quote:Op maandag 22 november 2021 10:36 schreef BertV het volgende:
Dit is toch een open deur? (of hap ik nu?)
Op de IC's liggen mensen met overgewicht, al dan niet op leeftijd.
Beide groepen zijn ondervertegenwoordigd in afrika.
Afrika staat later pas op de agenda.. ze willen eerst in Europa,Amerika het nieuwe normaal doorvoerenquote:Op maandag 22 november 2021 10:36 schreef BertV het volgende:
Dit is toch een open deur? (of hap ik nu?)
Op de IC's liggen mensen met overgewicht, al dan niet op leeftijd.
Beide groepen zijn ondervertegenwoordigd in afrika.
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomerquote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Afrika op veel plekken veel minder druk bevolkt en totaal ander klimaat.
Daar heb je ook weer andere virussen en ziektes die hier amper voor komen.. zoals bijvb malaria.
Ongetwijfeld vliegt er zo nu en dan een helicopter met mensen in lange witte jassen een dorpje in met een kisje vol snoepspuitgoed, om weer eens een nieuwe lading experimentele zooi uit te testen. Dat continent is zo facking groot met zo veel mensen dat niemand iets merkt of ooit gaat merken. Als we eens wisten hoeveel sneaky ellende er rondging in de wereld, voornamelijk door ons zelf aangebracht zouden we wellicht collectief zelfmoord plegenquote:Op maandag 22 november 2021 10:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Afrika staat later pas op de agenda.. ze willen eerst in Europa,Amerika het nieuwe normaal doorvoeren
Na het filmpje van Catherine Fitts ...quote:Op maandag 22 november 2021 10:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vliegt er zo nu en dan een helicopter met mensen in lange witte jassen een dorpje in met een kisje vol snoepspuitgoed, om weer eens een nieuwe lading experimentele zooi uit te testen. Dat continent is zo facking groot met zo veel mensen dat niemand iets merkt of ooit gaat merken. Als we eens wisten hoeveel sneaky ellende er rondging in de wereld, voornamelijk door ons zelf aangebracht zouden we wellicht collectief zelfmoord plegen
Afrika staat verder los van ons. Het westen moet onderworpen worden, iets waar ze al goed mee bezig zijn.
Oké dit is echt complottheorie denkenquote:Op maandag 22 november 2021 10:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vliegt er zo nu en dan een helicopter met mensen in lange witte jassen een dorpje in met een kisje vol snoepspuitgoed, om weer eens een nieuwe lading experimentele zooi uit te testen. Dat continent is zo facking groot met zo veel mensen dat niemand iets merkt of ooit gaat merken. Als we eens wisten hoeveel sneaky ellende er rondging in de wereld, voornamelijk door ons zelf aangebracht zouden we wellicht collectief zelfmoord plegen
Afrika staat verder los van ons. Het westen moet onderworpen worden, iets waar ze al goed mee bezig zijn.
ja kunnen ze meteen toevoegen aan de QR code. De tool is er al dus ...quote:Op maandag 22 november 2021 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt mij wel op dat met name te dikke mannen compleet fel zijn op alle “regeltjes”.
Dat is denk ik omdat ze zelf enorm bang zijn om dood te gaan.
Als voorbeeldfunctie als burgermeester zouden ze een maximaal BMI mogen invoeren.
Heb nog zo een mooie;quote:Op maandag 22 november 2021 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké dit is echt complottheorie denken
Ja was dit paar jaar geleden gepost in BNW , je zou hard uitgelachen worden.quote:Op maandag 22 november 2021 11:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb nog zo een mooie;
De overheid verzint een onzin excuus om het volk spul te injecteren dat nog lang niet eens de trials heeft doorstaan. Ze beginnen in China, komen met beelden van doodpletterende mensen, bouwen allerlei noodziekenhuizen, overstelpen de bevolking met maatregelen waardoor iedereen elkaar wantrouwt, 1.5m afstand moet houden, winkels dicht, avondklok, beperking van bewegingsvrijheid met als klapper het verplichten van injecteren. Zo niet volgen straffen, van geldboetes tot celstraf. Ook mag je als ongeinjecteerde geen winkels en andere publieke plekken meer bezoeken, tenzij je kan aantonen dat je geinjecteerd bent.
![]()
Laat bovenstaande nou gewoon al werkelijkheid zijn. En dan nóg zijn er figuren die denken dat sommige mensen overdrijven, complot-wappies zijn. Dat dit alles normaal is.
Zalig zijn de onwetenden.
Het uiteindelijke doel is iets wat we niet weten, misschien vermoeden, maar niet met zekerheid kunnen zeggen. Da's iets wat we alleen maar te weten gaan komen als ze het doordrukken. Dit alles kan net zo goed voorwerk zijn voor later zoals 9/11 ook aan alle kanten stinkt maar de wereld wel op zn kop heeft gegooid, nieuwe wetten en regels zijn ingevoerd, landen zijn binnengevallen, etc.quote:Op maandag 22 november 2021 11:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja was dit paar jaar geleden gepost in BNW , je zou hard uitgelachen worden.
En nu werkt iedereen gewoon braafjes mee.
En wsl is covid zelfs gewoon een afleidingsmiddel voor hetgeen ze écht willen doorvoeren...
quote:De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn doet een emotionele oproep tot inenten. ,,Duitsers zullen tegen het einde van de winter waarschijnlijk gevaccineerd, hersteld of dood zijn'', zegt hij. De effecten van de boostershots die nu worden uitgerold, zullen pas over twee weken te zien zijn in de coronacijfers.
Spahn geeft toe dat die visie cynisch is, maar zegt hij: ,,Het is waar, door de zeer besmettelijke deltavariant is het heel, heel aannemelijk en daarom raden wij het halen van een prik zo dringend aan.'' Duitsland verwacht dat de EU deze week nog akkoord gaat met het vaccineren van 5- tot 11-jarigen en aangepaste doses levert.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)d-br-br-br~a7adb3ec/
Deze al gezien ? Een eigen BNW-topic waardig ...quote:Op maandag 22 november 2021 12:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het uiteindelijke doel is iets wat we niet weten, misschien vermoeden, maar niet met zekerheid kunnen zeggen. Da's iets wat we alleen maar te weten gaan komen als ze het doordrukken. Dit alles kan net zo goed voorwerk zijn voor later zoals 9/11 ook aan alle kanten stinkt maar de wereld wel op zn kop heeft gegooid, nieuwe wetten en regels zijn ingevoerd, landen zijn binnengevallen, etc.
Denken dat dit alles voor de gezondheid gedaan wordt, dat is iets wat nu wel zeker bullshit is. Daar zitten gewoonweg teveel haken en ogen aan het verhaal wat ons voorgehouden wordt, teveel inconsistenties. Jammer dat het niet gezien wordt, dat het blind vertrouwen, goedgelovigheid, het op hebben van enorme oogkleppen en de enorme ladingen naïeviteit het logisch nadenken volledig overschaduwt waardoor we (nog steeds!) in deze shit verkeren
Ah nja hierboven werd er anders beweert.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomer
Rode Kruis: Deltavariant coronavirus slaat hard toe in Azië en Afrika
https://www.rodekruis.nl/(...)e-in-azie-en-afrika/
Klopt. En ook verplicht. Net zoals je niet in de zorg mag werken zonder Hepatitis B vaccinatie. In ieder geval niet als je met bloed of scherpe voorwerpen in aanraking komt.quote:Op maandag 22 november 2021 12:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah nja hierboven werd er anders beweert.
Daar haakte ik op in.
Nja in Afrika razen weer andere ziektes rond dan in Europa.
Als je er op vakantie gaat zijn daar ook weer vaccins voor.. iddem voor Azië.
Maar daar heb ik nog nooit iemand hier ooit over gehoord.
Tenzij ik wat gemist heb.
Geen woord over het aantal doden, alleen over besmettingen. Bangmakerij weer dus.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomer
Rode Kruis: Deltavariant coronavirus slaat hard toe in Azië en Afrika
https://www.rodekruis.nl/(...)e-in-azie-en-afrika/
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.quote:
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.
Ik begrijp dit an sich wel, alleen de hypocrisie mbt straks massaal zorg medewerkers ontslaan met veel minder risico op het hebben van corona begrijp ik niet.... Die twee sluiten rationaliteit uit.quote:
We vaccineren kinderen al tegen andere ziekten, dus waarom niet deze voor de volksgezondheid.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.
Ja, veel kindjes met natuurlijke antistoffen? Ok, leuk, maar je bent nog niet op de hoogte dat vaccineren nauwelijks helpt tegen verspreiding?quote:Op maandag 22 november 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.
Omdat er geen baat is voor volksgezondheid met deze ziekte.quote:Op maandag 22 november 2021 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
We vaccineren kinderen al tegen andere ziekten, dus waarom niet deze voor de volksgezondheid.
"mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden." ... die zijn toch allemaal gevaccineerd en zelfs geboosterdquote:Op maandag 22 november 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.
ja maar er is een 'kleine' kans dat het vaccin niet bij je werkt en dat zorgt weer voor grote problemen...quote:Op maandag 22 november 2021 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden." ... die zijn toch allemaal gevaccineerd en zelfs geboosterd
Je bent toch hoop ik niet 50+ met bmi >35?quote:Op maandag 22 november 2021 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Mijn vader, dubbel vaxxed. Is sinds een week ziek inc geur een smaakverlies, gister een zelftest gedaan en die gaf corona aan. Morgen heeft ie een testafspraak staan voor de zekerheid.
Gaf hem zojuist een hand en vroeg of ie in mij gezicht wilde hoesten, benieuwd of ik het te pakken krijg.
Mijn broertje die thuis woont heeft de afgelopen week geen 1 keer gehoest terwijl ie continu om mijn vader rondhangt , wat een nep virus joh
quote:Gorilla Bokito en zijn familie in Diergaarde Blijdorp moeten nog een poosje wachten op een inenting tegen corona. Op dit moment wordt er in de Verenigde Staten hard gewerkt aan een vaccin, dat nieuwe besmettingen met het virus moet voorkomen, zegt een woordvoerster van Apenheul, deskundig op het gebied van mensapen. ,,Dit middel bevindt zich nog in de testfase. Misschien dat het op termijn ook in Europa beschikbaar komt.’’
Vrijdag werd bekend dat de wereldberoemde zilverrug - die in 2007 uit zijn verblijf ontsnapte - corona heeft, net zoals de meeste van zijn soortgenoten. Ook bij de leeuwen heeft het virus toegeslagen. Volgens de zegsvrouw van de Apeldoornse dierentuin zijn er al meerdere gevallen bekend, zowel in de VS als in Europa.
Woordvoerster Apenheul
Heel veel is er niet aan te doen, zo wordt benadrukt. ,,Meestal volstaat een symptomatische behandeling, waarbij je de symptomen behandelt en niet het virus zelf’’, legt ze uit. Bokito en kornuiten zijn waarschijnlijk besmet door een verzorger, die zelf geen symptomen had. Of gorilla's op hun beurt bezoekers kunnen aansteken, is niet duidelijk.
Haha, uiteraard is Thierry gevaccineerd (net als AIVD-agent en - evenals Baudet - "controlled opposition" Willem Engel). Be like Thierry! De buurman van mijn tante werkt bij de GGD en die heeft het gezien. Hij moet het alleen stil houden voor zijn achterban om geen gezichtsverlies te leiden.quote:
30 jaar, fit en gezondquote:Op maandag 22 november 2021 15:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je bent toch hoop ik niet 50+ met bmi >35?
Pas maar op je hebt nu 0,07% kans (ofzo) dat je op de ic komt johquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Bokito moet voorlopig wachten op vaccin tegen corona: ‘Middel in testfase’
[..]
Goede bronquote:Op maandag 22 november 2021 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, uiteraard is Thierry gevaccineerd (net als AIVD-agent en - evenals Baudet - "controlled opposition" Willem Engel). Be like Thierry! De buurman van mijn tante werkt bij de GGD en die heeft het gezien. Hij moet het alleen stil houden voor zijn achterban om geen gezichtsverlies te leiden.
Tourniquetquote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dank je, is tot nu toe altijd een zeer betrouwbare bron gebleken.
0,07%??? fuck.... ik dacht altijd 0,01%quote:Op maandag 22 november 2021 15:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Pas maar op je hebt nu 0,07% kans (ofzo) dat je op de ic komt joh
*edit: snel spuitje halen kan je je kans 33x kleiner maken![]()
Haha, nee. Maar het natuurlijk logisch dat iedereen via-via degene die de vaccinatie heeft gezet wel kent.quote:Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tourniquet
is it you??
[ twitter ]
Altijd leuk inderdaad 6 degrees of seperationquote:Op maandag 22 november 2021 15:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar het natuurlijk logisch dat iedereen via-via degene die de vaccinatie heeft gezet wel kent.
https://en.wikipedia.org/wiki/Six_degrees_of_separation
Pas maar op ik schijn slecht te zijn in statistiekenquote:Op maandag 22 november 2021 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
0,07%??? fuck.... ik dacht altijd 0,01%
Nu ben ik wel angstig man
Zo lastig is het allemaal niet hoor , dit is een wereldwijde Coup d'étatquote:Op maandag 22 november 2021 12:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het uiteindelijke doel is iets wat we niet weten, misschien vermoeden, maar niet met zekerheid kunnen zeggen. Da's iets wat we alleen maar te weten gaan komen als ze het doordrukken. Dit alles kan net zo goed voorwerk zijn voor later zoals 9/11 ook aan alle kanten stinkt maar de wereld wel op zn kop heeft gegooid, nieuwe wetten en regels zijn ingevoerd, landen zijn binnengevallen, etc.
Denken dat dit alles voor de gezondheid gedaan wordt, dat is iets wat nu wel zeker bullshit is. Daar zitten gewoonweg teveel haken en ogen aan het verhaal wat ons voorgehouden wordt, teveel inconsistenties. Jammer dat het niet gezien wordt, dat het blind vertrouwen, goedgelovigheid, het op hebben van enorme oogkleppen en de enorme ladingen naïeviteit het logisch nadenken volledig overschaduwt waardoor we (nog steeds!) in deze shit verkeren
quote:De Europese Commissie komt nog deze week met voorstellen die duidelijkheid moeten scheppen over de geldigheid van de QR-code in de CoronaCheck-app bij reizen in de EU. Volgens een woordvoerder werkt de commissie samen met de lidstaten en experts aan een 'update' van de regelgeving rond het certificaat.
Herziening van de regels voor de toepassing van het Digitaal Corona Certificaat (DCC) lijkt nodig nu lidstaten boosters zetten of gaan zetten waardoor het begrip 'volledig gevaccineerd' op de helling staat. Nu kan iemand volgens de Europese afspraken een QR-code krijgen als hij volledig gevaccineerd is met één Janssen-prik of twee inentingen met de vaccins van Pfizer/BioNTech, Moderna of AstraZeneca. In bijvoorbeeld Griekenland gaan stemmen op de QR-code te laten vervallen voor gevaccineerde 60-plussers die niet na zes maanden een herhalingsprik halen.
Ook de invoering van de 2G-regel (genezen of gevaccineerd) is voer voor debat. Ongevaccineerde EU-burgers kunnen nu zonder problemen naar andere lidstaten reizen met een QR-code die bewijst dat ze zijn hersteld van Covid-19 (met een geldigheid van 180 dagen) of met een recente negatieve coronatest. Maar sommige landen accepteren geen negatieve test meer.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)n-br-br-br~a7adb3ec/
Wow. Dit is toch wel een van de weinige keren dat ik het eens ben met iemand van het Vaticaan. Hoewel ik het, zoals alles wat het Vaticaan zegt, ook wel weer met een korreltje zout neem. Anderzijds zou het Vaticaan natuurlijk niet zoiets zeggen als zij zich niet enigszins bedreigd zouden voelen door het een of ander. Zelfbehoud is toch altijd hun voornaamste drijfveer geweest.quote:Op maandag 22 november 2021 15:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zo lastig is het allemaal niet hoor , dit is een wereldwijde Coup d'état
[ twitter ]
Er zitten altijd mensen met moraal tussen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wow. Dit is toch wel een van de weinige keren dat ik het eens ben met iemand van het Vaticaan. Hoewel ik het, zoals alles wat het Vaticaan zegt, ook wel weer met een korreltje zout neem. Anderzijds zou het Vaticaan natuurlijk niet zoiets zeggen als zij zich niet enigszins bedreigd zouden voelen door het een of ander. Zelfbehoud is toch altijd hun voornaamste drijfveer geweest.
Kan je een qr code krijgen met 'bewijs van besmetting'?quote:Op maandag 22 november 2021 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Mijn vader, dubbel vaxxed. Is sinds een week ziek inc geur een smaakverlies, gister een zelftest gedaan en die gaf corona aan. Morgen heeft ie een testafspraak staan voor de zekerheid.
Gaf hem zojuist een hand en vroeg of ie in mij gezicht wilde hoesten, benieuwd of ik het te pakken krijg.
Mijn broertje die thuis woont heeft de afgelopen week geen 1 keer gehoest terwijl ie continu om mijn vader rondhangt , wat een nep virus joh
Las net dat ze het in Australië niet voor elkaar hebben gekregen de vaccinatie te verplichten.quote:Op maandag 22 november 2021 17:35 schreef yinxs het volgende:
[..]
Deze werd pasgeleden ergens anders nog afgeschilderd als iemand met wilde fantasie:
[ twitter ]
Als er een andere manier is om te testen zou ik dat wel doen.. wil geen stok in mijn neus.quote:Op maandag 22 november 2021 16:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan je een qr code krijgen met 'bewijs van besmetting'?
Mogen we allemaal een keer gezellig langs komen om je vader een hand te geven?)
Zag wel een vrouwelijke leider van een partij zeggen dat ze het niet goed ging keuren. Zou mooi zijn als het er niet doorkwam!quote:Op maandag 22 november 2021 17:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las net dat ze het in Australië niet voor elkaar hebben gekregen de vaccinatie te verplichten.
Zal hem even opzoeken
quote:
Waarom kunnen die mensen die dit soort berichten posten niet zelf kritisch nadenken?quote:
je zit naast Thierry?quote:Op maandag 22 november 2021 18:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
De persoon in kwestie waar het ok draait zit nu heftig 'nee' te knikken naar me
I know. Had niet verwacht dat zelfs teletekst zou meewerken aan een grap. Maar als ze serieus zijn en hun nieuws van twitter halen zitten we op hetzelfde niveau.quote:
Je denkt dat dit echt op teletekst stond?quote:Op maandag 22 november 2021 19:34 schreef _I het volgende:
[..]
I know. Had niet verwacht dat zelfs teletekst zou meewerken aan een grap. Maar als ze serieus zijn en hun nieuws van twitter halen zitten we op hetzelfde niveau.
Was de clown te moeilijk voor je?quote:Op maandag 22 november 2021 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je denkt dat dit echt op teletekst stond?
psychopathquote:Op maandag 22 november 2021 19:40 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Gezellig voor op een feestje, deze man.
Bedoel mijn bericht die ik heb gewijzigdquote:Op maandag 22 november 2021 19:34 schreef _I het volgende:
[..]
I know. Had niet verwacht dat zelfs teletekst zou meewerken aan een grap. Maar als ze serieus zijn en hun nieuws van twitter halen zitten we op hetzelfde niveau.
Totdat het griepseizoen aanbreekt.quote:
Ah, dacht al..quote:Op maandag 22 november 2021 19:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bedoel mijn bericht die ik heb gewijzigd
Of de spuiten uitgewerkt zijn, maar idd. Koude kermis.quote:Op maandag 22 november 2021 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Totdat het griepseizoen aanbreekt.
Een paar maanden geleden riepen Hugo, en beleidsbepalers in andere Europese landen precies hetzelfde.
quote:Op maandag 22 november 2021 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Waarom dit niet op de voorpagina’s staat? Het is Australië, nieuws uit Australië staat zelden op de voorpagina.
ik mag toch hopen dat andere partijen hier fel tegen in gaanquote:
Beuk ze in elkaar Conor!quote:
Bruls is op hem gaan liggen en de Jonge heeft die spuit erin geramd.quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb trouwens het verhaal van Baudet gemist. Hoezo is hij gevaccineerd? Hoe zijn ze er achtergekomen?
Haha!quote:Op maandag 22 november 2021 20:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Bruls is op hem gaan liggen en de Jonge heeft die spuit erin geramd.
Denk dat het een moddergooi poging is om zijn geloofwaardigheid te tackelen.. ontkent namelijk zelf.quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb trouwens het verhaal van Baudet gemist. Hoezo is hij gevaccineerd? Hoe zijn ze er achtergekomen?
Daarom ben ik ook benieuwd naar het bewijs zeg maarquote:Op maandag 22 november 2021 20:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk dat het een moddergooi poging is om zijn geloofwaardigheid te tackelen.. ontkent namelijk zelf.
Wat een bullocks weer.quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ik geloof er niks van, maar hoezo zou dat opeens het geval zijn? Hebben ze een foto ofzo?quote:Op maandag 22 november 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een bullocks weer.
Daar is geen sprake van.
nee johquote:Op maandag 22 november 2021 20:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, maar hoezo zou dat opeens het geval zijn? Hebben ze een foto ofzo?
Oja dat kwam ik ook al tegen inderdaad, heel vaag met een of andere inelkaar geflanste foto en de spuitjes jutten elkaar allemaal op.quote:Op maandag 22 november 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
dat hebben ze op twitter trending gemaakt om Baudet onder uit te halen
zoals ze constant bezig zijn met Baudet
quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja dat kwam ik ook al tegen inderdaad, heel vaag met een of andere inelkaar geflanste foto en de spuitjes jutten elkaar allemaal op.
Even dit
[ twitter ]
Raar verhaal, van wie krijgt zij der geld?quote:
klopt t niet denk je?quote:Op maandag 22 november 2021 22:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Raar verhaal, van wie krijgt zij der geld?
Uitzondering voor mensen met ziekte of beperkingquote:Op maandag 22 november 2021 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Zie um gaan met het karretje.
Nee, teveel bs.quote:Op maandag 22 november 2021 22:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
klopt t niet denk je?
van dit kanaal https://www.youtube.com/channel/UCPWXiRWZ29zrxPFIQT7eHSA
Leuk die oversterfte allemaal nav vaccinaties 1/50k gaat de pijp uit per prik (gok ik!).quote:
misschien waren er aanwijzingen dat mensen zich beter aan de regels houden.quote:Op maandag 22 november 2021 23:20 schreef yinxs het volgende:
[..]
Er kan een hoop gebeuren in een uur tijd
Abru maakt gewoon een hele passende grap.quote:Op maandag 22 november 2021 23:16 schreef yinxs het volgende:
[..]
Hahaha, geloof het niet echt, maar wat zou het een grap zijn als het waar is!
Hoe graag ik je gelijk wil geven, dit zijn wel aantal filmpjes van langer geleden aan elkaar geplakt mattie. En daarbij wil ik het ook niet als waar zien ook al wil ik de prik niet,quote:Op maandag 22 november 2021 21:47 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
https://twitter.com/chris(...)813465244889093?s=20
Tja...
Ik quote mezelf even en ook voor @PSVCL (beste club btw) Ik wil alle shit niet, en de leugens over en weer. Al doet de MSM media het beter dan de alternatieve.. Maar laten wij het dan wel bij feiten houden en geen aangeplakte filmpjes van maanden oud gebruiken en het bij de cijfers houden? My opinion, feed them with reality, let them believe in miracles and make them wake up.quote:Op maandag 22 november 2021 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe graag ik je gelijk wil geven, dit zijn wel aantal filmpjes van langer geleden aan elkaar geplakt mattie. En daarbij wil ik het ook niet als waar zien ook al wil ik de prik niet,
Nou, daar gaat m'n stiekeme hoop! #wishfulthinkingquote:Op maandag 22 november 2021 23:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Abru maakt gewoon een hele passende grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats hier uw advertentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |