Ze zou haar achternaam eens eer aan moeten doen.quote:
Tja als ze op een maandag, wat normaal gesproken lagere cijfers geeft, al op 23.000 positieve tests zitten, dan lijkt het me logisch dat er gewoon zsm iets moet veranderen. En dan ook gelijk na de persconferentie, en niet een paar dagen later.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vergeet maandagavond. Als morgen de cijfers niet gedaald zijn dan komt het OMT morgen bij elkaar voor vervroegd advies. Persco zal dan denk ik donderdagavond of vrijdagavond zijn. Het gaat serieus mis.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)n-besmettingsfeestje
In Oostenrijk is een 55-jarige man overleden na bezoek aan een zogeheten besmettingsfeestje. Dat zijn bijeenkomsten waar bezoekers die zich niet willen laten vaccineren heengaan om zich doelbewust te laten besmetten met het coronavirus.
Je ziet diequote:Op dinsdag 23 november 2021 21:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerste uitgelekte maatregel is dat iedereen zijn handen met een stofje moet inwrijven.
[ twitter ]
Die zouden ze eens een kalmeringsspuitje moeten geven.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:27 schreef Olga het volgende:
Thierry blijft ook vandaag herhalen dat hij geen prik neemt
[ twitter ]
wat dacht die persoon... aangifte te gaan doen?quote:
Nou, misschien moeten ze zijn ballen eraf knallen, kan hij zich ook niet voortplanten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:27 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Eerst stoer dan bij je matties jeweets.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:31 schreef Olga het volgende:
Beetje vaag om je nu pas te melden met een schotwond.
Echt, ik ben te oud voor dit soort shitquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst stoer dan bij je matties jeweets.
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Echt, ik ben te oud voor dit soort shit
Wellicht eerst in behandeling geweest? Geen idee hoe de tijdlijn er bij zulke zaken uitziet en wanneer ziekenhuis de ibahesh gaat bellen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:31 schreef Olga het volgende:
Haha zo grappig, wss heeft hij echt een vaccin gehad.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:27 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Je moet natuurlijk je eigen pistool verstoppen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:31 schreef Olga het volgende:
Is niet gevaccineerd dus overleeft zo'n situatie wel...quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heeft de dode persoon zich ook al gemeld?
Ik ook niet. Maar neem aan dat hij in het ziekenhuis is behandeld en daar weten ze wel wat er vrijdagavond is gebeurd/ En als er dan iemand met een schotwand zich meldt....quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wellicht eerst in behandeling geweest? Geen idee hoe de tijdlijn er bij zulke zaken uitziet en wanneer ziekenhuis de ibahesh gaat bellen.
Het zegt wat over het iq dan als dat vier dagen duurtquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk je eigen pistool verstoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |