Ja dat kloptquote:Op zondag 21 november 2021 22:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Het is niet gericht tegen de politie als organisatie zoals bijvoorbeeld die Floydrellen. Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk wel dat het in ieder geval ten dele gericht is jegens de staat. En de politie is daar de exponent van.
Zwitserland gaat idd ook hard omhoog. Kan me niet voorstellen dat die niet verder in gaan grijpen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Ongelooflijk kut als politieagent trouwens![]()
Ik kijk uit naar betere tijden. Donderdag naar Zwitserland toe, daar is al een tijdje 2G en maakt geen pest (hihaho) uit. Oprecht benieuwd of ze dat debiele idee er hier doorheen gaan krijgen
Het is ook gewoon een hoop frustratie dat er leeft, men is er klaar mee. En het foei roepen door de overheid wordt niet meer naar geluisterd,quote:Op zondag 21 november 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik deel eigenlijk helemaal niet dat het expliciet tegen de politie is gericht. Die waren daar en daarom klapte het uit elkaar richting hen, als er politici hadden gestaan waren die het mikpunt geweest van de menigte
De boel staat 'gewoon' ongelooflijk onder spanning
Nee inderdaad. Als ze met zo´n persco aan komen zetten zoals eerder op de avond besproken dan neem ik niet eens de moeite om mijn tv aan te zetten.quote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hoop frustratie dat er leeft, men is er klaar mee. En het foei roepen door de overheid wordt niet meer naar geluisterd,
Waarom moeten ze worden aangesproken ? Doen ze iets verkeerd of hebben ze een eigen willetje (dat ze die leeftijd heeft doen bereiken) ?quote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom geen enkel land 65+ers durft aan te spreken. De meest bizarre maatregelen komen voorbij, maar de groepen waar het om gaat aanspreken durft niemand.
Ruslandquote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom geen enkel land 65+ers durft aan te spreken. De meest bizarre maatregelen komen voorbij, maar de groepen waar het om gaat aanspreken durft niemand.
Zou dit alles meespelen in de afweging van wel of geen lockdown? Je kan wel raden wat er gebeurt als volgende week weer alles dicht gaat en/of een avondklok komt. De Staat begint het gezag over de straat langzamerhand te verliezen lijkt het wel.quote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hoop frustratie dat er leeft, men is er klaar mee. En het foei roepen door de overheid wordt niet meer naar geluisterd,
Misschien moeten er nóg meer politici met morbide obesitas en in herhaling vallende virologen in tv studios uitgenodigd worden om mensen op te roepen zich vrijwillig op te hokken.quote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ja het is even afwachten iddquote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Zwitserland gaat idd ook hard omhoog. Kan me niet voorstellen dat die niet verder in gaan grijpen.
Uiteraard, zit in het script immers.quote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Ongelooflijk kut als politieagent trouwens![]()
Ik kijk uit naar betere tijden. Donderdag naar Zwitserland toe, daar is al een tijdje 2G en maakt geen pest (hihaho) uit. Oprecht benieuwd of ze dat debiele idee er hier doorheen gaan krijgen
En dan straks ontdekken dat de cijfers van 2018 waren...... bijzonder vermakelijk dat men op grond van mobiliteitscijfers, gedragingen gaat aflezen. Gelukkig ben ik altijd op weg, thuis waar een bot het werk doet.quote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Die lui zitten zich kennelijk suf te staren op (verkeers)bewegingen en dergelijke. Wat me zonder verdere context niet enorm effectief lijkt.
Script?quote:Op zondag 21 november 2021 22:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiteraard, zit in het script immers.
Ook dat totaal niet. Er waren amper demonstranten en wel heel snel veel lui die "als verzetje" uit waren op rellen, vernielen en "lekker" de politie belagen. Waren ook bepaalde groeperingen duidelijk in beeld omdat ze zich zelf op beeld (doch met hoodies sjaals etc ter vermomming) opzettelijk als groep kenbaar maakten.quote:Op zondag 21 november 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik deel eigenlijk helemaal niet dat het expliciet tegen de politie is gericht. Die waren daar en daarom klapte het uit elkaar richting hen, als er politici hadden gestaan waren die het mikpunt geweest van de menigte
Script.quote:
Oh zo. Ja dat deel ik volledig.quote:Op zondag 21 november 2021 22:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Script.
Dat hele 2G via de media en advies vragen aan OMT.. Dat hele warm maken 3 weken lang.. Natuurlijk voeren ze dat in. Dat is al 2 jaar de methode.
Gompie zei laatst dat de staat bij het OMT komt voor wetenschappelijke onderbouwing voor wat ze willen invoeren ipv dat ze vragen voor advies.
Wetenschap en conclusies op aanvraag...
Alles speelt mee, we worden geregeerd door emotie.quote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zou dit alles meespelen in de afweging van wel of geen lockdown? Je kan wel raden wat er gebeurt als volgende week weer alles dicht gaat en/of een avondklok komt. De Staat begint het gezag over de straat langzamerhand te verliezen lijkt het wel.
Ook dat totaal niet. Er waren amper demonstranten en wel heel snel veel lui die "als verzetje" uit waren op rellen, vernielen en lekker de politie belagen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, dit waren gewoon voornamelijk de bekende relschoppers, die er altijd bij zijn bij rellen. En een klein deel vaste kern "coronademonstranten" die er ook waren en het prachtig vonden. En verder was iedereen die wel vreedzaam was erg snel weg (en terecht).quote:Op zondag 21 november 2021 22:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Het is niet gericht tegen de politie als organisatie zoals bijvoorbeeld die Floydrellen. Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk wel dat het in ieder geval ten dele gericht is jegens de staat. En de politie is daar de exponent van.
Die rellen in Rotterdam hadden daar vrij weinig mee te maken. Evenals de onrust gisteren en vandaag elders. Sensatiezoekers en relschoppers.quote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar dat is de macht. Die is op geen enkele manier in het geding. Het gezag daarentegen, dat is echt wel aan het afkalven.quote:Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef zalkc het volgende:
[..]
Alles speelt mee, we worden geregeerd door emotie.
Maar de politie kan nog wel een paar tandjes harder optreden. Als er echt dreiging is dan wordt het leger bijgeschakeld, eerst in de vorm van de KMAR.
Nou dit is dus al 3 weken lang met open armen wachten op code zwart.quote:Op zondag 21 november 2021 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat deel ik volledig.
Het wordt ook zo opzichtig aangepakt allemaal, bijzonder. Je zou denken dat die spindoctors daar iets meer kaas van gegeten hebben zodat de patronen niet zo ongelooflijk zichtbaar zouden zijn.
Maar ja...
Ben benieuwd waar we uit uitkomen want 2G gaat echt niet helpen
Zou het zinvol zijn als politiek leiders boodschappen achterlaten online?quote:Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef maan_man het volgende:
De rellen zijn nu groot en ongrijpbaar. De schade wordt niet echt gevoeld, dus mensen vinden het wel best dat lui een beetje over straat lopen te rollenbollen bij met de politie. Dat was vorig jaar ook. Het begon in Eindhoven station aan diggelen en een wagen van pro-rail lag te branden. Veel mensen hadden zoiets van dat is niet normaal, maar het zal wel.
Toen kwamen de Primera en die pillenboer in Rotterdam. Daarnaast werden wagens van de "gewone man" beschadigd. Toen sloeg het sentiment om. Mensen waren bereid om hun buurjongen aan te geven en er verschenen buurtvaders op straat. Zoiets zou nu ook waar een keerpunt kunnen zijn, maar zolang het kat en muis blijft met de politie, zouden de onrusten nog wel een tijdje kunnen aanhouden.
Ik vraag me af wie ze naar mijn deur sturen als ik me niet laat vaccineren als het verplicht is straks. 2 militairen en een verpleegkundige?quote:Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef zalkc het volgende:
[..]
Alles speelt mee, we worden geregeerd door emotie.
Maar de politie kan nog wel een paar tandjes harder optreden. Als er echt dreiging is dan wordt het leger bijgeschakeld, eerst in de vorm van de KMAR.
Ik vermoed PostNL.quote:Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie ze naar mijn deur sturen als ik me niet laat vaccineren als het verplicht is straks. 2 militairen en een verpleegkundige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |