Dan kunnen de wappies niet zeggen dat ze homofoob zijn want ze demonstreren samen met een transgenderquote:Op zondag 21 november 2021 19:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Blijkt dus toch een omgebouwde man. ik vond het al een aardige adamsappel voor een vrouw.
maar niet-wappies kunnen er ook wat van. HET geneesmiddel tegen corona is zout. Volgens mijn hindoestaanse hulpje moet je, als je besmet bent, 3 glazen met zout water drinken op je nuchtere maag. want dat virusje is een wormpje. En vroegah in Suriname strooiden ze zout op wormpjes om ze weg te krijgen. En een echtpaar die ze kende waren ook besmet. De een deed die zoutkuur en de andere niet. Die zonder zoutkuur ging dood de ander herstelde...dusss!!! Oh ja dit advies kwam oorspronkelijk uit Indiaquote:Op zondag 21 november 2021 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
pff, "beterschap annelies" is meteen trending.
al die wappies die zelfdoktertje spelen 'vitamine C en D, plus zink, quercetine en selenium'
![]()
Net zoals een vrouw zei dat ze niet discrimineerde omdat ze ook wel eens naar de chinees gingquote:Op zondag 21 november 2021 19:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kunnen de wappies niet zeggen dat ze homofoob zijn want ze demonstreren samen met een transgender
Ja, en je moet veel melk drinken en veel huppelen. of was dat nou om grotere borsten te krijgen?quote:Op zondag 21 november 2021 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar niet-wappies kunnen er ook wat van. HET geneesmiddel tegen corona is zout. Volgens mijn hindoestaanse hulpje moet je, als je besmet bent, 3 glazen met zout water drinken op je nuchtere maag. want dat virusje is een wormpje. En vroegah in Suriname strooiden ze zout op wormpjes om ze weg te krijgen. En een echtpaar die ze kende waren ook besmet. De een deed die zoutkuur en de andere niet. Die zonder zoutkuur ging dood de ander herstelde...dusss!!! Oh ja dit advies kwam oorspronkelijk uit India
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 19:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Net zoals een vrouw zei dat ze niet discrimineerde omdat ze ook wel eens naar de chinees ging
Van het vaccin krijg je manboobsquote:Op zondag 21 november 2021 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, en je moet veel melk drinken en veel huppelen. of was dat nou om grotere borsten te krijgen?
God help ons! God help ons! We zijn nergens veilig!quote:Op zondag 21 november 2021 19:26 schreef puzziepie het volgende:
Zijn Suske en Wiske al voorbij gekomen vanmiddag?
[ twitter ]
Ooh jij had hem al gepostquote:Op zondag 21 november 2021 19:26 schreef puzziepie het volgende:
Zijn Suske en Wiske al voorbij gekomen vanmiddag?
[ twitter ]
* Ireth noteert "melk" op het boodschappenlijstje....quote:Op zondag 21 november 2021 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, en je moet veel melk drinken en veel huppelen. of was dat nou om grotere borsten te krijgen?
Mooie grondquote:Op zondag 21 november 2021 19:35 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/053enschede/videos/440841570959831
Kwalbert in Enschede, nog wel zonder helm, gasmasker en kogelwerendvest..
Wel wat beters te doen op die dag, Barbaraviering...quote:Op zondag 21 november 2021 18:18 schreef StephanL het volgende:
Mensen in Utrecht, verberg je op 4 December
Dat is zijn specialiteit, heb na een live van hem in Hilversum 3 meldingen gemaakt mbt losliggende tegelsquote:
Ik ga doneren als hij eea foutloos op papier kan zetten...quote:Op zondag 21 november 2021 18:29 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kwalbert, is weer aan het bietsen..
quote:Op zondag 21 november 2021 19:36 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is zijn specialiteit, heb na een live van hem in Hilversum 3 meldingen gemaakt mbt losliggende tegels
Al zijn geld gaat op aan de demonstratiesquote:Op zondag 21 november 2021 19:35 schreef spoilert het volgende:
Grotere borsten is het wax in wax out principe.quote:Op zondag 21 november 2021 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2021 19:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mooi. Kwalbert Zantbergen, vervelend sinds 18 september 1973.
Kan handig zijn om een wachtwoord te herstellen van zijn accounts.
Kon z'n 2e naam niet goed horen, Molinus ofzoquote:Op zondag 21 november 2021 19:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mooi. Kwalbert Zantbergen, vervelend sinds 18 september 1973.
Kan handig zijn om een wachtwoord te herstellen van zijn accounts.
Marinusquote:Op zondag 21 november 2021 19:40 schreef spoilert het volgende:
[..]
Kon z'n 2e naam niet goed horen, Molinus ofzo
Ik vraag me af waar hij zijn rocheltjes gaat laten met dat ding op.quote:Op zondag 21 november 2021 19:43 schreef Ireth het volgende:
Zal er nou veel verschil te horen zijn als Albert een gasmasker draagt vergeleken met nu??
Daar is hij te laf voorquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 19:35 schreef spoilert het volgende:
Durft ie niet.quote:Op zondag 21 november 2021 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En waarom vraag hij niet om hun legitimatie?
Ik ben een beelddenkerquote:Op zondag 21 november 2021 19:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar hij zijn rocheltjes gaat laten met dat ding op.
ach ja, het waterkanon wordt ook al aangeklaagd. Misschien een apart tribunaaltje voor roerende goederen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jaaaa, het kenteken van de politieauto. DAAR heb je veel aan zeg.
Tijdens het Tribunaal kun je dan de politieauto ter verantwoording roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |