Klopt maar Max heeft hem alquote:Op zondag 21 november 2021 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen heeft dat punt want we krijgen niet op tijd groen
Volgende keer proberen q3 te halenquote:
Hier even een tip: Je moet in wat meer verschillende topics en op wat meer verschillende momenten posten, dan valt het iets minder op dat je aan het trollen bent.quote:Op zondag 21 november 2021 16:29 schreef Aitvaras het volgende:
Alonso baas.
Wat een geluk weer voor Verstappen.
Hij zelf ook. Of praat hij altijd zo?quote:
Maar dan verliezen ze er niks mee.quote:
Verdiende like, je gaat viral denk ik.quote:Op zondag 21 november 2021 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
De beste twee coureurs op het podium, en een Mercedesrijder.
Verstappen moet er nog eentje winnen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan verliezen ze er niks mee.
Hoeft niet. Gewoon voor HAM eindigen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen moet er nog eentje winnen.
Maar volgende week racen ze niet.quote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen moet er nog eentje winnen.
Dat is hetzelfdequote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoeft niet. Gewoon voor HAM eindigen.
Dit.quote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef damsco het volgende:
HAM heeft even laten zien wie er de beste coureurmotor isheeft.
Als je met je auto gewoon meedoet op de plek waar ie hoort (P4) heb je ook minder kans op dit soort dingen.quote:
Gezien de rest van het seizoen betekent dat dus dat ie moet winnen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hoorden jequote:Op zondag 21 november 2021 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
Toch jammer dat het licht niet even uit viel
lolquote:Op zondag 21 november 2021 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
Toch jammer dat het licht niet even uit viel
moet er dus eentje winnen.....quote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zou er nog een strategisch meesterwerk uit de hoed getoverd moeten worden.quote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef VacaLoca het volgende:
Max had deze race met starten op p2 nog wel interessant kunnen maken met zo'n goede start.
Ik hoop dat hij en Lewis Alonso totaal onder eh... Tracterenquote:Op zondag 21 november 2021 16:33 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Benieuwd naar de interactie op podium tussen Max en Alonso
Nee zo ziet Hamilmans er atijd uitquote:
Voor Max en elke andere coureur geldt dat natuurlijk ook in min of meerdere mate, geen van hen had in een Hass meegedaan voor in het veld.quote:
Echt hé...precies toen ik het postequote:
Part of the game.quote:
4 punten toch?quote:Op zondag 21 november 2021 16:34 schreef DX11 het volgende:
Als de stand volgende week exact het zelfde is, gaan we de laatste race in met 2 punten verschil. Gaaf.
Ach, dat hoort erbij. Weinig anders dan Verstappen vaak met zijn benadrukken hoe goed de banden zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Lonely at the front"
"Ik ben fitter dan ooit"
HAM en zijn poging tot psychologische spelletjes...
Worst crowd ever, allemaal van die Britten die een beetje met hun lullige baantje in de woestijn gaan kruipen voor wat Arabieren en hun islamofascistische dictatuur omdat het wat meer centjes oplevert dan thuis.quote:Op zondag 21 november 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Zo'n avondrace en al die lampies is wel leuk, alleen zo jammer dat het circuit nog minder sfeer heeft dan een bejaardenhuis
Ik vond wel goed idee dat als de stand gelijk is aan het eind zowel Hamilton als Verstappen in een haas drukken en dan met zijn 2en de baan op kieke wie er wintquote:Op zondag 21 november 2021 16:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voor Max en elke andere coureur geldt dat natuurlijk ook in min of meerdere mate, geen van hen had in een Hass meegedaan voor in het veld.
dit en hij wilde wel zien hoe het allemaal achter was gegaanquote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Lonely at the front"
"Ik ben fitter dan ooit"
Nu hij lijkt te winnen is hij fitter dan ooit. Daarvoor had hij nog zoveel last van long covid en nekpijn en weer ik wat nog meer.quote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Lonely at the front"
"Ik ben fitter dan ooit"
Ik bedoelde met max weer FL. Maar hoe dan ook 2 of 4 verschil de laatste race in dan is het sowieso de winnaar van de race die wint ook het GP.quote:
Liever caravanrace oidquote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vond wel goed idee dat als de stand gelijk is aan het eind zowel Hamilton als Verstappen in een haas drukken en dan met zijn 2en de baan op kieke wie er wint
Het is daar bijna tropisch, ook nu.quote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
Max is flink bezweet. Zie je niet vaak bij hem
Ja, kloptquote:Op zondag 21 november 2021 16:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nu hij lijkt te winnen is hij fitter dan ooit. Daarvoor had hij nog zoveel last van long covid en nekpijn en weer ik wat nog meer.
