Het was altijd duurder dan thuis... maar vooral met de euro invoering ging het hard... 1 gulden was meteen 1 euro geworden...quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben al wat op leeftijd maar terasjes zijn altijd een luxe geweest zover ik het mij kan herinneren.
Ja die goede oude tijd waarin de cb niet begreep dat we niet de supermarkt prijzen bedoelde maar inderdaad de horeca bedoelde toen men zei: een gulden is een euro geworden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het was altijd duurder dan thuis... maar vooral met de euro invoering ging het hard... 1 gulden was meteen 1 euro geworden...
Yep, en zo moet je het ook zien... het is een (weekend) uitje. (Dagelijkse normaliteit is het voor velen niet lijkt mij.)quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee zullen er vast meer zijn, maar denk dat het gros wel blij wordt van uit eten gaan.
het ligt vooral niet aan de delta variant met R=7 in de herfst/winter!quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot wanneer gaan ze nou de cijfers eigenlijk 'monitoren' tot ze tot de conclusie komen dat 'we niet goed genoeg ons best doen'? Vrijdag? Zondag?
Delta Plus?quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:40 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik doel op "AY.4.2". https://www.newsweek.com/(...)wer-symptoms-1650731
Dat is goed nieuws. Ik ben wel heel benieuwd hoe we richting die 98% gaan alleen. Die lijkt ook een eigen leven te zijn gaan leiden ondertussen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Zie trouwens dat de vaccinatiegraad bij 18+ op 88,4% zit. Waren nogal wat mensen die claimden dat we de 90% niet gingen halen, maar die 90% komt wel steeds dichter bij. Voor wat het waard is.
Ik ben ook bang voor een enorme economische nasleep zelfs als de maatregelen er in de loop van volgend jaar weer af zouden gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Gaat weer lekker met de organisaties die het alvast niet meer aandurven en zelf maar hun plannen afblazen.
Lichtshow? Gaat niet door.
IJsbanen? Gaat niet door.
De centrale vuurwerkshow van de gemeente? Gaat niet door. Etc, etc.
Waar heb je gelezen dat die misschien zelfs minder ziekmakend is? Volgens mij is er weinig bekend over de virulentie, anders dan dat er geen bewijs is dat deze gevaarlijker zou zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:02 schreef Stoney3K het volgende:
Die is even of zelfs minder ziekmakend dan Delta, dus de vaccins hebben daar voldoende vat op.
Ik denk dat verzekeraars daar een hele grote rol in spelen. Op het moment dat verzekeraars die situatie 'gewoon' verzekeren zullen veel evenementen en festivals e.d. prima doorgaan. Als verzekeraars het niet meer willen verzekeren of woekerprijzen rekenen zullen er veel verdwijnen ben ik bang.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor een enorme economische nasleep zelfs als de maatregelen er in de loop van volgend jaar weer af zouden gaan.
Omdat het risico te groot is dat er in het najaar of in de zomer weer wél maatregelen komen gaan veel horeca-ondernemers en festivals het niet meer aandurven om de deuren open te gooien, en een hoop uitbaters en organisaties zullen er dus mee stoppen. Omdat ze geen zekerheid kunnen krijgen over de toekomst.
Ik snap dat gelieg nooit. Wees gewoon eerlijk. Natuurlijk is dit dwang/drang. Leg uit waarom het gerechtvaardigd is ipv dat gedraai.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:56 schreef chratnox het volgende:
Lol, D66 eerste kamer: Er is geen dwang of drang, je kunt ook gewoon thuisblijven als je niet gevaccineerd bent.
D66: "Laat iedereen vrij, maar niemand vallen". Tenzij je ongevaccineerd bent, dan krijg je de tyfus maar
Dit artikel: https://www.newsweek.com/(...)wer-symptoms-1650731quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat die misschien zelfs minder ziekmakend is? Volgens mij is er weinig bekend over de virulentie, anders dan dat er geen bewijs is dat deze gevaarlijker zou zijn.
Dat politici leugenaar zijn is niets nieuws maar dat de Raad van State dit soort leugens niet benoemd is nog schokkender. Ook daar nemen ze klakkeloos over wat het ministerie roept.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap dat gelieg nooit. Wees gewoon eerlijk. Natuurlijk is dit dwang/drang. Leg uit waarom het gerechtvaardigd is ipv dat gedraai.
Voor festivals en concerten misschien wel, die kunnen nog rekenen op iets van een annuleringsverzekering. Maar kroegen en discotheken vissen dan sowieso achter het net.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat verzekeraars daar een hele grote rol in spelen. Op het moment dat verzekeraars die situatie 'gewoon' verzekeren zullen veel evenementen en festivals e.d. prima doorgaan. Als verzekeraars het niet meer willen verzekeren of woekerprijzen rekenen zullen er veel verdwijnen ben ik bang.
als je nu chinees gaat halen, ben je ook al een klap geld kwijt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vind de prijs dusdanig exorbitant hoog dat ik zelden kom en kwam in horeca als ik het zelf moet betalen. Zo ben ik ook opgevoed.
Deze is allang aangekondigd. En hoezo 3 keer testen à 35 euro?quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef zoost het volgende:
Wel godverd*mme!
Ga even de groep niet kwetsbaren opzadelen met 3 wekelijks testen tegen 35 EUR per keer. Maar verder vrije keus en vrije toegang tot onderwijs.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |