Nee, helaas. Was dat maar zo. Ik denk eigenlijk dat zelfs De Speld dit niet had kunnen verzinnen.quote:
There you goquote:Op zondag 21 november 2021 18:15 schreef DarkwingDuck het volgende: Edit;
topictitel mist het woord betalen. Kan een mod dat toevoegen?
![]()
Dan kunnen we tenminste misschien weer eens van die toffe Afghaanse jassen kopen. Ik had er vroeger ook 1:quote:Op zondag 21 november 2021 19:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Daarna moet het land weer worden opgebouwd en dan zien we de vruchten van deze ontwikkelingshulp.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:08 schreef Confetti het volgende:
Een tribunaal is nog geen gek idee als je dit leest.
Niet sinds de Taliban weer aan de macht zijn. Ze kunnen het geld krijgen als ze collectief zelfmoord plegen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:16 schreef Bocaj het volgende:
Is het land arm? Volgens mij hadden ze miljarden tegoeden staan op bankrekeningen...
En als het arm is dan zal via ontwikkelingsgelden voldoende naar hen toekomen lijkt mij!
Ze telen wel eens wat papaverplantjes.quote:Op zondag 21 november 2021 20:16 schreef Bocaj het volgende:
Is het land arm? Volgens mij hadden ze miljarden tegoeden staan op bankrekeningen...
En als het arm is dan zal via ontwikkelingsgelden voldoende naar hen toekomen lijkt mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |