SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is gemeen.quote:Op maandag 22 november 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben door dit nummer ineens op een idee gebracht
Het is echt een heeeeeel ander nummer, maar het heeft ook iets gemeen met deze.
Waarom zouden we uit MUZ gegooid worden dan? En waar moeten we dan heen? Naar NWS of zo?quote:Op maandag 22 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb de TT maar muzikaal neutraal gehouden dit keer. Voordat we uit MUZ worden gegooid.
we worden er niet uitgegooid joh, jij misschien welquote:Op maandag 22 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb de TT maar muzikaal neutraal gehouden dit keer. Voordat we uit MUZ worden gegooid.
ONZ toch?quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom zouden we uit MUZ gegooid worden dan? En waar moeten we dan heen? Naar NWS of zo?
Die lage stemmen... "bum, bum, bum"...quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
Moeten we nu naar de gemene deler zoeken? Ik heb nog geen idee.
Melting had het wel doorquote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die lage stemmen... "bum, bum, bum"...Paul McCartney - We All Stand Together
Rob is van de leopards.quote:Op maandag 22 november 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ram de nieuwe nummers er maar een beetje snel door.... De beste komen natuurlijk op het laatst pas. Maar deze is ook wel prettig.I Know Leopard - Good As What You Give
Ik vind dit wel heel lekker klinken eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ram de nieuwe nummers er maar een beetje snel door.... De beste komen natuurlijk op het laatst pas. Maar deze is ook wel prettig.I Know Leopard - Good As What You Give
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.quote:
Met wat voor soort muziek of welke artiest kan ik je wel blij maken dan?quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.
Ik zou daar even over na moeten denken.quote:Op maandag 22 november 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met wat voor soort muziek of welke artiest kan ik je wel blij maken dan?
Ai. Dat deed pijn.quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.
Klinkt niet slecht, maar mist dat speciale van Younger wel.quote:Op maandag 22 november 2021 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Deze hoorde ik vorige week ergens als achtergrondmuziek in een tv-programma. De fijne opvolger van (jaarlijst #1) Younger:Seinabo Sey - Hard Time
Wie was Astro?quote:Op maandag 22 november 2021 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Het is alweer even geleden, maar Astro van UB40 is overleden. Op dit nummer doet hij de leadzang.UB40 - Rat In Mi Kitchen
quote:Op maandag 22 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
Als ik een rat in mijn keuken zag, zou ik niet vrolijk gaan zingen
quote:Op maandag 22 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik wachtte bewust even tot je het eten op hadquote:Op maandag 22 november 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2021 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wachtte bewust even tot je het eten op had
Dat wordt zeer gewaardeerdquote:Op maandag 22 november 2021 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wachtte bewust even tot je het eten op had
quote:Op vrijdag 19 november 2021 02:10 schreef DJ11 het volgende:
Wow.... het nieuwe album van Adele is echt heel anders dan de voorafgaande single doet vermoeden. Het is behoorlijk divers qua sound. De typische ballads zoals op vorige albums zijn in de minderheid. Diverse tracks hebben een nogal "Amerikaanse" feel, zowel richting R&B, jaren 60-soul als gospel. Sommige nummers had Whitney Houston zo kunnen zingen. Maar er zijn ook reggae-invloeden, er wordt geëxperimenteerd met vocal-effecten en de akkoorden in sommige nummers doen jaren 20/30-achtig aan.
Daarmee is "30" echt een heel ander album dan de drie voorgangers.
Ik heb een nummer uitgekozen dat laat horen hoe anders het nieuwe album is t.o.v. de voorgaande.quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen maar hele lovende recensies over het nieuwe album van Adele gelezen.
Kijk.... weer een goede daad gedaan.quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef just me het volgende:
Even snel kadootjes besteld voor de kabouters in Gouda, die vieren het sinterklaasgebeuren dit weekend al.
Oh, dat is inderdaad vroeg. Ze zijn ook net te jong om dat door te hebben, denk ik? (dat het te vroeg is, bedoel ik)quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef just me het volgende:
Even snel kadootjes besteld voor de kabouters in Gouda, die vieren het sinterklaasgebeuren dit weekend al.
Ik ben benieuwd. De recensies maakten me zeer nieuwsgierig.quote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een nummer uitgekozen dat laat horen hoe anders het nieuwe album is t.o.v. de voorgaande.
Het is inderdaad te vroeg om het door te hebben voor ze.quote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad vroeg. Ze zijn ook net te jong om dat door te hebben, denk ik? (dat het te vroeg is, bedoel ik)
Dat moet nog blijken hèquote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... weer een goede daad gedaan.
Dit nummer is absoluut niet representatief voor het album. De eerste single ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. De recensies maakten me zeer nieuwsgierig.
Maak je me nou belachelijkquote:Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is inderdaad te vroeg om het door te hebben voor ze.
het sinterklaasweekend zitten ze in Limburg om het daar nog 'n keer te vierenquote:Op maandag 22 november 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad vroeg. Ze zijn ook net te jong om dat door te hebben, denk ik? (dat het te vroeg is, bedoel ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |