SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is gemeen.quote:Op maandag 22 november 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben door dit nummer ineens op een idee gebracht
Het is echt een heeeeeel ander nummer, maar het heeft ook iets gemeen met deze.
Waarom zouden we uit MUZ gegooid worden dan? En waar moeten we dan heen? Naar NWS of zo?quote:Op maandag 22 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb de TT maar muzikaal neutraal gehouden dit keer. Voordat we uit MUZ worden gegooid.
we worden er niet uitgegooid joh, jij misschien welquote:Op maandag 22 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb de TT maar muzikaal neutraal gehouden dit keer. Voordat we uit MUZ worden gegooid.
ONZ toch?quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom zouden we uit MUZ gegooid worden dan? En waar moeten we dan heen? Naar NWS of zo?
Die lage stemmen... "bum, bum, bum"...quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
Moeten we nu naar de gemene deler zoeken? Ik heb nog geen idee.
Melting had het wel doorquote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die lage stemmen... "bum, bum, bum"...Paul McCartney - We All Stand Together
Rob is van de leopards.quote:Op maandag 22 november 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ram de nieuwe nummers er maar een beetje snel door.... De beste komen natuurlijk op het laatst pas. Maar deze is ook wel prettig.I Know Leopard - Good As What You Give
Ik vind dit wel heel lekker klinken eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ram de nieuwe nummers er maar een beetje snel door.... De beste komen natuurlijk op het laatst pas. Maar deze is ook wel prettig.I Know Leopard - Good As What You Give
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.quote:
Met wat voor soort muziek of welke artiest kan ik je wel blij maken dan?quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.
Ik zou daar even over na moeten denken.quote:Op maandag 22 november 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met wat voor soort muziek of welke artiest kan ik je wel blij maken dan?
Ai. Dat deed pijn.quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.
Klinkt niet slecht, maar mist dat speciale van Younger wel.quote:Op maandag 22 november 2021 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Deze hoorde ik vorige week ergens als achtergrondmuziek in een tv-programma. De fijne opvolger van (jaarlijst #1) Younger:Seinabo Sey - Hard Time
Wie was Astro?quote:Op maandag 22 november 2021 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Het is alweer even geleden, maar Astro van UB40 is overleden. Op dit nummer doet hij de leadzang.UB40 - Rat In Mi Kitchen
quote:Op maandag 22 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
Als ik een rat in mijn keuken zag, zou ik niet vrolijk gaan zingen
quote:Op maandag 22 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik wachtte bewust even tot je het eten op hadquote:Op maandag 22 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2021 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wachtte bewust even tot je het eten op had
Dat wordt zeer gewaardeerdquote:Op maandag 22 november 2021 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wachtte bewust even tot je het eten op had
quote:Op vrijdag 19 november 2021 02:10 schreef DJ11 het volgende:
Wow.... het nieuwe album van Adele is echt heel anders dan de voorafgaande single doet vermoeden. Het is behoorlijk divers qua sound. De typische ballads zoals op vorige albums zijn in de minderheid. Diverse tracks hebben een nogal "Amerikaanse" feel, zowel richting R&B, jaren 60-soul als gospel. Sommige nummers had Whitney Houston zo kunnen zingen. Maar er zijn ook reggae-invloeden, er wordt geëxperimenteerd met vocal-effecten en de akkoorden in sommige nummers doen jaren 20/30-achtig aan.
Daarmee is "30" echt een heel ander album dan de drie voorgangers.
Ik heb een nummer uitgekozen dat laat horen hoe anders het nieuwe album is t.o.v. de voorgaande.quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen maar hele lovende recensies over het nieuwe album van Adele gelezen.
Kijk.... weer een goede daad gedaan.quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef just me het volgende:
Even snel kadootjes besteld voor de kabouters in Gouda, die vieren het sinterklaasgebeuren dit weekend al.
Oh, dat is inderdaad vroeg. Ze zijn ook net te jong om dat door te hebben, denk ik? (dat het te vroeg is, bedoel ik)quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef just me het volgende:
Even snel kadootjes besteld voor de kabouters in Gouda, die vieren het sinterklaasgebeuren dit weekend al.
Ik ben benieuwd. De recensies maakten me zeer nieuwsgierig.quote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een nummer uitgekozen dat laat horen hoe anders het nieuwe album is t.o.v. de voorgaande.
Het is inderdaad te vroeg om het door te hebben voor ze.quote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad vroeg. Ze zijn ook net te jong om dat door te hebben, denk ik? (dat het te vroeg is, bedoel ik)
Dat moet nog blijken hèquote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... weer een goede daad gedaan.
Dit nummer is absoluut niet representatief voor het album. De eerste single ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. De recensies maakten me zeer nieuwsgierig.
Maak je me nou belachelijkquote:Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is inderdaad te vroeg om het door te hebben voor ze.
het sinterklaasweekend zitten ze in Limburg om het daar nog 'n keer te vierenquote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad vroeg. Ze zijn ook net te jong om dat door te hebben, denk ik? (dat het te vroeg is, bedoel ik)
quote:Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer is absoluut niet representatief voor het album. De eerste single ook niet.
Oh, zo'n koffertje kan voor eindeloos veel speelplezier zorgen.quote:Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken hè
voor de oudste kabouter daar een spelletje besteld en voor de jongste een soort van koffertje waar hij dingen in- en uit kan halen.
Ja, leuk toch, zoiets simpels en daar plezier mee hebbenquote:Op maandag 22 november 2021 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, zo'n koffertje kan voor eindeloos veel speelplezier zorgen.
Ik was sowieso van plan het album te gaan luisteren.quote:Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer is absoluut niet representatief voor het album. De eerste single ook niet.
Benieuwd wat je ervan vindt. Ik moet het ook nog integraal luisteren. Heb een paar nummers volledig gehoord en sommige nummers gedeeltelijk.quote:Op maandag 22 november 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan het album te gaan luisteren.
maar kent mijn zus jou ookquote:
stond je niet toevallig onder de douche ?quote:Op maandag 22 november 2021 20:42 schreef Melting het volgende:
![]()
DHL zou een pakketje komen brengen vanavond.
Zijn ze niet geweest, maar ik krijg wel een mail, omdat ze zogenaamd het pakket niet konden afleveren. Ze hebben het niet eens geprobeerd!
Schandalig!
quote:Op maandag 22 november 2021 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
stond je niet toevallig onder de douche ?
Heel irritant als dat gebeurt. Hebben ze hem bij buren afgeleverd nu?quote:Op maandag 22 november 2021 20:42 schreef Melting het volgende:
![]()
DHL zou een pakketje komen brengen vanavond.
Zijn ze niet geweest, maar ik krijg wel een mail, omdat ze zogenaamd het pakket niet konden afleveren. Ze hebben het niet eens geprobeerd!
Schandalig!
Je hebt ook wintervakanties he.quote:Op maandag 22 november 2021 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet kunnen hè? Hierna iets dat ook wel vrij zomers is, omdat het over vakantie gaat.
Nee, vanaf morgen 13.00 uur op te halen bij een pickup point.quote:Op maandag 22 november 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel irritant als dat gebeurt. Hebben ze hem bij buren afgeleverd nu?
nou ben je mooi klaar meequote:Op maandag 22 november 2021 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, vanaf morgen 13.00 uur op te halen bij een pickup point.
Van mij mag het wel een vervroegde en verlengde kerstvakantie worden. Even geen school om het virus even tot staan te brengen lijkt me best een goed idee. Ik kan de zelftesten niet aanslepen. Elke dag komt er wel een berichtje binnen van een school- of klasgenoot die positief is getest.quote:
Lijkt mij ook een goed plan. Hadden ze vorig jaar ook moeten doen.quote:Op maandag 22 november 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Van mij mag het wel een vervroegde en verlengde kerstvakantie worden. Even geen school om het virus even tot staan te brengen lijkt me best een goed idee. Ik kan de zelftesten niet aanslepen. Elke dag komt er wel een berichtje binnen van een school- of klasgenoot die positief is getest.
quote:Op maandag 22 november 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Van mij mag het wel een vervroegde en verlengde kerstvakantie worden. Even geen school om het virus even tot staan te brengen lijkt me best een goed idee. Ik kan de zelftesten niet aanslepen. Elke dag komt er wel een berichtje binnen van een school- of klasgenoot die positief is getest.
En dan de zomervakantie maar wat later.quote:Op maandag 22 november 2021 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goed plan. Hadden ze vorig jaar ook moeten doen.
Ik weet niet of elke ouder hier op zit te wachtenquote:Op maandag 22 november 2021 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goed plan. Hadden ze vorig jaar ook moeten doen.
Zou een langere kerstvakantie het probleem oplossen?quote:Op maandag 22 november 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan de zomervakantie maar wat later.
Nee, ik ook niet. Maar ik praat heel even vanuit mijn eigen wensen.quote:Op maandag 22 november 2021 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of elke ouder hier op zit te wachten
Dat magquote:Op maandag 22 november 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik praat heel even vanuit mijn eigen wensen.
Het stopt in ieder geval wel de verspreiding via de scholen. En dat is echt op dit moment ongelooflijk.quote:Op maandag 22 november 2021 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou een langere kerstvakantie het probleem oplossen?
Dus weer thuis onderwijs zou ook een oplossing zijn? (Behalve voor je zoon dan.quote:Op maandag 22 november 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Het stopt in ieder geval wel de verspreiding via de scholen. En dat is echt op dit moment ongelooflijk.
Ja en dan werd er vorig jaar nog gezegd dat jonge kinderen niet besmet konden worden en als je dan nu kijktquote:Op maandag 22 november 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Het stopt in ieder geval wel de verspreiding via de scholen. En dat is echt op dit moment ongelooflijk.
quote:Op maandag 22 november 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan werd er vorig jaar nog gezegd dat jonge kinderen niet besmet konden worden en als je dan nu kijkt
ik hou er ook ernstig rekening mee dat de "feestdagen" heel eenzaam gaan worden
Het is superslecht voor bijna alle kinderen als de scholen weer sluiten. Het zou wel een oplossing zijn. Maar liever dan dat heb ik dan een wat langere of vervroegde kerstvakantie.quote:Op maandag 22 november 2021 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus weer thuis onderwijs zou ook een oplossing zijn? (Behalve voor je zoon dan.)
[..]
Ja en dan werd er vorig jaar nog gezegd dat jonge kinderen niet besmet konden worden en als je dan nu kijkt
[..]
Komt wel goed hoor en anders kunnen we altijd nog skypenquote:
Ik hoop dat het wat dat betreft een rustige avond blijftquote:Op maandag 22 november 2021 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit met een schuin oog naar de hashtag #Zwolle te kijken op Twitter. Het lijkt tot dusver nog mee te vallen met de antivax-zwakzinnigen. Ik draai zo maar even een liedje dat een beetje bij PEC Zwolle is gaan horen. Die kunnen ook wel een steuntje (of 23) in de rug gebruiken...
Ga jij met DJ11 skypen?quote:Op maandag 22 november 2021 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor en anders kunnen we altijd nog skypen
Ik heb eerlijk gezegd altijd al gedacht dat kinderen een voorname besmettingsbron zouden zijn. Ik hoop dat het de komende tijd allemaal wat meevalt en dat we toch nog iets van feestdagen kunnen vieren.quote:Op maandag 22 november 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
zonder beeld danquote:
Weet je toevallig hoe de band aan zijn naam komt? Ik weet het niet.quote:
en dat de ouders ook op hun vingers getikt worden!quote:Op maandag 22 november 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
Ik vind overigens wel dat de minderjarigen die opgepakt zijn, als relschoppers, volgens het volwassenen recht berecht mogen worden.
En dan ook flink zwaar straffen.
quote:Op maandag 22 november 2021 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
en dat de ouders ook op hun vingers getikt worden!
Ik wel hoor, maar DJ11 is op zijn privacy gesteldquote:
Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat het werd verbasterd tot "The Boys are PEC in Town" toen een bepaalde voetbalclub promoveerde.quote:Op maandag 22 november 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe de band aan zijn naam komt? Ik weet het niet.
Ik weet niet of dat de oplossing is. Of eigenlijk geloof ik niet dat dat de oplossing is.quote:Op maandag 22 november 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
Ik vind overigens wel dat de minderjarigen die opgepakt zijn, als relschoppers, volgens het volwassenen recht berecht mogen worden.
En dan ook flink zwaar straffen.
Valt mee hoor.quote:Op maandag 22 november 2021 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar DJ11 is op zijn privacy gesteld
Dat is eigenlijk beter. Betrek de ouders er bij.quote:Op maandag 22 november 2021 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
en dat de ouders ook op hun vingers getikt worden!
Je mag het met me oneens zijn.quote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de oplossing is. Of eigenlijk geloof ik niet dat dat de oplossing is.
Ik lees net dat Thin Lizzy geen Thin Lizzy meer heet, maar Black Star Riders.quote:Op maandag 22 november 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat het werd verbasterd tot "The Boys are PEC in Town" toen een bepaalde voetbalclub promoveerde.
Is er een oplossing ?quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag het met me oneens zijn.
Maar weet jij een betere oplossing?
Ja, de softere oplossing. Buurtvaders en goede buurtwerkers. Wijkpolitie die weet wat er speelt. Bureau Halt die vroegtijdig wordt ingeschakeld. Daar moet je naar terug. Eigenlijk moet je terug naar sociale controle. Scholen die vroegtijdig signaleren; buurtbewoners die worden gehoord. Noem me maar idealistisch, maar ik ben er van overtuigd dat het werkt. Zorg er voor dat de jongeren niet het idee hebben dat ze anoniem hun gang kunnen gaan, maar dat ze gezien worden.quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag het met me oneens zijn.
Maar weet jij een betere oplossing?
Dat klinkt heel nobel. Maar net als elk bedrijf is er geen personeel voor.quote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de softere oplossing. Buurtvaders en goede buurtwerkers. Wijkpolitie die weet wat er speelt. Bureau Halt die vroegtijdig wordt ingeschakeld. Daar moet je naar terug. Eigenlijk moet je terug naar sociale controle. Scholen die vroegtijdig signaleren; buurtbewoners die worden gehoord. Noem me maar idealistisch, maar ik ben er van overtuigd dat het werkt. Zorg er voor dat de jongeren niet het idee hebben dat ze anoniem hun gang kunnen gaan, maar dat ze gezien worden.
Juist. En dat is inderdaad tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op maandag 22 november 2021 21:13 schreef just me het volgende:
Vroeger had je nog ontzag voor de leerkrachten, de politie, de buurvrouw en nu is dat vrijwel niet meer zo
Ja, daar moet je geld in stoppen. Maar het heeft zich bewezen in het verleden en kan weer werken. Vergeet niet dat ik praat als ouder van een vroeger heel agressief en moeilijk opvoedbaar kind. Zelfs hulpverleners gaven aan dat er een groot risico was dat hij in de jeugdgevangenis terecht zou komen. Maar juist omdat hij zo jong al die kant op dreigde te gaan is er altijd op hem gelet. Wij als ouders lieten hem niet uit ons gezichtsveld; op school ook niet (er zaten hoge hekken om zijn schoolterrein) en ook de buurt kwam ons altijd waarschuwen als hij weer eens wat had uitgevreten of zich misdroeg. Plus dat alles er op was gericht om zijn gedrag te verbeteren. Lezen en schrijven was secundair. Het helpt. Het kost tijd, energie en waarschijnlijk veel geld, maar het werkt wel.quote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt heel nobel. Maar net als elk bedrijf is er geen personeel voor.
quote:Op maandag 22 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit is de tweede keer dat ze samenwerken:Robert DeLong feat. Ashe - Rest Of My Life
Ik snap de verwarringquote:Op maandag 22 november 2021 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik las Robert Long..... ik dacht... hoe kan dat nou weer?
Mooiquote:Op maandag 22 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit is de tweede keer dat ze samenwerken:Robert DeLong feat. Ashe - Rest Of My Life
quote:Op maandag 22 november 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar moet je geld in stoppen. Maar het heeft zich bewezen in het verleden en kan weer werken. Vergeet niet dat ik praat als ouder van een vroeger heel agressief en moeilijk opvoedbaar kind. Zelfs hulpverleners gaven aan dat er een groot risico was dat hij in de jeugdgevangenis terecht zou komen. Maar juist omdat hij zo jong al die kant op dreigde te gaan is er altijd op hem gelet. Wij als ouders lieten hem niet uit ons gezichtsveld; op school ook niet (er zaten hoge hekken om zijn schoolterrein) en ook de buurt kwam ons altijd waarschuwen als hij weer eens wat had uitgevreten of zich misdroeg. Plus dat alles er op was gericht om zijn gedrag te verbeteren. Lezen en schrijven was secundair. Het helpt. Het kost tijd, energie en waarschijnlijk veel geld, maar het werkt wel.
En dan te bedenken dat de twee mooiste nummers nog moeten komen. En je krijgt straks via DM nog een (live)linkje doorgestuurd...quote:
Ik ben heel benieuwd.quote:Op maandag 22 november 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de twee mooiste nummers nog moeten komen. En je krijgt straks via DM nog een (live)linkje doorgestuurd...
Ik wou net zeggen; dit ken ik.quote:Op maandag 22 november 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Absoluut mijn favoriete nummer van dit moment. Al eerder gedraaid, dus niet onder het kopje nieuwSam Ryder - The Sun's Gonna Rise
Het is zeker een heel mooi nummer.quote:Op maandag 22 november 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Absoluut mijn favoriete nummer van dit moment. Al eerder gedraaid, dus niet onder het kopje nieuwSam Ryder - The Sun's Gonna Rise
Het verbaast me nietquote:
Oh die kijk ik morgenmidag terugquote:
Mijn extra zintuig kennelijk die mij er steeds in laat trappen, geen idee wat het is…quote:Op maandag 22 november 2021 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het verbaast me nietIk was namelijk net van plan om hierna een rustig, herfstig PSB-nummer te draaien. Dus dan kom jij uiteraard net het topic binnen.
Je wilt het gewoon niet missen, dat is het.
Ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn extra zintuig kennelijk die mij er steeds in laat trappen, geen idee wat het is…
quote:
Dat zou kunnen kloppen.quote:Op maandag 22 november 2021 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Ach, volgende week is het ook nog herfst...Dido - Hunter
Vader Abraham?quote:Op maandag 22 november 2021 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Er heeft nog iemand een nieuw album uit. Luister maar gewoon...
Adele, aardig album…quote:Op maandag 22 november 2021 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Het is gemakkelijk te raden wie dit is.
Sting?quote:Op maandag 22 november 2021 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Het is gemakkelijk te raden wie dit is.
Eerder vanavond al iets van gedraaid.quote:
Sorry, ik ben nog vers hier vanavond…quote:Op maandag 22 november 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eerder vanavond al iets van gedraaid.
Dit is:Sting - For Her Love
Van zijn nieuwe album The Bridge.
De stem van Sting is aangenamer geworden nu hij ouder is, vind ik. Iets lager.quote:Op maandag 22 november 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eerder vanavond al iets van gedraaid.
Dit is:Sting - For Her Love
Van zijn nieuwe album The Bridge.
Ja, ineens. Maar toen ik het eenmaal hoorde kon ik het niet meer niet horen.quote:
Ik blijf z'n stem aangenaam vinden. En z'n nieuwe album is echt prima. Staat vol met mooie liedjes.quote:Op maandag 22 november 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
De stem van Sting is aangenamer geworden nu hij ouder is, vind ik. Iets lager.
Neequote:
Pure bløf…quote:Op maandag 22 november 2021 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeDe artiest in kwestie noemde zich eerder gewoon ROMANS. Waarom dat streepje is toegevoegd, weet ik niet.
Dat wel, maar wel mooi.quote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
Dit is voor mij echt een herfstnummer. Triestig
Kijk dan naar de mooie kleuren van de blaadjes aan de bomen, dan ziet het er minder treurig uitquote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
Dit is voor mij echt een herfstnummer. Triestig
Ja, de herfst kan ook schitterend zijn (tevens de titel van een mooi boek trouwens), maar dit nummer belichaamt juist het trieste deel van de herfst.quote:Op maandag 22 november 2021 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk dan naar de mooie kleuren van de blaadjes aan de bomen, dan ziet het er minder treurig uit
Hier ligt de hele zooi van die bomen in de straat.quote:Op maandag 22 november 2021 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk dan naar de mooie kleuren van de blaadjes aan de bomen, dan ziet het er minder treurig uit
ik had de bladblazers in de straat vandaagquote:Op maandag 22 november 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ligt de hele zooi van die bomen in de straat.
Ik veeg me elke dag een ongeluk. Over treurig gesproken…
Kijk, dat is dan wel iets om je op te verheugen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:10 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel redelijk ok
Om 13:00u monteur dus nu al stresssig. Maar dan heb ik glasvezel interwebs vanmiddag.
Nee, ik heb vandaag en morgen or-cursus, en die begint pas om 9.30.quote:
Kan je Vout mooi extra lang uitlatenquote:Op dinsdag 23 november 2021 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag en morgen or-cursus, en die begint pas om 9.30.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:39 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatst personeelsvertegenwoordiging-overleg![]()
Ben er uit gestapt en daar ben ik blij mee.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:39 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatst personeelsvertegenwoordiging-overleg![]()
Ben er uit gestapt en daar ben ik blij mee.
pas maar opquote:Op dinsdag 23 november 2021 07:47 schreef Rafeiro het volgende:
Hey mevrouw de paardenkoppen meesteres
quote:
Je doet toch niet open als er aangebeld gaat wordenquote:Op dinsdag 23 november 2021 07:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ach als ze die paardenkoppen maar thuis laat maat just me wel aan komen hoor
U kent mijquote:Op dinsdag 23 november 2021 07:55 schreef just me het volgende:
[..]
Je doet toch niet open als er aangebeld gaat worden
quote:
Ik heb het zelf georganiseerd en heb er 3 jaar ingezeten. Was duidelijk dat mijn directeur ook behoefte had aan nieuw bloed trouwensquote:Op dinsdag 23 november 2021 07:46 schreef Rafeiro het volgende:
Knap trouwens dat je zelf stopt.
Zelf ben ik zo'n knuppel die veel te lang door zou gaan als hij zo;n taak zou oppakken,
Dat is het goed geregeld.quote:Op dinsdag 23 november 2021 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het zelf georganiseerd en heb er 3 jaar ingezeten. Was duidelijk dat mijn directeur ook behoefte had aan nieuw bloed trouwens![]()
En er bleken meer dan genoeg mensen die mijn plek over wilden nemen. Dus dat was ook een goed teken.
Dan hoop ik niet dat die vreemdeling langskomt, die in december wel vaker aan de deur komt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:58 schreef Rafeiro het volgende:
Maar onaangekondigd bezoek is niet mijn ding.
Kan de deur dan echt dicht laten.
Maar wat zeg je dan... Sodemijter op?quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat die vreemdeling langskomt, die in december wel vaker aan de deur komt.
quote:
Is het nationale pakjesdag vandaag?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
Zo, net een pakje voor de buren aangenomen, wat zullen ze blij zijn dat ik thuis was
Oh ik heb ook een pakje ontvangen![]()
Je zou het haast denkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het nationale pakjesdag vandaag?
Ja maar nog niet zo snel als beloofd, maar dat kon even duren volgens de monteurs., nah ja, we zien wel.quote:
Het zijn meestal max. snelheden, die je in de praktijk bijna nooit haalt…quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:06 schreef Rafeiro het volgende:
zou 200 mbit full duplex zijn heb nu 70 down en 85 up
Maar red me daar ook wel mee. Alleen dat beloven en niet nakomen voelt niet goed.
Ach ja, voorlopig geen lui meer over de vloer dat is ook al wat waard.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn meestal max. snelheden, die je in de praktijk bijna nooit haalt…
Ding Dong, zie je DM…quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:15 schreef Rafeiro het volgende:
En volgens de monteur "als het niet klopt, even bellen, is voor hun maar een knopje indrukken" Maar even een dagje afwachten dus.
Nee daar hebben ze bezorgers voorquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh oeh blij blij.
Dat paste niet in de brievenbus.
Mijn pakje is vertraagd, en komen ze morgen pas bezorgen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het nationale pakjesdag vandaag?
Dan is de opzet geslaagd.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
Buuf waarbij het afgegeven was vond het wel zwaar, maar zij is vrolijke rolstoel rijder, denk dat tillen dan snel zwaarder is. Schat van een mens en een schat als cadeau. Dit komt echt binnen op een goede manier
quote:
Dat is mooi want blije geiten mekkeren nietquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:16 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt *knuf* naar iedereen, Had dit echt niet verwacht , maar ben blije geit nu.
heb jij je pakje nog kunnen ophalen ?quote:
Dat was de bedoeling. Geniet er vanquote:
Als het in jouw herinnering goedkoper was dan is het lang geledenquote:Op [url=https://. even goo.nl/topic/2628244/6/50#p202308089]dinsdag 23 november 2021 18:52[/url] schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb er zelf nog een banaan bijgelegd ook wat gezonds![]()
Probeer op het moment elke dag wat fruit te eten
Duur spul wel valt me nu op, appels in de aanbieding rond de 45 cent per stuk.
Was goedkoper in mijn herinnering. Maar soit. Richting gezonder leven.
Neem zelf ook een snoepje.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje zegt "Piep" en knabbelt verder, dus hij vind het ook leuk denk ik![]()
Snoepstengel in de kooi gehangen
Dat moest ik gisteren ook...quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Moest aan Abba denken toen ik intunde![]()
Wel raar.
Hoe lang doet 'ie met zo'n stang?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Knuppel Draakje zit nog steeds te snoepen
Geslaags presentje dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:53 schreef just me het volgende:
Ik moet even iets opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag raden wat je wilt alleen krijg je het gewoon niet te horenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga niet zo gemeen zijn om te raden, al zou ik het wel willen, haha
Ook niet lief.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
je mag raden wat je wilt alleen krijg je het gewoon niet te horen
klikken is ook niet liefquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:53 schreef just me het volgende:
Ik moet even iets opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik gebruik geen muisquote:
Oh die kreeg ik vroeger in mijn schoen, lekker zoetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |