quote:
tikkie op z'n snuit kan hij krijgenquote:Op zondag 21 november 2021 18:29 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kwalbert, is weer aan het bietsen..
Ik zit zelf nu non-stop aan de Gin-Tonic.quote:Op zondag 21 november 2021 18:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[Wappiemodus]
Dus bitter lemon helpt tegen corona ? Wel die van Schweppes dus.
Hoeveel moet ik daar dan van drinken?
[/Wappiemodus]
Komende twee maanden weer ingepland.quote:Op zondag 21 november 2021 18:18 schreef StephanL het volgende: Mensen in Utrecht, verberg je op 4 December
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
zo te zien willen die ook niet geassocieerd worden met de praktijken van Suzanne de Grijs. Waar er hier duidelijk een 'hartvoorvrijheid' poster achter elk raam hangt van die aanhangers zie ik daar op dat adres niets.quote:Op zondag 21 november 2021 17:17 schreef spoilert het volgende:
[..]
Weet ik, die foto is gemaakt op de Beresteinse weg, daar zit haar bedrijfje. Er is daar ook een privé woning. Maar ik weet al dat ze daar niet zit. Wel lullig voor haar buur bedrijven die er gelijk mee geassocieerd worden..
Wat een aandachtsorgelquote:Op zondag 21 november 2021 18:28 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die Kwalbert, beetje bietsen voor spulletjes zodat hij vreedzaam kan verder demonstreren...
hahaha wat een mafkeesquote:Op zondag 21 november 2021 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een aandachtsorgel![]()
En dan ook nog het lef hebben om te bedelen voor geld
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top!quote:
ho ho het is een journalist hequote:Op zondag 21 november 2021 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een aandachtsorgel![]()
En dan ook nog het lef hebben om te bedelen voor geld
Ik ook niet , maar het staat natuurlijk wel interessant als je met zo'n masker en kogelwerende vesten door de stad loopt.quote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hahaha wat een mafkees![]()
ik geloof nooit dat die echt met een kogelwereld vest gaan lopen.
veel te zwaar van die luie wandelaars.
Dat roepen al die wappies die met hun mobieltje oid live zijnquote:Op zondag 21 november 2021 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ho ho het is een journalist hedawas hij toch die dat riep?
Zijn ook alleen maar ...... uit ....... allemaal .......quote:Op zondag 21 november 2021 18:44 schreef OllieA het volgende:
Ik heb naar een stukje van die stream uit Brussel gekeken. Vecu 3 of zoiets. Die stond er redelijk met zijn neus bovenop.
Mijn idee erbij is dat de overheid toch wel behoorlijk coulant is en de politie zich erg inhoudt. Staan ze daar met verkeersborden nog aan de paal op politieauto's in te hakken.
En maar 'liberté' roepen. Égalité en fraternité daar hebben ze dan weer niet van gehoord.
Hahaha Rotterdamse denker.quote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top!
Maar gaat nu elke stad zijn eigen relfeestje houden of wat?
quote:Op zondag 21 november 2021 18:50 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Hobbemaplein net zoals Gisteren
Marok... mensen meppenquote:Op zondag 21 november 2021 18:50 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Hobbemaplein net zoals Gisteren
Hoe ken dat nouquote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21-11-2021 DHG Hobbemaplein foutief persalarm, geen demo.
Adres: Hobbemaplein, Den Haag
1530875 18:48:59 Haaglanden Persalarm
Lolquote:Op zondag 21 november 2021 18:51 schreef bianconeri het volgende:
Nederland is simpelweg het lachertje van Europa, alweer.
Ik had er vandaag nog weer met wat buitenlandse vrienden over en die kijken echt met volle verbazing naar wat zich hier allemaal afspeelt.
Grote rellen in Nederland om de meest kleine maatregelen. Terwijl 9 vd 10 landen meer maatregelen kent en ze zich daar gewoon gedragen.
Echt iedereen blijft zich verbazen waarom die rare Nederlanders zich niet gewoon eens kunnen gedragen.
Rellen om zulke kleine dingetjes, hoe gestoord ben je?
Voor buitenlanders zijn we echt een lachertje.
Schijnt toch wel druk te worden daar.quote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21-11-2021 DHG Hobbemaplein foutief persalarm, geen demo.
Adres: Hobbemaplein, Den Haag
1530875 18:48:59 Haaglanden Persalarm
De prikpolitie staat klaar. Dit keer schieten ze scherp met vaccinsquote:Op zondag 21 november 2021 18:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Schijnt toch wel druk te worden daar.
Zolang er geld komt zijn het Nederlanders...voor de rest..snijden ze liever je kop eraf..quote:
Dat zie ik mezelf nog wel doen ik met een verdovingsgeweer in een zwarte G klasse met geblindeerde ramen en chauffeur en jagen maar.quote:Op zondag 21 november 2021 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De prikpolitie staat klaar. Dit keer schieten ze scherp met vaccins![]()
[ afbeelding ]
Het recept is: anti-hiërarchisch, individualistisch, weinig samenlevingsgevoel en eindeloos over alles discussiëren.quote:Op zondag 21 november 2021 18:51 schreef bianconeri het volgende:
Ik had er vandaag nog weer met wat buitenlandse vrienden over en die kijken echt met volle verbazing naar wat zich hier allemaal afspeelt.
Grote rellen in Nederland om de meest kleine maatregelen. Terwijl 9 vd 10 landen meer maatregelen kent en ze zich daar gewoon gedragen.
Echt iedereen blijft zich verbazen waarom die rare Nederlanders zich niet gewoon eens kunnen gedragen.
Niet eens een heel slecht idee. Dan doe je pas echt iets voor de maatschappij.quote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf nog wel doen ik met een verdovingsgeweer in een zwarte G klasse met geblindeerde ramen en chauffeur en jagen maar.
Ja daarom, als die uit landen komen waar men de straat opgaat om stripfiguren kan ik het niet heel serieus nemen allemaalquote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zolang er geld komt zijn het Nederlanders...voor de rest..snijden ze liever je kop eraf..
Zijn dan ook niet echt Henk en Ingrid die aan het rellen zijn he, die staan morgen weer in de file of met het mondkapje op in de trein om hun uitkeringen te betalen...majaquote:Op zondag 21 november 2021 18:51 schreef bianconeri het volgende:
Ach, over 200 jaar zullen ze zijn geassimileerd.quote:Op zondag 21 november 2021 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja daarom, als die uit landen komen waar men de straat opgaat om stripfiguren kan ik het niet heel serieus nemen allemaal
Staat Albert daar met zijn kogelvrije vest en dan schiet ik een vaccin in zijn dikke reet.quote:Op zondag 21 november 2021 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet eens een heel slecht idee. Dan doe je pas echt iets voor de maatschappij.
We geven ze meteen een QR-code.
[ afbeelding ]
Als ze die scannen dan speelt een bekende klassieker van Rick Astley, Never gonna give you up.
"Delen, delen, delen!"quote:Op zondag 21 november 2021 19:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Staat Albert daar met zijn kogelvrije vest en dan schiet ik een vaccin in zijn dikke reet.
Jij nog onder de 35?quote:
Ramonaquote:
Blijkt dus toch een omgebouwde man. ik vond het al een aardige adamsappel voor een vrouw.quote:
Volgens mij had jij mij hier ook op geattendeerd meende ik?quote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik zit daar ook inElke middelgrote stad komt wel voorbij...
Hebt er ook maar Beterschap gewenstquote:Op zondag 21 november 2021 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
pff, "beterschap annelies" is meteen trending.
al die wappies die zelfdoktertje spelen 'vitamine C en D, plus zink, quercetine en selenium'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |