Een uur Youri over zijn Yuristenkantoorquote:
Ik ben ook met totaal andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ook niet, even naar een vier uur durend interview met ghostface en reakwon aan het kijken
Ik heb besloten on niet meer naar die gasten te kijken, tenzij er echt iets aan de hand is, ze geilen me teveel op views.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die Karin Zwijgrecht staat een zooitje onzin uit te kramen. volgens haar worden gevaccineerden eerder ziek dan ongevaccineerden.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Een uur Youri over zijn Yuristenkantoor
https://www.facebook.com/100072473892712/videos/427142512334345
neuh is toch allemaal onzin. Hij gaat overigens morgen door het hele land spullen halen voor zijn nieuwe kantoorquote:
Die egomaniak heeft me geblokkeerd. de sneue zak.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Norbert Dikkeboom houd nu een vragenuurtje via Twitter Spaces, over de collectieve aangifte tegen Willem Engel.
Met een Twitter account kun je meeluisteren. Klik op zijn profielfoto om te joinen.
https://twitter.com/NDikkeboom
Dat is juist een van de mooiere dingen.. ze zien dat er veel views zijn maar het gros zijn tegenstanders die elders op internet commentaar op de streams geven en er is een groot deel sensatiezoekers of gewoon mensen die denken van eens even kijken naar de wappies.. soort van aapjes kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb besloten on niet meer naar die gasten te kijken, tenzij er echt iets aan de hand is, ze geilen me teveel op views.
Mij ookquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die egomaniak heeft me geblokkeerd. de sneue zak.
Pas maar op,ze kan je van feesboek bannen, hept ze zelluf gezegt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:18 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat is juist een van de mooiere dingen.. ze zien dat er veel views zijn maar het gros zijn tegenstanders die elders op internet commentaar op de streams geven en er is een groot deel sensatiezoekers of gewoon mensen die denken van eens even kijken naar de wappies.. soort van aapjes kijken. De "strijders" zijn immers aan het rellen of trommelen/tuuteren en het handjevol dat in die chats loopt te raaskallen is blijkbaar te beperkt om naar buiten te gaan of zo.
Oh? Betrapt dan! Ze hoort bij de elite!quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas maar op,ze kan je van feesboek bannen, hept ze zelluf gezegt.
Bram Tiggelaar mag pas over 2 uur weer iets op Facebook zeggen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas maar op,ze kan je van feesboek bannen, hept ze zelluf gezegt.
Bram Tiggelaarquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Bram Tiggelaar mag pas over 2 uur weer iets op Facebook zeggen.
Ik moet nodig meer Facebookaccounts hebben.
Je hebt pas echt een egocentrisch persoon als je van mening bent dan iemand je niet zo moeten blokkeren op social media.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die egomaniak heeft me geblokkeerd. de sneue zak.
Zelfs dit kun jij niet goed.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:49 schreef NoCigar het volgende:
Het grootste kutwijf van de wappies heeft een 'koutje' gevat. Oooooh, ik ga weer kaarsjes branden. [ afbeelding ]https://imgur.com/gallery/MeNpUNX
Zag je die trap op die agent die gestrekt gingquote:
Ik heb gekilkt. Zielige boodschap, we zullen haar missen...quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:49 schreef NoCigar het volgende:
Het grootste kutwijf van de wappies heeft een 'koutje' gevat. Oooooh, ik ga weer kaarsjes branden. [ afbeelding ]https://imgur.com/gallery/MeNpUNX
Plaatje werkt niet: kilkken wel.
Gewoon zoquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:49 schreef NoCigar het volgende:
Bij Imgr krijg je een andere linkquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:52 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Gewoon zo
[ afbeelding ]
Heb ik bij de AIVD geleerd van ene Willem.
O, ikke wel:quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:57 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Zelfs dit kun jij niet goed.
Wederom, verschrikkelijke uitspraken. Als er zoiets als karma bestaat, zal jij in de toekomst de IC niet eens redden. Denk aub na voordat je zulke walgelijke uitspraken doet.quote:Op woensdag 24 november 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
nee geen bed op de ic voor dit portret.
Karma, met d’r longontsteking.
We gaan weer in een lockdown, vrijdagavond deden ze een poging een woontoren in de fik te zetten.quote:Op woensdag 24 november 2021 01:02 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wederom, verschrikkelijke uitspraken. Als er zoiets als karma bestaat, zal jij in de toekomst de IC niet eens redden. Denk aub na voordat je zulke walgelijke uitspraken doet.
Maar vind je haar dan een van de schuldigen hieraan? Aan een lockdown.quote:Op woensdag 24 november 2021 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan weer in een lockdown, vrijdagavond deden ze een poging een woontoren in de fik te zetten.
Zoveel haat en domheid, maar 17 miljoen meningen…
Walgelijk? Walgelijk zijn die mafklappers, die egoïsten. Ik ben er klaar mee, maar dat had je al door.
Weet je waar ik morgen ook om kan lachen, de uitspraken van de rechter bij het snelrecht.quote:Op woensdag 24 november 2021 01:02 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wederom, verschrikkelijke uitspraken. Als er zoiets als karma bestaat, zal jij in de toekomst de IC niet eens redden. Denk aub na voordat je zulke walgelijke uitspraken doet.
Nee, haar gedrag gaat verder dan Corona, of anderen besmetten. Ik heb haar streams bekeken en ze zegt letterlijk over de rellers, we hebben ze nodig voor de revolutie. In deel twee staat ze te juichen bij de brand naast de flat waar mensen vastzaten. Vond ze geweldig.quote:Op woensdag 24 november 2021 01:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar vind je haar dan een van de schuldigen hieraan? Aan een lockdown.
Of is het gewoon dat de vaccins een beetje tegenvallen qua werking? En wij als bevolking deden de rest.
Nee jouw uitspraken voorkomen een lockdown. Wat bezielt jequote:Op woensdag 24 november 2021 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan weer in een lockdown, vrijdagavond deden ze een poging een woontoren in de fik te zetten.
Zoveel haat en domheid, maar 17 miljoen meningen…
Walgelijk? Walgelijk zijn die mafklappers, die egoïsten. Ik ben er klaar mee, maar dat had je al door.
Ondertussen heb je je lieve ongevaccineerde christelijke buren al maandenlang helemaal met de grond gelijk gemaakt op internet, en dan ga je nu onderscheid maken.quote:Op woensdag 24 november 2021 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weet je waar ik morgen ook om kan lachen, de uitspraken van de rechter bij het snelrecht.
Pak de popcorn erbij.
Mijn lieve ongevaccineerde christelijke buren hebben Corona, man blijft thuis en doet het huishouden.
Zelfs de jumbo bezorger willen ze niet ziek maken, dus briefje op de deur. Daar heb ik wel respect voor.
Niet voor zo’n haatzaaier op zoek naar aandacht.
Nee hoor, oh gezellig met de kids wezen bowlen, want pa en ma komen al weken horeca niet meer in.quote:Op woensdag 24 november 2021 01:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ondertussen heb je je lieve ongevaccineerde christelijke buren al maandenlang helemaal met de grond gelijk gemaakt op internet, en dan ga je nu onderscheid maken.
Ja, meer dan die van Eline.quote:Op woensdag 24 november 2021 01:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee jouw uitspraken voorkomen een lockdown.
Over een paar dagen gaat het slechter en ligt er thuis toevallig een test voor een ziekte die niet bestaat.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:49 schreef NoCigar het volgende:
Waarom zijn wappies eigenlijk allemaal, zonder uitzondering, lelijk? Bestaat er een soort link tussen natuurlijke schoonheid en gezond verstand (lees: gebrek aan)? Interessant.quote:
...en viezig. Maar we hebben die vraag gesteld, geen antwoord gekregen.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zijn wappies eigenlijk allemaal, zonder uitzondering, lelijk? Bestaat er een soort link tussen natuurlijke schoonheid en gezond verstand (lees: gebrek aan)? Interessant.
Kaarsjes branden dat die longontsteking wel doorzet?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:49 schreef NoCigar het volgende:
En dan zeker een IC-bed bezet houdenquote:Op woensdag 24 november 2021 08:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kaarsjes branden dat die longontsteking wel doorzet?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die Karin Zwijgrecht staat een zooitje onzin uit te kramen. volgens haar worden gevaccineerden eerder ziek dan ongevaccineerden.
Ben nu aan het kijkenquote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef Starhopper het volgende:
Heeft iemand nog Kees van der Spek gekeken?
[ twitter ]
Goede tip. Hier, zie punt 6: https://www.defamilievanwichen.nl/over-onsquote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ja, knet-ter-gek.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Jij bowlen met hun kids? Dat is heel lief van je.quote:Op woensdag 24 november 2021 02:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, oh gezellig met de kids wezen bowlen, want pa en ma komen al weken horeca niet meer in.
Nee, wel over ongevaccineerden. Wat heeft het christendom daar mee te maken?quote:Jij kunt mij niet betrappen op een onvertogen woord op de christelijke gemeenschap die zich wel aan de regels houdt.
Waarom nu pas de nuance. Eerst was het alleen maar “jullie ongevaccineerden dit en dat”quote:Je hebt ongevaccineerden die het wel snappen, Eline niet. Ik ben gevaccineerd maar maak me wel druk om mijn naasten en dan heb je nog de groep die er de schijt aan heeft. Die laatste zijn hier inderdaad niet welkom.
Dit, boontje komt om zijn loontje.quote:Op woensdag 24 november 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopen dat ze die trut vannacht van haar bed trekken vanwege opruiing tijdens de rellen, zie haar video.
Lekker de Corona uitzieken in de politiecel, en nee geen bed op de ic voor dit portret.
Karma, met d’r longontsteking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |