quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef spoilert het volgende:
We zitten met z'n alle in een "NOS hypnose"
Komende week krijgen we code zwart in de zorg. Ingrijpen is te laatquote:Op zondag 21 november 2021 20:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Denk zomaar dat er een lockdown aan zit te komen.
Komende week zal bepalend zijn.
weekendverlof, ze moet zo binnen zijnquote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zit die dame van die livestream van Leeuwarden niet in een inrichting?
Ik vind dat zo grappig he.. Wij "normies" zouden in een angstpsychose zitten.. Terwijl een echt wappie echte symptomen van een psychose laat zien..quote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef spoilert het volgende:
We zitten met z'n alle in een "NOS hypnose"
Dat was vast een viroloogquote:Op zondag 21 november 2021 20:51 schreef mootie het volgende:
2g is gay, nigger, flikkers, willeke, goed verhaal.
Was dat een vrouw?quote:Op zondag 21 november 2021 20:51 schreef mootie het volgende:
2g is gay, nigger, flikkers, willeke, goed verhaal.
https://www.facebook.com/053enschedequote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef Sodemieters het volgende:
Iemand een linkje naar Albert? Die in de OP werkt niet.
Medelijden met haar verzorgsters. Wat een verschrikkelijk mensquote:Op zondag 21 november 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
weekendverlof, ze moet zo binnen zijn
Kan ik niet zien zonder Facebook. Rechtstreeks linkje naar de stream zou wel moeten werken.quote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede
Heb je link?quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef spoilert het volgende:
Dat mens in Leeuwarden ratelt aan een stuk alle complot theorieën op
En geen toeters!quote:Op zondag 21 november 2021 20:55 schreef Ireth het volgende:
Op zich wel fijn dat er eens geen "liefde, vrede, geen dictatuur!!" te horen valt!
Hij is live via fb...quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kan ik niet zien zonder Facebook. Rechtstreeks linkje naar de stream zou wel moeten werken.
Oh sorry, dat kan ik niet vindenquote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kan ik niet zien zonder Facebook. Rechtstreeks linkje naar de stream zou wel moeten werken.
"worden gewoon met stenen bekogeld"quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef spoilert het volgende:
Dat mens in Leeuwarden ratelt aan een stuk alle complot theorieën op
Hier net zo, ik vond die ouders vorig jaar in Hilversum zo mooi, die kwamen hun zoon gewoon ophalen en sleepte hem naar huisquote:Op zondag 21 november 2021 20:55 schreef Sfancta het volgende:
Als ik erachter kwam dat een kind van mij, jongen of meid, meedeed met zoiets als dit kreeg hij/zij zo'n klappen van mij dat ze nog niet meer erover durfden te nadenken. Ook als ze "volwassen" zouden zijn.
zoek alle 50 spelfouten.quote:Beste mensen, we zijn de leugens, manipulatie en onderdruking meer dan zat. Deze demo is niet gefasaliteerd en aangevraagd want bij de slager die zijn ijgen vlees keurt willen we niets kopen. ider die aanwezig is zal er op eigen titel staan, als individuen die we allen zijn. Tijdens de gemeenteraadzitting laten we ons horen en afschuw blijken tegen dit fascistoïde beleid van uitsluiting en medische apartheid. Voor wie als sint of piet wil komen, sluit je aan. Kom dus met grote getalen en deel dit bericht
Dit ziet er toch wel schokkend uitquote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
Dus wel iets meer dan 6 man in Enschede op de been
We hebben geen idee, Albert wil geen mensen in beeld brengenquote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
Dus wel iets meer dan 6 man in Enschede op de been
Een minuut daarvoor was het nog "goedzo jongens!"quote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Dat wijf lekker aan het opruiien en nu er een vuurtje is: "maar mijn auto staat daar!!"
Dat beweer ik nergensquote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel schokkend uit
https://www.facebook.com/053enschede/videos/440841570959831quote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik vraag om een rechtstreeks linkje naar z'n stream op FB.
Omdat de echte gekken buiten lopen... Althans dat was mijn ervaring toen ik zelf opgenomen wasquote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zit die dame van die livestream van Leeuwarden niet in een inrichting?
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een minuut daarvoor was het nog "goedzo jongens!"
Heb je de link van Albert? Want ik luister nu naar een heel irritant wijf.quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef mazaru het volgende:
Er is een noodvebel bekracht zegt Albert
Thanks!quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef spoilert het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede/videos/440841570959831
Echt, is dat standaard erbij, wappie zijn?quote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
pff, Eline heeft alweer een herrieprotest aangekondigd voor vrijdagavond. die gaat er vanuit dat de eerstvolgende persconferentie vrijdag 26 november is.
en een of andere debiel heeft een tekstje getypt wat Eline verspreid op onrecht facebook:
[..]
zoek alle 50 spelfouten.
https://www.facebook.com/053enschedequote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je de link van Albert? Want ik luister nu naar een heel irritant wijf.
Deze kan ik niet zien gek genoeg (heb geen fb)quote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede
Dit is echt de meest verknipte "streamer" die ik ooit heb gehoord....quote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef Starhopper het volgende:
RELLEN!!! DE POLITIE ZIJN MOORDENAARS!! RELLEN JONGONS!!!!
En dat staat dan als een angsthaas aan de zijkant
niet mijn probleemquote:Op zondag 21 november 2021 21:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deze kan ik niet zien gek genoeg (heb geen fb)
Die zouden ze net zo moeten aanpakken als dat Tokkiewijf gisteren in Den Haag. Die had een grote bek vanuit een bus naar de agentenquote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef Starhopper het volgende:
RELLEN!!! DE POLITIE ZIJN MOORDENAARS!! RELLEN JONGONS!!!!
En dat staat dan als een angsthaas aan de zijkant
Zijn dit trouwens de nieuwe ME busjes?quote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef mazaru het volgende:
Let op! Zegt Albert. Die politieauto gaat nu keihard op de menigte inrijden!
[ afbeelding ]
Hulde aan de politiequote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zouden ze net zo moeten aanpakken als dat Tokkiewijf gisteren in Den Haag. Die had een grote bek vanuit een bus naar de agenten![]()
[ afbeelding ]
Die Haagse politie wist hoe ze het aan moesten pakken. Binnen notime was het rustigquote:
Ja mooi was datquote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zouden ze net zo moeten aanpakken als dat Tokkiewijf gisteren in Den Haag. Die had een grote bek vanuit een bus naar de agenten![]()
[ afbeelding ]
Beterschapquote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutwijf man,
Ik ben helaas gepakt door het virus door een familielid (die ik nooit meer wil zien) , gevaccineerd, maar ben behoorlijk kapot, spierpijn, nekpijn al dagen en dagen, totaal geen geur en reuk meer
Is allemaal nep en een kleine griep
Ik zou wel willen betalen voor een dagje ME hoorquote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef halfway het volgende:
Je als politieagent voor ¤1900 netto in gevaar brengen
Ik vraag me dus af of Albert bekend is met het fenomeen earpods.quote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef Charmian het volgende:
kwalbertje weer helemaal trots dat hij romeo's heeft gespot
Wowwquote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Wat een kutwijf man,
Ik ben helaas gepakt door het virus door een familielid (die ik nooit meer wil zien) , gevaccineerd, maar ben behoorlijk kapot, spierpijn, nekpijn al dagen en dagen, totaal geen geur en reuk meer
Is allemaal nep en een kleine griep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |