Waarom Herzog dan wel in de A groep kan starten vraag ik me af. De regels van de ISU zijn weer eens ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij reed niet in Stavanger, er schuiven ook nog wat door uit B-groep dus zakt hij dan weg
Dat is een goede vraag ja. Beschermde status wellicht. ISU regels heb ik eigenlijk nooit doorgelezenquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom Herzog dan wel in de A groep kan starten vraag ik me af. De regels van de ISU zijn weer eens ondoorgrondelijk
Herzog is sowieso niet gestart toch dit seizoen? Gao al wel, misschien dat je dan je recht op de A-groep verliest?quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag ja. Beschermde status wellicht. ISU regels heb ik eigenlijk nooit doorgelezen
Mij ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Het zou mij niets verbazen als we vanavond een 5.59 van NvdP gaan zien
Dat zou me bijzonder verbazen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Het zou mij niets verbazen als we vanavond een 5.59 van NvdP gaan zien
Ja maar jij dacht ook dat Dimitri Balandin kansloos wasquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou me bijzonder verbazen eigenlijk.
Sow, hier wordt uitgedeeld.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja maar jij dacht ook dat Dimitri Balandin kansloos was
Rustig man, waar is de vrijdagmiddagspiritquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja maar jij dacht ook dat Dimitri Balandin kansloos was
Ik heb zowaar weer eens een stukje op de FP geschreven vandaag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rustig man, waar is de vrijdagmiddagspirit
Moeten wel voor 0:00 klaar kunnen zijn vandaag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu moet ik nog wakker zien te blijven ook vanavond laat
De B-groep 5 kilometer is tegen 4 uur pas klaar!quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten wel voor 0:00 klaar kunnen zijn vandaag.
Ik ga meestal zo rond half 11 al slapen, dus ik ga het zwaar krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten wel voor 0:00 klaar kunnen zijn vandaag.
Wildcard inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom Herzog dan wel in de A groep kan starten vraag ik me af. De regels van de ISU zijn weer eens ondoorgrondelijk
Nog sneller is wel wat optimistisch. Maar paar seconden eraf kan ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou me bijzonder verbazen eigenlijk.
A-groepen zijn te klein, b-groepen te groot.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De B-groep 5 kilometer is tegen 4 uur pas klaar!
(waar alle Noren zich verzamelen)
Verder lijkt het met de snelheid wel tegen te vallen. Amerikanen en Canadezen rijden bijna allemaal niet eens een SBquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:15 schreef Marcoss het volgende:
In de B-groep een NR van Roemenië, Argentinië, België en een junioren-NR in Duitsland
Er is een webcam van de Oval met 1 frame per seconde ofzo (en zonder geluid en tijden in beeld)quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er zo al beelden eigenlijk? Die laatste ritten van de b-groep kunnen toptijden opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |