abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202301933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:02 schreef Stoney3K het volgende:
Die is even of zelfs minder ziekmakend dan Delta, dus de vaccins hebben daar voldoende vat op.
Waar heb je gelezen dat die misschien zelfs minder ziekmakend is? Volgens mij is er weinig bekend over de virulentie, anders dan dat er geen bewijs is dat deze gevaarlijker zou zijn.
pi_202301937
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:04 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik ben ook bang voor een enorme economische nasleep zelfs als de maatregelen er in de loop van volgend jaar weer af zouden gaan.

Omdat het risico te groot is dat er in het najaar of in de zomer weer wél maatregelen komen gaan veel horeca-ondernemers en festivals het niet meer aandurven om de deuren open te gooien, en een hoop uitbaters en organisaties zullen er dus mee stoppen. Omdat ze geen zekerheid kunnen krijgen over de toekomst.
Ik denk dat verzekeraars daar een hele grote rol in spelen. Op het moment dat verzekeraars die situatie 'gewoon' verzekeren zullen veel evenementen en festivals e.d. prima doorgaan. Als verzekeraars het niet meer willen verzekeren of woekerprijzen rekenen zullen er veel verdwijnen ben ik bang.
pi_202301946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:56 schreef chratnox het volgende:
Lol, D66 eerste kamer: Er is geen dwang of drang, je kunt ook gewoon thuisblijven als je niet gevaccineerd bent.

D66: "Laat iedereen vrij, maar niemand vallen". Tenzij je ongevaccineerd bent, dan krijg je de tyfus maar :D
Ik snap dat gelieg nooit. Wees gewoon eerlijk. Natuurlijk is dit dwang/drang. Leg uit waarom het gerechtvaardigd is ipv dat gedraai.
zie email 27 oktober
pi_202301948
Wel godverd*mme!

Ga even de groep niet kwetsbaren opzadelen met 3 wekelijks testen tegen 35 EUR per keer. Maar verder vrije keus en vrije toegang tot onderwijs.

twitter
pi_202301958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Waar heb je gelezen dat die misschien zelfs minder ziekmakend is? Volgens mij is er weinig bekend over de virulentie, anders dan dat er geen bewijs is dat deze gevaarlijker zou zijn.
Dit artikel: https://www.newsweek.com/(...)wer-symptoms-1650731
pi_202301959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik snap dat gelieg nooit. Wees gewoon eerlijk. Natuurlijk is dit dwang/drang. Leg uit waarom het gerechtvaardigd is ipv dat gedraai.
Dat politici leugenaar zijn is niets nieuws maar dat de Raad van State dit soort leugens niet benoemd is nog schokkender. Ook daar nemen ze klakkeloos over wat het ministerie roept.

Het is geen dwang want er komen geen militairen de spuit in je duwen. Dat is een beetje het niveau nu.
pi_202301962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:05 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik denk dat verzekeraars daar een hele grote rol in spelen. Op het moment dat verzekeraars die situatie 'gewoon' verzekeren zullen veel evenementen en festivals e.d. prima doorgaan. Als verzekeraars het niet meer willen verzekeren of woekerprijzen rekenen zullen er veel verdwijnen ben ik bang.
Voor festivals en concerten misschien wel, die kunnen nog rekenen op iets van een annuleringsverzekering. Maar kroegen en discotheken vissen dan sowieso achter het net.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202301972
en de juridische hordes worden ook alvast weggehaald

pi_202301974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik vind de prijs dusdanig exorbitant hoog dat ik zelden kom en kwam in horeca als ik het zelf moet betalen. Zo ben ik ook opgevoed.
als je nu chinees gaat halen, ben je ook al een klap geld kwijt.
pi_202301976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef zoost het volgende:
Wel godverd*mme!

Ga even de groep niet kwetsbaren opzadelen met 3 wekelijks testen tegen 35 EUR per keer. Maar verder vrije keus en vrije toegang tot onderwijs.

[ twitter ]
Deze is allang aangekondigd. En hoezo 3 keer testen à 35 euro? :')
pi_202301986
Schandalig natuurlijk, maar ja. QR-code uitbreiden is iets dat ze kunnen doen dus doen ze het. Hugo's magnum opus.
pi_202301990
quote:
Ik lees het eerder een statistische schommeling dan dat het werkelijk minder symptomen veroorzaakt.
pi_202302000
Overigens uit het OMT-advies:
quote:
Er is echter één onderdeel van de samenleving waarbij het OMT nieuwe beperkende maatregelen wil vermijden en dat is het primair en voortgezet onderwijs. Dat vindt haar oorsprong in het toenemend wetenschappelijk bewijs voor schade aan de ontwikkeling van kinderen als zij sociale schoolcontacten en onderwijs ontberen.
pi_202302010
quote:
Dat kinderen minder last hebben van Corona is waar. Maar alleen gemiddeld. Kinderen kunnen zwaar ziek worden en 11 procent heeft last van long Covid, het lang aanhouden van klachten. Dat blijkt uit een studie van de medische universiteit van Graz in Oostenrijk onder 1- tot 14-jarigen.

Hoe ouder kinderen zijn, hoe groter de kans op complicaties. Een kwart heeft hoge koorts, 28 procent moet erg hoesten.

Ongeveer 60 procent van de kinderen heeft symptomen na een besmetting, maar veel infecties bij kinderen blijven onontdekt. Uit een tweede Oostenrijks onderzoek (Lead) blijkt dat tien procent van de kinderen op een middelbare school positief had getest. Maar nog eens tien procent bleek antistoffen te hebben en had het virus dus al onder de leden gehad.

De twee onderzoeken wijzen kinderen aan als grote bron van besmetting. Ze vertonen vaak geen symptomen en houden zich slecht aan regels. Meer dan de helft van de besmettingen wordt nooit ontdekt. Zo kan een kind een heel gezin besmetten of meerdere reizigers in het openbaar vervoer. Daarom pleiten de onderzoekers ook voor inentingen onder kinderen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)AR1GgP?ocid=msedgntp

Jaaaaaaaaa Long covid is back on the menu, nu ook bij jonge kinderen bij u in de buurt!
pi_202302016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef zoost het volgende:
Wel godverd*mme!

[ twitter ]
Gelukkig is het vaccin gewoon gratis
pi_202302020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik lees het eerder een statistische schommeling dan dat het werkelijk minder symptomen veroorzaakt.
Zou kunnen. Maar de algemene boodschap is in deze dat er weinig reden is om deze subvariant veel aandacht te geven.
pi_202302029
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:10 schreef Bliksem92 het volgende:
Schandalig natuurlijk, maar ja. QR-code uitbreiden is iets dat ze kunnen doen dus doen ze het. Hugo's magnum opus.
weg met die QR-code, heeft niemand om gevraagd.
pi_202302036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:50 schreef THEFXR het volgende:
ik geef eigenlijk niks om de horeca, maakt niet uit of ze open of dicht zijn, ben toch niet de enige in NL?
Uit eten gaan doe ik graag, maar met de natte horeca heb ik ook niets.
pi_202302053
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:13 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Zou kunnen. Maar de algemene boodschap is in deze dat er weinig reden is om deze subvariant veel aandacht te geven.
Misschien wel, misschien niet. Maar zelfs met 10% besmettelijker kan het alsnog aardige problemen geven. Als je nu op een R van 1,2 zit, zit je dan op een R van 1,32. En moet je nóg harder gaan drukken.
pi_202302063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Uit eten gaan doe ik graag, maar met de natte horeca heb ik ook niets.
thuisbezorgd is het niet echt. :{
pi_202302072
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Misschien wel, misschien niet. Maar zelfs met 10% besmettelijker kan het alsnog aardige problemen geven. Als je nu op een R van 1,2 zit, zit je dan op een R van 1,32. En moet je nóg harder gaan drukken.
Of juist niet, als die kans op symptomen significant lager is.
pi_202302078
wordt eens tijd dat Rutte en de Jonge opstappen en er nieuwe koppen komen, dat is goed voor het draagvlak.
pi_202302087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Dat snap ik, want die werken ook hard
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 november 2021 @ 10:17:15 #274
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202302090
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hier gewoon voor onder een tientje genoeg voer om 2 dagen van te kunnen eten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202302109
Het OMT klinkt bij monde van Jan Kluytmans eens verstandig

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')