Wat wil je nou man lolquote:
Een van de weinige keren dat mijn voorspelling uit komtquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:38 schreef MoreDakka het volgende:
Ach het maakt voor de race niet zo veel uit denk ik. Na een paar rondjes ligt Verstappen weer tweede en dat blijft dan zo tot het einde van de race.
Gewoon proberen te winnen in Abu Dhabi dan maar.
Max gaat 'm winnen omdat ie de betere was? Werkt helaas niet zo.quote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef potjecreme het volgende:
Max gaat het gewoon winnen dit kampioenschap. Was dit jaar gewoon beter en de auto was lange tijd de betere.
Wat een gewaagde voorspelling!quote:Op zondag 21 november 2021 16:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat mijn voorspelling uit komt![]()
Echt mokervet maatquote:
Ik doelde op de act waarin jij doet alsof je een Verstappen fan bent.quote:
*doet schietgebedje*quote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef franklop het volgende:
Overigens is Verstappen bij een DNF voor Hamilton in de volgende race kampioen als hij top 2 finisht
Hij zag hem nietquote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Geweldige start weer trouwens van VER. En stevig hoe Alonso de deur dicht gooide, voor de mensen die denken dat hij VER wel een dienst zou willen bewijzen, het was duidelijk dat dat niet zo is.
Alonso gunt het Max wel, maar hij moet er wel een beetje voor vechtenquote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Geweldige start weer trouwens van VER. En stevig hoe Alonso de deur dicht gooide, voor de mensen die denken dat hij VER wel een dienst zou willen bewijzen, het was duidelijk dat dat niet zo is.
Oké dus?quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doelde op de act waarin jij doet alsof je een Verstappen fan bent.
Echt, niemand gelooft het.
Welnee, Hamilton zat constant de tijden van Max te kopiëren. Had nog wel harder gekund hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt mokervet maat
Verstappen met een knalstart en 3 punctures met als mooiste die van Bottas![]()
MAX punten voor Max. Wel jammer dat Verstappen die penalty had, anders had die hem kunnen winnen.
Gaat ie echt stoppen?quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ben ik blij als Jack Plooij volgend jaar is opgebokt.
Heb je wel eens een Hans systeem aan je helm gehad?quote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeiden ze op Sky ook, maar ik geloof er weinig van.
Ik hoop het vooral.quote:
Dat is niet zoals ik het lees. Ik lees op meerdere plekken dat er wel nieuwe testmethoden zijn en dat er dit jaar niet bestraft gaat worden.quote:Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, dit keer gaan ze het per direct doen.
Er hoeft ook geen andere testmethode voor te komen, de vleugel wordt gewoon beter geinspecteerd.
https://www.racefans.net/(...)wing-tests-in-qatar/quote:Formula 1 teams are being subjected to new tests of the flexibility of their rear wings following today’s qualifying session for the Qatar Grand Prix.
However, RaceFans understands any teams found not to meet the standards of the test will not be at risk of exclusion from any of the remaining rounds of this season.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Oh ok, ik ook niet. Hopelijk nieuw bloed, Olav Mol kan ook echt niet meer. Zijn vooropgenomen stukjes vind ik wel goed trouwens maar als commentator is het bagger.quote:Op zondag 21 november 2021 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het vooral.
Ik heb ik ook nog niks gehoord over een eventuele overname door het nieuwe station.
Zeker.quote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Welnee, Hamilton zat constant de tijden van Max te kopiëren. Had nog wel harder gekund hoor.
Die VSC heeft wel geholpen daarmeequote:Op zondag 21 november 2021 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker.
Als hij had gewild had hij ook nog de snelste ronde kunnen pakken.
Natuurlijk niet. Ook al had hij hem bij de start gepakt, eerste DRS moment was Hamilton er weer voorbij.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt mokervet maat
Verstappen met een knalstart en 3 punctures met als mooiste die van Bottas![]()
MAX punten voor Max. Wel jammer dat Verstappen die penalty had, anders had die hem kunnen winnen.
Dan nog niet. Hij kon nooit stoppen want dan bleef Max buiten en ging winnen.quote:
Dat niet, maar 0,3/0,4 per rondje had hij wel.quote:Op zondag 21 november 2021 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker.
Nee natuurlijk niet. De hele track is dirty air, Hamilton had veel te veel moeite gehad met volgen, met die gelijkwaardige auto’s.quote:Op zondag 21 november 2021 17:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ook al had hij hem de start gepakt, eerste DRS moment was Hamilton er weer voorbij.
Nee, dat kost 5 plekken straf. Wel een nieuwe versnellingsbak als dat nodig is.quote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef Underdoggy het volgende:
Mag bottas nu zonder penalty nieuwe motor pakken?
Dat niet, dan was hij 2e geworden.quote:Op zondag 21 november 2021 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker.
Zowel hij als Olav Mol als die gasten van de nabeschouwing allemaal vervangen inclusief die Doornbos.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ben ik blij als Jack Plooij volgend jaar is opgebokt.
Overtaking is much easier then expected.quote:Op zondag 21 november 2021 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. De hele track is dirty air, Hamilton had veel te veel moeite gehad met volgen, met die gelijkwaardige auto’s.
Undercut en klaar, als hij er al niet op de baan voorbij kon.quote:Op zondag 21 november 2021 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. De hele track is dirty air, Hamilton had veel te veel moeite gehad met volgen, met die gelijkwaardige auto’s.
Ja, dat werd gezegd over veel mindere auto’squote:Op zondag 21 november 2021 17:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Overtaking is much easier then expected.
Het hele middenveld lukte het anders prima om te volgen en om elkaar in te halen met DRS.quote:Op zondag 21 november 2021 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat gewoon gaanquote:Op zondag 21 november 2021 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het hele middenveld lukte het anders prima om te volgen en om elkaar in te halen met DRS.
En gelijkwaardige auto's
Zelfs Bottas reed bijna naar het podium. Dat geeft wel aan hoe makkelijk het was. Hoe bedenk jij die onzin elke keer?quote:Op zondag 21 november 2021 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, dat werd gezegd over veel mindere auto’s
quote:Op zondag 21 november 2021 17:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelfs Bottas reed bijna naar het podium. Dat geeft wel aan hoe makkelijk het was. Hoe bedenk jij die onzin elke keer?
quote:
Ja die auto’s zijn het hele seizoen gelijkwaardig gebleken, als je een klein beetje hebt opgelet.quote:Op zondag 21 november 2021 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het hele middenveld lukte het anders prima om te volgen en om elkaar in te halen met DRS.
En gelijkwaardige auto's
Volgens mij reed die niet naar het podium, maar een grindbak inquote:Op zondag 21 november 2021 17:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelfs Bottas reed bijna naar het podium. Dat geeft wel aan hoe makkelijk het was. Hoe bedenk jij die onzin elke keer?
Als Hamilton 8 punten inloopt, dan wint de persoon die in Abu Dhabi voor eindigt, of Verstappen bij dubbele 0.quote:Op zondag 21 november 2021 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Als Verstappen in Jeddah* wint, en Hamilton eindigt buiten de top-6, is Verstappen kampioen. Niet heel waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk. Jemig.
*zelfde geldt voor Abu Dhabi natuurlijk
Geloof je je eigen onzin eigenlijk?quote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij reed die niet naar het podium, maar een grindbak in
Oh jah, je hebt me overtuigd. Inhalen was niet mogelijk omdat Bottas een lekke band kreeg.quote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij reed die niet naar het podium, maar een grindbak in
Tuurlijk. Maar het is wel een bijzondere situatie inmiddels, Verstappen kán in de volgende race de wereldtitel pakken.quote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Hamilton 8 punten inloopt, dan wint de persoon die in Abu Dhabi voor eindigt, of Verstappen bij dubbele 0.
Misschien Ricciardo vragen om een divebomb op Hamilton te doen vanaf P10quote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is wel een bijzondere situatie inmiddels, Verstappen kán in de volgende race de wereldtitel pakken.
quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Horner naar de stewards![]()
https://www.gpblog.com/nl(...)bij-de-stewards.html
Je weet toch zelf wel dat RB en MB een gat heeft naar het middenveldquote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Oh jah, je hebt me overtuigd. Inhalen was niet mogelijk omdat Bottas een lekke band kreeg.
Wat heeft Toto vorige week voor straf gekregen?quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
De FIA zou natuurlijk ook gewoon es naar zichzelf kunnen kijken waarom ze falen...quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Haha hilarisch... nou Gerri betaalt wel.quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
"25 punten aftrek voor Max incoming door de omgekochte maFIA"quote:
helaas leven we in een wereld waar de waarheid niet gezegd mag wordenquote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar het middenveld had ook geen enkele moeite om elkaar te volgen en in te halen. Binnenom, buitenom, door de vuiligheid. Ging allemaal meer dan prima, veel acties gezien op de baan.quote:Op zondag 21 november 2021 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel dat RB en MB een gat heeft naar het middenveld
Daarom het het middenveld ook het “middenveld”
Waar je vanuit moet gaan, is dat Lewis de volgende twee races ook met overmacht gaat winnen en Max op plek 2 eindigt.quote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is wel een bijzondere situatie inmiddels, Verstappen kán in de volgende race de wereldtitel pakken.
quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog een klein onzekerheidje m.b.t. de vleugel situatie natuurlijk. En volgende race hebben kleine foutjes grote gevolgen....quote:Op zondag 21 november 2021 17:16 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waar je vanuit moet gaan, is dat Lewis de volgende twee races ook met overmacht gaat winnen en Max op plek 2 eindigt.
Al het andere zou onverwacht zijn.
Ik snap ook niet waarom ik probeer met je in discussie te gaan.quote:Op zondag 21 november 2021 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel dat RB en MB een gat heeft naar het middenveld
Daarom het het middenveld ook het “middenveld”
Dat valt mee. Maar dat kan uiteraard jouw mening zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 17:16 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waar je vanuit moet gaan, is dat Lewis de volgende twee races ook met overmacht gaat winnen en Max op plek 2 eindigt.
Al het andere zou onverwacht zijn.
quote:
....Staat gewoon in het artikel waar naar gelinkt wordt.quote:Horner zou de marshall die met dubbel geel zwaaide ‘malafide’ hebben genoemd en daarmee de FIA in diskrediet hebben gebracht. Ook Helmut Marko liet zich al vernietigend uit over de FIA en noemde de organisatie incompetent.
Het is toch wel redelijk de lijn der verwachting. Het is bijna alsof RB niet meer bij kunnen blijven in langzame bochten.quote:Op zondag 21 november 2021 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt mee. Maar dat kan uiteraard jouw mening zijn.
Klopt. Maar of Lewis Max ook voorbij was gereden is een anders verhaal.quote:Op zondag 21 november 2021 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar het middenveld had ook geen enkele moeite om elkaar te volgen en in te halen. Binnenom, buitenom, door de vuiligheid. Ging allemaal meer dan prima, veel acties gezien op de baan.
op drs met dat lange stuk blaast hij er gewoon met 30km pu verschil voorbijquote:Op zondag 21 november 2021 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar of Lewis Max ook voorbij was gereden is een anders verhaal.
Denk niet dat de bankrekening van Horner veel onderdoet voor die van Old Spice hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 17:15 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Haha hilarisch... nou Gerri betaalt wel.
Ja dat is ook nogal moeilijk, vlaggen daarintegenquote:Op zondag 21 november 2021 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso kijkt gewoon naar het scorebord tijdens het rijden
Slechte vertaling, want dat heeft hij niet gezegd.quote:Op zondag 21 november 2021 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
....Staat gewoon in het artikel waar naar gelinkt wordt.
Je kan heel stellig zeggen “Max had dit niet gewonnen” maar met die instelling wint Max hem natuurlijk sowieso nietquote:Op zondag 21 november 2021 17:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik probeer met je in discussie te gaan.
@:Whiskers2009 je hebt gelijk.
Ik snap echt niet hoe je dit anders kan zien. Ik zou je graag gelijk geven, of zelf ongelijk hebben, maar zolang er geen gekke dingen gebeuren wint Lewis beide races met gemak. Jeddah met zijn motor uit Brazilië wordt een appeltje eitje.quote:Op zondag 21 november 2021 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt mee. Maar dat kan uiteraard jouw mening zijn.
Max heeft die instelling toch ook niet?quote:Op zondag 21 november 2021 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan heel stellig zeggen “Max had dit niet gewonnen” maar met die instelling wint Max hem natuurlijk sowieso niet
Met deze oude motor was die er denk ik niet zomaar voorbij gegaan.quote:Op zondag 21 november 2021 17:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
op drs met dat lange stuk blaast hij er gewoon met 30km pu verschil voorbij
Dat heeft hij NIET gezegdquote:Op zondag 21 november 2021 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
....Staat gewoon in het artikel waar naar gelinkt wordt.
Mwah, Hamilton kan er favoriet zijn, maar er wordt gedaan alsof het een sensatie zou zijn als Verstappen het 'er nog uit sleept'. Dat is gewoon niet zo. Nog altijd moet Hamilton éérst eens een achterstand inhalen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is toch wel redelijk de lijn der verwachting. Het is bijna alsof RB niet meer bij kunnen blijven in langzame bochten.
De waarheid doet pijn bij de FIA.quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Negeer dat pubertje gewoon joh.quote:
Hij reed doodeenvoudig bij hem weg en kon met de cruisecontrol rustig uitrijden.quote:Op zondag 21 november 2021 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar of Lewis Max ook voorbij was gereden is een anders verhaal.
Denk het wel. Hij wil alles winnen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Max heeft die instelling toch ook niet?
Niks is onmogelijk, zo moet je een race ingaan. Max heeft zo ontzettend veel in zijn marsquote:
Al weg geëdit.quote:Op zondag 21 november 2021 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Negeer dat pubertje gewoon joh.
Kijken of het je lukt.quote:Op zondag 21 november 2021 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij reed doodeenvoudig bij hem weg en kon met de cruisecontrol rustig uitrijden.
Die was er met DRS voorbij gevlogen, want zelfs wagens zonder die hoeveelheid extra snelheid haalde hun tegenstanders eenvoudig in op het rechte stuk.
Genoeg situaties waar gelijkwaardige wagens elkaar inhaalde vandaag om vervolgens niet weg te kunnen rijden en in het treintje bleven. HAM reed eenvoudig weg, dus die was er zonder problemen voorbij geblazen.
Maar goed, jij ziet het toch weer anders. Fijne avond verder.
Laat mij nou gewoon even in mijn waan.quote:Op zondag 21 november 2021 17:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk niet dat de bankrekening van Horner veel onderdoet voor die van Old Spice hoor.
Ik denk dat de instelling van wat users op FOK! weinig invloed heeft op VER zijn resultaat.quote:Op zondag 21 november 2021 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan heel stellig zeggen “Max had dit niet gewonnen” maar met die instelling wint Max hem natuurlijk sowieso niet
Dat bedoel ik, hij heeft niet de instelling dat hij het sowieso niet wint. Maar wat maakt het uit dat mensen op dit forum die instelling wel hebben.quote:Op zondag 21 november 2021 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het wel. Hij wil alles winnen.
[..]
Jeddah kan wel een shitfest worden op dat nieuw asfalt en gewoon een muur ipv runoff.quote:Op zondag 21 november 2021 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Als Verstappen in Jeddah wint, en Hamilton eindigt buiten de top-6, is Verstappen kampioen. Niet heel waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk. Jemig.
Ja, die baan is natuurlijk gemaakt voor snelheid, maar een klein foutje en het is de muur kussen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Jeddah kan wel een shitfest worden op dat nieuw asfalt en gewoon een muur ipv runoff.
Ja dat klopt. Maar met een close start was er denk ik meer mogelijk geweest, DENK ik.quote:Op zondag 21 november 2021 17:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij heeft niet de instelling dat hij het sowieso niet wint. Maar wat maakt het uit dat mensen op dit forum die instelling wel hebben.
Kampioenschap is meer dan 1 wedstrijd.quote:Op zondag 21 november 2021 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar met een close start was er denk ik meer mogelijk geweest, DENK ik.
Klopt niet volledig met wat ik heb gezegd, maar vooruit, een like.quote:Op zondag 21 november 2021 17:30 schreef Evenstar het volgende:
Lewis: "Was een makkelijke race, kon de gap makkelijk controleren, was geen vuiltje aan de lucht."
Max: "Dit was het maximale. We zijn niet snel genoeg."
Mercedes: "Inhalen is makkelijker dan verwacht."
Chevy: Jullie lullen maar wat. Jij had het gewoon kunnen winnen Max, inhalen is onmogelijk hier. Perez en Bottas hebben ook niemand ingehaald. Ik weet altijd alles beter.
Maar maakt het kampioenschap niet echt leuker. Dat vind ik belangrijker dan Max laten winnen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
Is er al bekend of Saudi Arabië doorgaat of niet?
In principe hebben ze nog anderhalve week om het circuit af te krijgen.
Zou opzich mooi zijn als het niet door zou gaan, Dan heeft Max aan een P2 in Abu Dhabi genoeg om WK te worden
Ja, gaat gewoon door.quote:Op zondag 21 november 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
Zou opzich mooi zijn als het niet door zou gaan, Dan heeft Max aan een P2 in Abu Dhabi genoeg om WK te worden
Ik snap wel wat je bedoelt, maar al was Max met een voorsprong van 10 seconden begonnen. Lewis had dit gewoon gewonnen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als de auto’s ongeveer gelijkwaardig zijn aan elkaar dan is zo’n gridpenalty natuurlijk wel dodelijk he. Je hoeft maar zoveel op Hamilton te verliezen en het is eigenlijk al klaar, wat er dus vandaag ook gebeurde.
Kan ook bluf zijn natuurlijk he, dat ze hopen dat Max nog een keer een motor gaat vervangen (en ze er dus vandaag ook al mee reden)quote:Op zondag 21 november 2021 17:34 schreef Johannes788 het volgende:
Hamilton zijn Brazilie power rocket PU komt er over 2 weken weer in volgens toto net op Sky.
Maar als iemand met 3 banden op volle snelheid de baan over racet dan is er niks aan de hand..quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee, die komt wel degelijk. Maar het punt is dat die motor veel harder slijt dan die van Honda. Dus vermogensverlies is ook groter.quote:Op zondag 21 november 2021 17:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Kan ook bluf zijn natuurlijk he, dat ze hopen dat Max nog een keer een motor gaat vervangen (en ze er dus vandaag ook al mee reden)
Dat heeft Max ook vaak genoeg gedaan, en die is er ook niet voor bestraft.quote:Op zondag 21 november 2021 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar als iemand met 3 banden op volle snelheid de baan over racet dan is er niks aan de hand..
Bottas reed gevaarlijk maar kennelijk is een steward malafide noemen erger..
Safety is belangrijk!quote:Op zondag 21 november 2021 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar als iemand met 3 banden op volle snelheid de baan over racet dan is er niks aan de hand..
Waarom zouden ze die eruit gehaald hebben?quote:Op zondag 21 november 2021 17:34 schreef Johannes788 het volgende:
Hamilton zijn Brazilie power rocket PU komt er over 2 weken weer in volgens toto net op Sky.
Ik weet het niet, jij weet het niet. Alleen Mercedes en degene die toezicht houdt er op weet dat. Kan allemaal onderdeel zijn van het spel.quote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die komt wel degelijk. Maar het punt is dat die motor veel harder slijt dan die van Honda. Dus vermogensverlies is ook groter.
Omdat ze daar in Jeddah veel meer mee kunnen winnen. Waarschijnlijk is die dusdanig opgevoerd dat die 4 races niet eens zou halen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die eruit gehaald hebben?
Elke race telt op dit moment.
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 21 november 2021 17:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, jij weet het niet. Alleen Mercedes en degene die toezicht houdt er op weet dat. Kan allemaal onderdeel zijn van het spel.
Horner noemde die marshall niet eens malafide.quote:Op zondag 21 november 2021 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Fuck them all!quote:Op zondag 21 november 2021 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Horner noemde die marshall niet eens malafide.
En als we kijken naar wat Wolff de afgelopen weken allemaal uitgekraamd heeft..
Het scheelde niet veel of hij had 2 man de race uit gereden, oa Alonso moest flink uitkijken omdat Bottas gewoon de snelste lijn bleef rijden.quote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat heeft Max ook vaak genoeg gedaan, en die is er ook niet voor bestraft.
Zo werkt het nou eenmaal, als je nog naar de pits kunt komen, en voldoende snelheid kan behouden, dan mag je dat proberen.
Bottas had nog moeten stoppen voordat die van eraan ging.quote:Op zondag 21 november 2021 17:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel of hij had 2 man de race uit gereden, oa Alonso moest flink uitkijken omdat Bottas gewoon de snelste lijn bleef rijden.
Misschien moeten ze even snel allemaal een verhogingsset installeren en off-road ophanging.quote:Op zondag 21 november 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
Schumacher deed ook een aardige poging vandaag.quote:Op zondag 21 november 2021 17:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Bottas kwam gewoon gevaarlijk terug de baan op, dat kostte Vettel ooit een zege.
Holy moly dat was gevaarlijk jaquote:Op zondag 21 november 2021 17:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Schumacher deed ook een aardige poging vandaag.
Misschien voor volgende racequote:Op zondag 21 november 2021 17:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Holy moly dat was gevaarlijk ja
Snap niet dat daar geen straffen voor zijn uitgedeeld. In ieder geval voor Bottas en Schumacher.
Horner kan protest indienenquote:
Ik hoop het ergens niet.. dan heeft Hamilton minder mogelijkheden om WK te worden.quote:Op zondag 21 november 2021 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ze hebben twee weken om SA in orde te krijgen, maar dat zie ik wel gebeuren. Tenzij daar ineens een natuurramp ofzo gebeurt
Ik was nog op zoek naar een herhaling, heeft iemand die?quote:Op zondag 21 november 2021 17:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Holy moly dat was gevaarlijk ja
Snap niet dat daar geen straffen voor zijn uitgedeeld. In ieder geval voor Bottas en Schumacher.
Huren gewoon wat extra slaven in.quote:Op zondag 21 november 2021 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ze hebben twee weken om SA in orde te krijgen, maar dat zie ik wel gebeuren. Tenzij daar ineens een natuurramp ofzo gebeurt
Bottas constant opofferen om Lewis WK te laten pakken gaat ze straks constructeurskampioenschap kosten jaquote:Op zondag 21 november 2021 17:53 schreef SiGNe het volgende:
Costructeurskampioenschap ook best spannend, Mercedes maar 5 puntjes voor Red Bull.
quote:Op zondag 21 november 2021 17:54 schreef Themeparktommy het volgende:
i
[..]
Ik was nog op zoek naar een herhaling, heeft iemand die?
Veel duidelijker voorbeeld van unsafe rejoining the track heb ik de laatste tijd niet gezien inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2021 17:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Schumacher deed ook een aardige poging vandaag.
Ik denk dat je gelijk hebt. Onderdeel van de koude oorlog.quote:Op zondag 21 november 2021 17:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Kan ook bluf zijn natuurlijk he, dat ze hopen dat Max nog een keer een motor gaat vervangen (en ze er dus vandaag ook al mee reden)
Meer die vanuit Max om te zien hoe hij kamikaze de baan weer op kwamquote:Op zondag 21 november 2021 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Van Bottas
Edit: Oh niet lang genoeg ....
Dat was Perez.quote:Op zondag 21 november 2021 17:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Meer die vanuit Max om te zien hoe hij kamikaze de baan weer op kwam
Maar Red Bull moet dan niet hetzelfde met Perez gaan doen, die had nog mazzel met de bandenproblemen van de anderen op het eind maar hij had in principe een P3 in handen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bottas constant opofferen om Lewis WK te laten pakken gaat ze straks constructeurskampioenschap kosten ja
Ik vond het knap dat Alonso het met 1 stop wist te redden. Prachtig!quote:Op zondag 21 november 2021 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar Red Bull moet dan niet hetzelfde met Perez gaan doen, die had nog mazzel met de bandenproblemen van de anderen op het eind maar hij had in principe een P3 in handen.
Die 2e pitstop was in principe niet nodig.
met een P3 hadden RB en MB gelijk gestaan in het constructeurskampioenschap.
Als die niet doorgaat, gaan ze vast naar Bahrein ofzoquote:Op zondag 21 november 2021 17:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop het ergens niet.. dan heeft Hamilton minder mogelijkheden om WK te worden.
Hamilton wordt gewoon kampioen hoorquote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ohja, volgende race is de eerste keer in de historie dat een Nederlander de titel kan winnen. Natuurlijk kleine kans, maar toch.
Waarschijnlijk had de race niet veel langer moeten duren.. maar inderdaad wel knap en gedurfd van het team ook om gewoon door te rijden terwijl bijna iedereen klapbanden kreeg/moesten wisselen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat Alonso het met 1 stop wist te redden. Prachtig!
Of hem was hetzelfde overkomen als Bottas..quote:Op zondag 21 november 2021 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar Red Bull moet dan niet hetzelfde met Perez gaan doen, die had nog mazzel met de bandenproblemen van de anderen op het eind maar hij had in principe een P3 in handen.
Die 2e pitstop was in principe niet nodig.
met een P3 hadden RB en MB gelijk gestaan in het constructeurskampioenschap.
Ben er bang voor jaquote:Op zondag 21 november 2021 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hamilton wordt gewoon kampioen hoor
Hij had nieuwere banden dan Bottas want hij was al een keer gepit.quote:Op zondag 21 november 2021 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of hem was hetzelfde overkomen als Bottas..
Heel Nederland bidt voor een boem.quote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ohja, volgende race is de eerste keer in de historie dat een Nederlander de titel kan winnen. Natuurlijk kleine kans, maar toch.
Vind ik een beetje te ver gaan, maar ik hoop dat Red Bull de eerste startrij kan bezetten over twee weken, en dat Max hem wint. Of in ieder geval voor Lewis eindigt.quote:Op zondag 21 november 2021 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel Nederland bidt voor een boem.
Ja, maar ook die hadden stuk kunnen gaan.. hetzelfde overkomen als Russell dan.quote:Op zondag 21 november 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij had nieuwere banden dan Bottas want hij was al een keer gepit.
Op Jeddah, wat eigenlijk één grote rechte stuk is, not gonna happen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te ver gaan, maar ik hoop dat Red Bull de eerste startrij kan bezetten over twee weken, en dat Max hem wint. Of in ieder geval voor Lewis eindigt.
Dan zal het op strategie aankomen en hopelijk pakt die goed uit.quote:Op zondag 21 november 2021 18:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Op Jeddah, wat eigenlijk één grote rechte stuk is, not gonna happen.
Is dat niet wat voorbarig? Zo op het eerste gezicht lijkt het circuit een beetje op Baku.quote:Op zondag 21 november 2021 18:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Op Jeddah, wat eigenlijk één grote rechte stuk is, not gonna happen.
Lol. Er zit geen trage bocht in dat circuit.quote:Op zondag 21 november 2021 18:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is dat niet wat voorbarig? Zo op het eerste gezicht lijkt het circuit een beetje op Baku.
Nou, als je de fast lap beelden van Jeddah bekijkt dan is het echt belachelijk snel hoor. Bijna alles is pedal to the metalquote:Op zondag 21 november 2021 18:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is dat niet wat voorbarig? Zo op het eerste gezicht lijkt het circuit een beetje op Baku.
Tegen zoveel snelheid kan geen strategie op.quote:Op zondag 21 november 2021 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zal het op strategie aankomen en hopelijk pakt die goed uit.
Ik weet niet of ik het nou grappig of kinderachtig moet vinden.quote:Op zondag 21 november 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Christian strikes back
https://www.gpblog.com/nl(...)zen-en-gevloekt.html
Wellicht heb je gelijk. Ik vind het moeilijk te voorspellen in ieder geval, ook bandenslijtage zal een grote rol spelen op zo'n circuit gok ik.quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, als je de fast lap beelden van Jeddah bekijkt dan is het echt belachelijk snel hoor. Bijna alles is pedal to the metal
Lijkt mij wel heel moeilijk inhalen met die bochten en snelheden, want echt lang is de echte rechte stuk niet. Goede start zal super belangrijk zijn. Nog meer dan de kwalificatie.
Sowieso lijkt het mij onmogelijk om die GP zonder SC door te komen.
Ik denk niet dat dat een reële optie is.quote:Op zondag 21 november 2021 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te ver gaan, maar ik hoop dat Red Bull de eerste startrij kan bezetten over twee weken, en dat Max hem wint. Of in ieder geval voor Lewis eindigt.
Jawel, tweequote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lol. Er zit geen trage bocht in dat circuit.
quote:Op zondag 21 november 2021 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Hamilton is keihard genaaid door de vsc.
Op welke manier? Of had je verwacht dat hij op oudere mediums sneller zou gaan dan Max op soft?quote:Op zondag 21 november 2021 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Want zonder vsc was hij ook naar binnen gegaan?quote:Op zondag 21 november 2021 18:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op welke manier? Of had je verwacht dat hij op oudere mediums sneller zou gaan dan Max op soft?
Ja, zonder VSC was Lewis gestopt en had hij in 1 rondje gewoon 12 seconden sneller gereden dan Max om hem in te halenquote:Op zondag 21 november 2021 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Vrij lastig te zeggen natuurlijk, dan kun je ook zeggen dat bij overwinningen van Verstappen, hij de betere rijder is.quote:Op zondag 21 november 2021 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is gewoon een betere rijder. Dat zag je vandaag.
Ja, waarom niet? Denk dat Max dat sowieso had gedaan, ook geen reden om het niet te doen met die voorsprongquote:Op zondag 21 november 2021 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want zonder vsc was hij ook naar binnen gegaan?
....Je snapt het overduidelijk niet.quote:Op zondag 21 november 2021 18:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, zonder VSC was Lewis gestopt en had hij in 1 rondje gewoon 12 seconden sneller gereden dan Max om hem in te halen![]()
![]()
Denk even goed na wat er zou gebeuren als Lewis voor Max naar binnen gaat.quote:Op zondag 21 november 2021 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ghehequote:Op zondag 21 november 2021 18:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Denk even goed na wat er zou gebeuren als Lewis voor Max naar binnen gaat.
Max had een gratis stop om naar soft te gaan. Iets dat Hamilton nooit kon coveren. Snelste ronde was altijd voor Max tenzij hij pech had met vsc.quote:
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe had hij dat gehouden denk je dan? Max had ook zonder VSC een pitstop gemaakt. Jij denkt dat Lewis op zijn witte oude banden nog steeds sneller zou zijn dan Max op rood?quote:
Waarom nietquote:Op zondag 21 november 2021 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zondag 21 november 2021 18:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
....Je snapt het overduidelijk niet.
Max had de fastest lap al. Zou Lewis die af gaan pakken en dan kijken of Max het in dezelfde ronde weer terug kon pakken?quote:Op zondag 21 november 2021 18:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoe had hij dat gehouden denk je dan? Max had ook zonder VSC een pitstop gemaakt. Jij denkt dat Lewis op zijn witte oude banden nog steeds sneller zou zijn dan Max op rood?
Met een nieuwe PUquote:Op zondag 21 november 2021 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan had Bottas maar moeten counteren.
Volgens mij dacht Olav dat Lewis het nog probeerde terwijl de laatste ronde al was ingegaan voordat die VSC was beëindigdquote:Op zondag 21 november 2021 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton had ook gewoon naar binnen moeten gaan
Hij twijfeldequote:Op zondag 21 november 2021 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Olav dat Lewis het nog probeerde terwijl de laatste ronde al was ingegaan voordat die VSC was beëindigd
Het ging mij er duidelijk om als ze beide oude banden zouden hebben. Omdat Verstappen de fl al had werd het sowieso een moeilijke bedoeling voor Hamilton door de vsc.quote:Op zondag 21 november 2021 18:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max had de fastest lap al. Zou Lewis die af gaan pakken en dan kijken of Max het in dezelfde ronde weer terug kon pakken?
Nee, dat is niet mogelijk. Als Max één ronde voor het einde naar binnen gaat is Lewis al voorbij pitstraat, ronde later naar binnen gaan kan dan al niet meer. VSC heeft geen enkel invloed gehad op FL.quote:Op zondag 21 november 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zonder VSC had HAM gewoon nog naar soft kunnen gaan nadat VER gepit had.
Als hij meteen na VER de pit in was gedoken had hij gewoon nog de FL kunnen pakken.
De VSC schopte die mogelijkheid in de war.
Maar je auto moet daar wel goed doorheen kunnen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lol. Er zit geen trage bocht in dat circuit.
Niet als Ver in de een-na-laatste ronde naar binnen was gegaan, zoals nu.quote:Op zondag 21 november 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als hij meteen na VER de pit in was gedoken had hij gewoon nog de FL kunnen pakken.
Ja, want je kan de snelste ronde rijden als je bij aanvang van de laatste ronde de pit in gaatquote:Op zondag 21 november 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Huh? Hoe had hij dat moeten doen?quote:Op zondag 21 november 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Benieuwd wat voor straf je van de stewards krijgt als je met 200+ door de pits raastquote:Op zondag 21 november 2021 18:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, want je kan de snelste ronde rijden als je bij aanvang van de laatste ronde de pit in gaat![]()
.
Maar VER ging toch voor de vsc al de pit in, of heb ik dat verkeerd?quote:Op zondag 21 november 2021 18:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk. Als Max één ronde voor het einde naar binnen gaat is Lewis al voorbij pitstraat, ronde later naar binnen gaan kan dan al niet meer. VSC heeft geen enkel invloed gehad op FL.
Tijdensquote:Op zondag 21 november 2021 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar VER ging toch voor de vsc al de pit in, of heb ik dat verkeerd?
Nee, want dan was Verstappen niet naar binnen gegaan.quote:Op zondag 21 november 2021 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Commentator van de NOS zei net ook dat het een fout van Merc - Hamilton wasquote:Op zondag 21 november 2021 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet dat het zondag is, maar dit is wel een hele grote blunder
Nee, tijdens.quote:Op zondag 21 november 2021 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon #werkenbijdenosquote:Op zondag 21 november 2021 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Commentator van de NOS zei net ook dat het een fout van Merc - Hamilton was
Hij stopte onder VSC.quote:Op zondag 21 november 2021 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook denkt dat hij zonder de vsc buiten was gebleven.quote:Op zondag 21 november 2021 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, want dan was Verstappen niet naar binnen gegaan.
Denk dat hij dan ook wel gestopt was, toch 0 risico naar achteren en 0 kans om Lewis nog in te halen, terwijl je wel het risico loopt dat Lewis die snelste ronde nog neerzet.quote:Op zondag 21 november 2021 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, want dan was Verstappen niet naar binnen gegaan.
Tijdensquote:Op zondag 21 november 2021 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
100% wel hij had +45sec op Alonsoquote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook denkt dat hij zonder de vsc buiten was gebleven.
Alleen zou Verstappen dan misschien later naar binnen zijn gegaan, waardoor die mogelijkheid er alsnog niet was.quote:Op zondag 21 november 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Denk dat je dat "misschien" wel kan weglatenquote:Op zondag 21 november 2021 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen zou Verstappen dan misschien later naar binnen zijn gegaan, waardoor die mogelijkheid er alsnog niet was.
Maar dan later om te voorkomen dat Hamilton dat zou kunnen doen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij dan ook wel gestopt was, toch 0 risico naar achteren en 0 kans om Lewis nog in te halen, terwijl je wel het risico loopt dat Lewis die snelste ronde nog neerzet.
NOSquote:Op zondag 21 november 2021 18:41 schreef Madhouse11 het volgende:
Ook in het NOS sportjournaal snappen ze het niet. Verslaggever geeft aan dat Hamilton dat punt heeft laten liggen.
Maar het was nu al de voorlaatste ronde, later kan niet?quote:Op zondag 21 november 2021 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar dan later om te voorkomen dat Hamilton dat zou kunnen doen.
Heeft zoonlief blokjes mogen aanraken?quote:Op zondag 21 november 2021 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Excuses. Ik dacht dat hij eerder de pit in dook. Zoontje was bezig met Lego robot en daar was ik mee aan het helpen.
Ik dacht dat er nog drie ronden te gaan waren toen VER de pit in dook en de VSC daarna kwam.
Nee, doe nou niet zo domquote:Op zondag 21 november 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hij ging erin in lap 55, dan kan je hem neerzetten in 57.quote:Op zondag 21 november 2021 18:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het was nu al de voorlaatste ronde, later kan niet?
Ik dacht een rondje eerder?quote:Op zondag 21 november 2021 18:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het was nu al de voorlaatste ronde, later kan niet?
Hahaha, hij is zes en kan het redelijk goed zelf. Maar het is wel echt een vet ding.quote:Op zondag 21 november 2021 18:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Heeft zoonlief blokjes mogen aanraken?
Om iedereen die denkt dat Hamilton een pitstop had kunnen maken of dat Verstappen dat niet kon zonder VSC.quote:
Hij ging naar binnen bij ingaan voorlaatste ronde, de laatste kans om daarna nog een volledige ronde te rijden. Geen idee of dat inderdaad ronde 55 was..quote:Op zondag 21 november 2021 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij ging erin in lap 55, dan kan je hem neerzetten in 57.
Dan 56 outlap en 57 FL.quote:Op zondag 21 november 2021 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij ging erin in lap 55, dan kan je hem neerzetten in 57.
Het was ronde 55.quote:Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij ging naar binnen bij ingaan voorlaatste ronde, de laatste kans om daarna nog een volledige ronde te rijden. Geen idee of dat inderdaad ronde 55 was..
Dat hij het gat had, wil nog niet zeggen dat hij zonder vsc ook naar binnen was gegaan.quote:Op zondag 21 november 2021 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om iedereen die denkt dat Hamilton een pitstop had kunnen maken of dat Verstappen dat niet kon zonder VSC.
Maar waarom zou Max buiten blijven? Dat was daarna de discussiequote:Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef potjecreme het volgende:
Hoho Ik had het erover dat beiden buiten zouden blijven. Duidelijk dat het geen zin had als Hamilton na Verstappen nog een stop zou maken.
Max zou NOOIT buiten gebleven zijn. Hij kon gratis een stop maken.quote:Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef potjecreme het volgende:
Hoho Ik had het erover dat beiden buiten zouden blijven. Duidelijk dat het geen zin had als Hamilton na Verstappen nog een stop zou maken.
Jawel.quote:Op zondag 21 november 2021 18:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat hij het gat had, wil nog niet zeggen dat hij zonder vsc ook naar binnen was gegaan.
Exactquote:Op zondag 21 november 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
Nou, omdat het zo moeilijk blijkt voor een aantal users hier:
Max rijdt achter de Mercedes op een dusdanig korte afstand dat hij bij een stop van de Mercedes ruimschoots aan de leiding gaat.
Nu kunnen er 2 dingen gebeuren (nou ja, eigenlijk 4 maar twee daarvan zij zo dom dat ik ze niet eens ga meenemen):
1. De Mercedes gaat in de voorlaatste ronde naar binnen voor nieuwe banden om de FL te gaan zetten. Max zegt: Ik blijf buiten dan kom ik op P1 en win makkelijk!
2. Mercedes denkt dus: Ja wacht dat gaan we dus mooi niet doen want dan komt Max op P1 en wint dan makkelijk! Dus gaan ze niet naar binnen. Max denkt dan: Winnen doe ik niet meer, dus ik ga naar binnen. Haalt nieuwe banden rijdt in de laatste ronde de FL.
Als er iemand is die dan nog een mogelijkheid ziet voor Mercedes om de FL alsnog te halen hoor ik het graag.
Nog vragen?
Ik hoor Mol vaak zeggen dat een stop altijd een risicootje is.quote:Op zondag 21 november 2021 18:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waarom zou Max buiten blijven? Dat was daarna de discussie
Daarom doen ze het vaak een beetje rustig aan bij dat soort stops. Dat zie je vaak aan de tijd die ze erover doenquote:Op zondag 21 november 2021 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoor Mol altijd zeggen dat een stop altijd een risicootje is.
Ja oké, maar met deze voorsprong had dat een Bottas-stop in Monaco moeten zijn, ook bij een slechte stop was hij nog wel voor Alonso geblevenquote:Op zondag 21 november 2021 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En dat ^^quote:Op zondag 21 november 2021 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja oké, maar met deze voorsprong had dat een Bottas-stop in Monaco moeten zijn, ook bij een slechte stop was hij nog wel voor Alonso gebleven
Fijn dat je er dan niet alleen naast zitquote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook denkt dat hij zonder de vsc buiten was gebleven.
Daarom kwam ik met de stelling dat door de vsc hij nu naar binnen kon. Hij had dat gat naar nr3 en ze konden het "rustig" aan doen. Ik leg de nadruk dan op het rustig aan kunnen doen. Vandaar mijn opmerking/vraag.quote:Op zondag 21 november 2021 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja oké, maar met deze voorsprong had dat een Bottas-stop in Monaco moeten zijn, ook bij een slechte stop was hij nog wel voor Alonso gebleven
quote:Op zondag 21 november 2021 18:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Fijn dat je er dan niet alleen naast zitMet welke reden zou hij dat doen dan?
quote:Op zondag 21 november 2021 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoor Mol vaak zeggen dat een stop altijd een risicootje is.
Dat gat was voor de vsc al groot genoegquote:Op zondag 21 november 2021 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daarom kwam ik met de stelling dat door de vsc hij nu naar binnen kon. Hij had dat gat naar nr3 en ze konden het "rustig" aan doen. Ik leg de nadruk dan op het rustig aan kunnen doen. Vandaar mijn opmerking/vraag.
Leuk geprobeerd. Maar hij had het sowieso gedaan. Gat was voor de VSC al zeer ruim.quote:Op zondag 21 november 2021 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daarom kwam ik met de stelling dat door de vsc hij nu naar binnen kon. Hij had dat gat naar nr3 en ze konden het "rustig" aan doen. Ik leg de nadruk dan op het rustig aan kunnen doen. Vandaar mijn opmerking/vraag.
Klopt. Maar bij niet stoppen heb je het risico dat Hamilton in de laatste ronden nog even de snelste tijd neerzet. Dat risico was iets groter dan dat de pitstop mislukt met het gat naar achteren.quote:Op zondag 21 november 2021 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met het gat naar Alonso had Max in zijn eentje nog die 4 banden kunnen wisselenquote:Op zondag 21 november 2021 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij had 2x kunnen stoppen qua tijd geloof ik. Niet stoppen was een veel risico op het verlies van dat extra punt. En kampioenschap. Dit was een gratis puntquote:
Klopt, ik keek het net terugquote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Zwoerd het volgende:
Volgens mij was Olav de enige die dacht dat Mercedes als plan had dat Lewis in de laatste lap op z'n mediums nog voor FL zou gaan.
Mercedes zei tegen Hamilton dat de laatste ronde de strijd kwam voor de FLquote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Zwoerd het volgende:
Volgens mij was Olav de enige die dacht dat Mercedes als plan had dat Lewis in de laatste lap op z'n mediums nog voor FL zou gaan.
Dat was idd een beetje domquote:Op zondag 21 november 2021 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, ik keek het net terug
Het gekke is dat hij wel leek te realiseren dat de laatste ronde al was ingegaan onder VSC, maar hij dacht alsnog dat Lewis het probeerde![]()
Ze hadden het kunnen en mogelijk willen proberen, maar de VSC gooide roet in het eten.quote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Zwoerd het volgende:
Tenzij een wiel er niet af wil gaan. Dan is het een zeer dure stop. Het blijft een risico die je neemt.quote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij had 2x kunnen stoppen qua tijd geloof ik. Niet stoppen was een veel risico op het verlies van dat extra punt. En kampioenschap. Dit was een gratis punt
Dat gebeurt alleen maar bij Mercedesquote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tenzij een wiel er niet af wil gaan. Dan is het een zeer dure stop. Het blijft een risico die je neemt.
quote:Op zondag 21 november 2021 19:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen maar bij Mercedes
quote:Op zondag 21 november 2021 19:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
RBR zijn zeer bedreven in pitstops. Het is eerder dat ze bij Mercedes zorgen moeten maken of de pitstops goed gaanquote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tenzij een wiel er niet af wil gaan. Dan is het een zeer dure stop. Het blijft een risico die je neemt.
Die wilden gewoon voor de langste stop ooit gaan en dat is geluktquote:Op zondag 21 november 2021 19:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
quote:
Je kan beter een dweil aangeven.quote:Op zondag 21 november 2021 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat liefde voor jou voor je volharding als Hamilton fan
Ik vond Ferrari ook tegenvallenquote:Op zondag 21 november 2021 19:04 schreef potjecreme het volgende:
Wat vielen de Mclarens weer tegen. Of ligt deze baan ze niet.
Die kan nog altijd uit recordboekenquote:Op zondag 21 november 2021 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die wilden gewoon voor de langste stop ooit gaan en dat is gelukt
Zw volgden gewoon de RB strategies. Daarbij zeiden ze dat het een 2 stop werd plus een fastest Lap. Zij weten ook wel dat Max voor softs zou pitten. Tja, tenzij Bottas dat natuurlijk nog kon coveren.quote:Op zondag 21 november 2021 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes zei tegen Hamilton dat de laatste ronde de strijd kwam voor de FL
https://www.formula1.com/(...)703826558730075.htmlquote:Op zondag 21 november 2021 19:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Norris heeft 2 stops gemaakt?quote:Op zondag 21 november 2021 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vond Ferrari ook tegenvallen
Denk eerder Silverstone, Hongarije en Well Done Baku.quote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)703826558730075.html
deze kostte VER de wereldtitel
Om er dan wellicht achter te komen dat ze daar zonder die afstelling ook de snelste zijn en daarmee wellicht een kampioenschap door het toilet te spoelen?quote:Op zondag 21 november 2021 19:04 schreef RichardHammond het volgende:
Ben benieuwd wat Honda gaat doen als Hamilton de volgende race wint. Wellicht dat ze het blok dan wel knetterhard afstellen en dan dood of de gladiolen.
Heb ik iets gemist, of staat Verstappen nog steeds op een ruime voorsprong?quote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo bizar, Verstappen en Hamilton beiden met een slechte stop, waardoor ze elkaar precies bij turn 1 tegenkomen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ruim is 26+ punten.quote:Op zondag 21 november 2021 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, of staat Verstappen nog steeds op een ruime voorsprong?
Perez is nog slechter dan Bottas. Vergeet het dus maar.quote:Op zondag 21 november 2021 19:07 schreef opreis het volgende:
Als Perez nou op zaterdag ook eens een beetje fatsoenlijk zijn best kan doen dan belemmer je Lulu nog met stops. Laten we hopen dat dat er nog van gaat komen de komende 2 races.
Verstappen reed zeer goede outlap, waardoor hij Lewis tegen kwam en beide crashtequote:Op zondag 21 november 2021 19:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo bizar, Verstappen en Hamilton beiden met een slechte stop, waardoor ze elkaar precies bij turn 1 tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |