. :) We hebben hem bij de eenling(en) nooit gebruikt, maar bij de tweeling was het soms fijn dat er eentje even in kon zitten. Geen idee of we hem nu nodig zullen hebben, we gaan het merken!

Ik heb verder nog niets gekocht in de sale nu, want we zitten net precies even heel krap bij kas, dus ik heb niets om uit te geven. :)
Ja, die nam je over van mij! O+
pi_202346730
Kennen jullie witte/roze ruis? Kwam in ieder geval op deze site 20% korting tegen op zulke knuffels.
pi_202350180
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:25 schreef Reempie6 het volgende:
Kennen jullie witte/roze ruis? Kwam in ieder geval op deze site 20% korting tegen op zulke knuffels.
OH die zijn heel schattig! En met die slaapsensor + bluetooth kan je van afstand bijhouden hoe de slaap is van de kleine?

Ik kwam nog littleloet.nl tegen met 25% korting op alles, ook wel veel voor de allerkleinsten en leuke weekendtassen en rugtassen van Fresk onder andere.
pi_202355433
quote:
Die van mij is vandaag bezorgd. 188 euro inclusief de babyset. Thanks voor de tip :D . Hij was vandaag weer ' normaal met korting' :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')