Ja met Max weer FL is het gat 4 punten dan geloof ik. Maar idd, boeit niet, het gaat echt op die laatste race aankomen dan.quote:Op zondag 21 november 2021 16:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met max weer FL. Maar hoe dan ook 2 of 4 verschil de laatste race in dan is het sowieso de winnaar van de race die wint ook het GP.
Ja normaal klaagt hij er over.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
Die is cancelled nu.quote:Op zondag 21 november 2021 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Hij zei fuck, omg Britse tv in razende paniek
Max zei dat, niet HAM. Toch? Of beide?quote:Op zondag 21 november 2021 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja normaal klaagt hij er over.
Dit keer klaagde hij dat hij binnen werd gehaald omdat hij vond dat zijn banden nog goed waren.
Keer wat anders.
Geldt voor ons allemaal. Gaat het niet lekker dan voel je pijntjes en zo meer.quote:Op zondag 21 november 2021 16:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nu hij lijkt te winnen is hij fitter dan ooit. Daarvoor had hij nog zoveel last van long covid en nekpijn en weer ik wat nog meer.
Oepsquote:Op zondag 21 november 2021 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Hij zei fuck, omg Britse tv in razende paniek
Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, Sky heeft al excuses aangeboden.
Dat was het tot vorige week wel, laten we eerlijk zijn!quote:Op zondag 21 november 2021 16:36 schreef heywoodu het volgende:
One of the greatest, if not THE greatest title fight.
![]()
![]()
Totdat boemquote:Op zondag 21 november 2021 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Hamilton op cruise control naar de race win. Dat gaat geen leuke komende 2 races worden vrees ik
Ja als alles legaal is, en vooralsnog geen reden om aan te nemen dat dat niet zo is, dan is het gewoon een briljante ingeving geweest bij Toto en co.quote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat was het tot vorige week wel, laten we eerlijk zijn!
Tot de Mercedes suprematie weer terugkwam...
De rest hoor je er echter nooit over.quote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geldt voor ons allemaal. Gaat het niet lekker dan voel je pijntjes en zo meer.
Leeft die nog?quote:
Ja, bij een schot dat hopeloos naast gaat altijd even aan je enkel voelen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
....zuchtquote:Op zondag 21 november 2021 16:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
De rest hoor je er echter nooit over.
En dat long covid is zo erg allemaal dus niet.
Uiteraard, maar het is zo'n anticlimax...quote:Op zondag 21 november 2021 16:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja als alles legaal is, en vooralsnog geen reden om aan te nemen dat dat niet zo is, dan is het gewoon een briljante ingeving geweest bij Toto en co.
Maar in het algemeen...het scoort best hoog hoor, maar het beste titelgevecht óóit?!quote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat was het tot vorige week wel, laten we eerlijk zijn!
Tot de Mercedes suprematie weer terugkwam...
quote:
Ik denk niet dat dat uitmaakt.quote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Verstappen/Red Bull in de resterende weekenden geen domme fouten meer maakt.
Klapband Bottas was nou niet direct briljantquote:
Ja, in kamp Verstappen welquote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is zo'n anticlimax...
Het is in ieder geval wel weer eens een keer wat spannender dan de afgelopen jarenquote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in het algemeen...het scoort best hoog hoor, maar het beste titelgevecht óóit?!
Inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem wel doorgegeven om van de kerbs af te blijven?quote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klapband Bottas was nou niet direct briljant
Di eheeft wel vaker dat die zeer goed kwalificeert maar het in de race dan laat liggen en een hoop plekken verliest.quote:
Met fouten zoals gisteren verlies je gewoon een kampioenschap.quote:
Dat valt mij ook op helaas.quote:Op zondag 21 november 2021 16:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Di eheeft wel vaker dat die zeer goed kwalificeert maar het in de race dan laat liggen en een hoop plekken verliest.
Alsof P2 op de grid uit had gemaakt, heb je die voorsprong gezien? Wat een onzin.quote:Op zondag 21 november 2021 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met fouten zoals gisteren verlies je gewoon een kampioenschap.
Dit inddquote:Op zondag 21 november 2021 16:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En hopen dat Mercedes ze blijft maken..quote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Verstappen/Red Bull in de resterende weekenden geen domme fouten meer maakt.
Lewis heeft geen hulp meer nodig. Hij is een briljante racer en heeft nu ook de auto waarmee hij kan winnen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat Mercedes komende race alles bij Bottas vernieuwd, zodat hij in Abu Dahbi zoveel mogelijk kan helpen
Vraag het me af, dit is wel een spectaculaire inhaalrace zo qua kampioenschapquote:Op zondag 21 november 2021 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook in kamp neutrale kijker hoor.
Ja zou slim van ze zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat Mercedes komende race alles bij Bottas vernieuwd, zodat hij in Abu Dahbi zoveel mogelijk kan helpen
Tuurlijk, dit had gewonnen kunnen wordenquote:Op zondag 21 november 2021 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof P2 op de grid uit had gemaakt, heb je die voorsprong gezien? Wat een onzin.
Wordt helemaal mooi in Saudi-Arabië. Waarschijnlijk krijg je daar ipv champagne een zwaard om een slaaf te onthoofden. Lekker feestelijkquote:Op zondag 21 november 2021 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zo, een boks, nu weer homo's onthoofden.
Bron??quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ViaPlay laat Olav nu voor wat het is
Er is geen strijd. Hamilton is dik favoriet zo.quote:Op zondag 21 november 2021 16:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vraag het me af, dit is wel een spectaculaire inhaalrace zo qua kampioenschap
Tsja, even een Sodastream gebruiken om er wat co2 in te blazen is geen optie hè.quote:Op zondag 21 november 2021 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
Rozenblaadjeswater spuit voor geen meter
quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit had gewonnen kunnen worden
De chefkok van Merc.quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef potjecreme het volgende:
Wie was die hoog bmi man op het podium?
Een Fok!er die een prijsvraag had gewonnen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef potjecreme het volgende:
Wie was die hoog bmi man op het podium?
4/10quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef damsco het volgende:
TROTS op Lewis. Haalt in een duidelijke mindere wagen (zie Bottas) toch het maximale eruit. In tegenstelling tot RBR, die duidelijk sneller waren vandaag. Max deed het prima vandaag overigens, maar Lewis reed als een echte kampioen en perste echt het maximale eruit vandaag.
Nwoaaah. Dan had hij er wel sneller naar toe gereden, Hamiltonnwas duidelijk aan het sparen. Zo gauw Verstappen Alonso voorbij was ging zijn achterstand als een raket omhoog.quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe dan? Max is er geen enkele keer bijgekomen en Lewis deed nog rustig aan.quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker, het is een vermakelijk seizoenquote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel weer eens een keer wat spannender dan de afgelopen jaren
Zou tijd wordenquote:
ViaPlay heeft voor Olav een mooi plaatsje in een Spaans verzorgingstehuis geregeld.quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ViaPlay laat Olav nu voor wat het is
Bron: nieuwspaal.nlquote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef damsco het volgende:
TROTS op Lewis. Haalt in een duidelijke mindere wagen (zie Bottas) toch het maximale eruit. In tegenstelling tot RBR, die duidelijk sneller waren vandaag. Max deed het prima vandaag overigens, maar Lewis reed als een echte kampioen en perste echt het maximale eruit vandaag.
Zeker, maar een favoriet op achterstand is altijd leuk.quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen strijd. Hamilton is dik favoriet zo.
Sjek Plooij in stukken gezaagd.quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Wordt helemaal mooi in Saudi-Arabië. Waarschijnlijk krijg je daar ipv champagne een zwaard om een slaaf te onthoofden. Lekker feestelijk
Kan alsnog door het einde flink verpest worden (à la Game of Thrones)...quote:Op zondag 21 november 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, het is een vermakelijk seizoen
Op strategie hadden we dit kunnen winnenquote:
Ik heb plaatsvervangende schaamte...quote:Op zondag 21 november 2021 16:46 schreef damsco het volgende:
Ik zie echt niet in welke strategische zet je had kunnen doen om dit snelheidsverschil te compenseren. Maar hier gaan we niet uit komen denk ik.quote:Op zondag 21 november 2021 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op strategie hadden we dit kunnen winnen
Valt me vies tegen van Red Bull wat ze in de kwali (niet) deden.
Volgende week dan maar weer op P2 starten. (Of gewoon lekker pole)
Zonder pace win je het niet op strategiequote:Op zondag 21 november 2021 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op strategie hadden we dit kunnen winnen
Zo slecht deed RBR het nu ook weer niet.quote:Op zondag 21 november 2021 16:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik heb plaatsvervangende schaamte...![]()
Jullie ook?
Pace was prima zoals je zag.quote:Op zondag 21 november 2021 16:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zonder pace win je het niet op strategie
Lewis leek zo fris als twee hoentjes maar dan kan komen door zijn extensions misschien.quote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb hardop gelachenquote:Op zondag 21 november 2021 16:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik heb plaatsvervangende schaamte...![]()
Jullie ook?
Met een Hamilton op cruise control er voor. GP winnende pace inderdaad.quote:
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed, ik kwam net thuis. Wel de moeite waard om terug te kijken?
Niet tov HAM. Die kon gewoon cruisen en banden sparen en het gat met Max rond de 8 sec houden. Zodra het nodig was reed hij paar rondjes met hogere pace en was het gat weer terug.quote:
Long covid, doet rare dingen met je.quote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Lewis leek zo fris als twee hoentjes maar dan kan komen door zijn extensions misschien.
Ik vond het wel een vette racequote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef potjecreme het volgende:
Ja, toffe race met mooie actiesquote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat je er maar 720p van zietquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer dat je er maar 720p van ziet
Absoluut, Hamilton in de laatste race alsnog kampioen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kan alsnog door het einde flink verpest worden (à la Game of Thrones)...
Lange samenvatting will doquote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef potjecreme het volgende:
Max gaat er alles aan doen om ze te pakken.quote:Op zondag 21 november 2021 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
Max hopelijk volgende race WDC. Hoog tijd voor een DNF voor Hamilton en Max heeft dan aan p2 genoeg.
Vooral de laatste 15 ronden, pak m beet.quote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef potjecreme het volgende:
Niemand gelooft deze act nog.quote:Op zondag 21 november 2021 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max gaat er alles aan doen om ze te pakken.
WE GO FOR IT!
Ok. Ik kijk de start en zal dan vooruit spoelen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral de laatste 15 ronden, pak m beet.
Waarom zou Max er niet alles aan doen? Het is nu of nietquote:Op zondag 21 november 2021 16:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niemand gelooft deze act nog.
Preciesquote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef potjecreme het volgende:
Max gaat het gewoon winnen dit kampioenschap. Was dit jaar gewoon beter en de auto was lange tijd de betere.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Max er niet alles aan doen? Het is nu of niet
Zonder lekke band had Bottas makkelijk P3 gepakt. Had met een stop slechts 4-5 sec. achter Perez gezeten, en die ging nog eens naar binnen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:55 schreef Perox het volgende:
De vraag is kijk je om de pace van een auto te bepalen naar de snelste of naar de langzaamste coureur?
Bottas deed het uitzonderlijk slecht vandaag. Checo was gewoon op zijn normale niveau net als Max en Lewsi.
Daarmee ben ik geneigd om te zeggen dat de Mercedes vandaag de snelste auto had. Zeker ook omdat Hamilton volgens mij gewoon het gat aan het managen was en daarbij zijn banden aan het sparen.
Goed gereden van zowel Max als Lewis. Perez was ok maar verkeerde call van het team waardoor Alonso op het podium kwam. Aan de andere kant was de move van Perez meer gericht op het constructeurs kampioenschap dan met oog op het podium. Red Bull daardoor goede zaken gedaan in constructeurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |