quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef spoilert het volgende:
We zitten met z'n alle in een "NOS hypnose"
Komende week krijgen we code zwart in de zorg. Ingrijpen is te laatquote:Op zondag 21 november 2021 20:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Denk zomaar dat er een lockdown aan zit te komen.
Komende week zal bepalend zijn.
weekendverlof, ze moet zo binnen zijnquote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zit die dame van die livestream van Leeuwarden niet in een inrichting?
Ik vind dat zo grappig he.. Wij "normies" zouden in een angstpsychose zitten.. Terwijl een echt wappie echte symptomen van een psychose laat zien..quote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef spoilert het volgende:
We zitten met z'n alle in een "NOS hypnose"
Dat was vast een viroloogquote:Op zondag 21 november 2021 20:51 schreef mootie het volgende:
2g is gay, nigger, flikkers, willeke, goed verhaal.
Was dat een vrouw?quote:Op zondag 21 november 2021 20:51 schreef mootie het volgende:
2g is gay, nigger, flikkers, willeke, goed verhaal.
https://www.facebook.com/053enschedequote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef Sodemieters het volgende:
Iemand een linkje naar Albert? Die in de OP werkt niet.
Medelijden met haar verzorgsters. Wat een verschrikkelijk mensquote:Op zondag 21 november 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
weekendverlof, ze moet zo binnen zijn
Kan ik niet zien zonder Facebook. Rechtstreeks linkje naar de stream zou wel moeten werken.quote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede
Heb je link?quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef spoilert het volgende:
Dat mens in Leeuwarden ratelt aan een stuk alle complot theorieën op
En geen toeters!quote:Op zondag 21 november 2021 20:55 schreef Ireth het volgende:
Op zich wel fijn dat er eens geen "liefde, vrede, geen dictatuur!!" te horen valt!
Hij is live via fb...quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kan ik niet zien zonder Facebook. Rechtstreeks linkje naar de stream zou wel moeten werken.
Oh sorry, dat kan ik niet vindenquote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kan ik niet zien zonder Facebook. Rechtstreeks linkje naar de stream zou wel moeten werken.
"worden gewoon met stenen bekogeld"quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef spoilert het volgende:
Dat mens in Leeuwarden ratelt aan een stuk alle complot theorieën op
Hier net zo, ik vond die ouders vorig jaar in Hilversum zo mooi, die kwamen hun zoon gewoon ophalen en sleepte hem naar huisquote:Op zondag 21 november 2021 20:55 schreef Sfancta het volgende:
Als ik erachter kwam dat een kind van mij, jongen of meid, meedeed met zoiets als dit kreeg hij/zij zo'n klappen van mij dat ze nog niet meer erover durfden te nadenken. Ook als ze "volwassen" zouden zijn.
zoek alle 50 spelfouten.quote:Beste mensen, we zijn de leugens, manipulatie en onderdruking meer dan zat. Deze demo is niet gefasaliteerd en aangevraagd want bij de slager die zijn ijgen vlees keurt willen we niets kopen. ider die aanwezig is zal er op eigen titel staan, als individuen die we allen zijn. Tijdens de gemeenteraadzitting laten we ons horen en afschuw blijken tegen dit fascistoïde beleid van uitsluiting en medische apartheid. Voor wie als sint of piet wil komen, sluit je aan. Kom dus met grote getalen en deel dit bericht
Dit ziet er toch wel schokkend uitquote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
Dus wel iets meer dan 6 man in Enschede op de been
We hebben geen idee, Albert wil geen mensen in beeld brengenquote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
Dus wel iets meer dan 6 man in Enschede op de been
Een minuut daarvoor was het nog "goedzo jongens!"quote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Dat wijf lekker aan het opruiien en nu er een vuurtje is: "maar mijn auto staat daar!!"
Dat beweer ik nergensquote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel schokkend uit
https://www.facebook.com/053enschede/videos/440841570959831quote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik vraag om een rechtstreeks linkje naar z'n stream op FB.
Omdat de echte gekken buiten lopen... Althans dat was mijn ervaring toen ik zelf opgenomen wasquote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zit die dame van die livestream van Leeuwarden niet in een inrichting?
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een minuut daarvoor was het nog "goedzo jongens!"
Heb je de link van Albert? Want ik luister nu naar een heel irritant wijf.quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef mazaru het volgende:
Er is een noodvebel bekracht zegt Albert
Thanks!quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef spoilert het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede/videos/440841570959831
Echt, is dat standaard erbij, wappie zijn?quote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
pff, Eline heeft alweer een herrieprotest aangekondigd voor vrijdagavond. die gaat er vanuit dat de eerstvolgende persconferentie vrijdag 26 november is.
en een of andere debiel heeft een tekstje getypt wat Eline verspreid op onrecht facebook:
[..]
zoek alle 50 spelfouten.
https://www.facebook.com/053enschedequote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je de link van Albert? Want ik luister nu naar een heel irritant wijf.
Deze kan ik niet zien gek genoeg (heb geen fb)quote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede
Dit is echt de meest verknipte "streamer" die ik ooit heb gehoord....quote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef Starhopper het volgende:
RELLEN!!! DE POLITIE ZIJN MOORDENAARS!! RELLEN JONGONS!!!!
En dat staat dan als een angsthaas aan de zijkant
niet mijn probleemquote:Op zondag 21 november 2021 21:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deze kan ik niet zien gek genoeg (heb geen fb)
Die zouden ze net zo moeten aanpakken als dat Tokkiewijf gisteren in Den Haag. Die had een grote bek vanuit een bus naar de agentenquote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef Starhopper het volgende:
RELLEN!!! DE POLITIE ZIJN MOORDENAARS!! RELLEN JONGONS!!!!
En dat staat dan als een angsthaas aan de zijkant
Zijn dit trouwens de nieuwe ME busjes?quote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef mazaru het volgende:
Let op! Zegt Albert. Die politieauto gaat nu keihard op de menigte inrijden!
[ afbeelding ]
Hulde aan de politiequote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zouden ze net zo moeten aanpakken als dat Tokkiewijf gisteren in Den Haag. Die had een grote bek vanuit een bus naar de agenten![]()
[ afbeelding ]
Die Haagse politie wist hoe ze het aan moesten pakken. Binnen notime was het rustigquote:
Ja mooi was datquote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zouden ze net zo moeten aanpakken als dat Tokkiewijf gisteren in Den Haag. Die had een grote bek vanuit een bus naar de agenten![]()
[ afbeelding ]
Beterschapquote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutwijf man,
Ik ben helaas gepakt door het virus door een familielid (die ik nooit meer wil zien) , gevaccineerd, maar ben behoorlijk kapot, spierpijn, nekpijn al dagen en dagen, totaal geen geur en reuk meer
Is allemaal nep en een kleine griep
Ik zou wel willen betalen voor een dagje ME hoorquote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef halfway het volgende:
Je als politieagent voor ¤1900 netto in gevaar brengen
Ik vraag me dus af of Albert bekend is met het fenomeen earpods.quote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef Charmian het volgende:
kwalbertje weer helemaal trots dat hij romeo's heeft gespot
Wowwquote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutwijf man,
Ik ben helaas gepakt door het virus door een familielid (die ik nooit meer wil zien) , gevaccineerd, maar ben behoorlijk kapot, spierpijn, nekpijn al dagen en dagen, totaal geen geur en reuk meer
quote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutwijf man,
welke stream?quote:Op zondag 21 november 2021 21:05 schreef Oriente het volgende:
Holy shit dit wijf is zo irritant dat ik haar écht een baksteen tegen die harses van d'r gun.
Hoe lang na de vaccinatie ben je aangestoken? 2x gevaccineerd?quote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutwijf man,
Op een kruisje geklikt en gewoon gone...quote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eindelijk ingepikt door Duitsland???
Ik denk dat je ze teveel credits geeft als je denkt dat ze het antwoord weten op 1+1quote:Op zondag 21 november 2021 21:06 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij is er een helikopter, ze verwachten nu ook paarden en honden want 1+1=2
Die gaat nu richting Ede.quote:Op zondag 21 november 2021 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens klopt het wel dat er een politiehelikopter boven Enschede hangt. Hoor 'm zelf ook
quote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Iemand anders beschermt ze niet. Ik verdien wat meer dan een agent met mijn adviserende schrijverij, maar zal me ook voor mijn maandloon in gevaar moeten brengen als de politie er niet bij kan zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef halfway het volgende:
Je als politieagent voor ¤1900 netto in gevaar brengen
Ja, dat zijn ze echt. Volgens die Esther zijn het allemaal jongeren van 14-15 jaar.quote:Op zondag 21 november 2021 21:05 schreef spoilert het volgende:
"We moeten Eieren hebben" Die relschoppers zijn 14 of zo??
3.5 maanden, 2x phizerquote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe lang na de vaccinatie ben je aangestoken? 2x gevaccineerd?
Hopeloos verloren generatie.quote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze echt. Volgens die Esther zijn het allemaal jongeren van 14-15 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Meer dan de helft van de opgepakten in Rotterdam vrijdag was ook minderjarig.quote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze echt. Volgens die Esther zijn het allemaal jongeren van 14-15 jaar.
Is het er maar één?quote:Op zondag 21 november 2021 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens klopt het wel dat er een politiehelikopter boven Enschede hangt. Hoor 'm zelf ook
Doe ik zeker niet maar dat wijf in die stream wel, daar doelde ik opquote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef just me het volgende:
[..]beterschap en onderschat je "griepje" niet
quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Ireth het volgende:
Ik moet plassen en heb dorst....
LievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen auto-immuunziekte? Was het ziektebeeld dat je eerst ziek werd, vervolgens beter en daarna heftig ziek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
awwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Met raketwerpers.quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het er maar één?
Worden er straks vast 3 in Alberts hoofd
dat past niet in zijn wereldje van waanideeënquote:Op zondag 21 november 2021 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of Albert bekend is met het fenomeen earpods.
Heftig niet, maar er zat/zit wel een dipje in, maar dat heb ik met de normale griep ook gehad.quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch geen auto-immuunziekte? Was het ziektebeeld dat je eerst ziek werd, vervolgens beter en daarna heftig ziek?
Mijn jongste is 18 maar ik weet wel waar die is(thuis dus) 1x zo'n ongein en hij kan 6 maanden door een rietje eten.quote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een irritant kutwijf is dat joh
Groningenquote:Op zondag 21 november 2021 21:12 schreef mazaru het volgende:
Nieuwe live van 1 of andere "Karin Zwijgrecht"![]()
https://www.facebook.com/mijnwereld
Heeft ze een date?quote:Op zondag 21 november 2021 21:12 schreef mazaru het volgende:
Die kan ik niet zien.quote:Op zondag 21 november 2021 21:12 schreef mazaru het volgende:
Die was er vanmiddag ook bij, bij die demoquote:Op zondag 21 november 2021 21:12 schreef mazaru het volgende:
Dit hoor je vaker van jonge en/of fitte mensen. Dat het even beter gaat en daarna weer ziek. Dat zou een overreactie van je immuunsysteem kunnen zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heftig niet, maar er zat/zit wel een dipje in, maar dat heb ik met de normale griep ook gehad.
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 21:14 schreef spoilert het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/4882549841776971
Nu wel?
Ze word weggestuurd, maar stapt nu weer op de scooterquote:Op zondag 21 november 2021 21:12 schreef mazaru het volgende:
Die link van Spoilert doet het welquote:
Ja. Wel lekkere karma dit. Opruiien en nu auto naar de klote dankzij haar eigen opruiiende gedragquote:Op zondag 21 november 2021 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Dus zij komt als aanstoker van de rellen met de auto, en parkeert het ding daarna in het relgebied?
Niemand heb een lader bij zichquote:
ik dacht patrick...quote:Op zondag 21 november 2021 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
mijn OUTO staat daaahhrrrr. JOERIE heeft mijn OUTO daar naartoe gezet
Ben geen jong bloempje meer, was vroeger fitter. Maar het kan er nog mee door nu.quote:Op zondag 21 november 2021 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit hoor je vaker van jonge en/of fitte mensen. Dat het even beter gaat en daarna weer ziek. Dat zou een overreactie van je immuunsysteem kunnen zijn.
Rotterdam staat op eenzame hoogte.quote:Op zondag 21 november 2021 21:17 schreef puzziepie het volgende:
Tot nu toe valt allemaal reuze mee met rellen
Of ik mis wat
Livestream van Karin, maar het is niet erg spannendquote:
Godsamme. Post nou eens linkjes naar de streams, niet naar een profiel. Hier kan niemand bij zonder FB.quote:Op zondag 21 november 2021 21:12 schreef mazaru het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rotterdam staat op eenzame hoogte.
de bekendste livestreamerquote:
Hier:quote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Godsamme. Post nou eens linkjes naar de streams, niet naar een profiel. Hier kan niemand bij zonder FB.
Nee, ik denk dat het vanavond wel rustig blijftquote:Op zondag 21 november 2021 21:17 schreef puzziepie het volgende:
Tot nu toe valt allemaal reuze mee met rellen
Of ik mis wat
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Zonde, hoe irritant ook, Esther was wel in Leeuwarden. Dat lijkt de enige plek waar het echt los gaat. Die stream van Albert daar gebeurt niets. En ook in Groningen lijkt het wel mee te vallen.
dat verzin ik niet maar dat zei zequote:
Goed nieuws maar er zijn hoop oproepen gedaan voor vanavond , kijk het ff aanquote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het vanavond wel rustig blijft
Ahh, er is iets chronisch mis in die kupkes van die wappiesquote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
dat verzin ik niet maar dat zei ze
Hej nog een naam die ik van vroeger (VBL/Hools) ken!quote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
dat verzin ik niet maar dat zei ze
Heel veel kinderen zitten 'ziek' thuisquote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef mazaru het volgende:
Allemaal kinderen. Moet dat tuig morgen niet naar school?
JAaquote:Op zondag 21 november 2021 21:24 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/desteigeraar/videos/1669228556612893/
Leeuwarden![]()
Blij dat ik niet meer in de buurt woon.quote:
OMG wat een treurneuzenquote:Op zondag 21 november 2021 21:24 schreef StephanL het volgende:
Leeuwarden![]()
Echt hè, op al die livestreams heb ik nog niemand gehoord die enigszins “normaal” klinkt.quote:Op zondag 21 november 2021 21:25 schreef spoilert het volgende:
Dat vrouwtje bij KarinAllemaal lui zonder diploma
LINKquote:
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/4882549841776971/quote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Godsamme. Post nou eens linkjes naar de streams, niet naar een profiel. Hier kan niemand bij zonder FB.
Thnx!!quote:Op zondag 21 november 2021 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/4882549841776971/
Dat is gewoon Esther op een ander account wat een wappie geratelquote:Op zondag 21 november 2021 21:24 schreef StephanL het volgende:
Leeuwarden![]()
Ja die grap maakte @onlogisch net bij jou toch?quote:Op zondag 21 november 2021 21:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Best wel ja
@:coco @:onlogisch @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer
VBL Humorquote:Op zondag 21 november 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die grap maakte @:Onlogisch net bij jou toch?
Leuke grap
Zaten ze maar thuis. Maar die ouders zijn allang blij als dat tuig even de deur uit is. Het maakt ze niets uit wat ze buiten uitvreten.quote:Op zondag 21 november 2021 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel kinderen zitten 'ziek' thuis
Corona jeweet
Moet je ook niet willenquote:
Hier is de oudste thuis, teveel kids in de klas en een juf die covid hebben...quote:Op zondag 21 november 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zaten ze maar thuis. Maar die ouders zijn allang blij als dat tuig even de deur uit is. Het maakt ze niets uit wat ze buiten uitvreten.
Een groot schandaal!!quote:
Heb het geluid uitgezetquote:
Het was sarcastischquote:Op zondag 21 november 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zaten ze maar thuis. Maar die ouders zijn allang blij als dat tuig even de deur uit is. Het maakt ze niets uit wat ze buiten uitvreten.
quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
Albert is door ME's tegen de grond geknuppeld, live op beeld.
quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb drie streams openstaan , waar is die Jaaaaaaaaa?quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef mazaru het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik weer gemist. Zal wel op Dumpert komen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
mooi zo.quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
Iemand een gif?quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
Kreeg een paar rake klappen van de MEquote:Op zondag 21 november 2021 21:32 schreef Sfancta het volgende:
Lees dat Albert op de grond ligt? Klappen gehad?
Albert heeft een paar flinke knallen gehadquote:Op zondag 21 november 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb drie streams openstaan , waar is die Jaaaaaaaaa?
Zit ik naar die sufkut in Leeuwarden te luisteren!!quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 21:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hej nog een naam die ik van vroeger (VBL/Hools) ken!
Vandaar dat zijn stream dood isquote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Albert heeft een paar flinke knallen gehad
Ja ik ook maar die is verdwaald of zo?quote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik naar die sufkut in Leeuwarden te luisteren!!
Leeuwarden is niet eens zo grootquote:Op zondag 21 november 2021 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die is verdwaald of zo?
dus datquote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik naar die sufkut in Leeuwarden te luisteren!!
Allemaal duh sgult van Mark en Hugoquote:
Het zal je winkel maar zijnquote:Op zondag 21 november 2021 21:35 schreef engine het volgende:
Brillen jatten![]()
Ga je dan daarna op het pleintje rondlopen om dat ding te verpatsen
LOOK WHAT YOU MADE US DO!quote:
Ze mocht niet naar haar autoquote:Op zondag 21 november 2021 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die is verdwaald of zo?
Ja dat welquote:
En maar brullen dat ze voor de vrijheid strijden en 'wij zijn Nederland'quote:Op zondag 21 november 2021 21:35 schreef Ed1234 het volgende:
Zo triest dithet zal je winkel maar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |