abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2021 @ 11:35:46 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202303001
quote:
Afgelopen vrijdag hebben activisten een foto gemaakt voor de woning van J.K. Rowling en deze foto herleidbaar op Twitter gepost. De schrijfster van de Harry Potter-boeken plaatste zojuist een reactie op die gevaarlijke actie.

Ze dankt in de eerste plaats de Schotse politie en de hulp die ze van Twitter ontving en vraagt aan anderen om de foto te verwijderen, 'ook als die geplaatst wordt om de actie te verwerpen'.

Maar daar blijft het niet bij. Rowling, die al langer het doelwit is van woke activisten die haar van "transgenderhaat" en antifeministische standpunten betichten, haalt uit naar haar bedreigers. Ze noemt enkelen van hen met naam en Twitter-handle.
'Niet kritiekloos een socio-politiek concept accepteren'

Ook neemt ze het op voor bekende en onbekende vrouwen die in de afgelopen jaren geïntimideerd zijn door agressieve activisten, van "opgejaagd worden op social media en het tot doelwit maken van hun medewerkers, tot het doxxen (adresgegevens openbaren - red.) en rechtstreekse bedreigingen met geweld, waaronder verkrachting".

Ze noemt onder andere Allison Bailey, Raquel Sanchez, Marion Miller, Rosie Duffield, Joanna Cherry, Julie Bindel, Rosa Freedman en Kathleen Stock en vervolgt dat "geen van deze vrouwen is beschermd op de manier waarop ik dat ben. Zij en hun families zijn bang en gestresst gemaakt om de enige reden dat ze weigeren om kritiekloos te accepteren dat een socio-politiek concept van genderidentiteit de biologische sekse zou moeten vervangen."
Papieren huis van bedreigingen

Als uitsmijter verklaart de schrijfster strijdbaar dat ze aanneemt dat degenen die haar adres online gezet hebben, dachten dat ze haar tot zwijgen konden intimideren maar dat ze zich hadden kunnen bedenken dat ze "zo veel doodsbedreigingen heeft gekregen dat ze er een papieren huis van kan bouwen", maar dat ze nog nooit haar mond gehouden heeft.

"Misschien", besluit ze vilein, "Is de beste manier om te bewijzen dat jullie beweging geen bedreiging is voor vrouwen, is om te stoppen met het stalken, lastig vallen en bedreigen van vrouwen."
Niet aanwezig op eigen Harry Potterfeest

Vorige week werd bekend dat HBO Max een '20 jaar Harry Potter'-reünie maakt met de cast van de tovenaarsfilm, waar Rowling niet bij aanwezig zal zijn. Ze zal volgens de persverklaring "alleen te zien zijn op archief-beelden.
https://www.nieuwnieuws.n(...)-reageert-soeverein/
De revolutie eet haar eigen kinderen.
Rowling was natuurlijk best al woke nadat ze verklaard had dat diverse van haar personages homoseksueel of zwart waren bij nader inzien, maar niet woke genoeg! Dan wordt je dus massaal belaagd, omdat je bijvoorbeeld 'extremistische' en 'haatdragende' uitspraken doet als 'vrouwen hebben een vagina' en dergelijke.
Ironisch. Waarom wordt zij aangevallen en laten ze de 98% die nog veel minder woke is met rust?
The End Times are wild
pi_202303103
TT: Moet je wel ballen voor hebben :D
pi_202303134
twitter
pi_202303228
Wokeandwoofing? Je ruikt aan de naam al dat het bestaat uit een stel zure kutten.

Ik las dat Rowling had gezegd dat mensen die menstrueren gewoon vrouwen heten.
Daar vielen al die woke huilstruiken over omdat er ook transgender mannen zijn die kunnen menstrueren......

Echt, deze wereld... :')
Knettermesjogge zijn ze geworden. Waar blijft nou eens die grote asteroïde?
  dinsdag 23 november 2021 @ 11:58:20 #5
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_202303284
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Wokeandwoofing? Je ruikt aan de naam al dat het bestaat uit een stel zure kutten.
Je hebt het niet gelezen hè? Of niet begrepen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_202303288
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:

Je doet een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is en ook nog eens volledig fout is. Terwijl het sarcasme in de tweet toch vrij duidelijk was.
pi_202303354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef dycto het volgende:

[..]
Je doet een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is en ook nog eens volledig fout is. Terwijl het sarcasme in de tweet toch vrij duidelijk was.
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijk
pi_202303384
Het hele punt van Rowling is dat trans activisme doorslaat, radicaliseert en aan jongeren wordt opgedrongen als een soort van mode.

Gelukkig kunnen de radicale trans activisten dit goed weerleggen door haar te bedreigen en te intimi... oh wacht.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202303446
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Het hele punt van Rowling is dat trans activisme doorslaat, radicaliseert en aan jongeren wordt opgedrongen als een soort van mode.

Gelukkig kunnen de radicale trans activisten dit goed weerleggen door haar te bedreigen en te intimi... oh wacht.
En voor hoeveel % van de bevolking?

Moeten we daarvoor speciale toiletten, x in je paspoort, onroepers op stations aanpassen,
Speelgoedwinkels aangepast, kledinglabels.

Echt, flikker op met dat eeuwige gezeik daarover. Begrijp me niet verkeerd. Mij boeit het me niet wie of wat iemand is, maar door dat opdringerige gedram wordt de symphatie er niet beter op...
pi_202303452
En je dan nog afvragen waarom er weerstand is tegen deze groep mensen wat weer sneu is voor de groep transgenders die zich normaal bewegen in de maatschappij

Het is namelijk zo dat ik sinds kort wat mensen ken in deze wereld dus ben er iets anders tegen aan gaan kijken, maar die mensen die ken dringen niks op en zijn niet overdreven zoals de mensen in de media
pi_202303508
Belachelijk radicaal tuig. De schaduw kant van de sociale media. Hopeloos.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
  dinsdag 23 november 2021 @ 12:16:09 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202303512
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:02 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijk
Lees die tweet nou gewoon even echt...
pi_202303515
Transgenders _O_
U MAD?
pi_202303646
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:02 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jij denkt dat Rowling op een treinperron woont, dat alleen is te bereiken via een geheime deur in een stenen muur?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 23-11-2021 14:02:10 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202304046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
Transgenders _O_
waarschijnlijk allemaal twitter helden die buiten in het zonlicht met de staart tussen de benen/piemel/vagina/onbekend afdruipen
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_202304081
Ondertussen in Nederland...

twitter
pi_202304204
Toont maar wel weer aan dat die hele appeasement van de wokebeweging geen enkele zin heeft. Als je na ‘A’ geen ‘B’ zegt, ben je alsnog af.
pi_202304230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij denkt dat Rowling op een treinperron woont, die alleen is te bereiken via een geheime deur in een stenen muur?
Ken haar adres niet, maar snap de grap. Maar iig, die woke wappies die haar aanvallen maken het voor hun "zaak" het er alleen maar erger op. Dat menen op te komen voor een minderheid die het grotendeels niet boeit wat iemand van ze vindt..
pi_202304705
Niet zwichten voor policor gutmensch _O_
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:04:41 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202304744
Geef gekken de ruimte, en er zit geen einde aan hun gekkigheid.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:11:59 #21
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202304807
Ik vind mezelf best ruimdenkend maar tering he, je kan echt nooit woke genoeg zijn. Vroeger of later zal die hele wokecultuur zichzelf opeten, gok ik. Ik hoop een beetje snel want de kuub popcorn die ik ingeslagen heb blijft ook niet eeuwig vers.
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:24:23 #22
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_202304899
Het wordt tijd dat we de Cult of Trans gaan aanmerken als terroristische organisatie. Gevaarlijke gendergekkies :r
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_202305166
Als je deze artikelen leest dan kun je dat gendergeneuzel toch niet meer serieus nemen.

https://www.oneworld.nl/l(...)e-er-niet-bij-hoort/

https://www.oneworld.nl/l(...)e-juiste-manier-aan/
pi_202305231
Trannies :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_202305261
Eigen mening mag niet meer? Ik dacht dat de grens lag bij discriminatie en/of geweld.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')