Dvd van alle corona persco's ?quote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan zet je maar even een dvd’je op.
Mvg Hugo.
quote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef bamibij het volgende:
Spaanse Griep kun je van alles over vinden in de kranten van destijds. Delpher
quote:Op zondag 21 november 2021 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag deze foto voorbij komen op twitter uit die tijd
Dat is ook niet gek, toch? Het duurt gewoon al erg lang en dingen zijn niet gegaan zoals we hadden gehoopt. En nu zitten we weer in een heel moeilijke situatie met zorg die erg onder druk staat.quote:Op zondag 21 november 2021 21:49 schreef SilverEyes het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het steeds vaker ook wel wat somber in zie.
Vooral toen ik vrijdag (?) het interview met van Dissel las die zei dat dit waarschijnlijk de laatste winter was met zware maatregelen door de komst van de pil. Toen dacht ik ja, dat zei je vorig jaar ook, met toen de vaccins als redmiddel.
Niet dat ik hem dat aanreken, maar meer dat ik denk: wat zou er komend jaar weer gebeuren? Een variant die de bestaande vaccins ontwijkt? De pil werkt daar niet tegen?
Ik verlang gewoon erg terug naar mijn leven voor maart 2020, dat lijkt al zo lang geleden.
#einde emo post
Ik weet het nog heel goed. Was een dag met nog ander groter nieuws.quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet daar echt amper nog wat van. Was toen 17 jaar oud. Ik kan me niet voorstellen dat ik in die tijd amper met het wereldnieuws bezig was.
Starhopper in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #115 Plunderingenquote:Op zondag 21 november 2021 21:53 schreef trein2000 het volgende:
Weer onrust gemeld in diverse steden. Wordt nog wat als de maatregelen weer aangescherpt moeten worden.
Kun je een avondklok instellen uit openbare orde perspectief
Ik moet zeggen dat ik dat vertrouwen een beetje begin kwijt te raken. Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las ‘ja vriend, dat hebben we eerder gehoord. Nog lekker in een kleine groep carnaval gevierd gek?’.quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek, toch? Het duurt gewoon al erg lang en dingen zijn niet gegaan zoals we hadden gehoopt. En nu zitten we weer in een heel moeilijke situatie met zorg die erg onder druk staat.
Ik heb er echt wel vertrouwen in dat het allemaal weer goed komt, maar ik ben ook wel bang dat dat wel wat langer zal duren dan we hadden gedacht en gehoopt.
Kadgodquote:Op zondag 21 november 2021 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag deze foto voorbij komen op twitter uit die tijd
In Leeuwarden worden weer getrokken vuurwapens gemeld…quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Starhopper in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #115 Plunderingen
Als ik hier kijk zijn het vooral mensen die aan het streamen zijn en proberen leuke content daarop te krijgen.
Weet niet of het zo massaal gedragen is om te gaan rellen.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bij wie kan je aankloppen voor vaccinatieschade overigens?
Door goedkeuring van het vaccin heeft de toelatende overheid de volledige aansprakelijkheid overgenomen. Voor Covid19 is een speciale noodloop bedacht die Farmaceuten vrijstelt van "onbekende" nevenschade.quote:Op zondag 21 november 2021 16:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bij wie kan je aankloppen voor vaccinatieschade overigens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Ik geloof Van Dissel niet per se. Ik ga ervan uit dat het weer goed komt. Dit kan zo niet forever duren. Maar of dat volgend jaar al is, dat het helemaal goed komt, dat durf ik niet te hopen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat vertrouwen een beetje begin kwijt te raken. Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las ‘ja vriend, dat hebben we eerder gehoord. Nog lekker in een kleine groep carnaval gevierd gek?’.
Iedereen ziet dat we afkoersen op gewoon weer een kutwinter, terwijl diezelfde Van Dissel dat een maand geleden nog min of meer uitsloot. Waarom zou ik hem nu wel geloven?
Klopt, door ons allemaal een sticker te beloven, blijven wij in groep 3 ook de rest van de middag netjes op onze plek zitten. Alleen wist de meester zeker dat er genoeg stickers in zijn la lagen, terwijl het voor Jaap maar afwachten is of hij de verwachtingen kan inlossen. Dat is spelen met vuur.quote:Op zondag 21 november 2021 21:49 schreef SilverEyes het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het steeds vaker ook wel wat somber in zie.
Vooral toen ik vrijdag (?) het interview met van Dissel las die zei dat dit waarschijnlijk de laatste winter was met zware maatregelen door de komst van de pil. Toen dacht ik ja, dat zei je vorig jaar ook, met toen de vaccins als redmiddel.
Niet dat ik hem dat aanreken, maar meer dat ik denk: wat zou er komend jaar weer gebeuren? Een variant die de bestaande vaccins ontwijkt? De pil werkt daar niet tegen?
Ik verlang gewoon erg terug naar mijn leven voor maart 2020, dat lijkt al zo lang geleden.
#einde emo post
quote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Door goedkeuring van het vaccin heeft de toelatende overheid de volledige aansprakelijkheid overgenomen. Voor Covid19 is een speciale noodloop bedacht die Farmaceuten vrijstelt van "onbekende" nevenschade.
Fabrikanten zijn dan alleen nog aansprakelijk indien zij aantoonbaar verkeerde informatie geven en/of bewust productiefouten maken. Dat er verkeerde informatie zal zijn vanwege alle "mitsen en maren", ongeveer uitgesloten.Dus de EMA in principe? K..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ja, zo zie ik het ook. Jaap heeft geen idee, maar dat heeft niemand eigenlijk. Maar dat betekent niet dat het niet beter zal worden.quote:Op zondag 21 november 2021 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof Van Dissel niet per se. Ik ga ervan uit dat het weer goed komt. Dit kan zo niet forever duren. Maar of dat volgend jaar al is, dat het helemaal goed komt, dat durf ik niet te hopen.
Hoewel het niet zo is dat ik Van Dissel niet vertrouw, maar ik denk dat het allemaal minder goed te modelleren en voorspellen is dan we hadden gedacht en gehoopt.
quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet daar echt amper nog wat van. Was toen 17 jaar oud. Ik kan me niet voorstellen dat ik in die tijd amper met het wereldnieuws bezig was.
Zou het..quote:Op zondag 21 november 2021 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof Van Dissel niet per se. Ik ga ervan uit dat het weer goed komt. Dit kan zo niet forever duren. Maar of dat volgend jaar al is, dat het helemaal goed komt, dat durf ik niet te hopen.
Hoewel het niet zo is dat ik Van Dissel niet vertrouw, maar ik denk dat het allemaal minder goed te modelleren en voorspellen is dan we hadden gedacht en gehoopt.
Mij zou het niet boeien als de enig beschikbare arts die mij kan behandelen, welke infectie dan ook heeft.quote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Patienten mogen behandelen (ongeacht je vaccinatiestatus) is een fundamenteel mensenrecht?
Ik deel eigenlijk helemaal niet dat het expliciet tegen de politie is gericht. Die waren daar en daarom klapte het uit elkaar richting hen, als er politici hadden gestaan waren die het mikpunt geweest van de menigtequote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De NRC pusht net een goed stuk hier over: https://www.nrc.nl/nieuws(...)meer-rellen-a4066310
Wat zal de R0 van de rellen zijn op dit moment? Las ook dat in Roosendaal de ME moest ingrijpen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Leeuwarden worden weer getrokken vuurwapens gemeld…
In Enschede schijnt het bal te zijn. Het telt wel weer allemaal op, de fameuze geest…
Straks weer een piek door de rellen!quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Leeuwarden worden weer getrokken vuurwapens gemeld…
In Enschede schijnt het bal te zijn. Het telt wel weer allemaal op, de fameuze geest…
Ik weet niet of dat zo is. Het is niet gericht tegen de politie als organisatie zoals bijvoorbeeld die Floydrellen. Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk wel dat het in ieder geval ten dele gericht is jegens de staat. En de politie is daar de exponent van.quote:Op zondag 21 november 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik deel eigenlijk helemaal niet dat het expliciet tegen de politie is gericht. Die waren daar en daarom klapte het uit elkaar richting hen, als er politici hadden gestaan waren die het mikpunt geweest van de menigte
De boel staat 'gewoon' ongelooflijk onder spanning
Maar niet in den extreme(!).quote:Op zondag 21 november 2021 22:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mij zou het niet boeien als de enig beschikbare arts die mij kan behandelen, welke infectie dan ook heeft.
Dat mensen zo graag invloed willen uitoefenen op wie hen behandelt, is vooral luxe van het verbeeldende voorrecht. Ik ga er dan even vanuit dat de behandelaar het beste weet wat iemand eventueel kan schaden en alles doet om een risico zo laag mogelijk te houden.
Net als al die andere demonstraties...quote:Op zondag 21 november 2021 22:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
Straks weer een piek door de rellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |