Wij zijn beidenquote:Op dinsdag 23 november 2021 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou die mensen een placebo geven en ze vertellen dat het ivermectine is
Het is nog niet eens ingevoerd maar ze weten het al op basis van hun modelletjes.quote:
De man heeft covid en ligt op de covid afdeling, maar zijn behandeling is echt alleen maar omdat hij te weinig zout binnen krijgt hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt heel moeilijk werken op zo'n afdeling. Met ontkennende mensen.
Ik zou het niet kunnen. Ik heb veel begrip voor mensen die een fout maken, maar persisteren in je eigen gelijk tegen alle feitelijkheid in kan ik echt niet mee dealen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt heel moeilijk werken op zo'n afdeling. Met ontkennende mensen.
Dan zijn er ook andere pillen die meer invloed hebben op de ziekenhuiscapaciteit.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou die mensen een placebo geven en ze vertellen dat het ivermectine is
Oh, je ziet liever dat de media het op pagina 6 in een klein artikeltje meldquote:Op dinsdag 23 november 2021 00:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het is nog niet eens ingevoerd maar ze weten het al op basis van hun modelletjes.
Maar nog veel kwalijker is hoe de media dit brengt met zo'n kop.
Hey, ik ben aardig, ik wil hem alleen een placebo gevenquote:Op dinsdag 23 november 2021 00:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dan zijn er ook andere pillen die meer invloed hebben op de ziekenhuiscapaciteit.
Petra, 51. 150 kilo.quote:Op maandag 22 november 2021 23:56 schreef Momo het volgende:
Een docu van 18 minuten hoe het er aan toe gaat op de covid afdeling in Eindhoven.
Ik probeer ook alleen maar in oplossingen te denken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, ik ben aardig, ik wil hem alleen een placebo geven
Stiekem een Pfizertje!quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, ik ben aardig, ik wil hem alleen een placebo geven
was al langer bekend, maar wie onthoudt dat, niet het gros van NLquote:Op dinsdag 23 november 2021 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
BREEK: beelden opgedoken van de Rutte-doctrine.
Zo ziet het er uit als het spel belangrijker is dan de knikkers, een gevaar voor het land.
Ben benieuwd of de wappies dat wel zouden nemen, trouwens. Lijkt mij dat ze daar ook problemen mee hebben.quote:
whahahhaquote:Op dinsdag 23 november 2021 00:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Petra, 51. 150 kilo.
"Jaa, ik proefde op een gegeven moment m'n taart niet meer"
Ik ging stuk
vorige week in het nieuws, in een ander land kon je je laten vaccineren bij een bordeel, gratis hoer in ruil voor vaccinatie. ik vond het erg discriminerend tov vrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de wappies dat wel zouden nemen, trouwens. Lijkt mij dat ze daar ook problemen mee hebben.
Eh, ik zie de link niet echt met mijn opmerking over de corona pil van Pfizerquote:Op dinsdag 23 november 2021 00:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vorige week in het nieuws, in een ander land kon je je laten vaccineren bij een bordeel, gratis hoer in ruil voor vaccinatie. ik vond het erg discriminerend tov vrouwen.
De wappies weet ik niet, maar op Urk en in Staphorst schijnt het zo te zijn dat preventief ingrijpen niet mag maar curatief wel. Het is dat ik heb afgeleerd om naar logica te zoeken in religie, maar anders...quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de wappies dat wel zouden nemen, trouwens. Lijkt mij dat ze daar ook problemen mee hebben.
ik heb hetzelfde met pro-vaxxersquote:Op dinsdag 23 november 2021 01:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De wappies weet ik niet, maar op Urk en in Staphorst schijnt het zo te zijn dat preventief ingrijpen niet mag maar curatief wel. Het is dat ik heb afgeleerd om naar logica te zoeken in religie, maar anders...
Gevolgd door:quote:Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Kickinalfa het volgende:
En ik ben niet teleurgesteld, wat zegt de headline op nu.nl
2g voorkomt de helft van de besmettingen!
https://www.nu.nl/coronav(...)ettingen-dan-3g.html
Waar ga je die test capaciteit vandaan halen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 02:43 schreef Za het volgende:
[..]
Gevolgd door:
Het allerbeste werkt een systeem waarbij alleen gevaccineerde of genezen mensen worden toegelaten mét een negatieve testuitslag. Dat vermindert het aantal besmettingen met 79 procent en zorgt voor 93 procent minder ziekenhuisopnames ten opzichte van het huidige 3G-systeem, aldus het OMT.
de test straat in de buurt is per 19 nov gesloten, dus ze gaan echt de verkeerde kant uit.quote:Op dinsdag 23 november 2021 02:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar ga je die test capaciteit vandaan halen.
Waar halen ze het vandaan, zoveel fantasie die gasten met opgeklopte percentages.quote:Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Kickinalfa het volgende:
En ik ben niet teleurgesteld, wat zegt de headline op nu.nl
2g voorkomt de helft van de besmettingen!
https://www.nu.nl/coronav(...)ettingen-dan-3g.html
Weer een 20jarige met gemiddeld BMI die een bed warm houdt.quote:Op maandag 22 november 2021 23:56 schreef Momo het volgende:
Een docu van 18 minuten hoe het er aan toe gaat op de covid afdeling in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |